SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Nu je een Feyenoord-UI hebt, mag je dit soort dingen best iets positiever benaderen hoorquote:
Als ik win een maand geen haxballgezeik meer van je en als jij wint mag je een ui voor 2 maanden uitkiezenquote:
Deal.quote:Op zondag 10 september 2017 18:34 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als ik win een maand geen haxballgezeik meer van je en als jij wint mag je een ui voor 2 maanden uitkiezen
quote:Op zondag 10 september 2017 18:34 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als ik win een maand geen haxballgezeik meer van je en als jij wint mag je een ui voor 2 maanden uitkiezen
quote:
Ik blijf gewoon doorgaan met rust-haxball, debiel.quote:Op zondag 10 september 2017 18:35 schreef Scrummie het volgende:
[..]
[..].
Haxball is dood en GGMM weet dat.
EINDELIJK.quote:Op zondag 10 september 2017 18:35 schreef Scrummie het volgende:
[..]
[..].
Stiekem maakt het me linksom of rechtsom geen kut uit joh, we gaan toch allebei ongelijk krijgenquote:Op zondag 10 september 2017 18:35 schreef Scrummie het volgende:
[..]
[..].
Ah oke. Dan vind ik het een kut weddenschap.quote:Op zondag 10 september 2017 18:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik blijf gewoon doorgaan met rust-haxball, debiel.
Ik zal jou eens tr'en.quote:Op zondag 10 september 2017 18:36 schreef Divje het volgende:
[..]
EINDELIJK.
Hoef ik niet meer de NSBer uit te hangen als er weer Haxball voorbij komt in de livetopics.
IK WIST HETquote:Op zondag 10 september 2017 18:36 schreef Divje het volgende:
[..]
EINDELIJK.
Hoef ik niet meer de NSBer uit te hangen als er weer Haxball voorbij komt in de livetopics.
Straks, over je moeder's gezicht.quote:
Ow dan welquote:Op zondag 10 september 2017 18:38 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Straks, over je moeder's gezicht.
Je kent me toch.quote:Op zondag 10 september 2017 18:39 schreef Divje het volgende:
[..]
Ow dan welMaar als het gezellig in Grunn is niet
matig
oke fukforce.quote:Op zondag 10 september 2017 18:39 schreef fukforce het volgende:
2x een café uitgegooid door de politie wel leven in een politiestaat ik wilde gewoon ff een voetbalpartijtje kijken ik ben er klaar mee
quote:Op zondag 10 september 2017 18:39 schreef fukforce het volgende:
2x een café uitgegooid door de politie wel leven in een politiestaat ik wilde gewoon ff een voetbalpartijtje kijken ik ben er klaar mee
Was het gezellig in Nijverdal?quote:Op zondag 10 september 2017 18:39 schreef fukforce het volgende:
Zou ik ook doen als ik agent was en jij er zatquote:Op zondag 10 september 2017 18:39 schreef fukforce het volgende:
denk dat je gisteren ook mazzel met het weer had, veld was natuurlijk lekker nat.quote:Op zondag 10 september 2017 16:51 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Hoe ze gisteren naar elkaar liepen te tikken in de eerste helft op dat kunstgras heb ik echt niet eerder gezien van Feyenoord......
die 2 mogen heel lang van mij op de bank zitten bij Feyenoord....quote:Op zondag 10 september 2017 21:33 schreef Grifte het volgende:
[ afbeelding ]
https://twitter.com/FRGerardo/status/906939819800100866
Die had als voetballer al een vrij vreemde, forse bouwquote:Op zondag 10 september 2017 22:05 schreef ElJardinero9 het volgende:
Clemens zag er gezond uit.
[ afbeelding ]
Zeker en was toch aardig snel.quote:Op zondag 10 september 2017 22:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Die had als voetballer al een vrij vreemde, forse bouw
Ik zie Gio ook ooit nog wel bij Barca uitkomen als ie zich zo blijft ontwikkelen, maar het lijkt me dat Barca voorlopig toch wel eerder voor Koeman zou kiezenquote:Op zondag 10 september 2017 22:21 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
die 2 mogen heel lang van mij op de bank zitten bij Feyenoord....
Maar Ik verwacht dat Gio op termijn wel aanbiedingen zal krijgen uit het buitenland als hij het goed blijft doen......
Ik gok op Barca
Nee ik wil niet uitgelachen worden
Documentaire van niks trouwens.quote:Op zondag 10 september 2017 22:05 schreef ElJardinero9 het volgende:
Clemens zag er gezond uit.
[ afbeelding ]
Koeman, flikker op zeg.quote:Op zondag 10 september 2017 23:15 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ik zie Gio ook ooit nog wel bij Barca uitkomen als ie zich zo blijft ontwikkelen, maar het lijkt me dat Barca voorlopig toch wel eerder voor Koeman zou kiezen
Eens, net als Rijkaard, Vilanova, Enrique bijvoorbeeldquote:Op zondag 10 september 2017 23:21 schreef Morendo het volgende:
[..]
Koeman, flikker op zeg.
Gaat dit seizoen genadeloos floppen bij Everton.
Gio zal nooit van een d-club naar Barca gaan. Dan moet hij het eerst bij een echte club laten zien.
Gio heeft 0 aanzien in Barca.quote:Op zondag 10 september 2017 23:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Eens, net als Rijkaard, Vilanova, Enrique bijvoorbeeld
Haha, goeie grap.quote:Op zondag 10 september 2017 23:36 schreef Morendo het volgende:
[..]
Gio heeft 0 aanzien in Barca.
Maar leuke poging.
quote:Op zondag 10 september 2017 23:36 schreef Morendo het volgende:
[..]
Maar leuke poging.
[..]
Maar leuke poging.
Dit is de domste post ooit.quote:Op zondag 10 september 2017 23:36 schreef Morendo het volgende:
[..]
Maar leuke poging.
Dat Gio met zo'n d-club 3 prijzen binnen 15 maanden pakt zal anders best opzien baren.quote:Op zondag 10 september 2017 23:21 schreef Morendo het volgende:
[..]
Koeman, flikker op zeg.
Gaat dit seizoen genadeloos floppen bij Everton.
Gio zal nooit van een d-club naar Barca gaan. Dan moet hij het eerst bij een echte club laten zien.
Ja, leuk.quote:Op maandag 11 september 2017 01:18 schreef Morendo het volgende:
Als Gio verstandig is gaat hij eerst naar PSV, en dan via een Werder Bremen naar Arsenal om dan -heel misschien- te eindigen in Barcelona.
Goed zo, nu lijkt het net alsof je teringdomme post over het aanzien van Gio in Barcelona ook een troll was!quote:Op maandag 11 september 2017 01:18 schreef Morendo het volgende:
Als Gio verstandig is gaat hij eerst naar PSV, en dan via een Werder Bremen naar Arsenal om dan -heel misschien- te eindigen in Barcelona.
quote:Op maandag 11 september 2017 01:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Goed zo, nu lijkt het net alsof je teringdomme post over het aanzien van Gio in Barcelona ook een troll was!
Barca gaat nooit voor Koeman kiezen, dat hadden ze allang kunnen doen.quote:Op zondag 10 september 2017 23:15 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ik zie Gio ook ooit nog wel bij Barca uitkomen als ie zich zo blijft ontwikkelen, maar het lijkt me dat Barca voorlopig toch wel eerder voor Koeman zou kiezen
St. Juste speelde naar zijn kwaliteiten: Opbouwend ijzersterk. Strakke inspeel pass en durft in te schuiven. Maar in de duels en met name met voorzetten heel matig. Dat moet echt beter, anders zal hij nooit vaste basiskracht worden bij Feyenoord.quote:Op maandag 11 september 2017 08:19 schreef Divje het volgende:
Toch wel erg fijn dat je in zo'n wedstrijd BotteGod gewoon rust kan geven. Al ging St. Juste wel als een halve tamme het duel in waar de 1-3 uit viel.
Dat was wel wat sneu ja. Volgde op een gevaarlijke pass van Jan Arie en niet opletten van Larsson.quote:Op maandag 11 september 2017 08:19 schreef Divje het volgende:
Toch wel erg fijn dat je in zo'n wedstrijd BotteGod gewoon rust kan geven. Al ging St. Juste wel als een halve tamme het duel in waar de 1-3 uit viel.
Lampekap? Ga je mond spoelen, gek.quote:Op maandag 11 september 2017 10:08 schreef Craptacular het volgende:
https://www.ad.nl/champio(...)tegen-city~ad820df5/
Aldus van Hanegem. Die lampekap kan ook alleen maar zeiken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Amrabat heeft meer power en meer voetballend vermogen.
Hopelijk heeft Gio gekeken naar Frankrijk - Nederland en gezien dat je tegen een tegenstander met op elke positie een speler die 3 klasse beter is gewoon een ijzersterk en druk bezet middenveld moet hebben. St. Juste en Amrabat zijn ook bijters die het middenveld kunnen versterken.Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
quote:Op maandag 11 september 2017 10:13 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Lampekap? Ga je mond spoelen, gek.
quote:Op maandag 11 september 2017 10:14 schreef satecl het volgende:
Ik stel voor om woensdag zo te spelen: (indien Haps fit is)Eens met de voorhoede. Zou dan alleen geen 5-3-2 doen waarbij verdedigers hun man laten lopen omdat ze denken dat iemand anders hem wel oppikt. Gewoon een soort veger tussen verdediging en middenveld. Misschien gewoon standaardblok met Scharie en Bot en daar dan de Sint voor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Amrabat heeft meer power en meer voetballend vermogen.
Hopelijk heeft Gio gekeken naar Frankrijk - Nederland en gezien dat je tegen een tegenstander met op elke positie een speler die 3 klasse beter is gewoon een ijzersterk en druk bezet middenveld moet hebben. St. Juste en Amrabat zijn ook bijters die het middenveld kunnen versterken.Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
Ik verwacht geen uitgebreide reactie van die Crappy user.quote:Op maandag 11 september 2017 10:26 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Geef nou eens aan; wat zegt Van Hanegem verkeerd?
Ik ook niet, maar he, het is maandag.quote:Op maandag 11 september 2017 10:35 schreef Divje het volgende:
[..]
Ik verwacht geen uitgebreide reactie van die Crappy user.
Denk dat baco arie beter ertussen kan dan St Justequote:Op maandag 11 september 2017 10:25 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Eens met de voorhoede. Zou dan alleen geen 5-3-2 doen waarbij verdedigers hun man laten lopen omdat ze denken dat iemand anders hem wel oppikt. Gewoon een soort veger tussen verdediging en middenveld. Misschien gewoon standaardblok met Scharie en Bot en daar dan de Sint voor.
Luuk de jong VS Kramer wat een spanning wat een sensatie hopelijk hangen ze netten op achter de doelen om het publiek te beschermen.quote:Op maandag 11 september 2017 14:38 schreef Gert het volgende:
Reken er maar op dat Jörgensen ook tegen psv niet mee kan doen.
Maar hun spits is er ook niet bij. Schikkingsvoorstel Lozano: 3 duels waarvan 1 voorwaardelijk. In beroep gaan om tegen Feyenoord mee te kunnen doen heeft niet veel zin: het beroep zal dan donderdag dienen.
Wat heeft dat met ons kampioenschap vandoen.quote:Op maandag 11 september 2017 15:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gefeliciteerd met het kampioenschap. Lozano 2 wedstrijden geschorst.
Speelschema bekeken?quote:Op maandag 11 september 2017 15:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Wat heeft dat met ons kampioenschap vandoen.
Een speler gaat het verschil niet maken hoor.quote:
Jawel. PSV is totaal kwaliteitsarm voorin zonder die jongen.quote:Op maandag 11 september 2017 15:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Een speler gaat het verschil niet maken hoor.
Haha, wat?quote:Op maandag 11 september 2017 15:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gefeliciteerd met het kampioenschap. Lozano 2 wedstrijden geschorst.
Met ook welquote:Op maandag 11 september 2017 15:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jawel. PSV is totaal kwaliteitsarm voorin zonder die jongen.
Dit zijn de drie punten die jullie gaan winnen op Ajaxquote:
mwah dan kan het nog wel, is het niet groots maar is het nog net het aanzien waard.quote:
Jammer dat deze satire niet wordt gewaardeerd.quote:Op maandag 11 september 2017 15:47 schreef Bronson_ het volgende:
Als je dit soort dingen aan het begin van een competitie gaat roepen ben je echt een slap wijf.
Genieten dit.
Was geen woord aan die uitspraak gelogen though.quote:Op maandag 11 september 2017 15:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jammer dat deze satire niet wordt gewaardeerd.
hij heeft niet vaak maar dit keer toch wel gelijkquote:Op maandag 11 september 2017 15:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jammer dat deze satire niet wordt gewaardeerd.
Jullie beste speler niet spelen vergelijken met onze slechtste wissel wel spelenquote:Op maandag 11 september 2017 15:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
mwah dan kan het nog wel, is het niet groots maar is het nog net het aanzien waard.
Overigens heeft Feyenoord ook weinig kwaliteit voorin met Kramer, maar jullie hebben wel betere flankspelers.
[..]
Maar leuke poging.
quote:vrijdag 1 september 2017, 0:10
Giovanni van Bronckhorst heeft nog contact met Lionel Messi
© ANP
Giovanni van Bronckhorst spreekt zijn oud-collega Lionel Messi nog steeds. Dat onthulde de Feyenoord-coach donderdag in Linda’s zomerweek.
Van Bronckhorst en Messi speelden samen bij FC Barcelona en wonnen samen de Champions League en de Spaanse competitie. „Dat schept een band die je nooit meer kwijtraakt.” Bovendien kon Gio het altijd ’goed met hem vinden’.
De oud-international is trots op al zijn sportieve prestaties. Hij is zelfs de succesvolste sporter ooit met Moluks bloed. „Het maakt mij sowieso trots om succesvol te zijn voor je club, voor je land, voor je familie, voor je vrienden, maar ook zeker voor je gemeenschap.” De Rotterdamse coach wil dan ook graag een keer naar de Molukken. Van Bronckhorst is ongekend populair in Indonesië. Hij moet er zelfs met bodyguards over straat. „Ik wil er nog wel graag naartoe. Ik heb tot nu toe weinig tijd gehad om daarheen te gaan. Ik wil daar ook niet één of twee weken naartoe, maar voor een langere periode. Het gaat nog wel gebeuren in de toekomst.”
Tot slot onthult Giovanni dat hij fan is van Justin Timberlake. „Hij kan zingen, hij kan dansen. Hij kan eigenlijk alles.” Vooral het nummer Can’t Stop the Feeling spreekt Van Bronckhorst aan. „In aanloop naar het kampioenschap had ik een motivatiefilmpje gemaakt met dat nummer”, aldus de coach. Hij hoopte zo zijn spelers erbovenop te krijgen na de teleurstelling van de verloren wedstrijd tegen Excelsior, een week daarvoor.
Heerenveen was al te sterk mét die jongen, dus ik zou me daar niet op blind starenquote:Op maandag 11 september 2017 15:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jawel. PSV is totaal kwaliteitsarm voorin zonder die jongen.
Nee, moest een online formulier invullen en dan zou ik vanavond nog een elektronische kaart toegemaild krijgen. Maar echt, het is maar België. Het is niet dat ik ze vraag het naar Syrië te sturen ofzo...quote:Op maandag 11 september 2017 18:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Mag je woensdag langs de klantenservice
Oh dat had ik laatst ook, drie dagen gewacht op de mail en uiteindelijk kon ik nog een kaartje ophalen.quote:Op maandag 11 september 2017 18:50 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee, moest een online formulier invullen en dan zou ik vanavond nog een elektronische kaart toegemaild krijgen. Maar echt, het is maar België. Het is niet dat ik ze vraag het naar Syrië te sturen ofzo...
Oh fuckquote:Op maandag 11 september 2017 18:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh dat had ik laatst ook, drie dagen gewacht op de mail en uiteindelijk kon ik nog een kaartje ophalen.
Wel beter, krijg je een zeldzaam fysiek kaartje in plaats van zo'n eticket.quote:
Ja maar, het is niet voor mezelf he. Ik zit in Londen. Sterker nog, ik zit gedurende de eerste helft in Craven Cottage.quote:Op maandag 11 september 2017 18:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Wel beter, krijg je een zeldzaam fysiek kaartje in plaats van zo'n eticket.
#positivethinking
Sterktequote:Op maandag 11 september 2017 18:59 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja maar, het is niet voor mezelf he. Ik zit in Londen. Sterker nog, ik zit gedurende de eerste helft in Craven Cottage.
Ja, die rijden gewoon. Staan alleen nog niet in de planning van de NSquote:Op maandag 11 september 2017 19:08 schreef hhh38 het volgende:
Rijden er pendeltreinen woensdag? Worden niet weergegeven op de NS site.
quote:Dit zijn de drie kwesties voor Feyenoord richting Manchester City
Feyenoord telt de minuten tot woensdag af. Met vier zeges in de competitie start de kampioen de campagne in de Champions League. Om kans te maken tegen Manchester City moet trainer Van Bronckhorst wel iets verzinnen.
Door Mikos Gouka
Eindelijk staat in Rotterdam de Champions League voor de deur. Koploper Feyenoord leek zaterdagavond tegen Heracles niet langer te kunnen wachten en verspeelde nog bijna een 0-3 voorsprong. Die schade bleef uit, maar spits Nicolai Jørgensen sneuvelde wel in Almelo. De drie kwesties die Feyenoord meeneemt naar woensdag.
1 Geen Jørgensen in de spits, en nu?
Al voor het seizoen zette trainer Giovanni van Bronckhorst zijn manschappen voor de televisie. Ze zagen die middag Real Madrid gewoon inzakken op eigen helft en de eigen ruimte creëren om aanvallend toe te slaan. ,,De trainer wilde ons specifieke momenten laten zien van een niveau waar we naartoe moesten groeien’’, zegt Jean-Paul Boëtius. ,,En we moesten zien hoe snel het omschakelen gaat.’’
Op 29 juli in de eigen Kuip tegen Real Sociedad testte Van Bronckhorst de Europese benadering van zijn Feyenoord tegen de huidige koploper van Spanje. De Feyenoorders dicht op elkaar, de ruimtes zo klein mogelijk makend en eruit vliegen als de kans daar is. En steeds was er een belangrijke rol voor Nicolai Jørgensen, als eerste speler die druk moest zetten en uiteraard als aanspeelpunt indien Feyenoord de bal wel veroverde.
De 26-jarige Deen is er woensdag niet bij in De Kuip, de hamstringblessure die hij in Almelo opliep houdt hem aan de kant. ,,Een tegenvaller’’, zei Van Bronckhorst. Maar wat nu? Michiel Kramer, in principe de stand-in van Jørgensen, in de punt? Een meer beweeglijke aanvaller? Helemaal geen centrumspits? Als Van Bronckhorst het al wist, dan vertelde hij het nog niet. De aanloop naar Manchester City-thuis vindt sowieso volledig achter gesloten deuren plaats. En zelfs op de wedstrijddag staat nog een korte oefensessie van de Rotterdammers gepland, al was het maar om de laatste tactische veranderingen te finetunen.
2. Gemakzucht die Feyenoord niet past
Geen Eljero Elia meer, geen Dirk Kuyt meer. Dus moeten er nieuwe leiders opstaan. Steven Berghuis lijkt de handschoen op te pakken. Qua prestaties en met een kritische blik. Vier doelpunten na vier wedstrijden, de laatste twee in Almelo met volle overtuiging. ,,Ik eis van mezelf meer rendement’’, zei Berghuis. ,,Die eerste helft tegen Heracles, dat ging echt goed, dat geeft ook zoveel plezier.’’
Maar het contrast met de zwakke tweede helft, waarin Feyenoord gemakzuchtig bleek, was volgens de clubtopscorer bijna tenenkrommend. ,,Te weinig energie erin gelegd, te slordig, geen enkele opbouw meer. Het had zelfs nog 3-3 kunnen worden’’, vond Berghuis. ,,Dat hadden we ook al tegen Willem II, toen we na een sterke eerste helft na rust eigenlijk ook niets meer brachten. Dat mag gewoon niet. Dat loopt een keer niet goed af.’’
Zat de regerend kampioen al met het hoofd bij Manchester City? Berghuis denkt van niet. ,,Nee, hoe leuk die wedstrijd ook is. Ik denk dat het een magische avond kan worden in de Kuip. Maar dat verval moet er wel uit. Tegen Manchester City moet alles kloppen. Een fase zoals tegen Heracles en je bent kansloos.’’
3. Sam Larsson komt er heel snel aan
eus was geweest voor zijn debuut? De Zweed schudde zijn hoofd. Wanneer hij wist dat hij ging scoren? Toen hij de bal aannam op eigen helft eigenlijk al. Of hij er nog aan had gedacht Steven Berghuis aan te spelen? Nee, want die had er toch al twee gemaakt of niet?
Of Sam Larsson nerveus was geweest voor zijn debuut? De Zweed schudde zijn hoofd. Wanneer hij wist dat hij ging scoren? Toen hij de bal aannam op eigen helft eigenlijk al. Of hij er nog aan had gedacht Steven Berghuis aan te spelen? Nee, want die had er toch al twee gemaakt of niet?
Sam Larsson is geen John Guidetti, maar zijn zelfvertrouwen benadert dat van zijn vriend en landgenoot wel een beetje. Al lijkt hij nog op de rem te trappen. ,,Ik ben fysiek helemaal in orde, maar ik heb te weinig wedstrijden gespeeld’’, zegt Larsson. ,,Dus ik heb nog even nodig.’’
Is hij eventueel klaar voor Manchester City? Op de training fluiten zijn medespelers soms al bewonderend tussen de tanden als Larsson aanzet voor een actie. Het algehele oordeel: pure kwaliteit. ,,We speelden erg goed, behalve in de fase dat ik in het veld stond’’, grinnikte de Zweed. ,,Wij zijn in vorm. Maar Manchester City is ook niet slecht, haha.’’
ad.nl
Als je een Ferrari hebt, dan laat je die ook niet op een akker ploegen.quote:Op maandag 11 september 2017 19:30 schreef macca728 het volgende:
Je kan niet met Kramer beginnen, die verdedigt 0 mee.
Als je Henke Larsson had misschien. Dit slaat echter nergens op.quote:Op maandag 11 september 2017 19:36 schreef klaasweetalles het volgende:
je zou een middenveld kunnen hebben met
vilhena, ahmadi, toornstra, Amrabat
voorin
Berghuis Boetius
maar ik ben geen voorstander om het systeem te veranderen
dus voorin gewoon
Boetius, Larson Berghuis
weet je wat nergens op slaat clown?quote:Op maandag 11 september 2017 19:38 schreef Morendo het volgende:
[..]
Als je Henke Larsson had misschien. Dit slaat echter nergens op.
Die zijn volgens mij niet speelgerechtigd tegen City. Ik kan het mis hebben.quote:Op maandag 11 september 2017 19:39 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
weet je wat nergens op slaat clown?
Huntelaar en Dolberg samen in de spits zetten![]()
nee klopt, die spelen beide niet bij een topclubquote:Op maandag 11 september 2017 19:40 schreef Morendo het volgende:
[..]
Die zijn volgens mij niet speelgerechtigd tegen City. Ik kan het mis hebben.
Zou goed nieuws zijn. Dan spelen we allebei met nutteloze kut spitsen. Hebben we in ieder geval een eerlijke kansquote:Op maandag 11 september 2017 22:01 schreef dopemin het volgende:
Locadia er dus wellicht ook niet bij tegen ons. Opzich wel jammer, dat opgefokte mannetje is altijd wel grappig.
Ik heb liever Locadia dan De Jongquote:Op maandag 11 september 2017 22:04 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Zou goed nieuws zijn. Dan spelen we allebei met nutteloze kut spitsen. Hebben we in ieder geval een eerlijke kans
De Jong is nog altijd twee klassen beter dan Kramer. Ik ben benieuwd of Larsson als valse spits kan spelen, lekker tussen de linies klooien. Volgens mij weten die prutsers die bij PSV achterin staan dan totaal niet meer wat ze moeten doen.quote:Op maandag 11 september 2017 22:04 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Zou goed nieuws zijn. Dan spelen we allebei met nutteloze kut spitsen. Hebben we in ieder geval een eerlijke kans
Klopt, daar moest natuurlijk 'niet' tussen staan. Tot nu toe matige tegenstanders en lang niet altijd overtuigd. Desalniettemin gewoon starten met 4 winstpartijen en een mooi doelsaldo zegt wel wat, zeker met de stabiliteit van vorig seizoen in het achterhoofd. Tegen Heracles speel je ook een periode compleet kut, maar toch win je hem, waar we in het verleden op zulke momenten altijd tegen puntverlies aanliepen. Tegen PSV de eerste echte test. Compleet kut dat je dan zonder Jorg speel. Tyfuskunstgras.quote:Op zondag 10 september 2017 14:39 schreef F.M.D. het volgende:
[..]
moeilijk programma? we hebben alleen nog ploegen uit de onderste regionen gehad..
Zou ook gewoon zonder Kramer willen starten. Ofwel Larsson als valse spits, ofwel gewoon 4-4-2. Kramer is een prima stormram, maar dodelijk voor elke poging tot fatsoenlijk voetbal.quote:Op maandag 11 september 2017 22:07 schreef Sloggi het volgende:
[..]
De Jong is nog altijd tweehonderd klassen beter dan Kramer. Ik ben benieuwd of Larsson als valse spits kan spelen, lekker tussen de linies klooien. Volgens mij weten die prutsers die bij PSV achterin staan dan totaal niet meer wat ze moeten doen.
Volgens mij speelt City 352 dus ik zou het middenveld wel versterken.quote:Op maandag 11 september 2017 19:36 schreef klaasweetalles het volgende:
je zou een middenveld kunnen hebben met
vilhena, ahmadi, toornstra, Amrabat
voorin
Berghuis Boetius
maar ik ben geen voorstander om het systeem te veranderen
dus voorin gewoon
Boetius, Larson Berghuis
Ik heb altijd een voorkeur gehad voor bezige spitsen ook al scoren ze niet. Zo'n Locadia is meer een handvol dan een de Jong die 2 jaar geen pepernoot meer raaktquote:Op maandag 11 september 2017 22:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb liever Locadia dan De Jong
Feyenoord traint eigenlijk al tijden bijna altijd beslotenquote:Op maandag 11 september 2017 22:35 schreef dopemin het volgende:
Feyenoord traint dus tweemaal gesloten richting het duel met City. Lijkt mij dat er dan een onverwachte verandering gaat komen. Denk dat het nog best wel eens een 3-5-2 kan worden. Is opzich ook niet heel veel anders dan hoe we normaliter spelen. Wie weet, misschien spelen ze wel zó lekker dat we dat vaker gaan proberen.
Wat een onzinquote:Op maandag 11 september 2017 22:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Feyenoord traint eigenlijk al tijden bijna altijd besloten
Club van het volk genot.quote:
Ik snap het ergens ook wel. Voorheen kon je elke training bezoeken. Nu hooguit 2 per week ofzo.quote:Op maandag 11 september 2017 22:39 schreef Grifte het volgende:
[..]
Club van het volk genot.
Zal straks met het nieuwe trainingscomplex nog minder worden. Ze spreken al jaren lovend over de praktijken in Engeland, waar nooit supporters bij trainingen aanwezig mogen zijn.
Ergens kan ik dat eigenlijk best begrijpen hoor.quote:Op maandag 11 september 2017 22:39 schreef Grifte het volgende:
[..]
Club van het volk genot.
Zal straks met het nieuwe trainingscomplex nog minder worden. Ze spreken al jaren lovend over de praktijken in Engeland, waar nooit supporters bij trainingen aanwezig mogen zijn.
Of hebben ze dat ingevoerd nadat die gekke capuchonjongens de spelers gingen bedreigen om van Twente te verliezen in 2010?quote:
Nee, er wordt gewoon steeds meer besloten getraind. Eigenlijk al sinds Koemanquote:Op maandag 11 september 2017 22:41 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Of hebben ze dat ingevoerd nadat die gekke capuchonjongens de spelers gingen bedreigen om van Twente te verliezen in 2010?
Ik ben een paar keer op De Herdgang geweest, lijkt mij toch best relaxed als speler gewoon ergens in een bos trainen.quote:Op maandag 11 september 2017 22:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik snap het ergens ook wel. Voorheen kon je elke training bezoeken. Nu hooguit 2 per week ofzo.
Nieuwe complex zal inderdaad wel helemaal afgesloten worden
Lekker gemoedelijkquote:Op maandag 11 september 2017 22:44 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik ben een paar keer op De Herdgang geweest, lijkt mij toch best relaxed als speler gewoon ergens in een bos trainen.
Vanuit club/spelersperspectief snap ik het zeker, het is gewoon jammer omdat het toch een traditie is voor veel mensen.quote:Op maandag 11 september 2017 22:40 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ergens kan ik dat eigenlijk best begrijpen hoor.
Is dat werkelijk zo vreemd
In Rotterdam-Zuid train je in de rimboe.quote:Op maandag 11 september 2017 22:44 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik ben een paar keer op De Herdgang geweest, lijkt mij toch best relaxed als speler gewoon ergens in een bos trainen.
Op trainingen leer je het passingspelletje.quote:Op maandag 11 september 2017 22:47 schreef Ties02 het volgende:
Net alsof het iemand wat boeit wat er op zo'n training gebeurt. Lekker belangrijk allemaal.
Daar moet je eerst de snelweg over als je naar Varkenoord wilquote:Op maandag 11 september 2017 22:48 schreef Morendo het volgende:
[..]
In Rotterdam-Zuid train je in de rimboe.
De trainingen bij Feyenoord zijn (helemaal met schoolvakanties) nogal drukbezocht. Het kwam vorig seizoen nog wel eens voor dat er meer mensen bij de training van Feyenoord aan het kijken waren dan bij een gemiddelde jupiler liek wedstrijd. Ik denk dat dat voor spelers en trainers ook niet altijd even relaxed is.quote:Op maandag 11 september 2017 22:47 schreef Ties02 het volgende:
Net alsof het iemand wat boeit wat er op zo'n training gebeurt. Lekker belangrijk allemaal.
Eigenlijk moet je alleen dat vaste groepje oudjes toelaten. Volgens mij gebeurt dat nu ook nog.quote:Op maandag 11 september 2017 22:46 schreef Grifte het volgende:
[..]
Vanuit club/spelersperspectief snap ik het zeker, het is gewoon jammer omdat het toch een traditie is voor veel mensen.
Yoeri Kievits en zo?quote:Op maandag 11 september 2017 22:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Eigenlijk moet je alleen dat vaste groepje oudjes toelaten. Volgens mij gebeurt dat nu ook nog.
Probeer gewoon een keer positief te zijn, je kan het welquote:Op dinsdag 12 september 2017 00:49 schreef F.M.D. het volgende:
Cocu hoeft weinig meer te zeggen voor de topper van zondag. Alleen VI van deze week in de kleedkamer ophangen. Als dat geen motivatie geeft.....
[ afbeelding ]
quote:Rob Slotboom stapt uit raad van commissarissen Feyenoord
Rob Slotboom heeft de clubleiding van Feyenoord laten weten dat hij eind september uit de raad van commissarissen stapt. De eigenaar van staalbedrijf Nicomet Tinplate was sinds de zomer van 2014 lid van het toezicht houdende orgaan van de club.
Mikos Gouka 11-09-17, 23:30
16
2
Door Mikos Gouka
Het opstappen van Slotboom volgt negen maanden na het vertrek van Pim Blokland. Beide investeerders stonden met de Vrienden van Feyenoord aan de basis van de financiële wederopstanding van Feyenoord. In ruil voor de enorme kapitaalinjectie van de zakenmensen, dat Feyenoord in 2011 van de ondergang redde, kregen de investeerders twee plekken in de raad van commissarissen van de club.
ad.nl
quote:De Vrienden van Feyenoord, die zich steeds minder serieus genomen voelen in de Kuip, hebben nu alleen nog vleesmagnaat Herman van Drie als lid van de raad van commissarissen. Het toezichthoudend orgaan van de Rotterdamse club bestaat naast Van Drie en Hoetmer verder nog uit Gérard Moussault en William Bontes. De laatste zal eerdaags overigens ook vertrekken als commissaris. Bontes is per 1 januari 2017 in dienst getreden bij VolkerWessels. Omdat de verwachting is dat het bouwbedrijf waar hij op de loonlijst staat een rol gaat spelen bij de eventuele toekomstige bouw van een nieuw stadion, ligt het gevaar van belangenverstrengeling op de loer.
Ik mag hopen dat je voor PSV-Feyenoord geen motivatie nodig hebt maar dat van jezelf bent. Zowel PSV als Feyenoord zulen er 100% voor gaanquote:Op dinsdag 12 september 2017 00:49 schreef F.M.D. het volgende:
Cocu hoeft weinig meer te zeggen voor de topper van zondag. Alleen VI van deze week in de kleedkamer ophangen. Als dit ze geen motivatie geeft dan weet ik het ook niet meer.....
[ afbeelding ]
Feyenoord is geen Bayernquote:Op dinsdag 12 september 2017 06:23 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat je voor PSV-Feyenoord geen motivatie nodig hebt maar dat van jezelf bent. Zowel PSV als Feyenoord zulen er 100% voor gaan
Gewoon lekker voetballen en kijken waar het schip strandt. Maakt het uit joh.quote:Op dinsdag 12 september 2017 08:15 schreef Thunder0x het volgende:
Laten we lekker heel blijven en ons richten op PSV, als je serieus denkt dat we kans maken tegen City in de Kuip of niet, ben je niet goed wijs. Hopelijk blijft het bij 0-3
Maakt ook niets uit, alleen maar leuk idd, kijken wie zich kan onderscheiden.quote:Op dinsdag 12 september 2017 08:20 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Gewoon lekker voetballen en kijken waar het schip strandt. Maakt het uit joh.
Ook wel eens lekker zonder enige verwachting te voetballen.
Krijg jij eigenlijk antidepressiva?quote:Op dinsdag 12 september 2017 00:49 schreef F.M.D. het volgende:
Cocu hoeft weinig meer te zeggen voor de topper van zondag. Alleen VI van deze week in de kleedkamer ophangen. Als dit ze geen motivatie geeft dan weet ik het ook niet meer.....
[ afbeelding ]
Manchester City is geen Osijekquote:Op dinsdag 12 september 2017 09:07 schreef nickhguitar het volgende:
Vaseline op de billetjes en 90 minuten lang krom staan boys
En vergeet Klinker Ed niet.quote:Op maandag 11 september 2017 22:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, samen met de hamerman en de rellennegers.
Verrassend......quote:Op dinsdag 12 september 2017 05:51 schreef klaasweetalles het volgende:
Bontes is per 1 januari 2017 in dienst getreden bij VolkerWessels. Omdat de verwachting is dat het bouwbedrijf waar hij op de loonlijst staat een rol gaat spelen bij de eventuele toekomstige bouw van een nieuw stadion, ligt het gevaar van belangenverstrengeling op de loer.
#INKRAMERWETRUSTquote:Feyenoord kan ook zondag in de wedstrijd tegen PSV niet beschikken over aanvaller Nicolai Jørgensen, zo meldt het Algemeen Dagblad. De Deen liep zaterdag in de wedstrijd tegen Heracles Almelo een blessure op en mist woensdag ook het Champions League-duel met Manchester City.
Wie er woensdag en zondag gaat spelen in de plaats van Jørgensen is nog niet bekend, maar Michiel Kramer lijkt de beste papieren te hebben.
Sterktequote:Op dinsdag 12 september 2017 12:05 schreef DonRaja het volgende:
Net even contact gehad met Feyenoord ticketservice via whatsapp. Als het goed is krijg ik vandaag mijn e-ticket toegestuurd.
Vente, maar dat ventje is pas 17quote:Op dinsdag 12 september 2017 12:19 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Zit er helemaal niks achter Kramer?
Schuurman is weer verhuurd of is dat geen pure nummer 9?quote:Op dinsdag 12 september 2017 12:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Vente, maar dat ventje is pas 17
Middenvelder en zit bij NEC.quote:Op dinsdag 12 september 2017 12:25 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Schuurman is weer verhuurd of is dat geen pure nummer 9?
quote:Op dinsdag 12 september 2017 12:31 schreef Caland het volgende:
Als je overigens het Feyenoordshirt met CL badges koopt staat het sponsorlogo er ook een stuk minder groot op
Lullig voor de mensen die al een shirt hebben gekocht![]()
https://www.feyenoord.nl/(...)oor-champions-league
quote:Rugnummers
Voor alle Europese wedstrijden geldt dat het rugnummer goed zichtbaar moet zijn op een vlak met één kleur. Aangezien het traditionele thuisshirt van Feyenoord ook op de rug rood-wit is, worden voor deze wedstrijden speciale shirts gemaakt met een wit vlak op de achterzijde, zodat het shirt aan de reglementen.
Speelde in de jeugd ook vaak(meestal) als spits.quote:
Stond met die groepsfase EL toen niet een keer heel Rotterdam vast door de regen?quote:Op dinsdag 12 september 2017 12:12 schreef satecl het volgende:
Pff morgen 150 kilometer heen en 150 kilometer terug in de storm. Hopelijk vallen de files mee.
Gaat spoken in de Kuipquote:Op dinsdag 12 september 2017 12:12 schreef satecl het volgende:
Pff morgen 150 kilometer heen en 150 kilometer terug in de storm. Hopelijk vallen de files mee.
Ik ben blij dat ik met het OV ga.quote:Op dinsdag 12 september 2017 12:12 schreef satecl het volgende:
Stadhuispleinquote:Op dinsdag 12 september 2017 12:48 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik met het OV ga.
Oh wacht..
Misschien dat ik voor de zekerheid lekker vroeg ga om ook nog even wat te drinken van tevoren. Iemand tips?
Lekker bij de Holywood een paar pilsjes pakken.quote:Op dinsdag 12 september 2017 12:48 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Oh wacht..
Misschien dat ik voor de zekerheid lekker vroeg ga om ook nog even wat te drinken van tevoren. Iemand tips?
Uurtje of 2 de trein pakkenquote:Op dinsdag 12 september 2017 12:48 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Oh wacht..
quote:Op dinsdag 12 september 2017 12:31 schreef Caland het volgende:
Als je overigens het Feyenoordshirt met CL badges koopt staat het sponsorlogo er ook een stuk minder groot op
Lullig voor de mensen die al een shirt hebben gekocht![]()
https://www.feyenoord.nl/(...)oor-champions-league
quote:Feyenoord Fanshop
Wil jij je Feyenoord-shirt laten verfraaien met Champions League-uitingen? In de (Online) Feyenoord Fanshop kun je jouw shirt laten bedrukken met de UEFA-badges. De Champions League-uitvoeringen van de thuisshirts, met kleiner Qurrent-logo en een volledig witte achterkant, zijn niet verkrijgbaar in de Feyenoord Fanshop.
Vooral niet Stadhuisplein.quote:Op dinsdag 12 september 2017 12:48 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Oh wacht..
Is niet volledig wit.quote:Op dinsdag 12 september 2017 13:08 schreef Tomatenboer het volgende:
Een volledig witte achterkant.
Dat vind ik altijd zo jammer.
Ik weet dat het al jaren gebeurd bij Europese wedstrijden, omdat de UEFA eist dat de rugnummers op één kleur zijn afgebeeld, maar lelijk blijft het.
Ik zie het, maar in het stukje dat Stage boven mij post spreken ze wel over een volledig witte achterkant.quote:Op dinsdag 12 september 2017 13:09 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Is niet volledig wit.
[ afbeelding ]
Dit is een foto van de Feyenoord-site.quote:Op dinsdag 12 september 2017 13:13 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik zie het, maar in het stukje dat Stage boven mij post spreken ze wel over een volledig witte achterkant.
Biergarten heet dat tegenwoordig. Relatief jong publiek wel overigens.quote:Op dinsdag 12 september 2017 12:53 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
[..]
Lekker bij de Holywood een paar pilsjes pakken.
Jammer, dat witte vlak is lelijk.quote:Op dinsdag 12 september 2017 13:14 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dit is een foto van de Feyenoord-site.
Het stomme is dat zoiets bij Milan wel wordt goedgekeurd, in principe dezelfde kleuren.quote:Op dinsdag 12 september 2017 13:23 schreef Grifte het volgende:
Het slaat ook gewoon helemaal nergens op. Hoezo zijn onze rugnummers op ons normale shirt niet duidelijk?
[ afbeelding ]
Zelfs ik als fucking kleurenblinde heb er nooit problemen mee gehad.
Waarom hanteert de UEFA niet gewoon de strategie zoals die in nationale competities wordt toegepast? Iedereen pakt gewoon lekker de shirts die die wil, en als ze clashen met die van de tegenstander dan pak je een uit-, derde- of zelfs trainingsshirt. Gebruik je gewoon hetzelfde concept voor teamshirts mbt rugnummers. Zijn ze goed leesbaar -> niets doen. Onleesbaar -> bv zo'n vlak maken, of ander shirt dragen.
Ja of bij Barcelona of Inter...quote:Op dinsdag 12 september 2017 13:35 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het stomme is dat zoiets bij Milan wel wordt goedgekeurd, in principe dezelfde kleuren.
[ afbeelding ]
Ga eens in het PSV topic kijken , waar een paar van je mede supporters al weken aan het trollen zijn.quote:Op dinsdag 12 september 2017 14:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wel aandoenlijk die pogingen van PSV fans om hier te komen trollen over de volgende Eredivisie wedstrijd terwijl wij allemaal bezig zijn met de champions league.
Kap gewoon met vervelend doen. Valt hartstikke mee. Je hoeft jezelf niet steeds uit te laten lokken en hier uit te komen dagenquote:Op dinsdag 12 september 2017 14:58 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ga eens in het PSV topic kijken , waar een paar van je mede supporters al weken aan het trollen zijn.
E-tickets binnenquote:
quote:Aandenken
Wij begrijpen dat je graag een (nieuwe) hardcard had ontvangen als aandenken aan onze deelname aan de UEFA Champions League 2017-2018. Helaas is dat vanwege het korte tijdsbestek niet mogelijk. Wat wij wel gaan doen, is dat wij na de laatste thuiswedstrijd van de groepsfase (in de week van maandag 11 december 2017) jou alsnog een gepersonaliseerde hardcard toesturen. Zodoende heb je toch nog een mooi aandenken!
Waarschijnlijk wel ja. Er kunnen er nooit meer dan 20.000/30.000 van zijn gemaakt.quote:Op dinsdag 12 september 2017 15:41 schreef Pleun2011 het volgende:
Ik heb nog de passepartout liggen van 2002-2003. Is dat een collectors item?
Dan kan je daar beter nu ¤50 op inzetten, levert veel meer op.quote:Op dinsdag 12 september 2017 15:53 schreef timmmmm het volgende:
Hopen dat FEY dit jaar de CL wint. Dan kunnen we onze passepartout over een jaar of 20 voor goud geld verkopen
Meer dan 11 keer de hele begroting van Feyenoord.quote:Op dinsdag 12 september 2017 16:37 schreef ace_eleven het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is de 19-koppige selectie die Man City meeneemt naar Rotterdam, samen met de aankoopwaardes en aankoopjaren. in totaal dus voor bijna ¤740 mln gekocht![]()
Alleen de aankopen van dit jaar waren al ¤30 miljoen. Ik denk eerder 40-45 miljoen in totaal.quote:Op dinsdag 12 september 2017 16:50 schreef Caland het volgende:
Selectie van Feyenoord heeft 20-30 miljoen gekost ofzo?
Wie zijn ze dan
Captain Nelomgodgenot.quote:
Zo jammer dat Bilal geblesseerd is.quote:Op dinsdag 12 september 2017 17:04 schreef Caland het volgende:
Met Nelom, Diks en Kramer tegen City
Genieten
Het shirt wordt alleen niet verkocht en dat witte vierkant op de rug verneukt het weer.quote:Op dinsdag 12 september 2017 17:46 schreef Dekatria het volgende:
Die sponsor op dat Europese shirtmijn gebeden zijn verhoord.
Jorgensen doet zondag nog niet mee he, dus 0-3 lijkt me iets realistischer.quote:
Haha zondag een 1-1quote:Op dinsdag 12 september 2017 17:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Jorgensen doet zondag nog niet mee he, dus 0-3 lijkt me iets realistischer.
Met zn allen voor het doel gaan staan. Selectie die iedere eredivisie club sloopt.quote:Op dinsdag 12 september 2017 16:37 schreef ace_eleven het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is de 19-koppige selectie die Man City meeneemt naar Rotterdam, samen met de aankoopwaardes en aankoopjaren. in totaal dus voor bijna ¤740 mln gekocht![]()
@nelom maakt ze kapoet morgenquote:Op dinsdag 12 september 2017 16:37 schreef ace_eleven het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Van Bronckhorst: 'We hebben vaker grote teams verslagen'
Giovanni van Bronckhorst wilde op de persconferentie in aanloop naar het duel met Manchester City morgen in De Kuip niet te veel loslaten over het strijdplan van Feyenoord.
Jesse van de Woestijne 12-09-17, 18:24 Laatste update: 18:27
,,Hoe we gaan spelen? Er zijn zoveel mogelijkheden. Jullie zien het morgen wel", zo hulde de trainer zich in nevelen. Hij bevestigde wel het ontbreken van Nicolai Jørgensen en Ridgeciano Haps. De afwezigheid van Jørgensen, die zaterdag geblesseerd uitviel tegen Heracles Almelo, is volgens Van Bronckhorst 'een grote streep door de rekening.' ,,Het is een gemis voor mij en de club."
,,De wedstrijd met City wordt een grote opgave voor ons, die club kan de Champions League dit jaar winnen. Maar we hebben vaker grote teams verslagen", zei Van Bronckhorst, die zijn collega bij de tegenstander, Pep Guardiola, prees. ,,Een geweldige manager en een inspiratie voor mij."
De Boer
Van Bronckhorst nam het op voor Frank de Boer, die gisteren al na tweeënhalve maand op straat werd gezet door Crystal Palace. ,,Ik ben erg teleurgesteld over die beslissing. Hij heeft maar een paar maanden de tijd gekregen, maar om een team te ontwikkelen heb je tijd en vertrouwen nodig van de directie."
Van Bronckhorst verloor begin vorig jaar zelf zeven keer op rij met Feyenoord. De druk op de trainer nam toe, maar het bestuur hield het vertrouwen in de trainer. Een jaar later stond 'Gio' met de schaal.
ad.nl
Haha achja kunnen we wel om lachen maar hij is nog altijd tien klassen beter dan Botteghinquote:Op dinsdag 12 september 2017 17:19 schreef ThePlaneteer het volgende:
44 miljoen voor Otamendi ook echt hahaha
Onzin.quote:Op dinsdag 12 september 2017 18:40 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Haha achja kunnen we wel om lachen maar hij is nog altijd tien klassen beter dan Botteghin
Deze komt rechtstreeks van VI matig.quote:Op dinsdag 12 september 2017 18:40 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Haha achja kunnen we wel om lachen maar hij is nog altijd tien klassen beter dan Botteghin
Want het is niet de waarheid? Ik vind van wel.quote:Op dinsdag 12 september 2017 18:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Deze komt rechtstreeks van VI matig.
Mobiel fokkenquote:Op dinsdag 12 september 2017 18:59 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Nee op mobiel zie ik opeens geen edit knop meer dus drukte twee keer op quote
Geschiedenis telt meequote:Op dinsdag 12 september 2017 19:10 schreef Caland het volgende:
https://www.ad.nl/dossier(...)n-dan-city~a6b0483f/
Pepgod
Hij kan moeilijk zeggen dat hij wat eredivisiewedstrijden heeft gekeken en dacht dat 'ie in bananasplit zat.quote:
Nee weet ik johquote:Op dinsdag 12 september 2017 19:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij kan moeilijk zeggen dat hij wat eredivisiewedstrijden heeft gekeken en dacht dat 'ie in bananasplit zat.
Gevolgd door een uitwedstrijd tegen Psv. Ik ga voor dezelfde resultaten als vorig jaar, 1-0 en zondag 0-1quote:Op dinsdag 12 september 2017 19:23 schreef TLC het volgende:
Bijzonder dat Feyenoord twee keer achter elkaar het Europees seizoen begint tegen een ploeg uit Manchester
Wederom een kleine overwinning denk ik voor Feyenoord : 2-1
Daar zou ik ook wel voor tekenen jaquote:Op dinsdag 12 september 2017 19:24 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Gevolgd door een uitwedstrijd tegen Psv. Ik ga voor dezelfde resultaten als vorig jaar, 1-0 en zondag 0-1
Bedankt Hans!quote:Op dinsdag 12 september 2017 19:33 schreef klaasweetalles het volgende:
-psv mist zondag ook mogelijk ook spuugbek Locadia naast misschien ook Lozano.
Hopelijk is Haps zondag weer inzetbaar....
- Feyenoord koploper in de Eredivisiequote:Op dinsdag 12 september 2017 19:33 schreef klaasweetalles het volgende:
-psv mist zondag ook mogelijk ook spuugbek Locadia naast misschien ook Lozano.
Hopelijk is Haps zondag weer inzetbaar....
Tuurlijk maar Gijp maakte gisteren precies dezelfde grap.quote:Op dinsdag 12 september 2017 18:56 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Want het is niet de waarheid? Ik vind van wel.
En reageer gewoon op wat hier gezegd wordt over Otamendi. Bij VI roepen ze zo veel, als je dat al niet meer mag zeggen
Ik had het gezien hoor. Maar het is geeneens een grapquote:Op dinsdag 12 september 2017 20:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Tuurlijk maar Gijp maakte gisteren precies dezelfde grap.
Bepaaldquote:Op dinsdag 12 september 2017 20:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Tuurlijk maar Gijp maakte gisteren precies dezelfde grap.
-Morgen gaat het stormenquote:Op dinsdag 12 september 2017 19:55 schreef satecl het volgende:
[..]
- Feyenoord koploper in de Eredivisie
- Feyenoord morgen tegen Manchester City
- Morgen waarschijnlijk regen in Nederland
zou mooi zijnquote:
De Kuip is niet zo'n tochtholquote:Op dinsdag 12 september 2017 20:36 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
zou mooi zijn
kan in het voordeel zijn van Feyenoord
wordt een wedstrijd die flink door de wind beinvloed gaat worden, goed spel wordt onmogelijk voor mancity.....feyenoord countert .....
Nee dat is een juiste constatering. Waarom het in deze relevant is is mij een vraag maar dat terzijde.quote:
quote:
we zullen het zien....quote:aan het einde van de nacht (dinsdag op woensdag) neemt de wind toe en gaat het regenen. Vervolgens ervaren we dee meeste wind woensdagochtend .'s Middags neemt de wind geleidelijk weer af en trekt het windveld richting de Duitse Bocht en het noorden van Duitsland. Op het hoogtepunt van de storm zijn zeer zware windstoten mogelijk van ruim 100 km/uur.
Nee, zo erg zie ik het niet worden.quote:Op dinsdag 12 september 2017 21:57 schreef Pleun2011 het volgende:
0-4 en dan mag je nog je handjes dichtknijpen. Nelom..Diks.. Kramer.. gaat pijnlijk worden
Eat this F.M.D.quote:Op dinsdag 12 september 2017 21:57 schreef Pleun2011 het volgende:
0-4 en dan mag je nog je handjes dichtknijpen. Nelom..Diks.. Kramer.. gaat pijnlijk worden
Dat zou betekenen dat ze het record weer van Feyenoord gaan afpakkenquote:Op dinsdag 12 september 2017 22:09 schreef Elan het volgende:
Hopen dat City rustig aan doet, anders zou het wel eens de grootste CL nederlaag ooit kunnen worden van een club.
Wat een pauperopstelling.
Dinamo Boekarest heeft het record.quote:Op dinsdag 12 september 2017 22:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat zou betekenen dat ze het record weer van Feyenoord gaan afpakken
Leuk feitje
http://www.voetbal.com/statistieken/champions-league/3/quote:Op dinsdag 12 september 2017 22:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Dinamo Boekarest heeft het record.
Neem tenminste aan dat je op die 12-2 doelt.
Al was dat nog de EC1 en niet de CL.
Dit verwacht GGMM ook, dus je hebt ongelijkquote:Op dinsdag 12 september 2017 22:03 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Nee, zo erg zie ik het niet worden.
Ik verwacht een 1-3 nederlaag. Weliswaar een nederlaag, maar niet kansloos en geen vernedering.
quote:Op dinsdag 12 september 2017 22:26 schreef Azpilicueta het volgende:
Hoop in ieder geval niet dat Kramer speelt. Liverpool ging er met 5-0 met 10 man en het is nogal ambitieus om te denken dat wij het dan beter kunnen
Nelom kan je niet omheenquote:Op dinsdag 12 september 2017 23:29 schreef PIETR het volgende:
Ben heel benieuwd wat Gio uit de hoge hoed gaat toveren. Kramer en Nelom in de basis tegen City is absolute horror.
Denk je nou echt dat Kramer speelt?quote:Op dinsdag 12 september 2017 21:57 schreef Pleun2011 het volgende:
Nelomvalt me dit seizoen tot nu toe wel mee eigenlijkquote:Op dinsdag 12 september 2017 23:29 schreef PIETR het volgende:
Ben heel benieuwd wat Gio uit de hoge hoed gaat toveren. Kramer en Nelom in de basis tegen City is absolute horror.
Wat toevallig, precies de vermoedelijke opstellingquote:Op woensdag 13 september 2017 07:28 schreef Thunder0x het volgende:
Wordt denk ik gewoon een 5-4-1 opstelling;
Jones
Amrabat St Juste Botthegin van der Heijden Nelom
El Ahmadi Vilhena
Berghuis Boetius
Kramer
Lekker dichtgooien die hap
Serieus?quote:Op woensdag 13 september 2017 07:33 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wat toevallig, precies de vermoedelijke opstelling.
Op papier misschien wel, in de werkelijkheid staan in balbezit de backs natuurlijk wat vooruit geschoven waardoor je er 4 op het middenveld hebt. Wellicht ook bij balverlies.quote:Op woensdag 13 september 2017 07:36 schreef Haringkop het volgende:
Je bent als trainer wel compleet achterlijk als je Toornstra niet zou opstellen en Kramer wel.
Vilhena en El Ahmadi worden op deze wijze overlopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |