SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Nu je een Feyenoord-UI hebt, mag je dit soort dingen best iets positiever benaderen hoorquote:
Als ik win een maand geen haxballgezeik meer van je en als jij wint mag je een ui voor 2 maanden uitkiezenquote:
Deal.quote:Op zondag 10 september 2017 18:34 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als ik win een maand geen haxballgezeik meer van je en als jij wint mag je een ui voor 2 maanden uitkiezen
quote:Op zondag 10 september 2017 18:34 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als ik win een maand geen haxballgezeik meer van je en als jij wint mag je een ui voor 2 maanden uitkiezen
quote:
Ik blijf gewoon doorgaan met rust-haxball, debiel.quote:Op zondag 10 september 2017 18:35 schreef Scrummie het volgende:
[..]
[..].
Haxball is dood en GGMM weet dat.
EINDELIJK.quote:Op zondag 10 september 2017 18:35 schreef Scrummie het volgende:
[..]
[..].
Stiekem maakt het me linksom of rechtsom geen kut uit joh, we gaan toch allebei ongelijk krijgenquote:Op zondag 10 september 2017 18:35 schreef Scrummie het volgende:
[..]
[..].
Ah oke. Dan vind ik het een kut weddenschap.quote:Op zondag 10 september 2017 18:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik blijf gewoon doorgaan met rust-haxball, debiel.
Ik zal jou eens tr'en.quote:Op zondag 10 september 2017 18:36 schreef Divje het volgende:
[..]
EINDELIJK.
Hoef ik niet meer de NSBer uit te hangen als er weer Haxball voorbij komt in de livetopics.
IK WIST HETquote:Op zondag 10 september 2017 18:36 schreef Divje het volgende:
[..]
EINDELIJK.
Hoef ik niet meer de NSBer uit te hangen als er weer Haxball voorbij komt in de livetopics.
Straks, over je moeder's gezicht.quote:
Ow dan welquote:Op zondag 10 september 2017 18:38 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Straks, over je moeder's gezicht.
Je kent me toch.quote:Op zondag 10 september 2017 18:39 schreef Divje het volgende:
[..]
Ow dan welMaar als het gezellig in Grunn is niet
matig
oke fukforce.quote:Op zondag 10 september 2017 18:39 schreef fukforce het volgende:
2x een café uitgegooid door de politie wel leven in een politiestaat ik wilde gewoon ff een voetbalpartijtje kijken ik ben er klaar mee
quote:Op zondag 10 september 2017 18:39 schreef fukforce het volgende:
2x een café uitgegooid door de politie wel leven in een politiestaat ik wilde gewoon ff een voetbalpartijtje kijken ik ben er klaar mee
Was het gezellig in Nijverdal?quote:Op zondag 10 september 2017 18:39 schreef fukforce het volgende:
Zou ik ook doen als ik agent was en jij er zatquote:Op zondag 10 september 2017 18:39 schreef fukforce het volgende:
denk dat je gisteren ook mazzel met het weer had, veld was natuurlijk lekker nat.quote:Op zondag 10 september 2017 16:51 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Hoe ze gisteren naar elkaar liepen te tikken in de eerste helft op dat kunstgras heb ik echt niet eerder gezien van Feyenoord......
die 2 mogen heel lang van mij op de bank zitten bij Feyenoord....quote:Op zondag 10 september 2017 21:33 schreef Grifte het volgende:
[ afbeelding ]
https://twitter.com/FRGerardo/status/906939819800100866
Die had als voetballer al een vrij vreemde, forse bouwquote:Op zondag 10 september 2017 22:05 schreef ElJardinero9 het volgende:
Clemens zag er gezond uit.
[ afbeelding ]
Zeker en was toch aardig snel.quote:Op zondag 10 september 2017 22:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Die had als voetballer al een vrij vreemde, forse bouw
Ik zie Gio ook ooit nog wel bij Barca uitkomen als ie zich zo blijft ontwikkelen, maar het lijkt me dat Barca voorlopig toch wel eerder voor Koeman zou kiezenquote:Op zondag 10 september 2017 22:21 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
die 2 mogen heel lang van mij op de bank zitten bij Feyenoord....
Maar Ik verwacht dat Gio op termijn wel aanbiedingen zal krijgen uit het buitenland als hij het goed blijft doen......
Ik gok op Barca
Nee ik wil niet uitgelachen worden
Documentaire van niks trouwens.quote:Op zondag 10 september 2017 22:05 schreef ElJardinero9 het volgende:
Clemens zag er gezond uit.
[ afbeelding ]
Koeman, flikker op zeg.quote:Op zondag 10 september 2017 23:15 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ik zie Gio ook ooit nog wel bij Barca uitkomen als ie zich zo blijft ontwikkelen, maar het lijkt me dat Barca voorlopig toch wel eerder voor Koeman zou kiezen
Eens, net als Rijkaard, Vilanova, Enrique bijvoorbeeldquote:Op zondag 10 september 2017 23:21 schreef Morendo het volgende:
[..]
Koeman, flikker op zeg.
Gaat dit seizoen genadeloos floppen bij Everton.
Gio zal nooit van een d-club naar Barca gaan. Dan moet hij het eerst bij een echte club laten zien.
Gio heeft 0 aanzien in Barca.quote:Op zondag 10 september 2017 23:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Eens, net als Rijkaard, Vilanova, Enrique bijvoorbeeld
Haha, goeie grap.quote:Op zondag 10 september 2017 23:36 schreef Morendo het volgende:
[..]
Gio heeft 0 aanzien in Barca.
Maar leuke poging.
quote:Op zondag 10 september 2017 23:36 schreef Morendo het volgende:
[..]
Maar leuke poging.
[..]
Maar leuke poging.
Dit is de domste post ooit.quote:Op zondag 10 september 2017 23:36 schreef Morendo het volgende:
[..]
Maar leuke poging.
Dat Gio met zo'n d-club 3 prijzen binnen 15 maanden pakt zal anders best opzien baren.quote:Op zondag 10 september 2017 23:21 schreef Morendo het volgende:
[..]
Koeman, flikker op zeg.
Gaat dit seizoen genadeloos floppen bij Everton.
Gio zal nooit van een d-club naar Barca gaan. Dan moet hij het eerst bij een echte club laten zien.
Ja, leuk.quote:Op maandag 11 september 2017 01:18 schreef Morendo het volgende:
Als Gio verstandig is gaat hij eerst naar PSV, en dan via een Werder Bremen naar Arsenal om dan -heel misschien- te eindigen in Barcelona.
Goed zo, nu lijkt het net alsof je teringdomme post over het aanzien van Gio in Barcelona ook een troll was!quote:Op maandag 11 september 2017 01:18 schreef Morendo het volgende:
Als Gio verstandig is gaat hij eerst naar PSV, en dan via een Werder Bremen naar Arsenal om dan -heel misschien- te eindigen in Barcelona.
quote:Op maandag 11 september 2017 01:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Goed zo, nu lijkt het net alsof je teringdomme post over het aanzien van Gio in Barcelona ook een troll was!
Barca gaat nooit voor Koeman kiezen, dat hadden ze allang kunnen doen.quote:Op zondag 10 september 2017 23:15 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ik zie Gio ook ooit nog wel bij Barca uitkomen als ie zich zo blijft ontwikkelen, maar het lijkt me dat Barca voorlopig toch wel eerder voor Koeman zou kiezen
St. Juste speelde naar zijn kwaliteiten: Opbouwend ijzersterk. Strakke inspeel pass en durft in te schuiven. Maar in de duels en met name met voorzetten heel matig. Dat moet echt beter, anders zal hij nooit vaste basiskracht worden bij Feyenoord.quote:Op maandag 11 september 2017 08:19 schreef Divje het volgende:
Toch wel erg fijn dat je in zo'n wedstrijd BotteGod gewoon rust kan geven. Al ging St. Juste wel als een halve tamme het duel in waar de 1-3 uit viel.
Dat was wel wat sneu ja. Volgde op een gevaarlijke pass van Jan Arie en niet opletten van Larsson.quote:Op maandag 11 september 2017 08:19 schreef Divje het volgende:
Toch wel erg fijn dat je in zo'n wedstrijd BotteGod gewoon rust kan geven. Al ging St. Juste wel als een halve tamme het duel in waar de 1-3 uit viel.
Lampekap? Ga je mond spoelen, gek.quote:Op maandag 11 september 2017 10:08 schreef Craptacular het volgende:
https://www.ad.nl/champio(...)tegen-city~ad820df5/
Aldus van Hanegem. Die lampekap kan ook alleen maar zeiken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Amrabat heeft meer power en meer voetballend vermogen.
Hopelijk heeft Gio gekeken naar Frankrijk - Nederland en gezien dat je tegen een tegenstander met op elke positie een speler die 3 klasse beter is gewoon een ijzersterk en druk bezet middenveld moet hebben. St. Juste en Amrabat zijn ook bijters die het middenveld kunnen versterken.Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
quote:Op maandag 11 september 2017 10:13 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Lampekap? Ga je mond spoelen, gek.
quote:Op maandag 11 september 2017 10:14 schreef satecl het volgende:
Ik stel voor om woensdag zo te spelen: (indien Haps fit is)Eens met de voorhoede. Zou dan alleen geen 5-3-2 doen waarbij verdedigers hun man laten lopen omdat ze denken dat iemand anders hem wel oppikt. Gewoon een soort veger tussen verdediging en middenveld. Misschien gewoon standaardblok met Scharie en Bot en daar dan de Sint voor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Amrabat heeft meer power en meer voetballend vermogen.
Hopelijk heeft Gio gekeken naar Frankrijk - Nederland en gezien dat je tegen een tegenstander met op elke positie een speler die 3 klasse beter is gewoon een ijzersterk en druk bezet middenveld moet hebben. St. Juste en Amrabat zijn ook bijters die het middenveld kunnen versterken.Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
Ik verwacht geen uitgebreide reactie van die Crappy user.quote:Op maandag 11 september 2017 10:26 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Geef nou eens aan; wat zegt Van Hanegem verkeerd?
Ik ook niet, maar he, het is maandag.quote:Op maandag 11 september 2017 10:35 schreef Divje het volgende:
[..]
Ik verwacht geen uitgebreide reactie van die Crappy user.
Denk dat baco arie beter ertussen kan dan St Justequote:Op maandag 11 september 2017 10:25 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Eens met de voorhoede. Zou dan alleen geen 5-3-2 doen waarbij verdedigers hun man laten lopen omdat ze denken dat iemand anders hem wel oppikt. Gewoon een soort veger tussen verdediging en middenveld. Misschien gewoon standaardblok met Scharie en Bot en daar dan de Sint voor.
Luuk de jong VS Kramer wat een spanning wat een sensatie hopelijk hangen ze netten op achter de doelen om het publiek te beschermen.quote:Op maandag 11 september 2017 14:38 schreef Gert het volgende:
Reken er maar op dat Jörgensen ook tegen psv niet mee kan doen.
Maar hun spits is er ook niet bij. Schikkingsvoorstel Lozano: 3 duels waarvan 1 voorwaardelijk. In beroep gaan om tegen Feyenoord mee te kunnen doen heeft niet veel zin: het beroep zal dan donderdag dienen.
Wat heeft dat met ons kampioenschap vandoen.quote:Op maandag 11 september 2017 15:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gefeliciteerd met het kampioenschap. Lozano 2 wedstrijden geschorst.
Speelschema bekeken?quote:Op maandag 11 september 2017 15:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Wat heeft dat met ons kampioenschap vandoen.
Een speler gaat het verschil niet maken hoor.quote:
Jawel. PSV is totaal kwaliteitsarm voorin zonder die jongen.quote:Op maandag 11 september 2017 15:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Een speler gaat het verschil niet maken hoor.
Haha, wat?quote:Op maandag 11 september 2017 15:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gefeliciteerd met het kampioenschap. Lozano 2 wedstrijden geschorst.
Met ook welquote:Op maandag 11 september 2017 15:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jawel. PSV is totaal kwaliteitsarm voorin zonder die jongen.
Dit zijn de drie punten die jullie gaan winnen op Ajaxquote:
mwah dan kan het nog wel, is het niet groots maar is het nog net het aanzien waard.quote:
Jammer dat deze satire niet wordt gewaardeerd.quote:Op maandag 11 september 2017 15:47 schreef Bronson_ het volgende:
Als je dit soort dingen aan het begin van een competitie gaat roepen ben je echt een slap wijf.
Genieten dit.
Was geen woord aan die uitspraak gelogen though.quote:Op maandag 11 september 2017 15:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jammer dat deze satire niet wordt gewaardeerd.
hij heeft niet vaak maar dit keer toch wel gelijkquote:Op maandag 11 september 2017 15:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jammer dat deze satire niet wordt gewaardeerd.
Jullie beste speler niet spelen vergelijken met onze slechtste wissel wel spelenquote:Op maandag 11 september 2017 15:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
mwah dan kan het nog wel, is het niet groots maar is het nog net het aanzien waard.
Overigens heeft Feyenoord ook weinig kwaliteit voorin met Kramer, maar jullie hebben wel betere flankspelers.
[..]
Maar leuke poging.
quote:vrijdag 1 september 2017, 0:10
Giovanni van Bronckhorst heeft nog contact met Lionel Messi
© ANP
Giovanni van Bronckhorst spreekt zijn oud-collega Lionel Messi nog steeds. Dat onthulde de Feyenoord-coach donderdag in Linda’s zomerweek.
Van Bronckhorst en Messi speelden samen bij FC Barcelona en wonnen samen de Champions League en de Spaanse competitie. „Dat schept een band die je nooit meer kwijtraakt.” Bovendien kon Gio het altijd ’goed met hem vinden’.
De oud-international is trots op al zijn sportieve prestaties. Hij is zelfs de succesvolste sporter ooit met Moluks bloed. „Het maakt mij sowieso trots om succesvol te zijn voor je club, voor je land, voor je familie, voor je vrienden, maar ook zeker voor je gemeenschap.” De Rotterdamse coach wil dan ook graag een keer naar de Molukken. Van Bronckhorst is ongekend populair in Indonesië. Hij moet er zelfs met bodyguards over straat. „Ik wil er nog wel graag naartoe. Ik heb tot nu toe weinig tijd gehad om daarheen te gaan. Ik wil daar ook niet één of twee weken naartoe, maar voor een langere periode. Het gaat nog wel gebeuren in de toekomst.”
Tot slot onthult Giovanni dat hij fan is van Justin Timberlake. „Hij kan zingen, hij kan dansen. Hij kan eigenlijk alles.” Vooral het nummer Can’t Stop the Feeling spreekt Van Bronckhorst aan. „In aanloop naar het kampioenschap had ik een motivatiefilmpje gemaakt met dat nummer”, aldus de coach. Hij hoopte zo zijn spelers erbovenop te krijgen na de teleurstelling van de verloren wedstrijd tegen Excelsior, een week daarvoor.
Heerenveen was al te sterk mét die jongen, dus ik zou me daar niet op blind starenquote:Op maandag 11 september 2017 15:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jawel. PSV is totaal kwaliteitsarm voorin zonder die jongen.
Nee, moest een online formulier invullen en dan zou ik vanavond nog een elektronische kaart toegemaild krijgen. Maar echt, het is maar België. Het is niet dat ik ze vraag het naar Syrië te sturen ofzo...quote:Op maandag 11 september 2017 18:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Mag je woensdag langs de klantenservice
Oh dat had ik laatst ook, drie dagen gewacht op de mail en uiteindelijk kon ik nog een kaartje ophalen.quote:Op maandag 11 september 2017 18:50 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee, moest een online formulier invullen en dan zou ik vanavond nog een elektronische kaart toegemaild krijgen. Maar echt, het is maar België. Het is niet dat ik ze vraag het naar Syrië te sturen ofzo...
Oh fuckquote:Op maandag 11 september 2017 18:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh dat had ik laatst ook, drie dagen gewacht op de mail en uiteindelijk kon ik nog een kaartje ophalen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |