Geschiedenis telt meequote:Op dinsdag 12 september 2017 19:10 schreef Caland het volgende:
https://www.ad.nl/dossier(...)n-dan-city~a6b0483f/
Pepgod
Hij kan moeilijk zeggen dat hij wat eredivisiewedstrijden heeft gekeken en dacht dat 'ie in bananasplit zat.quote:
Nee weet ik johquote:Op dinsdag 12 september 2017 19:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij kan moeilijk zeggen dat hij wat eredivisiewedstrijden heeft gekeken en dacht dat 'ie in bananasplit zat.
Gevolgd door een uitwedstrijd tegen Psv. Ik ga voor dezelfde resultaten als vorig jaar, 1-0 en zondag 0-1quote:Op dinsdag 12 september 2017 19:23 schreef TLC het volgende:
Bijzonder dat Feyenoord twee keer achter elkaar het Europees seizoen begint tegen een ploeg uit Manchester
Wederom een kleine overwinning denk ik voor Feyenoord : 2-1
Daar zou ik ook wel voor tekenen jaquote:Op dinsdag 12 september 2017 19:24 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Gevolgd door een uitwedstrijd tegen Psv. Ik ga voor dezelfde resultaten als vorig jaar, 1-0 en zondag 0-1
Bedankt Hans!quote:Op dinsdag 12 september 2017 19:33 schreef klaasweetalles het volgende:
-psv mist zondag ook mogelijk ook spuugbek Locadia naast misschien ook Lozano.
Hopelijk is Haps zondag weer inzetbaar....
- Feyenoord koploper in de Eredivisiequote:Op dinsdag 12 september 2017 19:33 schreef klaasweetalles het volgende:
-psv mist zondag ook mogelijk ook spuugbek Locadia naast misschien ook Lozano.
Hopelijk is Haps zondag weer inzetbaar....
Tuurlijk maar Gijp maakte gisteren precies dezelfde grap.quote:Op dinsdag 12 september 2017 18:56 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Want het is niet de waarheid? Ik vind van wel.
En reageer gewoon op wat hier gezegd wordt over Otamendi. Bij VI roepen ze zo veel, als je dat al niet meer mag zeggen
Ik had het gezien hoor. Maar het is geeneens een grapquote:Op dinsdag 12 september 2017 20:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Tuurlijk maar Gijp maakte gisteren precies dezelfde grap.
Bepaaldquote:Op dinsdag 12 september 2017 20:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Tuurlijk maar Gijp maakte gisteren precies dezelfde grap.
-Morgen gaat het stormenquote:Op dinsdag 12 september 2017 19:55 schreef satecl het volgende:
[..]
- Feyenoord koploper in de Eredivisie
- Feyenoord morgen tegen Manchester City
- Morgen waarschijnlijk regen in Nederland
zou mooi zijnquote:
De Kuip is niet zo'n tochtholquote:Op dinsdag 12 september 2017 20:36 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
zou mooi zijn
kan in het voordeel zijn van Feyenoord
wordt een wedstrijd die flink door de wind beinvloed gaat worden, goed spel wordt onmogelijk voor mancity.....feyenoord countert .....
Nee dat is een juiste constatering. Waarom het in deze relevant is is mij een vraag maar dat terzijde.quote:
quote:
we zullen het zien....quote:aan het einde van de nacht (dinsdag op woensdag) neemt de wind toe en gaat het regenen. Vervolgens ervaren we dee meeste wind woensdagochtend .'s Middags neemt de wind geleidelijk weer af en trekt het windveld richting de Duitse Bocht en het noorden van Duitsland. Op het hoogtepunt van de storm zijn zeer zware windstoten mogelijk van ruim 100 km/uur.
Nee, zo erg zie ik het niet worden.quote:Op dinsdag 12 september 2017 21:57 schreef Pleun2011 het volgende:
0-4 en dan mag je nog je handjes dichtknijpen. Nelom..Diks.. Kramer.. gaat pijnlijk worden
Eat this F.M.D.quote:Op dinsdag 12 september 2017 21:57 schreef Pleun2011 het volgende:
0-4 en dan mag je nog je handjes dichtknijpen. Nelom..Diks.. Kramer.. gaat pijnlijk worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |