Vente, maar dat ventje is pas 17quote:Op dinsdag 12 september 2017 12:19 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Zit er helemaal niks achter Kramer?
Schuurman is weer verhuurd of is dat geen pure nummer 9?quote:Op dinsdag 12 september 2017 12:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Vente, maar dat ventje is pas 17
Middenvelder en zit bij NEC.quote:Op dinsdag 12 september 2017 12:25 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Schuurman is weer verhuurd of is dat geen pure nummer 9?
quote:Op dinsdag 12 september 2017 12:31 schreef Caland het volgende:
Als je overigens het Feyenoordshirt met CL badges koopt staat het sponsorlogo er ook een stuk minder groot op
Lullig voor de mensen die al een shirt hebben gekocht![]()
https://www.feyenoord.nl/(...)oor-champions-league
quote:Rugnummers
Voor alle Europese wedstrijden geldt dat het rugnummer goed zichtbaar moet zijn op een vlak met één kleur. Aangezien het traditionele thuisshirt van Feyenoord ook op de rug rood-wit is, worden voor deze wedstrijden speciale shirts gemaakt met een wit vlak op de achterzijde, zodat het shirt aan de reglementen.
Speelde in de jeugd ook vaak(meestal) als spits.quote:
Stond met die groepsfase EL toen niet een keer heel Rotterdam vast door de regen?quote:Op dinsdag 12 september 2017 12:12 schreef satecl het volgende:
Pff morgen 150 kilometer heen en 150 kilometer terug in de storm. Hopelijk vallen de files mee.
Gaat spoken in de Kuipquote:Op dinsdag 12 september 2017 12:12 schreef satecl het volgende:
Pff morgen 150 kilometer heen en 150 kilometer terug in de storm. Hopelijk vallen de files mee.
Ik ben blij dat ik met het OV ga.quote:Op dinsdag 12 september 2017 12:12 schreef satecl het volgende:
Stadhuispleinquote:Op dinsdag 12 september 2017 12:48 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik met het OV ga.
Oh wacht..
Misschien dat ik voor de zekerheid lekker vroeg ga om ook nog even wat te drinken van tevoren. Iemand tips?
Lekker bij de Holywood een paar pilsjes pakken.quote:Op dinsdag 12 september 2017 12:48 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Oh wacht..
Misschien dat ik voor de zekerheid lekker vroeg ga om ook nog even wat te drinken van tevoren. Iemand tips?
Uurtje of 2 de trein pakkenquote:Op dinsdag 12 september 2017 12:48 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Oh wacht..
quote:Op dinsdag 12 september 2017 12:31 schreef Caland het volgende:
Als je overigens het Feyenoordshirt met CL badges koopt staat het sponsorlogo er ook een stuk minder groot op
Lullig voor de mensen die al een shirt hebben gekocht![]()
https://www.feyenoord.nl/(...)oor-champions-league
quote:Feyenoord Fanshop
Wil jij je Feyenoord-shirt laten verfraaien met Champions League-uitingen? In de (Online) Feyenoord Fanshop kun je jouw shirt laten bedrukken met de UEFA-badges. De Champions League-uitvoeringen van de thuisshirts, met kleiner Qurrent-logo en een volledig witte achterkant, zijn niet verkrijgbaar in de Feyenoord Fanshop.
Vooral niet Stadhuisplein.quote:Op dinsdag 12 september 2017 12:48 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Oh wacht..
Is niet volledig wit.quote:Op dinsdag 12 september 2017 13:08 schreef Tomatenboer het volgende:
Een volledig witte achterkant.
Dat vind ik altijd zo jammer.
Ik weet dat het al jaren gebeurd bij Europese wedstrijden, omdat de UEFA eist dat de rugnummers op één kleur zijn afgebeeld, maar lelijk blijft het.
Ik zie het, maar in het stukje dat Stage boven mij post spreken ze wel over een volledig witte achterkant.quote:Op dinsdag 12 september 2017 13:09 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Is niet volledig wit.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |