Manchester City is geen Osijekquote:Op dinsdag 12 september 2017 09:07 schreef nickhguitar het volgende:
Vaseline op de billetjes en 90 minuten lang krom staan boys
En vergeet Klinker Ed niet.quote:Op maandag 11 september 2017 22:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, samen met de hamerman en de rellennegers.
Verrassend......quote:Op dinsdag 12 september 2017 05:51 schreef klaasweetalles het volgende:
Bontes is per 1 januari 2017 in dienst getreden bij VolkerWessels. Omdat de verwachting is dat het bouwbedrijf waar hij op de loonlijst staat een rol gaat spelen bij de eventuele toekomstige bouw van een nieuw stadion, ligt het gevaar van belangenverstrengeling op de loer.
#INKRAMERWETRUSTquote:Feyenoord kan ook zondag in de wedstrijd tegen PSV niet beschikken over aanvaller Nicolai Jørgensen, zo meldt het Algemeen Dagblad. De Deen liep zaterdag in de wedstrijd tegen Heracles Almelo een blessure op en mist woensdag ook het Champions League-duel met Manchester City.
Wie er woensdag en zondag gaat spelen in de plaats van Jørgensen is nog niet bekend, maar Michiel Kramer lijkt de beste papieren te hebben.
Sterktequote:Op dinsdag 12 september 2017 12:05 schreef DonRaja het volgende:
Net even contact gehad met Feyenoord ticketservice via whatsapp. Als het goed is krijg ik vandaag mijn e-ticket toegestuurd.
Vente, maar dat ventje is pas 17quote:Op dinsdag 12 september 2017 12:19 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Zit er helemaal niks achter Kramer?
Schuurman is weer verhuurd of is dat geen pure nummer 9?quote:Op dinsdag 12 september 2017 12:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Vente, maar dat ventje is pas 17
Middenvelder en zit bij NEC.quote:Op dinsdag 12 september 2017 12:25 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Schuurman is weer verhuurd of is dat geen pure nummer 9?
quote:Op dinsdag 12 september 2017 12:31 schreef Caland het volgende:
Als je overigens het Feyenoordshirt met CL badges koopt staat het sponsorlogo er ook een stuk minder groot op
Lullig voor de mensen die al een shirt hebben gekocht![]()
https://www.feyenoord.nl/(...)oor-champions-league
quote:Rugnummers
Voor alle Europese wedstrijden geldt dat het rugnummer goed zichtbaar moet zijn op een vlak met één kleur. Aangezien het traditionele thuisshirt van Feyenoord ook op de rug rood-wit is, worden voor deze wedstrijden speciale shirts gemaakt met een wit vlak op de achterzijde, zodat het shirt aan de reglementen.
Speelde in de jeugd ook vaak(meestal) als spits.quote:
Stond met die groepsfase EL toen niet een keer heel Rotterdam vast door de regen?quote:Op dinsdag 12 september 2017 12:12 schreef satecl het volgende:
Pff morgen 150 kilometer heen en 150 kilometer terug in de storm. Hopelijk vallen de files mee.
Gaat spoken in de Kuipquote:Op dinsdag 12 september 2017 12:12 schreef satecl het volgende:
Pff morgen 150 kilometer heen en 150 kilometer terug in de storm. Hopelijk vallen de files mee.
Ik ben blij dat ik met het OV ga.quote:Op dinsdag 12 september 2017 12:12 schreef satecl het volgende:
Stadhuispleinquote:Op dinsdag 12 september 2017 12:48 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik met het OV ga.
Oh wacht..
Misschien dat ik voor de zekerheid lekker vroeg ga om ook nog even wat te drinken van tevoren. Iemand tips?
Lekker bij de Holywood een paar pilsjes pakken.quote:Op dinsdag 12 september 2017 12:48 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Oh wacht..
Misschien dat ik voor de zekerheid lekker vroeg ga om ook nog even wat te drinken van tevoren. Iemand tips?
Uurtje of 2 de trein pakkenquote:Op dinsdag 12 september 2017 12:48 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Oh wacht..
quote:Op dinsdag 12 september 2017 12:31 schreef Caland het volgende:
Als je overigens het Feyenoordshirt met CL badges koopt staat het sponsorlogo er ook een stuk minder groot op
Lullig voor de mensen die al een shirt hebben gekocht![]()
https://www.feyenoord.nl/(...)oor-champions-league
quote:Feyenoord Fanshop
Wil jij je Feyenoord-shirt laten verfraaien met Champions League-uitingen? In de (Online) Feyenoord Fanshop kun je jouw shirt laten bedrukken met de UEFA-badges. De Champions League-uitvoeringen van de thuisshirts, met kleiner Qurrent-logo en een volledig witte achterkant, zijn niet verkrijgbaar in de Feyenoord Fanshop.
Vooral niet Stadhuisplein.quote:Op dinsdag 12 september 2017 12:48 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Oh wacht..
Is niet volledig wit.quote:Op dinsdag 12 september 2017 13:08 schreef Tomatenboer het volgende:
Een volledig witte achterkant.
Dat vind ik altijd zo jammer.
Ik weet dat het al jaren gebeurd bij Europese wedstrijden, omdat de UEFA eist dat de rugnummers op één kleur zijn afgebeeld, maar lelijk blijft het.
Ik zie het, maar in het stukje dat Stage boven mij post spreken ze wel over een volledig witte achterkant.quote:Op dinsdag 12 september 2017 13:09 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Is niet volledig wit.
[ afbeelding ]
Dit is een foto van de Feyenoord-site.quote:Op dinsdag 12 september 2017 13:13 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik zie het, maar in het stukje dat Stage boven mij post spreken ze wel over een volledig witte achterkant.
Biergarten heet dat tegenwoordig. Relatief jong publiek wel overigens.quote:Op dinsdag 12 september 2017 12:53 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
[..]
Lekker bij de Holywood een paar pilsjes pakken.
Jammer, dat witte vlak is lelijk.quote:Op dinsdag 12 september 2017 13:14 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dit is een foto van de Feyenoord-site.
Het stomme is dat zoiets bij Milan wel wordt goedgekeurd, in principe dezelfde kleuren.quote:Op dinsdag 12 september 2017 13:23 schreef Grifte het volgende:
Het slaat ook gewoon helemaal nergens op. Hoezo zijn onze rugnummers op ons normale shirt niet duidelijk?
[ afbeelding ]
Zelfs ik als fucking kleurenblinde heb er nooit problemen mee gehad.
Waarom hanteert de UEFA niet gewoon de strategie zoals die in nationale competities wordt toegepast? Iedereen pakt gewoon lekker de shirts die die wil, en als ze clashen met die van de tegenstander dan pak je een uit-, derde- of zelfs trainingsshirt. Gebruik je gewoon hetzelfde concept voor teamshirts mbt rugnummers. Zijn ze goed leesbaar -> niets doen. Onleesbaar -> bv zo'n vlak maken, of ander shirt dragen.
Ja of bij Barcelona of Inter...quote:Op dinsdag 12 september 2017 13:35 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het stomme is dat zoiets bij Milan wel wordt goedgekeurd, in principe dezelfde kleuren.
[ afbeelding ]
Ga eens in het PSV topic kijken , waar een paar van je mede supporters al weken aan het trollen zijn.quote:Op dinsdag 12 september 2017 14:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wel aandoenlijk die pogingen van PSV fans om hier te komen trollen over de volgende Eredivisie wedstrijd terwijl wij allemaal bezig zijn met de champions league.
Kap gewoon met vervelend doen. Valt hartstikke mee. Je hoeft jezelf niet steeds uit te laten lokken en hier uit te komen dagenquote:Op dinsdag 12 september 2017 14:58 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ga eens in het PSV topic kijken , waar een paar van je mede supporters al weken aan het trollen zijn.
E-tickets binnenquote:
quote:Aandenken
Wij begrijpen dat je graag een (nieuwe) hardcard had ontvangen als aandenken aan onze deelname aan de UEFA Champions League 2017-2018. Helaas is dat vanwege het korte tijdsbestek niet mogelijk. Wat wij wel gaan doen, is dat wij na de laatste thuiswedstrijd van de groepsfase (in de week van maandag 11 december 2017) jou alsnog een gepersonaliseerde hardcard toesturen. Zodoende heb je toch nog een mooi aandenken!
Waarschijnlijk wel ja. Er kunnen er nooit meer dan 20.000/30.000 van zijn gemaakt.quote:Op dinsdag 12 september 2017 15:41 schreef Pleun2011 het volgende:
Ik heb nog de passepartout liggen van 2002-2003. Is dat een collectors item?
Dan kan je daar beter nu €50 op inzetten, levert veel meer op.quote:Op dinsdag 12 september 2017 15:53 schreef timmmmm het volgende:
Hopen dat FEY dit jaar de CL wint. Dan kunnen we onze passepartout over een jaar of 20 voor goud geld verkopen
Meer dan 11 keer de hele begroting van Feyenoord.quote:Op dinsdag 12 september 2017 16:37 schreef ace_eleven het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is de 19-koppige selectie die Man City meeneemt naar Rotterdam, samen met de aankoopwaardes en aankoopjaren. in totaal dus voor bijna €740 mln gekocht![]()
Alleen de aankopen van dit jaar waren al €30 miljoen. Ik denk eerder 40-45 miljoen in totaal.quote:Op dinsdag 12 september 2017 16:50 schreef Caland het volgende:
Selectie van Feyenoord heeft 20-30 miljoen gekost ofzo?
Wie zijn ze dan
Captain Nelomgodgenot.quote:
Zo jammer dat Bilal geblesseerd is.quote:Op dinsdag 12 september 2017 17:04 schreef Caland het volgende:
Met Nelom, Diks en Kramer tegen City
Genieten
Het shirt wordt alleen niet verkocht en dat witte vierkant op de rug verneukt het weer.quote:Op dinsdag 12 september 2017 17:46 schreef Dekatria het volgende:
Die sponsor op dat Europese shirtmijn gebeden zijn verhoord.
Jorgensen doet zondag nog niet mee he, dus 0-3 lijkt me iets realistischer.quote:
Haha zondag een 1-1quote:Op dinsdag 12 september 2017 17:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Jorgensen doet zondag nog niet mee he, dus 0-3 lijkt me iets realistischer.
Met zn allen voor het doel gaan staan. Selectie die iedere eredivisie club sloopt.quote:Op dinsdag 12 september 2017 16:37 schreef ace_eleven het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is de 19-koppige selectie die Man City meeneemt naar Rotterdam, samen met de aankoopwaardes en aankoopjaren. in totaal dus voor bijna €740 mln gekocht![]()
@nelom maakt ze kapoet morgenquote:Op dinsdag 12 september 2017 16:37 schreef ace_eleven het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Van Bronckhorst: 'We hebben vaker grote teams verslagen'
Giovanni van Bronckhorst wilde op de persconferentie in aanloop naar het duel met Manchester City morgen in De Kuip niet te veel loslaten over het strijdplan van Feyenoord.
Jesse van de Woestijne 12-09-17, 18:24 Laatste update: 18:27
,,Hoe we gaan spelen? Er zijn zoveel mogelijkheden. Jullie zien het morgen wel", zo hulde de trainer zich in nevelen. Hij bevestigde wel het ontbreken van Nicolai Jørgensen en Ridgeciano Haps. De afwezigheid van Jørgensen, die zaterdag geblesseerd uitviel tegen Heracles Almelo, is volgens Van Bronckhorst 'een grote streep door de rekening.' ,,Het is een gemis voor mij en de club."
,,De wedstrijd met City wordt een grote opgave voor ons, die club kan de Champions League dit jaar winnen. Maar we hebben vaker grote teams verslagen", zei Van Bronckhorst, die zijn collega bij de tegenstander, Pep Guardiola, prees. ,,Een geweldige manager en een inspiratie voor mij."
De Boer
Van Bronckhorst nam het op voor Frank de Boer, die gisteren al na tweeënhalve maand op straat werd gezet door Crystal Palace. ,,Ik ben erg teleurgesteld over die beslissing. Hij heeft maar een paar maanden de tijd gekregen, maar om een team te ontwikkelen heb je tijd en vertrouwen nodig van de directie."
Van Bronckhorst verloor begin vorig jaar zelf zeven keer op rij met Feyenoord. De druk op de trainer nam toe, maar het bestuur hield het vertrouwen in de trainer. Een jaar later stond 'Gio' met de schaal.
ad.nl
Haha achja kunnen we wel om lachen maar hij is nog altijd tien klassen beter dan Botteghinquote:Op dinsdag 12 september 2017 17:19 schreef ThePlaneteer het volgende:
44 miljoen voor Otamendi ook echt hahaha
Onzin.quote:Op dinsdag 12 september 2017 18:40 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Haha achja kunnen we wel om lachen maar hij is nog altijd tien klassen beter dan Botteghin
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |