quote:Op dinsdag 5 september 2017 07:56 schreef Reya het volgende:
[..]
Waar schreef ik "onrendabele uitvreters"?
Daar.quote:
Welke nietquote:
Ligt er maar net aan wanneer hun gesprekjes bij de soos gepland zijn.quote:Op dinsdag 5 september 2017 07:58 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Welke niet? Plus dat de malloten die aanstoot aan deze titel nemen nog lang niet wakker zijn.
Dat idd, zelfs als je als TT "Genderneutrale TT" zou hebben dan zijn er mensen die er aanstoot aan nemen.quote:Op dinsdag 5 september 2017 07:58 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Welke niet? Plus dat de malloten die aanstoot aan deze titel nemen nog lang niet wakker zijn.
Zo praat je niet over Guido.quote:Op dinsdag 5 september 2017 08:00 schreef Reya het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan wanneer hun gesprekjes bij de soos gepland zijn.
Ah, je bent weer in de relmodus vandaag.quote:Op dinsdag 5 september 2017 08:06 schreef remlof het volgende:
Ik had nog liever iets over zwarte piet in de TT gezien, of dat we sinterklaas maar helemaal moeten afschaffen ofzo
Omdat "cultuur marxisme!"quote:Op dinsdag 5 september 2017 08:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat idd, zelfs als je als TT "Genderneutrale TT" zou hebben dan zijn er mensen die er aanstoot aan nemen.
Ik snap dat niet zo goed, hoe kan het jouw probleem zijn dat iemand zich een man, vrouw, clown of dolfijn voelt, waarom heb je daar last van?
Ja maar jij hebt de goedwies dan ook weer flink kapot de laatste tijd.quote:Op dinsdag 5 september 2017 08:06 schreef remlof het volgende:
Ik had nog liever iets over zwarte piet in de TT gezien, of dat we sinterklaas maar helemaal moeten afschaffen ofzo
Hij lijkt een beetje op Macklemore.quote:Op dinsdag 5 september 2017 08:56 schreef Igen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Aan de propagandaposters te zien bedoelde Hitler met "Arisch" gewoon Beiers, waar hij toevallig uit de buurt kwam.
quote:Op dinsdag 5 september 2017 09:19 schreef motorbloempje het volgende:
"Put yo hands up in the air like you just don't caaaaaare!"
Is dat Morgan Freeman?quote:
quote:Lieve Leandra,
Als jij me thuis ophaalt en er weer aflevert, betaal ik in het restaurant de rekening.
Met een goede taakverdeling kun je samen blij en groot worden.
Liefs,
NaamvandevadervanLeandra.
Ja, laten we maar weer gewoon doen, voor je het weet denkt men dat we geen echt SJW'ers zijn.quote:Op dinsdag 5 september 2017 09:29 schreef motorbloempje het volgende:
Hihihahahoho, en dat allemaal op de vroege ochtend jongens.
Wel een master hoop ik?quote:Op dinsdag 5 september 2017 09:32 schreef motorbloempje het volgende:
Argh, waarom zijn er zoveel mensen die op facebook invullen dat ze aan de 'university of life' hebben gestudeerd
Blijft grappig dat je gewoon Hilversum leest terwijl er Hliversum staat.quote:Op dinsdag 5 september 2017 09:33 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
We hadden het een tijdje terug over citymarketing.
Hilversum heeft ook weer wat geld uitgetrokken.
[ afbeelding ]
Hliversum bedoel je.quote:Op dinsdag 5 september 2017 09:33 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
We hadden het een tijdje terug over citymarketing.
Hilversum heeft ook weer wat geld uitgetrokken.
[ afbeelding ]
Daar is een goede reden voorquote:Op dinsdag 5 september 2017 09:32 schreef motorbloempje het volgende:
Argh, waarom zijn er zoveel mensen die op facebook invullen dat ze aan de 'university of life' hebben gestudeerd
Gewoon een populaire universiteit. Alsnog beter dan de UvA.quote:Op dinsdag 5 september 2017 09:32 schreef motorbloempje het volgende:
hihiquote:Op dinsdag 5 september 2017 09:38 schreef Ryon het volgende:
[..]
Gewoon een populaire universiteit. Alsnog beter dan de UvA.
twitter:WiIIemAlexander twitterde op dinsdag 05-09-2017 om 09:41:17De christelijke versie van ‘minder, minder, minder’, ‘omvolking’, ‘eigen volk eerst’, ‘grenzen dicht’ en ‘bescherm… https://t.co/Bv4vyduMrv reageer retweet
En dan straks in een rechts kabinet het leven van de boze burger nog onzekerder maken.quote:Op dinsdag 5 september 2017 09:42 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ]twitter:WiIIemAlexander twitterde op dinsdag 05-09-2017 om 09:41:17De christelijke versie van ‘minder, minder, minder’, ‘omvolking’, ‘eigen volk eerst’, ‘grenzen dicht’ en ‘bescherm… https://t.co/Bv4vyduMrv reageer retweet
Ja, ho eens even, da's allemaal de schuld van extreem links dan hè!quote:Op dinsdag 5 september 2017 09:44 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
En dan straks in een rechts kabinet het leven van de boze burger nog onzekerder maken.
Precies, had Klaver maar niet van tafel moeten weglopen. Dan had hij alle rechtse maatregelen kunnen stoppen.quote:Op dinsdag 5 september 2017 09:49 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja, ho eens even, da's allemaal de schuld van extreem links dan hè!
quote:Op dinsdag 5 september 2017 09:42 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ]twitter:WiIIemAlexander twitterde op dinsdag 05-09-2017 om 09:41:17De christelijke versie van ‘minder, minder, minder’, ‘omvolking’, ‘eigen volk eerst’, ‘grenzen dicht’ en ‘bescherm… https://t.co/Bv4vyduMrv reageer retweet
Gewone Nederlander is toch gewoon Nederlander zonder immigratie-roots in deze context?quote:Op dinsdag 5 september 2017 09:42 schreef motorbloempje het volgende:
twitter:cdavandaag twitterde op maandag 04-09-2017 om 21:01:17"Onze oprechte excuses voor het binnenhalen van gastarbeiders in de jaren '60" @sybrandbuma #schoolezing reageer retweet
quote:Koos "in ben niet links, ik ben rechts" Vogels die het weer eens voor de islam en Groenlinks opneemt.
Hihiquote:Op dinsdag 5 september 2017 09:56 schreef xpompompomx het volgende:
twitter:cdavandaag twitterde op maandag 04-09-2017 om 21:01:17"Onze oprechte excuses voor het binnenhalen van gastarbeiders in de jaren '60" @sybrandbuma #schoolezing reageer retweet
twitter:ActivateBritain twitterde op maandag 04-09-2017 om 22:35:51For clarification: Activate's Facebook account has been taken over by a May-supporting Activate faction. We are working to take back control reageer retweet
Die van gisteren, met die debielen op 't dak.quote:Op dinsdag 5 september 2017 10:00 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Oh, ik was nog niet bij de buurtjes geweest. Het is vast een goed topic.
Tsja. En vooral bedankt voor het niet laten integreren van die gastarbeiders.quote:Op dinsdag 5 september 2017 09:56 schreef xpompompomx het volgende:
Wat een topic...quote:Op dinsdag 5 september 2017 10:00 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Die van gisteren, met die debielen op 't dak.
twitter:j_postma twitterde op maandag 04-09-2017 om 21:45:13Buma, voor wie 2017 denkt te kunnen oplossen met de jaren vijftig. (And a little 1930s for good measure) https://t.co/SnbWFvxfSD reageer retweet
quote:Gereformeerde scholen en mensen zijn veel toleranter dan islamistische scholen en mensen en/of ze uiten het op een minder agressieve manier.
Vast niet.quote:Op dinsdag 5 september 2017 10:24 schreef motorbloempje het volgende:
Gaat NK trouwens al ontploffen? Moet straks boodschappen doen en wil even weten of ik extra blikvoer mee moet nemen.
Niet wakker zijn, die zijn aan het werk.quote:Op dinsdag 5 september 2017 07:58 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Doe niks zelf wat je iemand anders kan laten doen!quote:Op dinsdag 5 september 2017 10:25 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
OK, gelukkig. Heb ook geen zin om te sjouwen.
Aan de website te zien is het een oninteressante kutwinkel: www.hudsonsbay.nlquote:Op dinsdag 5 september 2017 10:31 schreef GSbrder het volgende:
Vandaag even een kijkje nemen in de Hudson's Bay.
Dan bestel het bij het leger das jaren houdbaar.quote:Op dinsdag 5 september 2017 10:24 schreef motorbloempje het volgende:
Gaat NK trouwens al ontploffen? Moet straks boodschappen doen en wil even weten of ik extra blikvoer mee moet nemen.
Premium middensegment he? Je kunt er leuke dingetjes kopen.quote:Op dinsdag 5 september 2017 10:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Aan de website te zien is het een oninteressante kutwinkel: www.hudsonsbay.nl
Niets wat mij interesseert.quote:Op dinsdag 5 september 2017 10:36 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Premium middensegment he? Je kunt er leuke dingetjes kopen.
Die kreeg te horen wat het kabinet nog mag beslissen en is maar weggelopen.quote:Op dinsdag 5 september 2017 09:50 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Precies, had Klaver maar niet van tafel moeten weglopen. Dan had hij alle rechtse maatregelen kunnen stoppen.
Zo dronken worden om te kunnen posten als die kerel gaat je inderdaad niet in de koude kleren zitten.quote:Op dinsdag 5 september 2017 10:37 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dagtaak zeker, onder die naam posten?
Geen Che Guevara-shirts, nee.quote:
Als ik die woorden niet van jouw verwacht komen ze van niemand, iets zit je goed dwars al kom ik er nog niet echt achter, een beetje labiel?quote:Op dinsdag 5 september 2017 10:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Aan de website te zien is het een oninteressante kutwinkel: www.hudsonsbay.nl
Anky van Grunsven?quote:Op dinsdag 5 september 2017 10:39 schreef xpompompomx het volgende:
Dit zou wel eens de nieuwe premier van Nieuw Zeeland kunnen worden:
[ afbeelding ]
Nou en.quote:Op dinsdag 5 september 2017 10:39 schreef xpompompomx het volgende:
[ afbeelding ]
Trots die wallen en dat paardengebit nog niet eens zo slecht.quote:Op dinsdag 5 september 2017 10:39 schreef xpompompomx het volgende:
[ afbeelding ]
Die zijn van het mansplainen, toch?quote:Op dinsdag 5 september 2017 10:40 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ene Jacinda Ardern van Labour.
quote:Op dinsdag 5 september 2017 10:40 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Leuke juffrouw, geen rolstoel.
Dat gaat wel goed trouwens.... nog een kabinet met de VVD en ze worden ook tot PvdA proporties gereduceerd.quote:
Oma vertelt.quote:Op dinsdag 5 september 2017 10:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat gaat wel goed trouwens.... nog een kabinet met de VVD en ze worden ook tot PvdA proporties gereduceerd..... en dat is gewoon een mogelijkheid, wie had dat in 1975 kunnen denken... CDA 19 zetels, PvdA 9 zetels.... je was verketterd als je het gezegd had
quote:
Ik begreep dat er in de voormalige V&D in Amersfoort een Hudson's Bay en een Primark komt.... bijzondere combinatiequote:Op dinsdag 5 september 2017 10:31 schreef GSbrder het volgende:
Vandaag even een kijkje nemen in de Hudson's Bay.
Hehequote:Op dinsdag 5 september 2017 10:44 schreef Reya het volgende:
[..]
Op die foto wordt ze geconfronteerd met de garderobe van remlof.
En de NSB 20 zetels.quote:Op dinsdag 5 september 2017 10:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat gaat wel goed trouwens.... nog een kabinet met de VVD en ze worden ook tot PvdA proporties gereduceerd..... en dat is gewoon een mogelijkheid, wie had dat in 1975 kunnen denken... CDA 19 zetels, PvdA 9 zetels.... je was verketterd als je het gezegd had
Amersfoort is dan ook een bijzondere stad.quote:Op dinsdag 5 september 2017 10:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik begreep dat er in de voormalige V&D in Amersfoort een Hudson's Bay en een Primark komt.... bijzondere combinatie
Zoals?quote:Op dinsdag 5 september 2017 10:49 schreef xpompompomx het volgende:
Een echt bijzondere sjop is de Hudson's Bay nou ook weer niet zie ik. Hier in de stad zitten al tig winkels die dergelijk spul verkopen.
Nee dat is als ik haar weer opsluit in de stal.quote:Op dinsdag 5 september 2017 10:44 schreef Reya het volgende:
[..]
Op die foto wordt ze geconfronteerd met de garderobe van remlof.
quote:Op dinsdag 5 september 2017 10:48 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hehe.
Hier met pompom's huwelijksaanzoek:
[ afbeelding ]
Wat vreemd.quote:Op dinsdag 5 september 2017 10:50 schreef xpompompomx het volgende:
[..]![]()
Ze schijnt nog vrijgezel te zijn lees ik net.
Ja.... die ook nog, als je in 1975 dat logo met de meeuw en het lettertype had laten zien dan was dat een serieus probleem geweest.quote:
Zo'n beetje alles in de Veemarktstraat, de Wilhelminastraat en de Ginnekenweg.quote:
Deportaties in het partijprogramma lijkt me de volgende stapquote:Op dinsdag 5 september 2017 10:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja.... die ook nog, als je in 1975 dat logo met de meeuw en het lettertype had laten zien dan was dat een serieus probleem geweest.
Het grootste probleem is nu eigenlijk dat het geen probleem meer is.... what's next? Een partij die een hakenkruis in het logo gaat voeren?
In stijl komt het al in de buurtquote:Op dinsdag 5 september 2017 10:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja.... die ook nog, als je in 1975 dat logo met de meeuw en het lettertype had laten zien dan was dat een serieus probleem geweest.
Het grootste probleem is nu eigenlijk dat het geen probleem meer is.... what's next? Een partij die een hakenkruis in het logo gaat voeren?
Dat noemt men nu 'remigratie stimuleren'quote:Op dinsdag 5 september 2017 10:53 schreef Perrin het volgende:
[..]
Deportaties in het partijprogramma lijkt me de volgende stap
Ik ken alleen de Eindstraat en de Ginnekenstraat een beetje.quote:Op dinsdag 5 september 2017 10:52 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Zo'n beetje alles in de Veemarktstraat, de Wilhelminastraat en de Ginnekenweg.
Gaat het nog over het CDA hier?quote:Op dinsdag 5 september 2017 10:53 schreef Perrin het volgende:
[..]
Deportaties in het partijprogramma lijkt me de volgende stap
Volgens mij weer PVV, al schuift het CDA ook die kant op las ik gister.quote:Op dinsdag 5 september 2017 10:56 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Gaat het nog over het CDA hier?
Nee, die gaan ten onder aan nog een regeerperiode met de VVD.... dat is wel einde CDA dan.quote:Op dinsdag 5 september 2017 10:56 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Gaat het nog over het CDA hier?
Heeft het CDA niet een heel gunstige coalitie zo? VVD en CDA willen op veel vlakken hetzelfde en dankzij de CU kan het CDA D66 in een hoek drukken.quote:Op dinsdag 5 september 2017 10:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, die gaan ten onder aan nog een regeerperiode met de VVD.... dat is wel einde CDA dan.
Wat dat betreft prima dat ze in de regering komen.
Als men te hard drukken doet kan de D66 de zaak laten ploffen.quote:Op dinsdag 5 september 2017 11:02 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Heeft het CDA niet een heel gunstige coalitie zo? VVD en CDA willen op veel vlakken hetzelfde en dankzij de CU kan het CDA D66 in een hoek drukken.
Nou hobbelen stemmers voortdurend weg, maar ik denk dat we veel CDA beleid gaan zien de komende jaren.
Dat zou kunnen, maar ik denk niet dat het CDA daar garen bij gaat spinnen.quote:Op dinsdag 5 september 2017 11:02 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Heeft het CDA niet een heel gunstige coalitie zo? VVD en CDA willen op veel vlakken hetzelfde en dankzij de CU kan het CDA D66 in een hoek drukken.
Nou hobbelen stemmers voortdurend weg, maar ik denk dat we veel CDA beleid gaan zien de komende jaren.
Sowieso lijken die grote partijen te denken dat alle stemmers die ze verliezen naar de PVV gaan. PvdA en VVD zetten ook al in op de strategie om de PVV-stemmer terug te krijgen. Beetje raar, want ze zijn wel meer kwijtgeraakt dan alleen die 20 PVV-zetels.quote:Op dinsdag 5 september 2017 11:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, maar ik denk niet dat het CDA daar garen bij gaat spinnen.
Het CDA is geen alternatief voor mensen die niet christelijk zijn, en degenen die het wel zijn en ook nog wat christelijke normen en waarden hebben zijn beter af bij de CU.
Dat tegen de PVV aanschurken omdat ze denken dat dat is wat mensen willen werkt niet voor een partij die christelijk is, want het is gewoon in strijd met alles wat je qua fatsoen zou moeten doen als christen.
En ja, de PVV doet het helaas wel goed in dorpen als Volendam en Urk enzo, dat is dan weer een beetje jammer, maar ik denk niet dat ze die stemmers nog terug gaan krijgen.
Je moet al een behoorlijk hypocriete christen zijn om nog op het CDA te stemmen, en dan uiteraard die paar die al hun hele leven CDA en hun voorgangers stemmen, die weten niet beter, maar die groep wordt snel kleiner.
Oe, nice. Mooi samengevat.quote:
67?quote:
Dat weet ze wel zeker, en ze heeft gelijk.quote:Op dinsdag 5 september 2017 11:13 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Volgens mij denkt dat mens dat ze beter is dan bepaalde amerikanen.
Dat lijkt mij compleet gerechtvaardigdquote:Op dinsdag 5 september 2017 11:13 schreef skysherrif het volgende:
[..]
White supremacists denken dat ook, maar dan onterecht.quote:Op dinsdag 5 september 2017 11:13 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Is het niet gewoon een zwakke poging om zich te onderscheiden van de VVD?quote:Op dinsdag 5 september 2017 11:16 schreef Tijger_m het volgende:
Even terug naar het CDA, waarom denkt het CDA dat het nu wel gaat lukken met normen en waarden? Was dat niet Balkenende's slogan? En hoe is dat afgelopen?
Oh, ja, ik weet het al weer, normen en waarden gelden alleen voor anderen, niet voor hunzelf.
Een poging weer een grote Volkspartij te worden.quote:Op dinsdag 5 september 2017 11:17 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Is het niet gewoon een zwakke poging om zich te onderscheiden van de VVD?
Nee, dat is de partij van "Normaal doen"...voor anderen. Dat hebben ze dan wel gemeen met elkaar.quote:Op dinsdag 5 september 2017 11:17 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Is het niet gewoon een zwakke poging om zich te onderscheiden van de VVD?
Dat wordt idd een enorm drama de komende dagen.quote:Op dinsdag 5 september 2017 11:18 schreef skysherrif het volgende:
Tering, elk bericht dat nieuw binnenkomt over Irma, is alleen maar negatiever, lijkt erop dat deze nog wel wat krachtiger is dan Harvey en hij lijkt steeds meer naar het westen te gaan.
Het is maar goed dat de VS heeft geinvesteerd in maatregelen voor kustbescherming en tegen klimaatsverandering...oh...wacht...quote:Op dinsdag 5 september 2017 11:18 schreef skysherrif het volgende:
Tering, elk bericht dat nieuw binnenkomt over Irma, is alleen maar negatiever, lijkt erop dat deze nog wel wat krachtiger is dan Harvey en hij lijkt steeds meer naar het westen te gaan.
Gelukkig was afgelopen weekend een door Trump geinitieerde day of Prayerquote:Op dinsdag 5 september 2017 11:18 schreef skysherrif het volgende:
En hoe goed zijn de dijken op de Nederlandse eilanden?quote:Op dinsdag 5 september 2017 11:19 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Het is maar goed dat de VS heeft geinvesteerd in maatregelen voor kustbescherming en tegen klimaatsverandering...oh...wacht...
Karma is a bitch.
Niet optimaal lijkt me, las wel dat op bijv. st maarten gisteren 300 franse en 50 nederlanse mariniers zijn geland.quote:Op dinsdag 5 september 2017 11:24 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
En hoe goed zijn de dijken op de Nederlandse eilanden?
Ze gaan met zulk geblaat meer op een Volksunie lijken.quote:Op dinsdag 5 september 2017 11:18 schreef Perrin het volgende:
[..]
Een poging weer een grote Volkspartij te worden.
Durf ik je niet te zeggen. Wij investeren tenminste en ontkennen de realiteit niet, dan sta je alvast met 2-0 voor, denk ik.quote:Op dinsdag 5 september 2017 11:24 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Ja, ik ik vrees ook een beetje dat die eilanden minder goed beschermd zijn dan dat wij hier zijn. Hopelijk valt het allemaal mee.quote:Op dinsdag 5 september 2017 11:25 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Niet optimaal lijkt me, las wel dat op bijv. st maarten gisteren 300 franse en 50 nederlanse mariniers zijn geland.
Klimaatsverandering is alleen een dingetje als je aan de kust woont. Daar wonen alle progressieven in hun Priussen.quote:Op dinsdag 5 september 2017 11:19 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Het is maar goed dat de VS heeft geinvesteerd in maatregelen voor kustbescherming en tegen klimaatsverandering...oh...wacht...
Karma is a bitch.
Prachtig oog nu al.. Erg symmetrisch ook.quote:Op dinsdag 5 september 2017 11:27 schreef skysherrif het volgende:
[ afbeelding ]
Zit nu op 152 mph, nog 5 en het is al een category 5 hurricane (hoogste) en er is geen rede om aan te nemen dat de storm niet krachtiger gaat worden als het naar amerika (en ondertussen over de Cariben) trekt.
Dijken heb je niet zo hard nodig in heuvelachtige/bergachtige gebieden.quote:Op dinsdag 5 september 2017 11:24 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
In Wyoming is een van de droogste staten van de VS en dankzij klimaatverandering is er een vrij ernstige droogte al een hele tijd. Stijgende zeespiegel is niet het enige hè.quote:Op dinsdag 5 september 2017 11:37 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Klimaatsverandering is alleen een dingetje als je aan de kust woont. Daar wonen alle progressieven in hun Priussen.
De bevolking van Wyoming heeft weinig last van stijgende zeespiegels en andere liberale hobbies.
Met het oog is overigens iets raars aan de hand de laatste uren, wat weet ik ook niet preciesquote:Op dinsdag 5 september 2017 11:37 schreef Perrin het volgende:
[..]
Prachtig oog nu al.. Erg symmetrisch ook.
is een hartjequote:Op dinsdag 5 september 2017 11:41 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Met het oog is overigens iets raars aan de hand de laatste uren, wat weet ik ook niet precies
[ afbeelding ]
Ik ben geen meteoroloog maar volgens mij is die centrale muur van draaiende lucht dan gewoon onderbroken om een of andere reden. Een oog is lang niet altijd mooi rond.quote:Op dinsdag 5 september 2017 11:41 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Met het oog is overigens iets raars aan de hand de laatste uren, wat weet ik ook niet precies
[ afbeelding ]
Individuele weerfenomenen terugvoeren op klimaatverandering is wel wat dubieus.quote:Op dinsdag 5 september 2017 11:19 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dunno.. Vier kabinetten Balkenende en een kleine 8 jaar aan de macht geweest? Ik denk dat het CDA daar wel voor tekent.quote:
En welke partij niet trouwensquote:Op dinsdag 5 september 2017 11:44 schreef Ryon het volgende:
[..]
Dunno.. Vier kabinetten Balkenende en een kleine 8 jaar aan de macht geweest? Ik denk dat het CDA daar wel voor tekent.
De modellen geven aan dat klimaatsverandering voor minder orkanen kan gaan zorgen maar wel voor veel krachtigere. Harvey's regenval was toch aardig te herleiden tot de opwarming van de Golf van Mexico, dacht ik.quote:Op dinsdag 5 september 2017 11:42 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Individuele weerfenomenen terugvoeren op klimaatverandering is wel wat dubieus.
Is de golf van mexico nu al significant warmer geworden door klimaatsverandering? damnquote:Op dinsdag 5 september 2017 11:47 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
De modellen geven aan dat klimaatsverandering voor minder orkanen kan gaan zorgen maar wel voor veel krachtigere. Harvey's regenval was toch aardig te herleiden tot de opwarming van de Golf van Mexico, dacht ik.
Individuele weerfenomenen toewijzen aan klimaatverandering omdat je modellen dat verwachten is nog veel dubieuzer. Dat is de omgekeerde wereld. Nee, het beste is om klimatologische uitspraken gewoon te koppelen aan klimatologische data. Dat gaat dus om een periode van minstens 30 jaar.quote:Op dinsdag 5 september 2017 11:47 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
De modellen geven aan dat klimaatsverandering voor minder orkanen kan gaan zorgen maar wel voor veel krachtigere.
Je moet hier wel voorzichtig mee zijn. Harvey's regenval is volgens mij niet direct te wijten aan de opwarming van de Golf (behalve dat natuurlijk alle orkanen veroorzaakt worden door warm zeewater). Kowloon heeft een punt dat geen enkel individueel weersfenomeen direct op klimaatverandering is terug te voeren.quote:Op dinsdag 5 september 2017 11:47 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
De modellen geven aan dat klimaatsverandering voor minder orkanen kan gaan zorgen maar wel voor veel krachtigere. Harvey's regenval was toch aardig te herleiden tot de opwarming van de Golf van Mexico, dacht ik.
Dat lijkt inderdaad het geval. Maar omdat exact te weten moet er meer studie gedaan worden naar het woord wat men niet meer mag gebruiken in de amerikaanse overheid. Dat woord is Climate Change, btw. Onderzoekers zijn gemaand dat woord niet langer te gebruikenquote:Op dinsdag 5 september 2017 11:49 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Is de golf van mexico nu al significant warmer geworden door klimaatsverandering? damn
Bron?quote:Op dinsdag 5 september 2017 11:51 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Onderzoekers zijn gemaand dat woord niet langer te gebruiken
Wat geven die kleuren weer? Dat is wel even interessant om te weten.quote:Op dinsdag 5 september 2017 11:41 schreef skysherrif het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nou ja, Harvey was van het type wat eens in de 500 jaar verwacht werd. Daarvan heeft men er dit jaar al drie geteld.quote:Op dinsdag 5 september 2017 11:50 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Individuele weerfenomenen toewijzen aan klimaatverandering omdat je modellen dat verwachten is nog veel dubieuzer. Dat is de omgekeerde wereld. Nee, het beste is om klimatologische uitspraken gewoon te koppelen aan klimatologische data. Dat gaat dus om een periode van minstens 30 jaar.
Bizar. Ik had wel meegekregen dat ze bepaalde termen van websites hadden gehaald maar dat ze echt termen moeten vermijden is schokkend.quote:Op dinsdag 5 september 2017 11:54 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
https://www.theguardian.c(...)mate-change-ban-usda
Houston had in 2015, 2016 en dus nu in 2017 ieder jaar een "500 year flood event" met Harvey die daar ver bovenuit stijgt.quote:Op dinsdag 5 september 2017 11:54 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Nou ja, Harvey was van het type wat eens in de 500 jaar verwacht werd. Daarvan heeft men er dit jaar al drie geteld.
Stuk voor stuk individueel allemaal wellicht niet toe te schrijven aan de klimaatverandering. Maar de trend dat zeer zware stormen vaker voorkomen wel. Ook als ze volgens jaar wellicht uitblijven.
Windsnelheid zo te zien.quote:Op dinsdag 5 september 2017 11:53 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Wat geven die kleuren weer? Dat is wel even interessant om te weten.
Er zijn nu meerdere researchers die hetzelfde naar buiten brengen, als ze federale fondsen willen dan moeten ze de woorden climate change vermijden.quote:Op dinsdag 5 september 2017 11:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
Bizar. Ik had wel meegekregen dat ze bepaalde termen van websites hadden gehaald maar dat ze echt termen moeten vermijden is schokkend.
Dat zijn ook weer allemaal extrapolaties want ze hebben helemaal geen meetreeks van 500 jaar.quote:Op dinsdag 5 september 2017 11:54 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Nou ja, Harvey was van het type wat eens in de 500 jaar verwacht werd. Daarvan heeft men er dit jaar al drie geteld.
[..]
Ik denk luchtdruk, want die is altijd het laagste in het oog van een orkaan. Maar dat is wel een gokje.quote:Op dinsdag 5 september 2017 11:56 schreef Perrin het volgende:
[..]
Windsnelheid zo te zien.
edit: hm toch niet denk ik.. misschien infrarood beelden?
Die wonen aan de westkust, daar hebben ze aardbevingen, geen hurricanes.... aan de oostkust, en met name rijkeluisparadijs Palm Beach in Florida zijn ze niet zo groen.quote:Op dinsdag 5 september 2017 11:37 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Klimaatsverandering is alleen een dingetje als je aan de kust woont. Daar wonen alle progressieven in hun Priussen.
De bevolking van Wyoming heeft weinig last van stijgende zeespiegels en andere liberale hobbies.
In Schotland heeft hij om subsidie gevraagd omdat door klimaatsverandering een hogere zeewering nodig is.quote:Op dinsdag 5 september 2017 12:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die wonen aan de westkust.... aan de oostkust, en met name rijkeluisparadijs Palm Beach in Florida zijn ze niet zo groen.
Ik ben benieuwd wat voor maatregelen Trump op Mar-a-lago heeft genomen, een beetje Floridian weet wat hij kan verwachten.
Dit ja.quote:Op dinsdag 5 september 2017 12:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik denk luchtdruk, want die is altijd het laagste in het oog van een orkaan. Maar dat is wel een gokje.
Ik denk misschien tophoogte van de wolken.quote:Op dinsdag 5 september 2017 11:56 schreef Perrin het volgende:
[..]
Windsnelheid zo te zien.
edit: hm toch niet denk ik.. misschien infrarood beelden?
Plukjes van lage luchtdruk rondom de orkaan?quote:Op dinsdag 5 september 2017 12:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik denk luchtdruk, want die is altijd het laagste in het oog van een orkaan. Maar dat is wel een gokje.
Allicht. Maar dat doet er weinig aan af dat zeer zware stormen vaker voor zullen komen dan voorheen.quote:Op dinsdag 5 september 2017 11:59 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Dat zijn ook weer allemaal extrapolaties want ze hebben helemaal geen meetreeks van 500 jaar.
Jammer dat het plaatje waarschijnlijk van Twitter komt zonder bron of legenda of verdere uitleg.quote:Op dinsdag 5 september 2017 12:04 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ik denk misschien tophoogte van de wolken.
[..]
Plukjes van lage luchtdruk rondom de orkaan?Lijkt mij erg onwaarschijnlijk.
Ik ken die verwachtingen ook, maar dat moet dus nog maar blijken uit de klimatologische data.quote:Op dinsdag 5 september 2017 12:05 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Allicht. Maar dat doet er weinig aan af dat zeer zware stormen vaker voor zullen komen dan voorheen.
Ach beter dan geen plaatje en heel de ochtend als zure ouwe forumleden klagen over het CDA en alt rechtsquote:Op dinsdag 5 september 2017 12:06 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jammer dat het plaatje waarschijnlijk van Twitter komt zonder bron of legenda of verdere uitleg.
Ik kijk naar jou. Skysherrif.
https://twitter.com/RyanMauequote:Op dinsdag 5 september 2017 12:06 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jammer dat het plaatje waarschijnlijk van Twitter komt zonder bron of legenda of verdere uitleg.
Ik kijk naar jou. Skysherrif.
quote:Op dinsdag 5 september 2017 12:02 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
In Schotland heeft hij om subsidie gevraagd omdat door klimaatsverandering een hogere zeewering nodig is.
Die staat er al.quote:Op dinsdag 5 september 2017 12:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
En dan gebruikt hij dat geld voor een muur op een landgrens
Deze tweet dus:quote:Op dinsdag 5 september 2017 12:08 schreef skysherrif het volgende:
[..]
https://twitter.com/RyanMaue
deze timeline
twitter:RyanMaue twitterde op dinsdag 05-09-2017 om 07:36:54Hurricane #Irma from 2-minutes ago. Something weird going on in the eye -- a tonsil. Storm is wheeling and dealin… https://t.co/kEnNG4luFg
reageer retweet
Hadrian's wall....quote:Op dinsdag 5 september 2017 12:09 schreef Tchock het volgende:
[..]
Die staat er al.
[ afbeelding ]
Misschien gaat Trump hem doorzichtig maken met zonnepanelen er op, net als de Amerikaanse muur.
Ja, dat lijkt mij ook wel wat.quote:Op dinsdag 5 september 2017 12:16 schreef Tchock het volgende:
[..]
Vet hè. De noordgrens van het Romeinse Rijk, daar wil ik nog eens heen.
Dat is meestal de ontwikkeling van een nieuw oog.quote:Op dinsdag 5 september 2017 12:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Deze tweet dus:twitter:RyanMaue twitterde op dinsdag 05-09-2017 om 07:36:54Hurricane #Irma from 2-minutes ago. Something weird going on in the eye -- a tonsil. Storm is wheeling and dealin… https://t.co/kEnNG4luFg[ afbeelding ] reageer retweet
Gewoon blijven ontkennen totdat je ideologie echt niet meer op kan tegen de wetenschapquote:Op dinsdag 5 september 2017 12:07 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ik ken die verwachtingen ook, maar dat moet dus nog maar blijken uit de klimatologische data.
Ik vermoed dat die kleuren de intensiteit van de infraroodband weergeven. Des te donkerder de kleuren, des te lager is de intensiteit van de infraroodband. In die zin is het een maat voor de tophoogte van de wolken.quote:Op dinsdag 5 september 2017 12:08 schreef skysherrif het volgende:
[..]
https://twitter.com/RyanMaue
deze timeline
Interessant! Ik had ook al gezocht maar kwam er niet echt uit. Even bijlezen.quote:Op dinsdag 5 september 2017 12:26 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ik vermoed dat die kleuren de intensiteit van de infraroodband weergeven. Des te donkerder de kleuren, des te minder is de intensiteit van de infraroodband. In die zin is het een maat voor de tophoogte van de wolken.
Die T-schaal waar hij het over heeft is overigens de Dvorak-schaal. Kennelijk is het mogelijk om windsnelheden te schatten op basis van satellietbeeld, zichtbaar en infrarood.
https://en.wikipedia.org/wiki/Dvorak_technique
Het verifiëren van verwachtingen door deze naast gemeten data te leggen lijkt mij juist wetenschappelijk gezien heel erg verantwoord.quote:Op dinsdag 5 september 2017 12:19 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Gewoon blijven ontkennen totdat je ideologie echt niet meer op kan tegen de wetenschap
Een eyewall replacement cycle, maar die zien er heel anders uit:quote:Op dinsdag 5 september 2017 12:18 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Dat is meestal de ontwikkeling van een nieuw oog.
maar het is natuurlijk wel een achterhoedegevecht.quote:Op dinsdag 5 september 2017 12:43 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Het verifiëren van verwachtingen door deze naast gemeten data te leggen lijkt mij juist wetenschappelijk gezien heel erg verantwoord.
Hier sla je een beetje de plank mis, 100K-1. Zoals Kowloon terecht zegt is data gebruiken om de modellen te controleren ongeveer de kern van wat wetenschap is.quote:Op dinsdag 5 september 2017 12:59 schreef 99.999 het volgende:
[..]
maar het is natuurlijk wel een achterhoedegevecht.
Diederik Stapel was inderdaad bezig in de voorhoede.quote:Op dinsdag 5 september 2017 12:59 schreef 99.999 het volgende:
[..]
maar het is natuurlijk wel een achterhoedegevecht.
Vreselijk is dat altijd aan het begin van het collegejaar. Gelukkig zit je nog in een gebouw en niet in een tent zoals de sjaars op de UvA.quote:Op dinsdag 5 september 2017 13:03 schreef skysherrif het volgende:
Manman, genoodzaakt om in het venster te gaan zitten, vanwege gebrek aan stoelen in de collegezaal.
Erasmus
Ook jammer dat de docent geen microfoontje heeft, ik vermoed dat deze man over een half jaar geen stem meer heeft, praat nu al hees.quote:Op dinsdag 5 september 2017 13:05 schreef Tchock het volgende:
[..]
Vreselijk is dat altijd aan het begin van het collegejaar. Gelukkig zit je nog in een gebouw en niet in een tent zoals de sjaars op de UvA.
Worden jullie colleges ook niet opgenomen?quote:Op dinsdag 5 september 2017 13:07 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ook jammer dat de docent geen microfoontje heeft, ik vermoed dat deze man over een half jaar geen stem meer heeft, praat nu al hees.
in een tent?quote:Op dinsdag 5 september 2017 13:05 schreef Tchock het volgende:
[..]
Vreselijk is dat altijd aan het begin van het collegejaar. Gelukkig zit je nog in een gebouw en niet in een tent zoals de sjaars op de UvA.
Dan mist nog het topic waar hij vraagt of hij zijn slapende vrouw mag aanranden/verkrachten.quote:Op dinsdag 5 september 2017 13:04 schreef motorbloempje het volgende:
Dit is ook echt een oneindige soap
R&P / Ruzie goedmaken
Zie samenvattingspost van Chai
Ik zie geen camera dus ik denk het niet.quote:Op dinsdag 5 september 2017 13:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
Worden jullie colleges ook niet opgenomen?
Oeiquote:Op dinsdag 5 september 2017 13:09 schreef Tchock het volgende:
[..]
https://www.parool.nl/ams(...)n-een-tent~a4510332/
[ afbeelding ]
Ik studeer net op tijd af om alle chaos met de verhuizing te missenquote:
m.u.v. FvD vallen alle veranderingen binnen de foutmarge volgens mij.quote:Op dinsdag 5 september 2017 13:09 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik zie geen camera dus ik denk het niet.
(overigens, wordt er nu nog slechts gepraat over wat de studie gaat inhouden en niet over stof, vandaar dat ik hier nog even zit)
tussendoor:
[ afbeelding ]
https://twitter.com/RozemarijnLubbe/status/905022650975756288quote:Op dinsdag 5 september 2017 13:11 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
m.u.v. FvD vallen alle veranderingen binnen de foutmarge volgens mij.
edit:
Oh wacht, het verlies van CDA & SP ook.
Scheelt inderdaad dat het na verloop van tijd weer wat uitdunt. De toegangswegen tot de uni zitten hier rond de spits ook stampvol met een studentenoptocht. Kun je van de ene rij voor de stoplichten oversteken, en direct aansluiten in de rij voor de volgende stoplichten. Gebouw is ook stampvol. Al ben ik daar zelf natuurlijk ook debet aan door veel te lang rond te zijn blijven hangen op die studie.quote:Op dinsdag 5 september 2017 13:05 schreef Tchock het volgende:
[..]
quote:Ik moet de laatste tijd vaak aan dat illustere tweetal denken, de Kerstman en de Tuinkabouter, telkens wanneer Thierry en Theo weer eens in het nieuws verschijnen. Allebei gestudeerde heren, allebei van het padje. Allebei een dringende behoefte aan erkenning, aan acceptatie.
Op het oog is er niks met ze aan de hand. Ze formuleren uiterst zorgvuldig, hun zinnen zijn vlekkeloos geconstrueerd, hun redeneertrant is glashelder, de retoriek onberispelijk. De vorm klopt, kortom, alleen de inhoud is niet helemaal van deze wereld.
Jij valt met een derde van je klasgenootjes toch binnen drie maand uit. Daar kunnen ze niet op bouwen.quote:Op dinsdag 5 september 2017 13:03 schreef skysherrif het volgende:
Manman, genoodzaakt om in het venster te gaan zitten, vanwege gebrek aan stoelen in de collegezaal.
Erasmus
Mwuah, deze studie is paar 100 man, utrecht geschiedenis bijv had 1000 man en die werden makkelijk allemaal geplaatst.quote:Op dinsdag 5 september 2017 13:33 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Jij valt met een derde van je klasgenootjes toch binnen drie maand uit. Daar kunnen ze niet op bouwen.
Erasmus zal ook een paar duizend studenten meer hebben dan medio vorig jaar.quote:Op dinsdag 5 september 2017 13:37 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Mwuah, deze studie is paar 100 man, utrecht geschiedenis bijv had 1000 man en die werden makkelijk allemaal geplaatst.
Toen ik nog filosofie studeerde was het anders behoorlijk druk.quote:Op dinsdag 5 september 2017 13:27 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Daarom een studie doen waar vrijwel niemand heen wil.
Als 2e studie?quote:Op dinsdag 5 september 2017 13:42 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Toen ik nog filosofie studeerde was het anders behoorlijk druk.
Nee, als 1e na een niet afgeronde studie Taalwetenschap en Japans. Toen was ik wel klaar met onrendabele studies en ben ik gewoon gaan werken.quote:
De bachelor "Wijsbegeerte van een Wetenschapsgebied" is vrij druk. De reguliere studenten passen makkelijk in normale lokalen hier. Ik geloof dat we begonnen met maximaal 60 studenten. Na het vak 'logica' waren er nog maar 40 over.quote:Op dinsdag 5 september 2017 13:42 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Toen ik nog filosofie studeerde was het anders behoorlijk druk.
Logisch.quote:Op dinsdag 5 september 2017 13:45 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
De bachelor "Wijsbegeerte van een Wetenschapsgebied" is vrij druk. De reguliere studenten passen makkelijk in normale lokalen hier. Ik geloof dat we begonnen met maximaal 60 studenten. Na het vak 'logica' waren er nog maar 40 over.![]()
Zou het niet een idee zijn als een of andere faculteit geesteswetenschappen in den lande de beide heren een werkkamer aanbood opdat zij onderzoekingen kunnen verrichten naar belangrijke maatschappelijke probleemgebieden als oikofobie, cultuurmarxisme en gemengde huwelijken? Af en toe vul je een collegezaal met werkstudenten (doe ze een zakcentje of een studiepunt cadeau) en dan laat je de heren twee uur lang oreren, onder het ego-strelende geluid van ballpoints die op notitieblokken krassen. Applaus na afloop en klaar. Desnoods roep je een krantje in het leven waarin Th en Th met een zekere regelmaat hun geleerde ideeën uiteen mogen zetten. Is tevens leuk onderzoeksmateriaal voor studenten klinische psychologie.quote:Op dinsdag 5 september 2017 13:29 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Die nieuwe column van Jamal Ouariachi.
[..]
Als dat iets met hun aantasting van de rechtsstaat te maken hebben is dat toch niet links of rechts?quote:Op dinsdag 5 september 2017 13:45 schreef skysherrif het volgende:
jaja linkse professor gespot, hongarije en poolse overheid krijgen er hier stevig van langs.
()
Het was niet heel serieus.quote:Op dinsdag 5 september 2017 13:56 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Als dat iets met hun aantasting van de rechtsstaat te maken hebben is dat toch niet links of rechts?
Of is die basisbeginselen respecteren tegenwoordig ook al links?
Welke eigenlijk?quote:Op dinsdag 5 september 2017 14:03 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
En Irma raast over een paar uur al over de eilanden.
Volgens de NOS:quote:Op dinsdag 5 september 2017 14:04 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Welke eigenlijk?
Cuba is volgens mij nog 3 dagen veilig
quote:De Caribische eilanden Sint Eustasius, Saba en Sint Maarten, onderdeel van het Koninkrijk Nederland, krijgen hulp van het kabinet bij de voorbereiding op orkaan Irma.
[...]
De orkaan trekt naar verwachting van dinsdagavond tot en met woensdagmiddag Nederlandse tijd over de eilanden.
Ja, veel plezier daarmee.quote:Op dinsdag 5 september 2017 13:57 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Het was niet heel serieus.
Overigens hebben we blijkbaar geen echt werkcollege, maar probleemgestuurd onderwijs waarin we met groepjes van 5 werken en een soort mentor. Nogal apart.
De dikkerdjes zijn vaak wel de libertariërs. Kan je je lol mee op.quote:Op dinsdag 5 september 2017 14:08 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Zal wel weer bij 4 brildragende obesen worden ingedeeld.
Gister 1 fvd/pvver gespot ja, hangbuikje op 19 jarige leeftijd en nekbaard.quote:Op dinsdag 5 september 2017 14:10 schreef Euribob het volgende:
[..]
De dikkerdjes zijn vaak wel de libertariërs. Kan je je lol mee op.
Had hij ook een fedora?quote:Op dinsdag 5 september 2017 14:11 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Gister 1 fvd/pvver gespot ja, hangbuikje op 19 jarige leeftijd en nekbaard.
Nekbaarden gaan toch altijd samen met fedora's?quote:Op dinsdag 5 september 2017 14:14 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Neenee, nu haal je dingen door elkaar Linus. Dat is weer typisch SJW.
Hmmm ja ja, maar fedoras zijn wel echt uit den boze bij alt rechts hoor.quote:Op dinsdag 5 september 2017 14:16 schreef Euribob het volgende:
[..]
Nekbaarden gaan toch altijd samen met fedora's?
Oh, het is dus een ander slag nekbaard dan deze heer:quote:Op dinsdag 5 september 2017 14:14 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Neenee, nu haal je dingen door elkaar Linus. Dat is weer typisch SJW.
Nee, de soort evolueert. Sinds de fedora onderdeel is geworden van de meme-cultuur is deze niet meer cool.quote:Op dinsdag 5 september 2017 14:17 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Oh, het is dus een ander slag neckbeard dan deze heer:
[ afbeelding ]
Wat een complex gebeuren toch.
Haquote:Op dinsdag 5 september 2017 14:18 schreef Euribob het volgende:
[..]
Nee, de soort evolueert. Sinds de fedora onderdeel is geworden van de meme-cultuur is deze niet meer cool.
Gezien vanuit het punt van de libertariër en aanverwante, hé.quote:
Precies.quote:Op dinsdag 5 september 2017 14:18 schreef Euribob het volgende:
[..]
Nee, de soort evolueert. Sinds de fedora onderdeel is geworden van de meme-cultuur is deze niet meer cool.
Gelukkig ben ik een vrouwelijke Linus en hoef ik mij geen zorgen te maken of de nekbaard en de fedora nog wel mogen.quote:Op dinsdag 5 september 2017 14:18 schreef Euribob het volgende:
[..]
De fedora mag in het algemeen natuurlijk nooit.quote:Op dinsdag 5 september 2017 14:20 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik een vrouwelijke Linus, ik hoef mij geen zorgen te maken of de nekbaard en de fedora nog wel mogen.
Ik weet niet of dat evolutie is, Euribob, want dat impliceert vooruitgangquote:Op dinsdag 5 september 2017 14:18 schreef Euribob het volgende:
[..]
Evolutie impliceert verandering. Of nog beter gezegd; aanpassing.quote:Op dinsdag 5 september 2017 14:21 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat evolutie is, Euribob, want dat impliceert vooruitgang
Je moet het natuurlijk wel opnemen in je afwijzingsbelied tegenover potentieele partnersquote:Op dinsdag 5 september 2017 14:20 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik een vrouwelijke Linus en hoef ik mij geen zorgen te maken of de nekbaard en de fedora nog wel mogen.
FvD-stemmers hoef ik sowieso niet.quote:Op dinsdag 5 september 2017 14:22 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Je moet het natuurlijk wel opnemen in je afwijzingsbelied tegenover potentieele partners
U is wijs. Huldequote:Op dinsdag 5 september 2017 14:23 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
FvD-stemmers hoef ik sowieso niet.
Kan je die ruiken?quote:Op dinsdag 5 september 2017 14:23 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
FvD-stemmers hoef ik sowieso niet.
Heb je nog wat gehoord van je sollicitatie?quote:Op dinsdag 5 september 2017 14:22 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nopekomt vast nog wel een keer.
[ afbeelding ]
Neen.quote:Op dinsdag 5 september 2017 14:26 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Kunnen we al een bestelling plaatsen?
Althans, wat zij denken dan een baard is. 12 haren op je kin is natuurlijk niet echt een baard.quote:Op dinsdag 5 september 2017 14:26 schreef skysherrif het volgende:
En ze dragen natuurlijk allemaal ineens een baard nu.
quote:Op dinsdag 5 september 2017 14:26 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Heb je nog wat gehoord van je sollicitatie?
quote:
Daarbij weet ik van veel mensen binnen de kortste keren waar ze op stemmen. Ik snij dat onderwerp graag aan bij praatjes.quote:Op dinsdag 5 september 2017 14:26 schreef skysherrif het volgende:
En ze dragen natuurlijk allemaal ineens een baard nu.
Heeft volgens mij nog haar op zijn voorhoofd anders zou ik glad denken dat het Remlos is.quote:Op dinsdag 5 september 2017 14:17 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Oh, het is dus een ander slag nekbaard dan deze heer:
[ afbeelding ]
Wat een complex gebeuren toch.
Boeie.quote:Op dinsdag 5 september 2017 14:23 schreef skysherrif het volgende:
https://twitter.com/ABC/status/905035882335543302
175 mph nu, de hoogste categorie wordt al bereikt bij 155 mph en volgens mij wordt hij alleen nog maar sterker.
Straks zijn we grondgebied kwijt.
Ik had al een baard voordat pom bestondquote:Op dinsdag 5 september 2017 14:27 schreef xpompompomx het volgende:
Ik had al een baard voor de FvD bestond.
Jij hebt er toch eentje en ook nog een met veel grond, nog niet genezen ervan?quote:
Ja lekker we- "WAT HEB JIJ GESTEMD" er vandaag he.quote:Op dinsdag 5 september 2017 14:27 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Daarbij weet ik van veel mensen binnen de kortste keren waar ze op stemmen. Ik snij dat onderwerp graag aan bij praatjes.
Ik gok dat je van halverwege jaren 60 bent. Jij had op je 15e al meer dan 12 haren op je kin?quote:Op dinsdag 5 september 2017 14:28 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik had al een baard voordat pom bestond
Nog snel voor een evt Brexit?quote:Op dinsdag 5 september 2017 14:26 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Kunnen we al een bestelling plaatsen?
Was een grap maar ik meende dat jij vroeg in de 30 was en tja, ik heb mijn baard al meer dan 30 jaarquote:Op dinsdag 5 september 2017 14:29 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik gok dat je van halverwege jaren 60 bent. Jij had op je 15 al meer dan 12 haren op je kin?
Ik vraag het ook niet zo direct.quote:Op dinsdag 5 september 2017 14:28 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ja lekker we- "WAT HEB JIJ GESTEMD" er vandaag he.
Geven ze dan ook eerlijk antwoord?
Ligt eraan welk genre je leuk vind.quote:Op dinsdag 5 september 2017 14:29 schreef Pokkelmans het volgende:
Op aanraden van Erik een boekje besteld. Wilde er eigenlijk ook nog een leuke game bij bestellen voor de Xbox One. Nerds met suggesties?
Niet stemmers,als ik geweten had dat GL ballen had was het die partij geworden.quote:Op dinsdag 5 september 2017 14:28 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ja lekker we- "WAT HEB JIJ GESTEMD" er vandaag he.
Geven ze dan ook eerlijk antwoord?
Halverwege midden- en eind 30 zelfs al.quote:Op dinsdag 5 september 2017 14:30 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Was een grap maar ik meende dat jij vroeg in de 30 was en tja, ik heb mijn baard al meer dan 30 jaar
PC gaming all the way.quote:Op dinsdag 5 september 2017 14:29 schreef Pokkelmans het volgende:
Op aanraden van Erik een boekje besteld. Wilde er eigenlijk ook nog een leuke game bij bestellen voor de Xbox One. Nerds met suggesties?
Oh jee, sorryquote:Op dinsdag 5 september 2017 14:31 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Halverwege midden- en eind 30 zelfs al.
ouwe lulquote:Op dinsdag 5 september 2017 14:31 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Halverwege midden- en eind 30 zelfs al.
Civilization Revolutions.quote:Op dinsdag 5 september 2017 14:29 schreef Pokkelmans het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |