quote:Op dinsdag 5 september 2017 10:40 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Leuke juffrouw, geen rolstoel.
Dat gaat wel goed trouwens.... nog een kabinet met de VVD en ze worden ook tot PvdA proporties gereduceerd.quote:
Oma vertelt.quote:Op dinsdag 5 september 2017 10:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat gaat wel goed trouwens.... nog een kabinet met de VVD en ze worden ook tot PvdA proporties gereduceerd..... en dat is gewoon een mogelijkheid, wie had dat in 1975 kunnen denken... CDA 19 zetels, PvdA 9 zetels.... je was verketterd als je het gezegd had
quote:
Ik begreep dat er in de voormalige V&D in Amersfoort een Hudson's Bay en een Primark komt.... bijzondere combinatiequote:Op dinsdag 5 september 2017 10:31 schreef GSbrder het volgende:
Vandaag even een kijkje nemen in de Hudson's Bay.
Hehequote:Op dinsdag 5 september 2017 10:44 schreef Reya het volgende:
[..]
Op die foto wordt ze geconfronteerd met de garderobe van remlof.
En de NSB 20 zetels.quote:Op dinsdag 5 september 2017 10:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat gaat wel goed trouwens.... nog een kabinet met de VVD en ze worden ook tot PvdA proporties gereduceerd..... en dat is gewoon een mogelijkheid, wie had dat in 1975 kunnen denken... CDA 19 zetels, PvdA 9 zetels.... je was verketterd als je het gezegd had
Amersfoort is dan ook een bijzondere stad.quote:Op dinsdag 5 september 2017 10:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik begreep dat er in de voormalige V&D in Amersfoort een Hudson's Bay en een Primark komt.... bijzondere combinatie
Zoals?quote:Op dinsdag 5 september 2017 10:49 schreef xpompompomx het volgende:
Een echt bijzondere sjop is de Hudson's Bay nou ook weer niet zie ik. Hier in de stad zitten al tig winkels die dergelijk spul verkopen.
Nee dat is als ik haar weer opsluit in de stal.quote:Op dinsdag 5 september 2017 10:44 schreef Reya het volgende:
[..]
Op die foto wordt ze geconfronteerd met de garderobe van remlof.
quote:Op dinsdag 5 september 2017 10:48 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hehe.
Hier met pompom's huwelijksaanzoek:
[ afbeelding ]
Wat vreemd.quote:Op dinsdag 5 september 2017 10:50 schreef xpompompomx het volgende:
[..]![]()
Ze schijnt nog vrijgezel te zijn lees ik net.
Ja.... die ook nog, als je in 1975 dat logo met de meeuw en het lettertype had laten zien dan was dat een serieus probleem geweest.quote:
Zo'n beetje alles in de Veemarktstraat, de Wilhelminastraat en de Ginnekenweg.quote:
Deportaties in het partijprogramma lijkt me de volgende stapquote:Op dinsdag 5 september 2017 10:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja.... die ook nog, als je in 1975 dat logo met de meeuw en het lettertype had laten zien dan was dat een serieus probleem geweest.
Het grootste probleem is nu eigenlijk dat het geen probleem meer is.... what's next? Een partij die een hakenkruis in het logo gaat voeren?
In stijl komt het al in de buurtquote:Op dinsdag 5 september 2017 10:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja.... die ook nog, als je in 1975 dat logo met de meeuw en het lettertype had laten zien dan was dat een serieus probleem geweest.
Het grootste probleem is nu eigenlijk dat het geen probleem meer is.... what's next? Een partij die een hakenkruis in het logo gaat voeren?
Dat noemt men nu 'remigratie stimuleren'quote:Op dinsdag 5 september 2017 10:53 schreef Perrin het volgende:
[..]
Deportaties in het partijprogramma lijkt me de volgende stap
Ik ken alleen de Eindstraat en de Ginnekenstraat een beetje.quote:Op dinsdag 5 september 2017 10:52 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Zo'n beetje alles in de Veemarktstraat, de Wilhelminastraat en de Ginnekenweg.
Gaat het nog over het CDA hier?quote:Op dinsdag 5 september 2017 10:53 schreef Perrin het volgende:
[..]
Deportaties in het partijprogramma lijkt me de volgende stap
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |