quote:Op dinsdag 5 september 2017 10:40 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Leuke juffrouw, geen rolstoel.
Dat gaat wel goed trouwens.... nog een kabinet met de VVD en ze worden ook tot PvdA proporties gereduceerd.quote:
Oma vertelt.quote:Op dinsdag 5 september 2017 10:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat gaat wel goed trouwens.... nog een kabinet met de VVD en ze worden ook tot PvdA proporties gereduceerd..... en dat is gewoon een mogelijkheid, wie had dat in 1975 kunnen denken... CDA 19 zetels, PvdA 9 zetels.... je was verketterd als je het gezegd had
quote:
Ik begreep dat er in de voormalige V&D in Amersfoort een Hudson's Bay en een Primark komt.... bijzondere combinatiequote:Op dinsdag 5 september 2017 10:31 schreef GSbrder het volgende:
Vandaag even een kijkje nemen in de Hudson's Bay.
Hehequote:Op dinsdag 5 september 2017 10:44 schreef Reya het volgende:
[..]
Op die foto wordt ze geconfronteerd met de garderobe van remlof.
En de NSB 20 zetels.quote:Op dinsdag 5 september 2017 10:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat gaat wel goed trouwens.... nog een kabinet met de VVD en ze worden ook tot PvdA proporties gereduceerd..... en dat is gewoon een mogelijkheid, wie had dat in 1975 kunnen denken... CDA 19 zetels, PvdA 9 zetels.... je was verketterd als je het gezegd had
Amersfoort is dan ook een bijzondere stad.quote:Op dinsdag 5 september 2017 10:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik begreep dat er in de voormalige V&D in Amersfoort een Hudson's Bay en een Primark komt.... bijzondere combinatie
Zoals?quote:Op dinsdag 5 september 2017 10:49 schreef xpompompomx het volgende:
Een echt bijzondere sjop is de Hudson's Bay nou ook weer niet zie ik. Hier in de stad zitten al tig winkels die dergelijk spul verkopen.
Nee dat is als ik haar weer opsluit in de stal.quote:Op dinsdag 5 september 2017 10:44 schreef Reya het volgende:
[..]
Op die foto wordt ze geconfronteerd met de garderobe van remlof.
quote:Op dinsdag 5 september 2017 10:48 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hehe.
Hier met pompom's huwelijksaanzoek:
[ afbeelding ]
Wat vreemd.quote:Op dinsdag 5 september 2017 10:50 schreef xpompompomx het volgende:
[..]![]()
Ze schijnt nog vrijgezel te zijn lees ik net.
Ja.... die ook nog, als je in 1975 dat logo met de meeuw en het lettertype had laten zien dan was dat een serieus probleem geweest.quote:
Zo'n beetje alles in de Veemarktstraat, de Wilhelminastraat en de Ginnekenweg.quote:
Deportaties in het partijprogramma lijkt me de volgende stapquote:Op dinsdag 5 september 2017 10:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja.... die ook nog, als je in 1975 dat logo met de meeuw en het lettertype had laten zien dan was dat een serieus probleem geweest.
Het grootste probleem is nu eigenlijk dat het geen probleem meer is.... what's next? Een partij die een hakenkruis in het logo gaat voeren?
In stijl komt het al in de buurtquote:Op dinsdag 5 september 2017 10:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja.... die ook nog, als je in 1975 dat logo met de meeuw en het lettertype had laten zien dan was dat een serieus probleem geweest.
Het grootste probleem is nu eigenlijk dat het geen probleem meer is.... what's next? Een partij die een hakenkruis in het logo gaat voeren?
Dat noemt men nu 'remigratie stimuleren'quote:Op dinsdag 5 september 2017 10:53 schreef Perrin het volgende:
[..]
Deportaties in het partijprogramma lijkt me de volgende stap
Ik ken alleen de Eindstraat en de Ginnekenstraat een beetje.quote:Op dinsdag 5 september 2017 10:52 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Zo'n beetje alles in de Veemarktstraat, de Wilhelminastraat en de Ginnekenweg.
Gaat het nog over het CDA hier?quote:Op dinsdag 5 september 2017 10:53 schreef Perrin het volgende:
[..]
Deportaties in het partijprogramma lijkt me de volgende stap
Volgens mij weer PVV, al schuift het CDA ook die kant op las ik gister.quote:Op dinsdag 5 september 2017 10:56 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Gaat het nog over het CDA hier?
Nee, die gaan ten onder aan nog een regeerperiode met de VVD.... dat is wel einde CDA dan.quote:Op dinsdag 5 september 2017 10:56 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Gaat het nog over het CDA hier?
Heeft het CDA niet een heel gunstige coalitie zo? VVD en CDA willen op veel vlakken hetzelfde en dankzij de CU kan het CDA D66 in een hoek drukken.quote:Op dinsdag 5 september 2017 10:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, die gaan ten onder aan nog een regeerperiode met de VVD.... dat is wel einde CDA dan.
Wat dat betreft prima dat ze in de regering komen.
Als men te hard drukken doet kan de D66 de zaak laten ploffen.quote:Op dinsdag 5 september 2017 11:02 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Heeft het CDA niet een heel gunstige coalitie zo? VVD en CDA willen op veel vlakken hetzelfde en dankzij de CU kan het CDA D66 in een hoek drukken.
Nou hobbelen stemmers voortdurend weg, maar ik denk dat we veel CDA beleid gaan zien de komende jaren.
Dat zou kunnen, maar ik denk niet dat het CDA daar garen bij gaat spinnen.quote:Op dinsdag 5 september 2017 11:02 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Heeft het CDA niet een heel gunstige coalitie zo? VVD en CDA willen op veel vlakken hetzelfde en dankzij de CU kan het CDA D66 in een hoek drukken.
Nou hobbelen stemmers voortdurend weg, maar ik denk dat we veel CDA beleid gaan zien de komende jaren.
Sowieso lijken die grote partijen te denken dat alle stemmers die ze verliezen naar de PVV gaan. PvdA en VVD zetten ook al in op de strategie om de PVV-stemmer terug te krijgen. Beetje raar, want ze zijn wel meer kwijtgeraakt dan alleen die 20 PVV-zetels.quote:Op dinsdag 5 september 2017 11:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, maar ik denk niet dat het CDA daar garen bij gaat spinnen.
Het CDA is geen alternatief voor mensen die niet christelijk zijn, en degenen die het wel zijn en ook nog wat christelijke normen en waarden hebben zijn beter af bij de CU.
Dat tegen de PVV aanschurken omdat ze denken dat dat is wat mensen willen werkt niet voor een partij die christelijk is, want het is gewoon in strijd met alles wat je qua fatsoen zou moeten doen als christen.
En ja, de PVV doet het helaas wel goed in dorpen als Volendam en Urk enzo, dat is dan weer een beetje jammer, maar ik denk niet dat ze die stemmers nog terug gaan krijgen.
Je moet al een behoorlijk hypocriete christen zijn om nog op het CDA te stemmen, en dan uiteraard die paar die al hun hele leven CDA en hun voorgangers stemmen, die weten niet beter, maar die groep wordt snel kleiner.
Oe, nice. Mooi samengevat.quote:
67?quote:
Dat weet ze wel zeker, en ze heeft gelijk.quote:Op dinsdag 5 september 2017 11:13 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Volgens mij denkt dat mens dat ze beter is dan bepaalde amerikanen.
Dat lijkt mij compleet gerechtvaardigdquote:Op dinsdag 5 september 2017 11:13 schreef skysherrif het volgende:
[..]
White supremacists denken dat ook, maar dan onterecht.quote:Op dinsdag 5 september 2017 11:13 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Is het niet gewoon een zwakke poging om zich te onderscheiden van de VVD?quote:Op dinsdag 5 september 2017 11:16 schreef Tijger_m het volgende:
Even terug naar het CDA, waarom denkt het CDA dat het nu wel gaat lukken met normen en waarden? Was dat niet Balkenende's slogan? En hoe is dat afgelopen?
Oh, ja, ik weet het al weer, normen en waarden gelden alleen voor anderen, niet voor hunzelf.
Een poging weer een grote Volkspartij te worden.quote:Op dinsdag 5 september 2017 11:17 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Is het niet gewoon een zwakke poging om zich te onderscheiden van de VVD?
Nee, dat is de partij van "Normaal doen"...voor anderen. Dat hebben ze dan wel gemeen met elkaar.quote:Op dinsdag 5 september 2017 11:17 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Is het niet gewoon een zwakke poging om zich te onderscheiden van de VVD?
Dat wordt idd een enorm drama de komende dagen.quote:Op dinsdag 5 september 2017 11:18 schreef skysherrif het volgende:
Tering, elk bericht dat nieuw binnenkomt over Irma, is alleen maar negatiever, lijkt erop dat deze nog wel wat krachtiger is dan Harvey en hij lijkt steeds meer naar het westen te gaan.
Het is maar goed dat de VS heeft geinvesteerd in maatregelen voor kustbescherming en tegen klimaatsverandering...oh...wacht...quote:Op dinsdag 5 september 2017 11:18 schreef skysherrif het volgende:
Tering, elk bericht dat nieuw binnenkomt over Irma, is alleen maar negatiever, lijkt erop dat deze nog wel wat krachtiger is dan Harvey en hij lijkt steeds meer naar het westen te gaan.
Gelukkig was afgelopen weekend een door Trump geinitieerde day of Prayerquote:Op dinsdag 5 september 2017 11:18 schreef skysherrif het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |