Hmmm ja ja, maar fedoras zijn wel echt uit den boze bij alt rechts hoor.quote:Op dinsdag 5 september 2017 14:16 schreef Euribob het volgende:
[..]
Nekbaarden gaan toch altijd samen met fedora's?
Oh, het is dus een ander slag nekbaard dan deze heer:quote:Op dinsdag 5 september 2017 14:14 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Neenee, nu haal je dingen door elkaar Linus. Dat is weer typisch SJW.
Nee, de soort evolueert. Sinds de fedora onderdeel is geworden van de meme-cultuur is deze niet meer cool.quote:Op dinsdag 5 september 2017 14:17 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Oh, het is dus een ander slag neckbeard dan deze heer:
[ afbeelding ]
Wat een complex gebeuren toch.
Haquote:Op dinsdag 5 september 2017 14:18 schreef Euribob het volgende:
[..]
Nee, de soort evolueert. Sinds de fedora onderdeel is geworden van de meme-cultuur is deze niet meer cool.
Gezien vanuit het punt van de libertariër en aanverwante, hé.quote:
Precies.quote:Op dinsdag 5 september 2017 14:18 schreef Euribob het volgende:
[..]
Nee, de soort evolueert. Sinds de fedora onderdeel is geworden van de meme-cultuur is deze niet meer cool.
Gelukkig ben ik een vrouwelijke Linus en hoef ik mij geen zorgen te maken of de nekbaard en de fedora nog wel mogen.quote:Op dinsdag 5 september 2017 14:18 schreef Euribob het volgende:
[..]
De fedora mag in het algemeen natuurlijk nooit.quote:Op dinsdag 5 september 2017 14:20 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik een vrouwelijke Linus, ik hoef mij geen zorgen te maken of de nekbaard en de fedora nog wel mogen.
Ik weet niet of dat evolutie is, Euribob, want dat impliceert vooruitgangquote:Op dinsdag 5 september 2017 14:18 schreef Euribob het volgende:
[..]
Evolutie impliceert verandering. Of nog beter gezegd; aanpassing.quote:Op dinsdag 5 september 2017 14:21 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat evolutie is, Euribob, want dat impliceert vooruitgang
Je moet het natuurlijk wel opnemen in je afwijzingsbelied tegenover potentieele partnersquote:Op dinsdag 5 september 2017 14:20 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik een vrouwelijke Linus en hoef ik mij geen zorgen te maken of de nekbaard en de fedora nog wel mogen.
FvD-stemmers hoef ik sowieso niet.quote:Op dinsdag 5 september 2017 14:22 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Je moet het natuurlijk wel opnemen in je afwijzingsbelied tegenover potentieele partners
U is wijs. Huldequote:Op dinsdag 5 september 2017 14:23 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
FvD-stemmers hoef ik sowieso niet.
Kan je die ruiken?quote:Op dinsdag 5 september 2017 14:23 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
FvD-stemmers hoef ik sowieso niet.
Heb je nog wat gehoord van je sollicitatie?quote:Op dinsdag 5 september 2017 14:22 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nopekomt vast nog wel een keer.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |