quote:Op dinsdag 5 september 2017 07:56 schreef Reya het volgende:
[..]
Waar schreef ik "onrendabele uitvreters"?
Daar.quote:
Welke nietquote:
Ligt er maar net aan wanneer hun gesprekjes bij de soos gepland zijn.quote:Op dinsdag 5 september 2017 07:58 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Welke niet? Plus dat de malloten die aanstoot aan deze titel nemen nog lang niet wakker zijn.
Dat idd, zelfs als je als TT "Genderneutrale TT" zou hebben dan zijn er mensen die er aanstoot aan nemen.quote:Op dinsdag 5 september 2017 07:58 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Welke niet? Plus dat de malloten die aanstoot aan deze titel nemen nog lang niet wakker zijn.
Zo praat je niet over Guido.quote:Op dinsdag 5 september 2017 08:00 schreef Reya het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan wanneer hun gesprekjes bij de soos gepland zijn.
Ah, je bent weer in de relmodus vandaag.quote:Op dinsdag 5 september 2017 08:06 schreef remlof het volgende:
Ik had nog liever iets over zwarte piet in de TT gezien, of dat we sinterklaas maar helemaal moeten afschaffen ofzo
Omdat "cultuur marxisme!"quote:Op dinsdag 5 september 2017 08:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat idd, zelfs als je als TT "Genderneutrale TT" zou hebben dan zijn er mensen die er aanstoot aan nemen.
Ik snap dat niet zo goed, hoe kan het jouw probleem zijn dat iemand zich een man, vrouw, clown of dolfijn voelt, waarom heb je daar last van?
Ja maar jij hebt de goedwies dan ook weer flink kapot de laatste tijd.quote:Op dinsdag 5 september 2017 08:06 schreef remlof het volgende:
Ik had nog liever iets over zwarte piet in de TT gezien, of dat we sinterklaas maar helemaal moeten afschaffen ofzo
Hij lijkt een beetje op Macklemore.quote:Op dinsdag 5 september 2017 08:56 schreef Igen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Aan de propagandaposters te zien bedoelde Hitler met "Arisch" gewoon Beiers, waar hij toevallig uit de buurt kwam.
quote:Op dinsdag 5 september 2017 09:19 schreef motorbloempje het volgende:
"Put yo hands up in the air like you just don't caaaaaare!"
Is dat Morgan Freeman?quote:
quote:Lieve Leandra,
Als jij me thuis ophaalt en er weer aflevert, betaal ik in het restaurant de rekening.
Met een goede taakverdeling kun je samen blij en groot worden.
Liefs,
NaamvandevadervanLeandra.
Ja, laten we maar weer gewoon doen, voor je het weet denkt men dat we geen echt SJW'ers zijn.quote:Op dinsdag 5 september 2017 09:29 schreef motorbloempje het volgende:
Hihihahahoho, en dat allemaal op de vroege ochtend jongens.
Wel een master hoop ik?quote:Op dinsdag 5 september 2017 09:32 schreef motorbloempje het volgende:
Argh, waarom zijn er zoveel mensen die op facebook invullen dat ze aan de 'university of life' hebben gestudeerd
Blijft grappig dat je gewoon Hilversum leest terwijl er Hliversum staat.quote:Op dinsdag 5 september 2017 09:33 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
We hadden het een tijdje terug over citymarketing.
Hilversum heeft ook weer wat geld uitgetrokken.
[ afbeelding ]
Hliversum bedoel je.quote:Op dinsdag 5 september 2017 09:33 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
We hadden het een tijdje terug over citymarketing.
Hilversum heeft ook weer wat geld uitgetrokken.
[ afbeelding ]
Daar is een goede reden voorquote:Op dinsdag 5 september 2017 09:32 schreef motorbloempje het volgende:
Argh, waarom zijn er zoveel mensen die op facebook invullen dat ze aan de 'university of life' hebben gestudeerd
Gewoon een populaire universiteit. Alsnog beter dan de UvA.quote:Op dinsdag 5 september 2017 09:32 schreef motorbloempje het volgende:
hihiquote:Op dinsdag 5 september 2017 09:38 schreef Ryon het volgende:
[..]
Gewoon een populaire universiteit. Alsnog beter dan de UvA.
twitter:WiIIemAlexander twitterde op dinsdag 05-09-2017 om 09:41:17De christelijke versie van ‘minder, minder, minder’, ‘omvolking’, ‘eigen volk eerst’, ‘grenzen dicht’ en ‘bescherm… https://t.co/Bv4vyduMrv reageer retweet
En dan straks in een rechts kabinet het leven van de boze burger nog onzekerder maken.quote:Op dinsdag 5 september 2017 09:42 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ]twitter:WiIIemAlexander twitterde op dinsdag 05-09-2017 om 09:41:17De christelijke versie van ‘minder, minder, minder’, ‘omvolking’, ‘eigen volk eerst’, ‘grenzen dicht’ en ‘bescherm… https://t.co/Bv4vyduMrv reageer retweet
Ja, ho eens even, da's allemaal de schuld van extreem links dan hè!quote:Op dinsdag 5 september 2017 09:44 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
En dan straks in een rechts kabinet het leven van de boze burger nog onzekerder maken.
Precies, had Klaver maar niet van tafel moeten weglopen. Dan had hij alle rechtse maatregelen kunnen stoppen.quote:Op dinsdag 5 september 2017 09:49 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja, ho eens even, da's allemaal de schuld van extreem links dan hè!
quote:Op dinsdag 5 september 2017 09:42 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ]twitter:WiIIemAlexander twitterde op dinsdag 05-09-2017 om 09:41:17De christelijke versie van ‘minder, minder, minder’, ‘omvolking’, ‘eigen volk eerst’, ‘grenzen dicht’ en ‘bescherm… https://t.co/Bv4vyduMrv reageer retweet
Gewone Nederlander is toch gewoon Nederlander zonder immigratie-roots in deze context?quote:Op dinsdag 5 september 2017 09:42 schreef motorbloempje het volgende:
twitter:cdavandaag twitterde op maandag 04-09-2017 om 21:01:17"Onze oprechte excuses voor het binnenhalen van gastarbeiders in de jaren '60" @sybrandbuma #schoolezing reageer retweet
quote:Koos "in ben niet links, ik ben rechts" Vogels die het weer eens voor de islam en Groenlinks opneemt.
Hihiquote:Op dinsdag 5 september 2017 09:56 schreef xpompompomx het volgende:
twitter:cdavandaag twitterde op maandag 04-09-2017 om 21:01:17"Onze oprechte excuses voor het binnenhalen van gastarbeiders in de jaren '60" @sybrandbuma #schoolezing reageer retweet
twitter:ActivateBritain twitterde op maandag 04-09-2017 om 22:35:51For clarification: Activate's Facebook account has been taken over by a May-supporting Activate faction. We are working to take back control reageer retweet
Die van gisteren, met die debielen op 't dak.quote:Op dinsdag 5 september 2017 10:00 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Oh, ik was nog niet bij de buurtjes geweest. Het is vast een goed topic.
Tsja. En vooral bedankt voor het niet laten integreren van die gastarbeiders.quote:Op dinsdag 5 september 2017 09:56 schreef xpompompomx het volgende:
Wat een topic...quote:Op dinsdag 5 september 2017 10:00 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Die van gisteren, met die debielen op 't dak.
twitter:j_postma twitterde op maandag 04-09-2017 om 21:45:13Buma, voor wie 2017 denkt te kunnen oplossen met de jaren vijftig. (And a little 1930s for good measure) https://t.co/SnbWFvxfSD reageer retweet
quote:Gereformeerde scholen en mensen zijn veel toleranter dan islamistische scholen en mensen en/of ze uiten het op een minder agressieve manier.
Vast niet.quote:Op dinsdag 5 september 2017 10:24 schreef motorbloempje het volgende:
Gaat NK trouwens al ontploffen? Moet straks boodschappen doen en wil even weten of ik extra blikvoer mee moet nemen.
Niet wakker zijn, die zijn aan het werk.quote:Op dinsdag 5 september 2017 07:58 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Doe niks zelf wat je iemand anders kan laten doen!quote:Op dinsdag 5 september 2017 10:25 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
OK, gelukkig. Heb ook geen zin om te sjouwen.
Aan de website te zien is het een oninteressante kutwinkel: www.hudsonsbay.nlquote:Op dinsdag 5 september 2017 10:31 schreef GSbrder het volgende:
Vandaag even een kijkje nemen in de Hudson's Bay.
Dan bestel het bij het leger das jaren houdbaar.quote:Op dinsdag 5 september 2017 10:24 schreef motorbloempje het volgende:
Gaat NK trouwens al ontploffen? Moet straks boodschappen doen en wil even weten of ik extra blikvoer mee moet nemen.
Premium middensegment he? Je kunt er leuke dingetjes kopen.quote:Op dinsdag 5 september 2017 10:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Aan de website te zien is het een oninteressante kutwinkel: www.hudsonsbay.nl
Niets wat mij interesseert.quote:Op dinsdag 5 september 2017 10:36 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Premium middensegment he? Je kunt er leuke dingetjes kopen.
Die kreeg te horen wat het kabinet nog mag beslissen en is maar weggelopen.quote:Op dinsdag 5 september 2017 09:50 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Precies, had Klaver maar niet van tafel moeten weglopen. Dan had hij alle rechtse maatregelen kunnen stoppen.
Zo dronken worden om te kunnen posten als die kerel gaat je inderdaad niet in de koude kleren zitten.quote:Op dinsdag 5 september 2017 10:37 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dagtaak zeker, onder die naam posten?
Geen Che Guevara-shirts, nee.quote:
Als ik die woorden niet van jouw verwacht komen ze van niemand, iets zit je goed dwars al kom ik er nog niet echt achter, een beetje labiel?quote:Op dinsdag 5 september 2017 10:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Aan de website te zien is het een oninteressante kutwinkel: www.hudsonsbay.nl
Anky van Grunsven?quote:Op dinsdag 5 september 2017 10:39 schreef xpompompomx het volgende:
Dit zou wel eens de nieuwe premier van Nieuw Zeeland kunnen worden:
[ afbeelding ]
Nou en.quote:Op dinsdag 5 september 2017 10:39 schreef xpompompomx het volgende:
[ afbeelding ]
Trots die wallen en dat paardengebit nog niet eens zo slecht.quote:Op dinsdag 5 september 2017 10:39 schreef xpompompomx het volgende:
[ afbeelding ]
Die zijn van het mansplainen, toch?quote:Op dinsdag 5 september 2017 10:40 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ene Jacinda Ardern van Labour.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |