quote:Op zondag 3 september 2017 18:17 schreef Zorro het volgende:
Goed dat de paal daar stond. Van Cillessen moeten we het niet hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 3 september 2017 18:17 schreef Zorro het volgende:
Zoet niet opstellenquote:Op zondag 3 september 2017 18:17 schreef Zorro het volgende:
Okequote:Op zondag 3 september 2017 18:18 schreef TheVoice4ever het volgende:
ik hoop zo dat oranje het wk niet haalt![]()
![]()
Doe eens even normaal.quote:Op zondag 3 september 2017 18:18 schreef TheVoice4ever het volgende:
![]()
SPOILER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 3 september 2017 18:18 schreef Marmal het volgende:
1-0 Zweden. Wij gaan het sowieso niet redden op doelsaldo mochten we alle wedstrijden winnen helaas.
quote:Op zondag 3 september 2017 18:17 schreef Klummie het volgende:
Hoeft niet in een spoiler.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 3 september 2017 18:18 schreef Marmal het volgende:
1-0 Zweden. Wij gaan het sowieso niet redden op doelsaldo mochten we alle wedstrijden winnen helaas.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 3 september 2017 18:19 schreef Fokker89 het volgende:
Niet in de grintbak?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
quote:Op zondag 3 september 2017 18:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
SPOILER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Roemenië is al helemaal nergens.quote:Op zondag 3 september 2017 18:18 schreef TheVoice4ever het volgende:
![]()
Geen vrienden om mee te kijken zekerquote:Op zondag 3 september 2017 18:18 schreef TheVoice4ever het volgende:
![]()
Wat ik maar steeds niet hoor is dat slechts 8 nummers 2 de play-offs gaan spelen en het ernaar uitziet dat als Oranje alle wedstrijden haalt het gewoon de slechtste nummer 2 gaat zijn.quote:Op zondag 3 september 2017 18:18 schreef Marmal het volgende:
ach dat komt door die duitse flutcoachquote:
quote:
De commentator geeft het - net als tegen Frankrijk - gewoon aan. Ook toen werd het gewoon vol in het topic gepost.quote:
Wordt heel moeilijk. Zweden heeft nu +4 tov Nederland. En ze moeten nog tegen Luxemburg.quote:Op zondag 3 september 2017 18:18 schreef Marmal het volgende:
Da's gewoon correct.quote:
Kan best hoor, moeten we dit wel met minstens 2 doelpunten meer winnen dan Zweden van Wit-Rusland wintquote:Op zondag 3 september 2017 18:18 schreef Marmal het volgende:
Zou het wat uit maken?quote:Op zondag 3 september 2017 18:19 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
ach dat komt door die duitse flutcoach
echt niet, ik moet die advocaat gewoon nietquote:
Tegen Zweden telt dubbel he, alles wat er bij komt gaat er ook bij hen af.quote:Op zondag 3 september 2017 18:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wordt heel moeilijk. Zweden heeft nu +4 tov Nederland. En ze moeten nog tegen Luxemburg.
Nergens op. Het is kansloos.quote:Op zondag 3 september 2017 18:20 schreef Marmal het volgende:
Lol Zweden moet nog tegen Luxemburg. Waar is alle hoop dan op gebasseerd?
4 punten verschil doelsaldoquote:Op zondag 3 september 2017 18:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als je met 3-0 van Zweden wint lukt t.
Ik snap de hoop ook niet, maar goed.quote:Op zondag 3 september 2017 18:20 schreef Marmal het volgende:
Lol Zweden moet nog tegen Luxemburg. Waar is alle hoop dan op gebasseerd?
Ik mag je positieve instelling wel.quote:Op zondag 3 september 2017 18:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat gaat niet lukken, daarom moeten ze vandaag minstens met 4-0 winnen.quote:Op zondag 3 september 2017 18:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik benoem slechts de feiten. Geloof niet dat Nederland het geloof en de power heeft om de nodige doelpunten te maken, maar het is nog niet helemaal over.quote:Op zondag 3 september 2017 18:21 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Ik mag je positieve instelling wel.
Door het oog van de naald makker.quote:Op zondag 3 september 2017 18:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
https://onzetaal.nl/taaladvies/grind-grint/
Nederland zou op 13 punten komen voor de beste nummer 2-ranglijst. Ik heb niet zo'n zin alle clubs te gaan checken maar Noord-Ierland staat bijvoorbeeld op 10 en Portugal nu al op 13.quote:Op zondag 3 september 2017 18:19 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Wat ik maar steeds niet hoor is dat slechts 8 nummers 2 de play-offs gaan spelen en het ernaar uitziet dat als Oranje alle wedstrijden haalt het gewoon de slechtste nummer 2 gaat zijn.
quote:Op zondag 3 september 2017 18:22 schreef Tagliano het volgende:
Tussenstanden van deze groep mogen best zonder spoilers
Verder is het "leuke" gedoe rond spoilers ook weer genoeg geweest
Stel dat je met 4-0 van Zweden wint, dan heb je daar geen fuck aan als zij Luxemburg met 8-0 wegpoetsen oid.quote:Op zondag 3 september 2017 18:20 schreef raptorix het volgende:
[..]
Tegen Zweden telt dubbel he, alles wat er bij komt gaat er ook bij hen af.
Bedankt Hans.quote:Op zondag 3 september 2017 18:22 schreef Tagliano het volgende:
Tussenstanden van deze groep mogen best zonder spoilers
Verder is het "leuke" gedoe rond spoilers ook weer genoeg geweest
Ik ga sowieso niet.quote:Op zondag 3 september 2017 18:22 schreef TheVoice4ever het volgende:
jeez dat er hier nog mensen geloven dat wij naar het wk gaan![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RED ONS HENNIEGOD
quote:Op zondag 3 september 2017 18:23 schreef PowerLoungen het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
In groep D, E en I liggen hele kleine kansjes, maar 13 kan wel eens moelijk zijn ja, zeker omdat je zo'n totaal ruk doelsaldo hebtquote:Op zondag 3 september 2017 18:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nederland zou op 13 punten komen voor de beste nummer 2-ranglijst. Ik heb niet zo'n zin alle clubs te gaan checken maar Noord-Ierland staat bijvoorbeeld op 10 en Portugal nu al op 13.
Daarom moet je vandaag ook gewoon met 4/5-0 winnenquote:Op zondag 3 september 2017 18:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
Stel dat je met 4-0 van Zweden wint, dan heb je daar geen fuck aan als zij Luxemburg met 8-0 wegpoetsen oid.
gaan we ook?quote:Op zondag 3 september 2017 18:22 schreef TheVoice4ever het volgende:
jeez dat er hier nog mensen geloven dat wij naar het wk gaan![]()
Dat bedoel ik, er wordt hier flink gedramatiseerd, er zijn al gekkere dingen gebeurd. Dat het erg moeilijk wordt ontken ik niet.quote:Op zondag 3 september 2017 18:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik benoem slechts de feiten. Geloof niet dat Nederland het geloof en de power heeft om de nodige doelpunten te maken, maar het is nog niet helemaal over.
fake newsquote:Op zondag 3 september 2017 18:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
https://onzetaal.nl/taaladvies/grind-grint/
Dat gaat niet gebeuren.quote:Op zondag 3 september 2017 18:23 schreef Tchock het volgende:
Zweden moet gewoon vanavond punten verspelen. Dat zou de ultieme redding zijn.
lolquote:Op zondag 3 september 2017 18:23 schreef Tchock het volgende:
quote:Op zondag 3 september 2017 18:23 schreef Tchock het volgende:
quote:Op zondag 3 september 2017 18:23 schreef Tchock het volgende:
Als Zweden Luxemburg met 8-0 van de mat tikt wordt het wel een ander verhaal.quote:Op zondag 3 september 2017 18:24 schreef Drxx het volgende:
Mensen die denken dat Nederland niet naar het WK gaatAlsof we niet 10-0 van Zweden gaan winnen
Jammer genoeg geen wedstrijd om drie uur des nachtsquote:Op zondag 3 september 2017 18:24 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Dan gaan wij toch voor Japan juichen?
19-0 wordt krap, maar moet ook nog wel lukken.quote:Op zondag 3 september 2017 18:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als Zweden Luxemburg met 8-0 van de mat tikt wordt het wel een ander verhaal.
Nederland had nooit van Bulgarije mogen verliezenquote:Op zondag 3 september 2017 18:26 schreef RAZZIA het volgende:
Zweden had nooit van Frankrijk moeten winnen.
Wij hadden nooit gelijk moet spelen bij Zweden..quote:Op zondag 3 september 2017 18:26 schreef RAZZIA het volgende:
Het vervelende is, dat ze daardoor niet meer punten hadden, maar ook nog eens dat ze de wedstrijd tegen Nederland uiterste serieus moesten nemen, dus doet dubbel pijn.quote:Op zondag 3 september 2017 18:26 schreef RAZZIA het volgende:
De scheids heeft ons genaaid tegen Zweden uit.quote:Op zondag 3 september 2017 18:26 schreef RAZZIA het volgende:
Lloris heeft alles verneukt. Verneukt toevallig ook altijd mijn toto, vies dier dat het isquote:Op zondag 3 september 2017 18:26 schreef RAZZIA het volgende:
Nederland had nooit Hiddink/Blind moeten aanstellen.quote:Op zondag 3 september 2017 18:26 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Nederland had nooit van Bulgarije mogen verliezen
Dit dus. Het is echt wel debiel hoe ze het steeds wisselen, landenteams of clubteams het maakt geen reet uit.quote:Op zondag 3 september 2017 18:27 schreef franklop het volgende:
Vind het wel apart dat ze niet bij elk toernooi zelfde regels aanhouden qua bepaling nummer 2 etc. Bij CL is het onderling resultaat, hier weer doelsaldo.
Ja, tegen Mexico, rip.quote:Op zondag 3 september 2017 18:27 schreef Gtaboy107 het volgende:
Zijn jullie wel eens naar een wedstrijd van Oranje geweest?
Nederland - België vorig jaar voor het eerst. Bijzondere ervaring.quote:Op zondag 3 september 2017 18:27 schreef Gtaboy107 het volgende:
Mja klopt, maar ik denk dat we anders alsnog wel waren opgerold.quote:Op zondag 3 september 2017 18:27 schreef raptorix het volgende:
[..]
Het vervelende is, dat ze daardoor niet meer punten hadden, maar ook nog eens dat ze de wedstrijd tegen Nederland uiterste serieus moesten nemen, dus doet dubbel pijn.
Edit: 1 december is WK-lotingquote:Op zondag 3 september 2017 18:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wanneer is de loting voor de EK kwalificatie eigenlijk?
Omdat volgens mij niet elke pool evenveel tegenstanders heeft.quote:Op zondag 3 september 2017 18:27 schreef franklop het volgende:
Vind het wel apart dat ze niet bij elk toernooi zelfde regels aanhouden qua bepaling nummer 2 etc. Bij CL is het onderling resultaat, hier weer doelsaldo.
Ja.quote:Op zondag 3 september 2017 18:27 schreef Gtaboy107 het volgende:
Ik ging wel eens in de Kuip kijken maar dan sta je eerst een uur lang vast voordat je je auto kunt parkerenquote:Op zondag 3 september 2017 18:27 schreef Gtaboy107 het volgende:
Ik ging in 2003/2004 ofzo naar NL - België in Eindhoven. Eerste en laatste keer dat ik naar een wedstrijd van Oranje ben gegaan.quote:Op zondag 3 september 2017 18:28 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nederland - België vorig jaar voor het eerst. Bijzondere ervaring.
Er is een nieuw systeem he. Ik begreep dat de eerste serieuze wedstrijd pas in maart 2019 is.quote:Op zondag 3 september 2017 18:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wanneer is de loting voor de EK kwalificatie eigenlijk?
Daar hou ik je aan.quote:Op zondag 3 september 2017 18:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Ziyech. Meer heb ik niet te zeggen.²
Nations League ja. En daarna gaan ze pas loten voor de kwalificatie?quote:Op zondag 3 september 2017 18:29 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Er is een nieuw systeem he. Ik begreep dat de eerste serieuze wedstrijd pas in maart 2019 is.
Blind aan de bal? Je moet eens opletten, die speelt 8/10 ballen risicoloos achteruit, word ie aangespeeld, en dan beetje doen alsof ie hem niet kwijt kan, en dan weer terugkappen en terug spelen.quote:
Vooor het EK;quote:Op zondag 3 september 2017 18:27 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Dit dus. Het is echt wel debiel hoe ze het steeds wisselen, landenteams of clubteams het maakt geen reet uit.
Binnenkort tribuneklant bij de Spurs.quote:Op zondag 3 september 2017 18:30 schreef Marmal het volgende:
Niet op basis van de stuntelige actie hoor,, maar wordt Janssen nog wel eens gepasseerd? Het is ongelooflijk dat iemand die 1 leuk jaartje bij AZ heeft gespeeld en nu wisselspeler van Spurs is zoveel krediet heeft. Van een kinderlijk niveau gewoon.
Ja, Nederland moet sowieso drie keer winnen en dan ook nog Zweden op doelsaldo voorbij. Vooral dat laatste gaat erg moeilijk worden (maar dan gaan we er allemaal vanuit dat we wel winnen van Zweden).quote:Op zondag 3 september 2017 18:30 schreef Sigaartje het volgende:
Zweden moet nog tegen Luxemburg![]()
Dat wordt ook 19 punten. Als Nederlan wint van Wit-Rusland dan staan ze op 16.
Daarna Nederland (16)- tegen Zweden (19)
Mag binnenkort waarschijnlijk weer 2.5e maand Afrika cup spelen.quote:Op zondag 3 september 2017 18:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Ziyech. Meer heb ik niet te zeggen.²
Doet ie al zijn hele carrière. Hoe hij bij Man. Utd terecht is gekomen is me een raadsel.quote:Op zondag 3 september 2017 18:30 schreef raptorix het volgende:
[..]
Blind aan de bal? Je moet eens opletten, die speelt 8/10 ballen risicoloos achteruit, word ie aangespeeld, en dan beetje doen alsof ie hem niet kwijt kan, en dan weer terugkappen en terug spelen.
Die gaan ze in de zomer spelenquote:Op zondag 3 september 2017 18:31 schreef raptorix het volgende:
[..]
Mag binnenkort waarschijnlijk weer 2.5e maand Afrika cup spelen.
Dit. Basis dingetje, maar alles stuitert van de voet. En vele passes zo in de voet van de tegenstander. Tis dat je tegen Bulgarije speelt dat er niet direct een afstraffing volgt.quote:Op zondag 3 september 2017 18:30 schreef Maver24 het volgende:
Heeft iedereen een balaanname van een amateur ofzo
Zweden heeft nu +5 tov van ons. Als je 3-0 wint van Zweden ben je er dus voorbij, mits we net zo veel scoren tegen Wit-Rusland als Zweden tegen Luxemburg doetquote:Op zondag 3 september 2017 18:30 schreef Columbiafan het volgende:
Hoeveel moet Nederland (grof geschat) dan van Wit-Rusland winnen om aan een "eenvoudige" 1-0, 2-0 of 3-0 genoeg te hebben tegen Zweden?
Gegeven de huidige standen is het volgens mij dat Nederland met 3-0 moet winnen als er verder door Nederland en Zweden evenveel wordt gescoord.quote:Op zondag 3 september 2017 18:30 schreef Columbiafan het volgende:
Hoeveel moet Nederland (grof geschat) dan van Wit-Rusland winnen om aan een "eenvoudige" 1-0, 2-0 of 3-0 genoeg te hebben tegen Zweden?
Vrij makkelijk te raden, tochquote:Op zondag 3 september 2017 18:31 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Doet ie al zijn hele carrière. Hoe hij bij Man. Utd terecht is gekomen is me een raadsel.²
Jij had niets meer te zeggen, ophoeren.quote:Op zondag 3 september 2017 18:31 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Doet ie al zijn hele carrière. Hoe hij bij Man. Utd terecht is gekomen is me een raadsel.²
Sowquote:Op zondag 3 september 2017 18:32 schreef Klummie het volgende:
[..]
Jij had niets meer te zeggen, ophoeren.
Het kan maar beter gewoon voorbij zijn na deze wedstrijd.quote:Op zondag 3 september 2017 18:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, Nederland moet sowieso drie keer winnen en dan ook nog Zweden op doelsaldo voorbij. Vooral dat laatste gaat erg moeilijk worden (maar dan gaan we er allemaal vanuit dat we wel winnen van Zweden).
Naar je keuken..quote:Op zondag 3 september 2017 18:32 schreef Chai het volgende:
Saai dit
Hoop dat de 1-1 nog wel in de eerste helft wordt gemaakt
Maar techniek is niet belangrijk hoor, als ze maar kunnen beuken.quote:Op zondag 3 september 2017 18:32 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dit. Basis dingetje, maar alles stuitert van de voet. En vele passes zo in de voet van de tegenstander. Tis dat je tegen Bulgarije speelt dat er niet direct een afstraffing volgt.
Bij de huidige stand van zaken is 3-0 noodzakelijk, maar met Luxemburg thuis in het vooruitzicht voor Zweden is de kans groot dat het zelfs wel 4-0 wordt. Kansloos dus.quote:Op zondag 3 september 2017 18:30 schreef Columbiafan het volgende:
Ik denk december 2018 ofzo. Begrijp er eerlijk gezegd geen reet van.quote:Op zondag 3 september 2017 18:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nations League ja. En daarna gaan ze pas loten voor de kwalificatie?
Ik heb gisteren 2 x je moeder vernederd..quote:Op zondag 3 september 2017 18:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het mooiste is als je dan de playoffs haalt en vervolgens 2x vernederd wordt door Portoegal
Met een beetje geluk speel je dan tegen een Ierland ofzoquote:Op zondag 3 september 2017 18:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het mooiste is als je dan de playoffs haalt en vervolgens 2x vernederd wordt door Portoegal
Ja, Wijnaldum heeft de balbehandeling van een stoute koalabeer. Alle ballen springen van zijn voeten. Zouden zijn eigen ballen te zwaar zijn?quote:Op zondag 3 september 2017 18:32 schreef Klummie het volgende:
[..]
Jij had niets meer te zeggen, ophoeren.
Wel twee kansen om het EK te halen en minder onzinnige oefenwedstrijden.quote:Op zondag 3 september 2017 18:33 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik denk december 2018 ofzo. Begrijp er eerlijk gezegd geen reet van.
Gelukkig is Luxemburg niet veel slechter dan Wit-Rusland. Althans, het is niet zo dat je even makkelijk met 5-0 van Luxemburg wint.quote:Op zondag 3 september 2017 18:32 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zweden heeft nu +5 tov van ons. Als je 3-0 wint van Zweden ben je er dus voorbij, mits we net zo veel scoren tegen Wit-Rusland als Zweden tegen Luxemburg doet
Vind dat zo'n onzin. Als je je kwalificeert heb je iets te zoeken. Bij de laatste twee WK's verwachte ook niemand iets en dat liep toch behoorlijk goed af.quote:Op zondag 3 september 2017 18:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Het kan maar beter gewoon voorbij zijn na deze wedstrijd.
Dit Oranje heeft toch niets te zoeken op een WK.
Hebben we goede ervaringen mee..quote:Op zondag 3 september 2017 18:33 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Met een beetje geluk speel je dan tegen een Ierland ofzo
Jij hebt nog nooit naar een vrouw durven kijken dwaas.quote:Op zondag 3 september 2017 18:33 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ik heb gisteren 2 x je moeder vernederd..
Ik dacht dat plan B het wk in Rusland boycotten was.quote:Op zondag 3 september 2017 18:33 schreef KingRoland het volgende:
Boys we moeten over naar plan B.
Rode kaart uitlokken. Dit gaat zo niet werken hoe het nu gaat.
Tjah, niet iedereen word eens in de 20 jaar kampioen, ik kan me best voorstellen dat als je om de 2 jaar kampioen word het publiek wat stiller is.quote:Op zondag 3 september 2017 18:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Lekker stil in de ArenA.
Lijkt wel een wedstrijd van Ajax.
Ik niet.quote:Op zondag 3 september 2017 18:34 schreef raptorix het volgende:
[..]
Tjah, niet iedereen word eens in de 20 jaar kampioen, ik kan me best voorstellen dat als je om de 2 jaar kampioen word het publiek wat stiller is.
Dat is ontzettend zwaar, maar het zou eventuele kwalificatie natuurlijk wel nog epischer en historischer maken.quote:Op zondag 3 september 2017 18:33 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Bij de huidige stand van zaken is 3-0 noodzakelijk, maar met Luxemburg thuis in het vooruitzicht voor Zweden is de kans groot dat het zelfs wel 4-0 wordt. Kansloos dus.
Dat was toch in 1994?quote:Op zondag 3 september 2017 18:35 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
2-0 dankzij Bergkamp en Jonk in 1998
Nee is het spel te goed voor.quote:Op zondag 3 september 2017 18:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Lekker stil in de ArenA.
Lijkt wel een wedstrijd van Ajax.
Is het ook je zus?quote:Op zondag 3 september 2017 18:35 schreef BansheeBoy het volgende:
Vrouwtje komt zojuist binnen gewandeld met een pot minthee.²
FOK! is een positiviteitspaleis.quote:Op zondag 3 september 2017 18:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
FOK! is toch al het theater van de azijn?
In 2010 waren er best hoge verwachtingenquote:Op zondag 3 september 2017 18:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
Vind dat zo'n onzin. Als je je kwalificeert heb je iets te zoeken. Bij de laatste twee WK's verwachte ook niemand iets en dat liep toch behoorlijk goed af.
Veel andere landen op het WK stellen ook niet zo veel voor als Nederland gewoon zijn spel zou behalen. Spanje en Frankrijk versla je niet meer, nee, dat is een gepasseerd station.
Schop die pot uit d'r klauwen..quote:Op zondag 3 september 2017 18:35 schreef BansheeBoy het volgende:
Nee, maar jouw man is wel tevens je nicht.quote:
Wat is min? Of bedoel je soms mintthee of munttheequote:Op zondag 3 september 2017 18:35 schreef BansheeBoy het volgende:
Leuk feitje: Mint werkt testosteron verlagend.quote:Op zondag 3 september 2017 18:35 schreef BansheeBoy het volgende:
Welke thee werkt testosteron verhogend?quote:Op zondag 3 september 2017 18:36 schreef Coco. het volgende:
[..]
Leuk feitje: Mint werkt testosteron verlagend.
Het Nederlandse mannenelftal wint nooit meer een prijs.quote:Op zondag 3 september 2017 18:37 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Dit Oranje wordt gewoon wereldkampioen
Geen, thee is voor wijven.quote:Op zondag 3 september 2017 18:37 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Welke thee werkt testosteron verhogend?
Hoeveel zin heeft bouwen aan een elftal als het om nationale teams gaat?quote:Op zondag 3 september 2017 18:38 schreef RAZZIA het volgende:
Beter dat orabje niet naar het wk gaat. Advocaat weg Ten Hag aanstellen als bondscoach en bouwen aan elftal voor EK 2020.
Pijpen..quote:Op zondag 3 september 2017 18:39 schreef GGMM het volgende:
JONGENS, WE GAAN JULLIE DOEN IN DE RUST???????????
Alsof Ziyech een wereldtopper is, kom op.quote:Op zondag 3 september 2017 18:38 schreef BansheeBoy het volgende:
Pröpper terwijl je Ziyech had kunnen hebben. Pijnlijk.²
Die pot thee soldaat maken.quote:Op zondag 3 september 2017 18:39 schreef GGMM het volgende:
Kokenquote:Op zondag 3 september 2017 18:39 schreef GGMM het volgende:
Eten makenquote:Op zondag 3 september 2017 18:39 schreef GGMM het volgende:
2 goals 1 assist de laatste interland.quote:Op zondag 3 september 2017 18:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alsof Ziyech een wereldtopper is, kom op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |