Geen vrienden om mee te kijken zekerquote:Op zondag 3 september 2017 18:18 schreef TheVoice4ever het volgende:
ik hoop zo dat oranje het wk niet haalt![]()
![]()
Wat ik maar steeds niet hoor is dat slechts 8 nummers 2 de play-offs gaan spelen en het ernaar uitziet dat als Oranje alle wedstrijden haalt het gewoon de slechtste nummer 2 gaat zijn.quote:Op zondag 3 september 2017 18:18 schreef Marmal het volgende:
1-0 Zweden. Wij gaan het sowieso niet redden op doelsaldo mochten we alle wedstrijden winnen helaas.
ach dat komt door die duitse flutcoachquote:
quote:
De commentator geeft het - net als tegen Frankrijk - gewoon aan. Ook toen werd het gewoon vol in het topic gepost.quote:
Wordt heel moeilijk. Zweden heeft nu +4 tov Nederland. En ze moeten nog tegen Luxemburg.quote:Op zondag 3 september 2017 18:18 schreef Marmal het volgende:
1-0 Zweden. Wij gaan het sowieso niet redden op doelsaldo mochten we alle wedstrijden winnen helaas.
Da's gewoon correct.quote:
Kan best hoor, moeten we dit wel met minstens 2 doelpunten meer winnen dan Zweden van Wit-Rusland wintquote:Op zondag 3 september 2017 18:18 schreef Marmal het volgende:
Zou het wat uit maken?quote:Op zondag 3 september 2017 18:19 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
ach dat komt door die duitse flutcoach
echt niet, ik moet die advocaat gewoon nietquote:
Tegen Zweden telt dubbel he, alles wat er bij komt gaat er ook bij hen af.quote:Op zondag 3 september 2017 18:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wordt heel moeilijk. Zweden heeft nu +4 tov Nederland. En ze moeten nog tegen Luxemburg.
Nergens op. Het is kansloos.quote:Op zondag 3 september 2017 18:20 schreef Marmal het volgende:
Lol Zweden moet nog tegen Luxemburg. Waar is alle hoop dan op gebasseerd?
4 punten verschil doelsaldoquote:Op zondag 3 september 2017 18:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als je met 3-0 van Zweden wint lukt t.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |