quote:Op zondag 3 september 2017 18:17 schreef Zorro het volgende:
Goed dat de paal daar stond. Van Cillessen moeten we het niet hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 3 september 2017 18:17 schreef Zorro het volgende:
Zoet niet opstellenquote:Op zondag 3 september 2017 18:17 schreef Zorro het volgende:
Okequote:Op zondag 3 september 2017 18:18 schreef TheVoice4ever het volgende:
ik hoop zo dat oranje het wk niet haalt![]()
![]()
Doe eens even normaal.quote:Op zondag 3 september 2017 18:18 schreef TheVoice4ever het volgende:
![]()
SPOILER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 3 september 2017 18:18 schreef Marmal het volgende:
1-0 Zweden. Wij gaan het sowieso niet redden op doelsaldo mochten we alle wedstrijden winnen helaas.
quote:Op zondag 3 september 2017 18:17 schreef Klummie het volgende:
Hoeft niet in een spoiler.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 3 september 2017 18:18 schreef Marmal het volgende:
1-0 Zweden. Wij gaan het sowieso niet redden op doelsaldo mochten we alle wedstrijden winnen helaas.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 3 september 2017 18:19 schreef Fokker89 het volgende:
Niet in de grintbak?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
quote:Op zondag 3 september 2017 18:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
SPOILER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Roemenië is al helemaal nergens.quote:Op zondag 3 september 2017 18:18 schreef TheVoice4ever het volgende:
![]()
Geen vrienden om mee te kijken zekerquote:Op zondag 3 september 2017 18:18 schreef TheVoice4ever het volgende:
![]()
Wat ik maar steeds niet hoor is dat slechts 8 nummers 2 de play-offs gaan spelen en het ernaar uitziet dat als Oranje alle wedstrijden haalt het gewoon de slechtste nummer 2 gaat zijn.quote:Op zondag 3 september 2017 18:18 schreef Marmal het volgende:
ach dat komt door die duitse flutcoachquote:
quote:
De commentator geeft het - net als tegen Frankrijk - gewoon aan. Ook toen werd het gewoon vol in het topic gepost.quote:
Wordt heel moeilijk. Zweden heeft nu +4 tov Nederland. En ze moeten nog tegen Luxemburg.quote:Op zondag 3 september 2017 18:18 schreef Marmal het volgende:
Da's gewoon correct.quote:
Kan best hoor, moeten we dit wel met minstens 2 doelpunten meer winnen dan Zweden van Wit-Rusland wintquote:Op zondag 3 september 2017 18:18 schreef Marmal het volgende:
Zou het wat uit maken?quote:Op zondag 3 september 2017 18:19 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
ach dat komt door die duitse flutcoach
echt niet, ik moet die advocaat gewoon nietquote:
Tegen Zweden telt dubbel he, alles wat er bij komt gaat er ook bij hen af.quote:Op zondag 3 september 2017 18:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wordt heel moeilijk. Zweden heeft nu +4 tov Nederland. En ze moeten nog tegen Luxemburg.
Nergens op. Het is kansloos.quote:Op zondag 3 september 2017 18:20 schreef Marmal het volgende:
Lol Zweden moet nog tegen Luxemburg. Waar is alle hoop dan op gebasseerd?
4 punten verschil doelsaldoquote:Op zondag 3 september 2017 18:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als je met 3-0 van Zweden wint lukt t.
Ik snap de hoop ook niet, maar goed.quote:Op zondag 3 september 2017 18:20 schreef Marmal het volgende:
Lol Zweden moet nog tegen Luxemburg. Waar is alle hoop dan op gebasseerd?
Ik mag je positieve instelling wel.quote:Op zondag 3 september 2017 18:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat gaat niet lukken, daarom moeten ze vandaag minstens met 4-0 winnen.quote:Op zondag 3 september 2017 18:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik benoem slechts de feiten. Geloof niet dat Nederland het geloof en de power heeft om de nodige doelpunten te maken, maar het is nog niet helemaal over.quote:Op zondag 3 september 2017 18:21 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Ik mag je positieve instelling wel.
Door het oog van de naald makker.quote:Op zondag 3 september 2017 18:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
https://onzetaal.nl/taaladvies/grind-grint/
Nederland zou op 13 punten komen voor de beste nummer 2-ranglijst. Ik heb niet zo'n zin alle clubs te gaan checken maar Noord-Ierland staat bijvoorbeeld op 10 en Portugal nu al op 13.quote:Op zondag 3 september 2017 18:19 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Wat ik maar steeds niet hoor is dat slechts 8 nummers 2 de play-offs gaan spelen en het ernaar uitziet dat als Oranje alle wedstrijden haalt het gewoon de slechtste nummer 2 gaat zijn.
quote:Op zondag 3 september 2017 18:22 schreef Tagliano het volgende:
Tussenstanden van deze groep mogen best zonder spoilers
Verder is het "leuke" gedoe rond spoilers ook weer genoeg geweest
Stel dat je met 4-0 van Zweden wint, dan heb je daar geen fuck aan als zij Luxemburg met 8-0 wegpoetsen oid.quote:Op zondag 3 september 2017 18:20 schreef raptorix het volgende:
[..]
Tegen Zweden telt dubbel he, alles wat er bij komt gaat er ook bij hen af.
Bedankt Hans.quote:Op zondag 3 september 2017 18:22 schreef Tagliano het volgende:
Tussenstanden van deze groep mogen best zonder spoilers
Verder is het "leuke" gedoe rond spoilers ook weer genoeg geweest
Ik ga sowieso niet.quote:Op zondag 3 september 2017 18:22 schreef TheVoice4ever het volgende:
jeez dat er hier nog mensen geloven dat wij naar het wk gaan![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |