Capresequote:
Drie keer patatje oorlog, één berenlul, drie bami schijven, twee smulrollen en een fluitje van een cent.quote:
Een beetje ? DIe is zo slecht manquote:Op zondag 3 september 2017 17:54 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Tom begint een beetje seniel te worden.
Doe deze aids ergens anders.quote:
Nog iets te drinken erbij?quote:Op zondag 3 september 2017 17:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Drie keer patatje oorlog, één berenlul, drie bami schijven, twee smulrollen en een fluitje van een cent.
quote:Op zondag 3 september 2017 17:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Drie keer patatje oorlog, één berenlul, drie bami schijven, twee smulrollen en een fluitje van een cent.
ook arenaquote:Op zondag 3 september 2017 17:55 schreef hhh38 het volgende:
Die rookmachines
Mag hopen dat de wedstrijd tegen Zweden in De Kuip is
Slootwater, doe maar met een kluitje in het rietje.quote:
Is dit serieus?quote:Op zondag 3 september 2017 17:57 schreef poederbrief het volgende:
Sinds wanneer met live instrumenten?
nee, frietquote:Op zondag 3 september 2017 17:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daarom.
In Nederland heet het gewoon patat.
quote:Op zondag 3 september 2017 17:48 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]
Alles komt goed. Deze drie zijn erbij.
Ik moet ook altijd aan 4 mei denken . Nu The Last Post......quote:Op zondag 3 september 2017 17:56 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wat is dit voor begrafenis volkslied
Mooi hequote:Op zondag 3 september 2017 17:58 schreef Slobeend het volgende:
Ons volkslied is een propaganda lied voor Willem van Oranje om niet in een verkeerd straatje te vallen bij de Spaanse koning.
En dat zingen we nu nog
Waarom heb je dan een UI van 'mquote:Op zondag 3 september 2017 17:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Geen Strontman.
We gaan dus winnen.
Of niet dan. Beter houden ze een wedstrijd onder singer songwriters voor een nieuw volkslied.quote:Op zondag 3 september 2017 17:58 schreef Slobeend het volgende:
Ons volkslied is een propaganda lied voor Willem van Oranje om niet in een verkeerd straatje te vallen bij de Spaanse koning.
En dat zingen we nu nog
Bezoekverplichting invoeren voor alle KNVB-leden.quote:Op zondag 3 september 2017 17:58 schreef onlogisch het volgende:
Gelukkig houden ze ook met Nederlands elftal wedstrijden de bezetting op de tribune in ere
Over een aantal jaar is alleen het Europese volkslied nog toegestaan.quote:Op zondag 3 september 2017 17:58 schreef Slobeend het volgende:
En dat zingen we nu nog
leuke meme zegquote:Op zondag 3 september 2017 17:58 schreef onlogisch het volgende:
Gelukkig houden ze ook met Nederlands elftal wedstrijden de bezetting op de tribune in ere
Klaas windt er geen doekjes om.quote:Op zondag 3 september 2017 17:59 schreef klaasweetalles het volgende:
als er verloren wordt zou je gewoon een paar leeuwen moeten los laten net als in de romeinse tijd
Ok.quote:Op zondag 3 september 2017 18:00 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Over een aantal jaar is alleen het Europese volkslied nog toegestaan.
ja maar die mag elke dag trainen met messiquote:Op zondag 3 september 2017 18:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom speelt De Cil?
Die speelt niet eens bij zn eigen club
Stopt elke dag de schoten van Messi en co.quote:Op zondag 3 september 2017 18:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom speelt De Cil?
Die speelt niet eens bij zn eigen club
oke. Bedankt hans.quote:Op zondag 3 september 2017 18:00 schreef BorisDeLul het volgende:
Tot aan het andere eind van deze wedstrijd![]()
Ik ga hem kijken, tegen beter weten in. Kleine nederlaag; 1-2. Misschien 1-3. In ieder geval eindigt vanavond de kwalificatie voor Nederland.
Misschien moeten we John Ewbank vragen om een nieuwe te schrijven.quote:Op zondag 3 september 2017 17:58 schreef Slobeend het volgende:
En dat zingen we nu nog
waarom is die eigenlijk geselecteerd....quote:
Goed in de kleedkamer denk ikquote:Op zondag 3 september 2017 18:01 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
waarom is die eigenlijk geselecteerd....
Komt zo lekker zelfkritisch over.quote:Op zondag 3 september 2017 18:01 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
waarom is die eigenlijk geselecteerd....
Wat? Z'n piemel?quote:Op zondag 3 september 2017 18:02 schreef Mansjester het volgende:
Kijken of Robben het deze keer wél laat zien
Robben is ook afgelopen. Bij Bayern is hij eigenlijk ook niet meer nodig.quote:Op zondag 3 september 2017 18:02 schreef Mansjester het volgende:
Kijken of Robben het deze keer wél laat zien
Als dat laatste zo is, dan scheelt het ons in ieder geval wel negen maanden lang het betweterige vingertje van Erik van Muiswinkel over hoe slecht Rusland wel niet is, en dat we moeten boycotten.quote:Op zondag 3 september 2017 18:00 schreef BorisDeLul het volgende:
Tot aan het andere eind van deze wedstrijd![]()
Ik ga hem kijken, tegen beter weten in. Kleine nederlaag; 1-2. Misschien 1-3. In ieder geval eindigt vanavond de kwalificatie voor Nederland.
Tagliano..quote:Op zondag 3 september 2017 18:03 schreef JanCees het volgende:
Poll:
Tette
Teete
Teetee
Tetee
Kingflopland
Daar zingen ze wel vaker vreemde dingen.quote:Op zondag 3 september 2017 18:05 schreef Tchock het volgende:
De ArenA zingt alles of niets. In de vijfde minuut.
quote:Op zondag 3 september 2017 18:05 schreef Coco. het volgende:
Dit moet minstens 4-0 worden om de uitslag tegen Frankrijk recht te zetten.
Ik zeg tettequote:Op zondag 3 september 2017 18:03 schreef JanCees het volgende:
Poll:
Tette
Teete
Teetee
Tetee
Kingflopland
Teete.quote:Op zondag 3 september 2017 18:03 schreef JanCees het volgende:
Poll:
Tette
Teete
Teetee
Tetee
Kingflopland
Hij speelt vooral vaak niet.quote:Op zondag 3 september 2017 18:06 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Robben speelt al een tijdje dramatisch voor het Nederlands elftal.
okequote:Op zondag 3 september 2017 18:07 schreef Coco. het volgende:
Als Nederland scoort dan ga ik koffie zetten.
quote:Op zondag 3 september 2017 18:07 schreef Coco. het volgende:
quote:Op zondag 3 september 2017 18:07 schreef Coco. het volgende:
Koekje erbij?quote:Op zondag 3 september 2017 18:07 schreef Coco. het volgende:
3 2 1quote:Op zondag 3 september 2017 18:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jammer dat Stijn Propper op het bankje heeft gelaten.
Dat kunnen we wel concluderen ja.Mijn voorspeling: Sneijder zal nooit meer in de basis van het Nederlands eftal staan.quote:
quote:Op zondag 3 september 2017 18:09 schreef raptorix het volgende:
Hier komt de oranje trein!
[ afbeelding ]
Je schreeuwt weer, stop daar eens mee.quote:Op zondag 3 september 2017 18:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
DIT IS BANBAAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
Zweden heeft ook een heel matig team dus dat kan.quote:Op zondag 3 september 2017 18:10 schreef Marmal het volgende:
Wit-Rusland bijna op voorsprong tegen Zweden. De Zweden hebben het erg moeilijk de eerste 10 min!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
quote:Op zondag 3 september 2017 18:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
DankjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 3 september 2017 18:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bedankt HansSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik hoop dat ze die de wedstrijd uitschoppenquote:
quote:Op zondag 3 september 2017 18:12 schreef onlogisch het volgende:
Banbaar!!!11SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It’s coming home
Nee die zit hier niet bij, dit word uitgezonden door de publieke omroep.quote:
Dat wordt I denk ik, met een beetje mazzel.quote:Op zondag 3 september 2017 18:13 schreef franklop het volgende:
We moeten nog wel zorgen dat we bij de beste 8 nummers twee komen. Poule E is daarbij nu de slechtste nummer 2.
Sorryquote:Op zondag 3 september 2017 18:10 schreef Coco. het volgende:
[..]
Je schreeuwt weer, stop daar eens mee.
Ik keek van de week, en er zijn nog iets van 3 groepen die je wel voorbij komt als je 3 keer wint.quote:Op zondag 3 september 2017 18:13 schreef franklop het volgende:
We moeten nog wel zorgen dat we bij de beste 8 nummers twee komen. Poule E is daarbij nu de slechtste nummer 2.
Gelukkig. We moeten sowieso drie keer winnen om nog enige kans te hebben op de tweede plek (en heel veel scoren trouwens).quote:Op zondag 3 september 2017 18:14 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik keek van de week, en er zijn nog iets van 3 groepen die je wel voorbij komt als je 3 keer wint.
kom op Bulgaren jullie kunnen wel van ons losers winnenquote:Op zondag 3 september 2017 18:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bulgarije wordt wel helemaal dronken gespeeld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is niet verboden.quote:Op zondag 3 september 2017 18:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik kijk overigens naar Faroer - Andorra
Genotspotje lijkt me datquote:Op zondag 3 september 2017 18:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:Op zondag 3 september 2017 18:15 schreef onlogisch het volgende:
Kan je ophouden met dit kinderachtige gedoe?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Sorry maatquote:Op zondag 3 september 2017 18:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kan je ophouden met dit kinderachtige gedoe?
Hij wil gewoon dat alleen ingelogde users zijn posts kunnen lezen.quote:Op zondag 3 september 2017 18:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kan je ophouden met dit kinderachtige gedoe?
Ik kan niet wachten op de Nations League Niveau 4quote:Op zondag 3 september 2017 18:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heb jij hier een lollig plaatje bij?quote:
Hebben ze genoeg man op de been kunnen krijgen? Ik had serieus een jongen in mijn voetbal elftal die uit mocht komen voor de Faroer en ook benaderd was, maar was voor hem niet te doen, zou hem elke keer 3 dagen kosten om uberhaupt daar te komenquote:Op zondag 3 september 2017 18:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
nee zit mobielquote:Op zondag 3 september 2017 18:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heb jij hier een lollig plaatje bij?
Dat overweeg ik serieus te gaan kijken danquote:Op zondag 3 september 2017 18:16 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten op de Nations League Niveau 4
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |