3 2 1quote:Op zondag 3 september 2017 18:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jammer dat Stijn Propper op het bankje heeft gelaten.
Dat kunnen we wel concluderen ja.Mijn voorspeling: Sneijder zal nooit meer in de basis van het Nederlands eftal staan.quote:
quote:Op zondag 3 september 2017 18:09 schreef raptorix het volgende:
Hier komt de oranje trein!
[ afbeelding ]
Je schreeuwt weer, stop daar eens mee.quote:Op zondag 3 september 2017 18:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
DIT IS BANBAAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
Zweden heeft ook een heel matig team dus dat kan.quote:Op zondag 3 september 2017 18:10 schreef Marmal het volgende:
Wit-Rusland bijna op voorsprong tegen Zweden. De Zweden hebben het erg moeilijk de eerste 10 min!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
quote:Op zondag 3 september 2017 18:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
DankjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 3 september 2017 18:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bedankt HansSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik hoop dat ze die de wedstrijd uitschoppenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |