quote:Op zondag 3 september 2017 18:12 schreef onlogisch het volgende:
Banbaar!!!11SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It’s coming home
Nee die zit hier niet bij, dit word uitgezonden door de publieke omroep.quote:
Dat wordt I denk ik, met een beetje mazzel.quote:Op zondag 3 september 2017 18:13 schreef franklop het volgende:
We moeten nog wel zorgen dat we bij de beste 8 nummers twee komen. Poule E is daarbij nu de slechtste nummer 2.
Sorryquote:Op zondag 3 september 2017 18:10 schreef Coco. het volgende:
[..]
Je schreeuwt weer, stop daar eens mee.
Ik keek van de week, en er zijn nog iets van 3 groepen die je wel voorbij komt als je 3 keer wint.quote:Op zondag 3 september 2017 18:13 schreef franklop het volgende:
We moeten nog wel zorgen dat we bij de beste 8 nummers twee komen. Poule E is daarbij nu de slechtste nummer 2.
Gelukkig. We moeten sowieso drie keer winnen om nog enige kans te hebben op de tweede plek (en heel veel scoren trouwens).quote:Op zondag 3 september 2017 18:14 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik keek van de week, en er zijn nog iets van 3 groepen die je wel voorbij komt als je 3 keer wint.
kom op Bulgaren jullie kunnen wel van ons losers winnenquote:Op zondag 3 september 2017 18:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bulgarije wordt wel helemaal dronken gespeeld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is niet verboden.quote:Op zondag 3 september 2017 18:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik kijk overigens naar Faroer - Andorra
Genotspotje lijkt me datquote:Op zondag 3 september 2017 18:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:Op zondag 3 september 2017 18:15 schreef onlogisch het volgende:
Kan je ophouden met dit kinderachtige gedoe?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Sorry maatquote:Op zondag 3 september 2017 18:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kan je ophouden met dit kinderachtige gedoe?
Hij wil gewoon dat alleen ingelogde users zijn posts kunnen lezen.quote:Op zondag 3 september 2017 18:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kan je ophouden met dit kinderachtige gedoe?
Ik kan niet wachten op de Nations League Niveau 4quote:Op zondag 3 september 2017 18:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heb jij hier een lollig plaatje bij?quote:
Hebben ze genoeg man op de been kunnen krijgen? Ik had serieus een jongen in mijn voetbal elftal die uit mocht komen voor de Faroer en ook benaderd was, maar was voor hem niet te doen, zou hem elke keer 3 dagen kosten om uberhaupt daar te komenquote:Op zondag 3 september 2017 18:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
nee zit mobielquote:Op zondag 3 september 2017 18:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heb jij hier een lollig plaatje bij?
Dat overweeg ik serieus te gaan kijken danquote:Op zondag 3 september 2017 18:16 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten op de Nations League Niveau 4
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |