Knap om drie van zulke debielen op 1 foto te krijgenquote:Op zondag 3 september 2017 17:48 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]
Alles komt goed. Deze drie zijn erbij.
Wat een bijzonder trioquote:Op zondag 3 september 2017 17:48 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]
Je zou toch verwachten dat Barney met zijn bankrekening niet meer in Wibra kleding hoeft te lopen.quote:Op zondag 3 september 2017 17:48 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]
De 3 meest willekeurige BNers bij elkaarquote:Op zondag 3 september 2017 17:48 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]
hij wil zijn buik verbergen in de arenaquote:Op zondag 3 september 2017 17:49 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Je zou toch verwachten dat Barney met zijn bankrekening niet meer in Wibra kleding hoeft te lopen.
Voor wie, er zit toch nooit iemand in dat stadion?quote:Op zondag 3 september 2017 17:50 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
hij wil zijn buik verbergen in de arena
Cillessen; Tete, De Vrij, Hoedt, Blind; Vilhena, Wijnaldum, Pröpper; Promes, Janssen, Robben.quote:
quote:Op zondag 3 september 2017 17:48 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]
Door mensen zoals jij betaal ik meer zorgpremie lulquote:Op zondag 3 september 2017 17:51 schreef franklop het volgende:
Pizza in de oven. Ik ben klaar voor 90 minuten genot.
Wat voor pizzaquote:Op zondag 3 september 2017 17:51 schreef franklop het volgende:
varken.quote:Op zondag 3 september 2017 17:51 schreef franklop het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |