SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RED ONS HENNIEGOD
quote:Op zondag 3 september 2017 18:23 schreef PowerLoungen het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
In groep D, E en I liggen hele kleine kansjes, maar 13 kan wel eens moelijk zijn ja, zeker omdat je zo'n totaal ruk doelsaldo hebtquote:Op zondag 3 september 2017 18:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nederland zou op 13 punten komen voor de beste nummer 2-ranglijst. Ik heb niet zo'n zin alle clubs te gaan checken maar Noord-Ierland staat bijvoorbeeld op 10 en Portugal nu al op 13.
Daarom moet je vandaag ook gewoon met 4/5-0 winnenquote:Op zondag 3 september 2017 18:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
Stel dat je met 4-0 van Zweden wint, dan heb je daar geen fuck aan als zij Luxemburg met 8-0 wegpoetsen oid.
gaan we ook?quote:Op zondag 3 september 2017 18:22 schreef TheVoice4ever het volgende:
jeez dat er hier nog mensen geloven dat wij naar het wk gaan![]()
Dat bedoel ik, er wordt hier flink gedramatiseerd, er zijn al gekkere dingen gebeurd. Dat het erg moeilijk wordt ontken ik niet.quote:Op zondag 3 september 2017 18:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik benoem slechts de feiten. Geloof niet dat Nederland het geloof en de power heeft om de nodige doelpunten te maken, maar het is nog niet helemaal over.
fake newsquote:Op zondag 3 september 2017 18:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
https://onzetaal.nl/taaladvies/grind-grint/
Dat gaat niet gebeuren.quote:Op zondag 3 september 2017 18:23 schreef Tchock het volgende:
Zweden moet gewoon vanavond punten verspelen. Dat zou de ultieme redding zijn.
lolquote:Op zondag 3 september 2017 18:23 schreef Tchock het volgende:
quote:Op zondag 3 september 2017 18:23 schreef Tchock het volgende:
quote:Op zondag 3 september 2017 18:23 schreef Tchock het volgende:
Als Zweden Luxemburg met 8-0 van de mat tikt wordt het wel een ander verhaal.quote:Op zondag 3 september 2017 18:24 schreef Drxx het volgende:
Mensen die denken dat Nederland niet naar het WK gaatAlsof we niet 10-0 van Zweden gaan winnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |