Ja, tegen Mexico, rip.quote:Op zondag 3 september 2017 18:27 schreef Gtaboy107 het volgende:
Zijn jullie wel eens naar een wedstrijd van Oranje geweest?
Nederland - België vorig jaar voor het eerst. Bijzondere ervaring.quote:Op zondag 3 september 2017 18:27 schreef Gtaboy107 het volgende:
Mja klopt, maar ik denk dat we anders alsnog wel waren opgerold.quote:Op zondag 3 september 2017 18:27 schreef raptorix het volgende:
[..]
Het vervelende is, dat ze daardoor niet meer punten hadden, maar ook nog eens dat ze de wedstrijd tegen Nederland uiterste serieus moesten nemen, dus doet dubbel pijn.
Edit: 1 december is WK-lotingquote:Op zondag 3 september 2017 18:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wanneer is de loting voor de EK kwalificatie eigenlijk?
Omdat volgens mij niet elke pool evenveel tegenstanders heeft.quote:Op zondag 3 september 2017 18:27 schreef franklop het volgende:
Vind het wel apart dat ze niet bij elk toernooi zelfde regels aanhouden qua bepaling nummer 2 etc. Bij CL is het onderling resultaat, hier weer doelsaldo.
Ja.quote:Op zondag 3 september 2017 18:27 schreef Gtaboy107 het volgende:
Ik ging wel eens in de Kuip kijken maar dan sta je eerst een uur lang vast voordat je je auto kunt parkerenquote:Op zondag 3 september 2017 18:27 schreef Gtaboy107 het volgende:
Ik ging in 2003/2004 ofzo naar NL - België in Eindhoven. Eerste en laatste keer dat ik naar een wedstrijd van Oranje ben gegaan.quote:Op zondag 3 september 2017 18:28 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nederland - België vorig jaar voor het eerst. Bijzondere ervaring.
Er is een nieuw systeem he. Ik begreep dat de eerste serieuze wedstrijd pas in maart 2019 is.quote:Op zondag 3 september 2017 18:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wanneer is de loting voor de EK kwalificatie eigenlijk?
Daar hou ik je aan.quote:Op zondag 3 september 2017 18:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Ziyech. Meer heb ik niet te zeggen.²
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |