Daar is Ludo weer op zijn best.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, vind Charlie wel irritant worden hier net als Barbara en Valerie.quote:Op zondag 3 september 2017 11:08 schreef Frey het volgende:
Ik had niet eens in de gaten dat ik het topic gesloten gehad, zo actief ben ik hier nog.
[..]
Daar is Ludo weer op zijn best.
Ik vond dat ik 6 uur later wel het topic kon openenquote:Op zondag 3 september 2017 11:08 schreef Frey het volgende:
Ik had niet eens in de gaten dat ik het topic gesloten gehad, zo actief ben ik hier nog.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'t Echte en 't ware!
Nope, net zoals dat Anton en Ludo die hele groep bevrijden met een brandblusser zonder eerst dat vuur in dat halletje te blussenquote:Op maandag 4 september 2017 20:28 schreef James1988 het volgende:
Dus, de eerste slachtoffers zijn al in het ziekenhuis behandeld maar de brandweer is nog niet op het idee gekomen om eens op de eerste etage te gaan kijken?
Laat me raden: óf Ludo koopt het hele Meerdijkse politiekorps op voor 1 euro, óf hij wordt (in navolging van Sjek) ineens hoofdcommissarisquote:Op maandag 4 september 2017 20:46 schreef James1988 het volgende:
En we krijgen de komende tijd zeker een wraakactie van Ludo op Jos, Rik en de politie?
En nooit de deurklink zomaar vastpakken bij een brand. Lesson number 1 bij BHVquote:Op maandag 4 september 2017 20:39 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Nope, net zoals dat Anton en Ludo die hele groep bevrijden met een brandblusser zonder eerst dat vuur in dat halletje te blussen
Hm ja, terwijl Ingmar nog wel als de actrice wordt genoemd bij Sjors' bio...quote:Op dinsdag 5 september 2017 11:42 schreef Nathvi het volgende:
Op de GTST-site staat bij inwoners Melissa Drost als Sjors, lol.. Dat zal dan nog wel even duren..
Hebben ze het serieus weer zo gedaan? Wat een fiasco.quote:Op dinsdag 5 september 2017 13:16 schreef Japepk het volgende:
Vond het ook maar rommelig. We zien eerst Felix en Lucas in de brand, waarbij Felix bewusteloos raakt. Het volgende shot van hen is al in het ziekenhuis.
Die hele uitzending was een fiasco. De apotheose met Jos was binnen twee scènes en een paar klappen door Bing gedaan, en blijkbaar konden Bing en Rik daarna met gemak (een bewusteloze) Jos in de kofferbak van een auto dumpen. Niks van dat laatste gezien ook, het werd ineens gezegd tegen Aysen en dat was het.quote:Op dinsdag 5 september 2017 14:18 schreef Frey het volgende:
[..]
Hebben ze het serieus weer zo gedaan? Wat een fiasco.
De opening van seizoen 15.
quote:Op zondag 3 september 2017 22:10 schreef Oliver23 het volgende:
Wat een gemiste kans was dit zeg. De schrijvers van GTST hadden hier zoveel meer mee kunnen doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hebben ze wel, alleen nog niet gepubliceerd. Wat ik ook raar vind.quote:Op dinsdag 5 september 2017 12:51 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Hm ja, terwijl Ingmar nog wel als de actrice wordt genoemd bij Sjors' bio...
Ik vind het vooral opmerkelijk dat er blijkbaar opnieuw geen nieuwe individuele foto's van de cast zijn gemaakt, net zoals bij seizoen 26 het geval was. Toen kregen de nieuwe rollen een foto in de stijl van seizoen 25, ben benieuwd of dat nu hetzelfde zal zijn.
alle medebewoners kunnen zo lekker meegenieten van het gesprek, veel leukerquote:Op dinsdag 5 september 2017 20:13 schreef James1988 het volgende:
Sinds wanneer komt een hoofdinspecteurs bij een rechercheur thuis ipv hem/haar uit te nodigen op kantoor voor een gesprek zonder thee en koekjes?
Dit dusquote:Op dinsdag 5 september 2017 22:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
alle medebewoners kunnen zo lekker meegenieten van het gesprek, veel leuker
Oh en was Noud in zijn laatste scene vorig seizoen niet in Utrecht om zijn catfish te confronteren?quote:Op dinsdag 5 september 2017 13:16 schreef Japepk het volgende:
Vond het ook maar rommelig. We zien eerst Felix en Lucas in de brand, waarbij Felix bewusteloos raakt. Het volgende shot van hen is al in het ziekenhuis. Ook Aysen is net 5 minuten in het ziekenhuis geweest, terwijl ze toch bewusteloos naar buiten is gedragen. De spanning om Rikki werd ook met een lullig 'ze waren de foto vergeten' om zeep geholpen.
Deze brand had best nog wat afleveringen uitgesmeerd mogen worden. Het gegeven dat mensen in verschillende ruimtes in het gebouw zaten had best uitgebuit kunnen worden. Deze aflevering vullen met meer actie omtrend Jos, onduidelijkheid in de brand. Mooie scènes met Bill & Maxime en Lucas & Felix die nog niet ontdekt zijn, paniek in de grote ruimte. Om morgen vandaag dus pas iedereen te redden, te ontdekken dat de liefdeskoppels in Boks zijn en Ludo laten ontdekken dat Jos hierachter zit.
Dat kan. Ik was ott ook op mijn laptop bezig... Maar dan nog, geen follow up over Utrecht?quote:Op woensdag 6 september 2017 02:00 schreef loezzzje het volgende:
^volgens mij kwam ie thuis toen Aysen met die hoofdinspecteur zat te praten. Daarna was ie idd in de Koning met Aysen.
Inmiddels weer aangepast in de foto van Ingmar lolquote:Op dinsdag 5 september 2017 11:42 schreef Nathvi het volgende:
Op de GTST-site staat bij inwoners Melissa Drost als Sjors, lol.. Dat zal dan nog wel even duren..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn Nederlands is bagger dat is bij mij bekend !!!!
Nu is GTST in zijn geheel al een familiedrama, dus waarom ook nietquote:Op maandag 11 september 2017 20:14 schreef James1988 het volgende:
Inb4 Rikki draait helemaal door omdat Sjoerd Aysen redde. Rikki heeft al eerder rare streken uitgehaald, zou GTST een familiedrama aandurven?
quote:Op maandag 11 september 2017 20:48 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Nu is GTST in zijn geheel al een familiedrama, dus waarom ook niet![]()
ja lol, dat is ze altijd al geweest en dat zal ze ook wel blijvenquote:
quote:Op dinsdag 12 september 2017 15:23 schreef PeterKelder het volgende:
http://gtstcourant.com/spoilers/spoilers-25-tm-29-september/
Twee dingen die mij opvallen:wat is het design van die site tragisch.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gaat wat lastig, Anita dood, Arnie dood, de echte Roos, Peter, Harmsen en Annette ook overleden dus dan zouden ze daar andere acteurs voor moeten casten... Is het hele nostalgische al weg....quote:Op dinsdag 12 september 2017 19:45 schreef JOO het volgende:
Lijkt mij overigens geweldig als er ooit nog een reünie komt met de karakters uit de jaren 90 in de Koning.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als dit maar niet haar exit verhaal wordt
quote:Op zondag 17 september 2017 13:43 schreef SAMBAM het volgende:
Die verhaallijn van Laura bevalt me maar niks......Ik zie het somber in.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als dit maar niet haar exit verhaal wordtNee, het leven spaart je niet. Geloof me.
Oeps 😂😂😐quote:Op dinsdag 5 september 2017 15:03 schreef Redbullkid het volgende:
In elk geval hoeven we dit jaar niet bang te zijn dat Rikki weer gaat zingen
Gestemdquote:Op maandag 18 september 2017 21:28 schreef PeterKelder het volgende:
"Want onze Ludo verdient een kudo."![]()
![]()
Helaasquote:Op dinsdag 5 september 2017 15:03 schreef Redbullkid het volgende:
In elk geval hoeven we dit jaar niet bang te zijn dat Rikki weer gaat zingen
Dat stukje kwam zo geforceerd over. Echt wat moeten ze gedacht hebben? Kom we laten Rikki een stukje zingen. Vinden de kijkers vast tof!quote:
Ik gok op een drielingquote:Op dinsdag 19 september 2017 20:07 schreef James1988 het volgende:
Oh jee, Sjoerd en Rikki hebben seks gehad. Dan zal er binnenkort wel weer een kind uit komen
hoezo hebben lucas en kimberley dan geen geldquote:Op woensdag 20 september 2017 10:03 schreef TjjWester het volgende:
Gaan ze de koning serieus gunnen aan lucas/kimberley? Twee mensen zonder geld, alsof een bedrijf runnen geen geld kost, lekker realistisch.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Big Brother 2025 Favo: Jolien (mijn persoonlijke winnaar)
en Amy dat schilderij tochquote:Op woensdag 20 september 2017 15:00 schreef loezzzje het volgende:
Kregen ze überhaupt geld dan? Nina kreeg Boks en Lucas De Koning, die hij na een jaar mocht verkopen. Ik weet niet meer of ze ook echt geld geërfd hebben.
quote:Op woensdag 20 september 2017 14:52 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
hoezo hebben lucas en kimberley dan geen geldLucas erft de koning ter waarde van een half miljoen die hij pas mag verkopen na 1 jaar werken, kimberley erft niks.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.speak only if it improves the silence.
Nina en amy allebei een half miljoen, uitgekeerd op de 25ste verjaardag.quote:Op woensdag 20 september 2017 15:00 schreef loezzzje het volgende:
Kregen ze überhaupt geld dan? Nina kreeg Boks en Lucas De Koning, die hij na een jaar mocht verkopen. Ik weet niet meer of ze ook echt geld geërfd hebben.
yep zo blijft het verwende prinsesje Nina verwendquote:Op woensdag 20 september 2017 15:42 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Nina en amy allebei een half miljoen, uitgekeerd op de 25ste verjaardag.
Het testament is trouwens wel opvallend up to date alsof zo iemand weet dat ze dood gaat.quote:Op woensdag 20 september 2017 15:43 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
yep zo blijft het verwende prinsesje Nina verwend
Ik denk dat als je zoveel 'vastgoed' hebt je ook zorgt dat als je nieuw spul er bij krijgt je ook meteen een aanpassing doet in je testament.quote:Op woensdag 20 september 2017 15:45 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Het testament is trouwens wel opvallend up to date alsof zo iemand weet dat ze dood gaat.
Lekker realistisch van de schrijvers.
Waarom zou je in een testament opnemen dat amy een maandelijks studietoelage krijgt+half miljoen op haar 25ste, als je niet van plan bent om binnenkort te sterven.quote:Op woensdag 20 september 2017 16:25 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik denk dat als je zoveel 'vastgoed' hebt je ook zorgt dat als je nieuw spul er bij krijgt je ook meteen een aanpassing doet in je testament.
Niet iedereen is laks. En Maxime was nou ook niet bepaald een laks personage.
Ik zou het onrealistischer vinden als er geen up to date testament was geweest.
Maxime was dan ook een personage die juist dingen goed geregeld wilde hebben.quote:Op woensdag 20 september 2017 16:29 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Waarom zou je in een testament opnemen dat amy een maandelijks studietoelage krijgt+half miljoen op haar 25ste, als je niet van plan bent om binnenkort te sterven.
Ik vond het gewoon raar en niet doordacht.
Amy is veel knapper en sexyer.quote:Op woensdag 20 september 2017 15:43 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
yep zo blijft het verwende prinsesje Nina verwend
Hoezo up to date? Kimberly heeft toch niks. En daar erbij iemand met zoveel vastgoed moet dat toch sws up to date houden. Ze was eigenaar van drie panden, dat soort mensen houden hun testamenten altijd bij de tijd.quote:Op woensdag 20 september 2017 15:45 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Het testament is trouwens wel opvallend up to date alsof zo iemand weet dat ze dood gaat.
Nou ja, Kimberly is niet meegenomen in het testament. Dus niet heel erg up to date.quote:Op woensdag 20 september 2017 15:45 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Kimberley moest uiteraard niks krijgen omdat je daar omheen weer een goede verhaallijn kan bouwen, opzich zeer logisch van de heren schrijvers.quote:Op donderdag 21 september 2017 12:03 schreef loezzzje het volgende:
Misschien wilde ze haar ook niks nalaten omdat ze haar nog niet zo lang kende. Het ging haar waarschijnlijk vooral om Lucas, Nina & Amy.
Vreselijk geacteerd inderdaadquote:Op donderdag 21 september 2017 20:52 schreef James1988 het volgende:
Dat meisje dat Lana speelt is niet echt ervaren, is het wel?
Seizoen 16 al afgekeken hier. Ik wil seizoen 17quote:Op vrijdag 22 september 2017 20:31 schreef Claude_Viole het volgende:
Ik begin langzamerhand steeds meer af te haken van GTST op TV. Het afscheid van Maxime was zwak, de verhaallijn over het AZC is niet meer verder gegaan, Lucas & Felix die niks bijdragen, een Sjors waar ik niet aan kan wennen....
Ik zit nu op DVD 5 van seizoen 16. Een stuk interessanter
Ben ik de enige die deze actrice als Sjors best te pruimen vind?quote:Op vrijdag 22 september 2017 20:31 schreef Claude_Viole het volgende:
Ik begin langzamerhand steeds meer af te haken van GTST op TV. Het afscheid van Maxime was zwak, de verhaallijn over het AZC is niet meer verder gegaan, Lucas & Felix die niks bijdragen, een Sjors waar ik niet aan kan wennen....
Ik zit nu op DVD 5 van seizoen 16. Een stuk interessanter
Stukken beter ja. Alleen die verhaallijn... Alle verhaallijnen op dit moment trouwens. Het kabbelt maar een beetje voort zonder enige spanning.quote:Op zaterdag 23 september 2017 04:19 schreef Clemanyana het volgende:
[..]
Ben ik de enige die deze actrice als Sjors best te pruimen vind?
Ik vind haar wat minder dramatisch, wel prettig.
Veel leuker, ook knapper.quote:Op zaterdag 23 september 2017 04:19 schreef Clemanyana het volgende:
[..]
ik vind haar verschrikkelijk. Ze acteert zo slecht vind inquote:Op zaterdag 23 september 2017 04:19 schreef Clemanyana het volgende:
[..]
Die is naar australie gezwommen en heeft 3 jaar tussen de krokodillen overleefd. Ze komt dit jaar nog terug als echte crocodile-martinee inclusief groot jagermes en accent.quote:Op maandag 25 september 2017 11:18 schreef Claude_Viole het volgende:
Volgens mij zijn die schrijvers van GTST echt zo dement als een deur.
In die verhaallijn met Martine van afgelopen jaar wou Janine van Ludo weten wat hij met Martine gedaan had. Echter dat was in Seizoen 15 al boven water gekomen.
En nu horen we niks meer van Martine's laatste zet. Ze had aan Aysen alles bekend over haar daden waarmee ze Ludo gechanteerd had. Ook had ze nog één laatste troef achter de hand: Twee weken na haar mail met Aysen zou er bewijs worden verstuurd waarin duidelijk zou zijn dat Ludo verantwoordelijk was voor diverse dingen: Ontvoering van Martine, Martine onrechtmatig op laten draaien voor de de dood van Carel.
Niks meer van gemerkt![]()
of is Martine gewoon dus dood ?
Die mogen niet zoveel werken van de wet kunnen dus ook onmogelijk ervaren zijn!quote:Op donderdag 21 september 2017 20:52 schreef James1988 het volgende:
Dat meisje dat Lana speelt is niet echt ervaren, is het wel?
Er komt vast wel weer een nieuwe Lanaquote:Op maandag 25 september 2017 12:09 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Die mogen niet zoveel werken van de wet kunnen dus ook onmogelijk ervaren zijn!
Die inge mogen ze van mij definitief dumpen, dit wijffie heeft het wel in zich maar moet zich nog ontwikkelen.quote:Op maandag 25 september 2017 12:10 schreef Claude_Viole het volgende:
[..]
Er komt vast wel weer een nieuwe Lana
Zo moeder, zo dochter.... Nieuwe Sjors, Nieuwe Lana.
Over accenten gesproken. Het heeft me altijd verbaasd hoe Rover & Sam zo mooi NL spreken zonder een spoortje engels/canadees accentquote:Op maandag 25 september 2017 12:06 schreef Zith het volgende:
[..]
Die is naar australie gezwommen en heeft 3 jaar tussen de krokodillen overleefd. Ze komt dit jaar nog terug als echte crocodile-martinee inclusief groot jagermes en accent.
Ik bedoelde eigenlijk te zeggen dat ze er weinig van bakt. De actrices die bijvoorbeeld jonge Amy speelden waren veel beter.quote:Op maandag 25 september 2017 12:09 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Die mogen niet zoveel werken van de wet kunnen dus ook onmogelijk ervaren zijn!
Om over die statushouder maar niet te sprekenquote:Op maandag 25 september 2017 21:59 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Over accenten gesproken. Het heeft me altijd verbaasd hoe Rover & Sam zo mooi NL spreken zonder een spoortje engels/canadees accent:’)
Ja idd. Ik had altijd het idee dat hij een canadees was maar omdat hij zo vloeiend NL sprak dacht ik oh dan zal het ook wel een nederlander zijn. Maarja waarom ging Linda dan in Canada wonen, ik dacht omdat ze met een canadees ging trouwenquote:Op maandag 25 september 2017 23:33 schreef Japepk het volgende:
[..]
Om over die statushouder maar niet te spreken
Nou, ik denk dat ze natuurlijk wel altijd Nederlands hebben gepraat met Linda, maar dan nog inderdaad.quote:Op maandag 25 september 2017 21:59 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Over accenten gesproken. Het heeft me altijd verbaasd hoe Rover & Sam zo mooi NL spreken zonder een spoortje engels/canadees accent:’)
Volgens mij is er nooit uitgesproken dat bill een canadees is, alleen dat ze in canada hebben gewoond.quote:Op maandag 25 september 2017 23:40 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Ja idd. Ik had altijd het idee dat hij een canadees was maar omdat hij zo vloeiend NL sprak dacht ik oh dan zal het ook wel een nederlander zijn. Maarja waarom ging Linda dan in Canada wonen, ik dacht omdat ze met een canadees ging trouwen
Waarschijnlijk spreken ze zelfs heel matig Engelsquote:Op maandag 25 september 2017 23:40 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Ja idd. Ik had altijd het idee dat hij een canadees was maar omdat hij zo vloeiend NL sprak dacht ik oh dan zal het ook wel een nederlander zijn. Maarja waarom ging Linda dan in Canada wonen, ik dacht omdat ze met een canadees ging trouwen
Ze zullen idd tweetalig opgevoed zijn maar dan nog zouden ze niet beter NL moeten kunnen spreken dan Engels. Ach soaps...quote:Op dinsdag 26 september 2017 09:17 schreef Nathvi het volgende:
[..]
Nou, ik denk dat ze natuurlijk wel altijd Nederlands hebben gepraat met Linda, maar dan nog inderdaad.
En Bill heet Bill Norris. Dus ik zou denken dat hij gewoon 100% canadees is? Bedenk ik me nu ineens nu we het erover hebben :p
[ Bericht 77% gewijzigd door TjjWester op 26-09-2017 12:22:42 ]speak only if it improves the silence.
quote:Op dinsdag 26 september 2017 12:11 schreef TjjWester het volgende:
Rik?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
Moord, een jaartje is veel te kort daarvoor.quote:Op dinsdag 26 september 2017 12:46 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Waarvoor zij hij in de gevangenis moeten zitten?
quote:Op dinsdag 26 september 2017 12:11 schreef TjjWester het volgende:
Het is trouwens ook gek dat de kinderen dekker heten.
Zou de fotocarriere van sam trouwens een verwijzing naar vroeger zijn?Nick Sanders !!!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
Sowieso is het een soapquote:Op dinsdag 26 september 2017 20:38 schreef James1988 het volgende:
Sowieso een onredelijke eis. "Ik ga de bezoekregeling strikt hanteren" - so far so good - "en omdat je Bram al zo veel hebt gezien mag je voorlopig geen contact meer hebben."
Dat is niet redelijk. Ook niet naar Bram.
Ik moest daarbij ook een beetje lachen toen Noud z'n hele familiegeschiedenis aan Zoë verteldequote:
Waarschijnlijk gewoon Bill.quote:
quote:Hoe leuk zou het zijn als de schrijvers aan bijvoorbeeld Roxy hadden gedacht ;pSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb ik wat gemist, de aflevering van gisteren ging toch alleen over bram?quote:Op woensdag 27 september 2017 14:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die scene tussen Noud en Kimberly is wel steamy jammer dat ze als het leuk gaat worden ze overskippen naar de volgende scene.
is een aflevering van volgende weekquote:Op woensdag 27 september 2017 17:10 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Heb ik wat gemist, de aflevering van gisteren ging toch alleen over bram?
quote:Op woensdag 27 september 2017 02:33 schreef MMXMMX het volgende:
Ik vind Anouk het personage Zoë wel heel erg leuk
Voor de rest is er eigenlijk niks gaande veel doorspoel werk
Dat zijn spoilersquote:Op woensdag 27 september 2017 18:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
is een aflevering van volgende week
Serieus ?quote:Op woensdag 27 september 2017 18:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
is een aflevering van volgende week
Goeie ava btwquote:Op woensdag 27 september 2017 23:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja en? Als je goed kijkt ben ik niet diegene die dat zei, ei
umm Thom Hoffman kan hem ook winnen hoorquote:Op vrijdag 29 september 2017 12:21 schreef SAMBAM het volgende:
[..]
Hij moet hem winnen..
Zeker van deze 2 concurrenten
En dat zou ook zeker terecht zijn, Hoffman is een voortreffelijk acteur en zet 'Dokter Tinus' zeer goed neerquote:Op vrijdag 29 september 2017 14:58 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
umm Thom Hoffman kan hem ook winnen hoor
Zeker!quote:Op vrijdag 29 september 2017 15:56 schreef James1988 het volgende:
[..]
En dat zou ook zeker terecht zijn, Hoffman is een voortreffelijk acteur en zet 'Dokter Tinus' zeer goed neer
Vind die snor ook serieus geen gezichtquote:Op woensdag 27 september 2017 22:45 schreef TjjWester het volgende:
Tering ze moeten echt wat doen aan die duitse nazi snor, ziet er niet uit.
Wie heeft dat dan ?quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 14:07 schreef ConqueringChaos het volgende:
[..]
Vind die snor ook serieus geen gezicht
Met vrouw Been kan veel meer... Leuke vriendin voor Rik, gedoe met belangenverstrengeling, Anton die zich er mee gaat bemoeien etc.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 11:48 schreef Nathvi het volgende:
Die actrice die Mevrouw Been speelt zal wel blij zijn dat Rikki en Sjoerd nog in de serie zitten en altijd problemen hebben. Heeft zij ook elk seizoen weer een reden om terug te keren
Altijd van die kleuter verhaallijnen met hem eerst dat gedoe met die Pelle en dat tv programma nu weer dat dansen.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 14:23 schreef ConqueringChaos het volgende:
Ik vind de rol van Lucas nog wel grappig, beetje dramaqueen achtig.
Kan daar wel om lachen.
Vind Ferry ook wel leuk, maar dat snorretje... Dat niemand daar wat van zegt
Beetje vermoeiend en herhalend is het wel. Zo vond ik het ook jammer dat ze Menno zo snel afgeserveerd hebben; trouwen en binnen een maand was het uit wegens mishandeling. Met Menno konden ze ook meer qua verhaallijnen dan met Felix. Menno had de functie van Leon kunnen hebben bij Ludo. Leuke gewetensconflicten als Ludo op of over het randje ging en Menno niets tegen Lucas mag zeggen. Felix is de nieuwe Sascha... voegt niets aan de overige verhaallijnen toe en zal wel snel uit de serie geschreven worden. En dan is Lucas weer alleen met zijn hiv.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 15:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Altijd van die kleuter verhaallijnen met hem eerst dat gedoe met die Pelle en dat tv programma nu weer dat dansen.
En elke keer als hij met iemand is dan draait het na een tijdje weer om het feit dat ze homo zijn.
Met Edwin toen met Anton met Pelle met die moeder en nu Felix weer met die zus.
Dat Ludo en Janine om elkaar heen draaien weten we ook al 20 jaar. Dat thema is niet eens zo vervelend als ze het oprecht insteken, maar er is nou eenmaal geen zak oprecht aan Ferry Doedens. Hij trekt alle verhalen met zijn irritante schooltoneel-spel naar beneden.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 14:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
Oh die kan beter helemaal verdwijnen irritante rol.
Voor de zoveelste keer weer over homo acceptatie als die zus van Felix in beeld komt.
Dat hij homo is weten de kijkers nu wel.
???quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 18:40 schreef Nathvi het volgende:
Dus Jan-Jaap komt Anton even vertellen dat hij nog een dochter heeft
Oh, dan hoop ik dat ie nog wel wat leuker wordt,want ik kijk naar Nieuwe Tijden zoals nu op rtl (dus niet Videoland) en daar is ie net nieuw en bloedirritant (en best wel een broekie...)quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 20:28 schreef Nathvi het volgende:
[..]
Oohh, het is bekend geworden dat Jan-Jaap van Nieuwe tijden in GTST komt.
Als jij je nu al irriteert aan Jan Jaap maak dan je borst maar nat verhaallijn in nieuwe tijden zit vol haken en ogen en plot wendingen waar ze later niks meer mee doenquote:Op dinsdag 10 oktober 2017 21:30 schreef Clemanyana het volgende:
[..]
Oh, dan hoop ik dat ie nog wel wat leuker wordt,want ik kijk naar Nieuwe Tijden zoals nu op rtl (dus niet Videoland) en daar is ie net nieuw en bloedirritant (en best wel een broekie...)
Vind ik dan...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.
quote:Op donderdag 12 oktober 2017 22:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Als jij je nu al irriteert aan Jan Jaap maak dan je borst maar nat verhaallijn in nieuwe tijden zit vol haken en ogen en plot wendingen waar ze later niks meer mee doenHmm, okay, zal in het vervolg vanuit mijn badkuip kijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bedankt voor de waarschuwing.
Over de spoiler, jeetje... diezelfde briljante *kuch* schrijvers als van GTST zeker?
Pas maar op dat niemand er een tv in flikkertquote:Op donderdag 12 oktober 2017 23:28 schreef Clemanyana het volgende:
[..]
Hmm, okay, zal in het vervolg vanuit mijn badkuip kijkenbedankt voor de waarschuwing.
Scherpquote:Op donderdag 12 oktober 2017 23:45 schreef Japepk het volgende:
[..]
Pas maar op dat niemand er een tv in flikkert
Bij mij werkte die wel, maar het is het kijken niet waard. Is niks meer dan een hoop "zou het kunnen dat..." tussen de verslaggeefster en die actrice.quote:Op vrijdag 13 oktober 2017 20:34 schreef Nathvi het volgende:
http://www.show.nl/rubrie(...)ampaign=Headliner.nl
ben ik de enige waarbij deze video niet werkt?
Thanks PKquote:Op vrijdag 13 oktober 2017 23:10 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Bij mij werkte die wel, maar het is het kijken niet waard. Is niks meer dan een hoop "zou het kunnen dat..." tussen de verslaggeefster en die actrice.
Echt he. Ze had een verhaallijn als zus van Thijs en ze had met die Daryl ofzo. Toen dat voor bij was was de rol ook meteen voorbij..quote:Op vrijdag 13 oktober 2017 23:17 schreef Clemanyana het volgende:
[..]
Thanks PK
Het zou een interessante verhaallijn kunnen zijn, Sacha die op tijd de caravan uit ontsnapte maar zich schuilhield uit wraak op Nina, Noud en de fun-drive-auto crew. Ware het niet dat Sacha zo'n doos was als karakter.... en met deze schrijvers? .. Nae, laat maar.
quote:Op woensdag 18 oktober 2017 10:50 schreef Nathvi het volgende:
Na de aflevering van volgende week donderdag vooruit te hebben gekeken...Ik denk eerderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 18 oktober 2017 11:19 schreef WorkBitch het volgende:
[..]
Ik denk eerderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op woensdag 18 oktober 2017 11:19 schreef WorkBitch het volgende:
[..]
Ik denk eerderLijkt me niet, marley moet ook al weg, everon gaat met de flex wet, die zullen wel gezamelijk op reis gaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan hou je niks over.speak only if it improves the silence.
nou en? donoren zat daarquote:Op woensdag 18 oktober 2017 10:51 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Maar Bing is toch onvruchtbaar..?
Babette heeft een bedrijf.quote:Op donderdag 19 oktober 2017 11:18 schreef AnnaWietFan het volgende:
Moeten Babette van Veen en Buddy Vedder niet met de flexwet? Ze zitten er nu 2,5 jaar in, en de flexwet geldt sinds enkele jaren om de 2 jaar
Dat maakt niks uit als het via een een normaal arbeidscontract gaat dan maakt het niet uit of je 1 of 10 werkgevers hebt, per werkgever mag je maximaal 2 jaar werken volgens de flexformule.quote:Op donderdag 19 oktober 2017 12:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
En buddy heeft ook een andere werkgever
Zou Zoë eerder doen.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 20:14 schreef Zith het volgende:
Ben trots op noud, gratis Kimberly vagineren
Voor een bedrijfje heeft hij meerdere opdrachtgevers nodig omdat het anders toch als een normale werkgever-werknemer gezien kan worden. Hij doet veel bij Zapp wat hem ook aantrekkelijk maakt voor GTST vanwege de jongere fanbase die hij aantrekt en het feit dat ze voor hem geen flexwetgedoe hebben. Hij is dus in die zin best waardevol voor GTST vandaar dat hij die ruimte ín zijn opnameschema's waarschijnlijk ook krijgt en hij werkt door zijn presentatieklussen, deelname aan shows etc. aan zijn skills, naamsbekendheid en dus marktwaarde. Slimme jongen voor zijn leeftijd. Hij zal over een paar jaar wel de sprong wagen en aan Wie is de Mol meedoen voor een volwassener publiek.quote:Op donderdag 19 oktober 2017 12:34 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Dat maakt niks uit als het via een een normaal arbeidscontract gaat dan maakt het niet uit of je 1 of 10 werkgevers hebt, per werkgever mag je maximaal 2 jaar werken volgens de flexformule.
Gezien buddy inderdaad heel veel opdrachtgevers heeft kan ik me voorstellen dat hij zich zakelijk laat in huren via een eigen bedrijfje.
Als je zijn instagram volgt dan zie je dat hij de eene na de andere klus aanpakt, dus meerdere opdrachtgevers is zijn geval geen probleem.quote:Op donderdag 19 oktober 2017 13:53 schreef MrsDuck het volgende:
[..]
Voor een bedrijfje heeft hij meerdere opdrachtgevers nodig omdat het anders toch als een normale werkgever-werknemer gezien kan worden. Hij doet veel bij Zapp wat hem ook aantrekkelijk maakt voor GTST vanwege de jongere fanbase die hij aantrekt en het feit dat ze voor hem geen flexwetgedoe hebben. Hij is dus in die zin best waardevol voor GTST vandaar dat hij die ruimte ín zijn opnameschema's waarschijnlijk ook krijgt en hij werkt door zijn presentatieklussen, deelname aan shows etc. aan zijn skills, naamsbekendheid en dus marktwaarde. Slimme jongen voor zijn leeftijd. Hij zal over een paar jaar wel de sprong wagen en aan Wie is de Mol meedoen voor een volwassener publiek.
Toch jammer dat ze maar één keer iets met hem gedaan hebben, na z'n eerste vertrek.quote:Op donderdag 19 oktober 2017 21:52 schreef Frey het volgende:
Bennie den Haan![]()
Laat hem die spin-off maar maken.
quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 01:51 schreef SAMBAM het volgende:
Zou me niks verbazen als Job de serie weer gaat verlaten... en Levi van Kempen zijn 'plek' gaat innemen
quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 11:12 schreef WorkBitch het volgende:
[..]Zou me inderdaad ook niks verbazen. Zijn rol begint aardig inhoudsloos te worden sinds Anna weg is. Een Beetje zoals die van Sacha. En zijn relatie met Anna was trouwens ook de enige échte verhaallijn die hij had. ;pSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe zit dat precies?quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 18:20 schreef Nathvi het volgende:
Jan-Jaap heeft ontdekt dat Anton de vader van Tiffy is.
Ik moet eerlijk bekennen dat ik nog niet echt door seizoen 6 heen ben gekomen. Schandalig, I know, maar na jaren ligt die nog steeds bijna afgekeken (maar nog niet helemaal, ben bij dvd 16) in mijn kast. En tot zover had je ook niet kunnen bedenken dat Rik ineens wilde emigreren, al moet ik wel zeggen dat het geen onlogische beslissing is; na alle sores met de zelfverdedigingsdaad van zijn moeder die zijn vader het zwijgen oplegde, is het te begrijpen dat hij helemaal weg zou willen van die ietwat giftige locatie. Maar waarom hij het Anita verzweeg... Mans eigen? Er van uitgaan 'het gaat zó lekker tussen haar en mij, ze zal het vast een leuke verrassing vinden'? I dunno. Maar zoals ik al zei, ik ben nog niet bij dat punt aangekomen.quote:Jullie zijn regelmatig te vinden (geweest) in de GTST-topics en jullie zijn ook op de hoogte van de geschiedenis van de serie (misschien ook vanwege de DVD-releases van de eerste seizoenen).
Welnu, ik heb over dat begin een vraag aan jullie. Het gaat om de zomer van 1996, het mislukte huwelijk van Anita en Rik.
Ik heb dat altijd een rare wending gevonden dat er zo plotseling een eind aan kwam. Wat hij had gedaan en hoe zij daarop reageerde.
Toen waren er nog geen fora (internet stond in de kinderschoenen) dus ik heb nooit kunnen lezen of mede-kijkers het met mij eens waren. Vanwege jullie grote geschiedeniskennis wil ik dus graag jullie mening hierover horen.
Vinden jullie dat het bij het personage Rik paste om zomaar zo'n emigratie te regelen achter Anita's rug om? Hoe zou hij überhaupt op het idee zijn gekomen dat zij dat wel leuk zou vinden?
Vinden jullie het terecht dat Anita kookte van woede en dat ze Rik de huid vol schold, of had ze wel wat rustiger mogen reageren en hem tenminste de kans kunnen geven om het uit te leggen? Wat hij later bij Stan overigens wel deed.
Jaren later las ik dat dit de input was van de acteurs, die wilden dat de personages iedere een eigen richting op gingen omdat ze al "jaren" samen waren. Jaren? Hij zat er toen nog niet eens een jaar in, maar à la.
Zouden acteurs zo'n grote invloed op hun verhaallijn mogen hebben?
Ik wil na al die jaren eindelijk wel eens weten of er mensen zijn die er net zo over denken als ik. Ik vond het dus niet bij het personage Rik passen om zoiets te doen en snap aan de ene kant Anita's heftige reactie (ze kon ook behoorlijk kattig zijn), maar aan de andere kant had ze hem ook een uitlegkans kunnen geven.
Disclaimer: voordat een van jullie misschien gaat zeggen "het is meer dan 20 jaar geleden, waarom is dat nog belangrijk?" Nou ja, als je ergens heel erg met meeleeft kan er nog wel eens wat blijven hangen en in dit geval was het voor mij een draai van 180 graden. Misschien had ik iets kunnen zien aankomen maar door bepaalde omstandigheden zag ik dat dus niet.
Ik hoop dat jullie antwoord willen geven, het zou mij helpen want ik weet niet in welk topic ik dit zou kunnen plaatsen.
Eerder kerstcliff, de zomerstop is te ver weg. Maar het scenario zou zo kunnen.quote:Op maandag 23 oktober 2017 20:39 schreef James1988 het volgende:
Ik kan al wel raden hoe het verder gaat met Amir... na veel wikken en wegen accepteert hij dat hij z'n vrouw nooit meer gaat zien. Hij krijgt van de IND bericht dat hij Nederland moet verlaten, maar door met Sjors te trouwen mag hij blijven.
En terwijl ze voor het altaar staan en de dominee vraagt of er iemand bezwaar heeft, loopt een onbekende vrouw de kerk binnen. Amir draait zich om, z'n ogen worden groot, en het beeld bevriest.
Bam, zomerstop.
Ik denk dat de kerstcliff om Bill zal draaien. Het gaat al een tijdje niet lekker met hem, en hij komt ook niet voor in de leader.quote:Op maandag 23 oktober 2017 21:28 schreef MrsDuck het volgende:
[..]
Eerder kerstcliff, de zomerstop is te ver weg.
Bill is er dan al uitquote:Op dinsdag 24 oktober 2017 15:09 schreef James1988 het volgende:
[..]
Ik denk dat de kerstcliff om Bill zal draaien. Het gaat al een tijdje niet lekker met hem, en hij komt ook niet voor in de leader.
Dit terwijl Amir en Zoë wel in de leader zitten.
What's new..quote:Op woensdag 25 oktober 2017 15:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ja Bill was een interessante toevoeging veel meer als Job Zoë of Amir.
Als dit echt job zijn exit heeft die gast niks meegemaakt.
quote:Op woensdag 25 oktober 2017 20:32 schreef James1988 het volgende:
Job zegt tegen Bill "waarom ga je niet weg? Lucht in je kop?" en Bill vertrekt.
Was dit Bill's exit?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.
quote:Op woensdag 25 oktober 2017 20:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sowieso was dat ook een mooie vriendschap binnen de serie van. Benjamin en Govert .quote:Op donderdag 26 oktober 2017 14:52 schreef superniger het volgende:
Mooi dat ze elk jaar Meneer Harmsen bezoeken.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)f-van-meneer-harmsen
Inderdaad wat je zegt over Anton en Ludo. Juist nu Ludo het zo moeilijk heeft, zou je verwachten dat vriend Anton zich wat vaker laat zien. En dat hoeft niet eens uitgebreid in beeld. Maar een Ludo en Anton die aan een tafeltje in de Rozenboom zitten als edelfigurant voor een andere scene, elkaar even bellen voor een golfafspraak terwijl dan Sam of Nina net thuis komt. Gewoon korte bevestiging van bestaande vriendschappelijke relaties zonder dat er direct een verhaallijn nodig is. Dan onderhoud je het en zijn eventuele vervolglijnen helder.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 15:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Sowieso was dat ook een mooie vriendschap binnen de serie van. Benjamin en Govert .
Nu plakken ze maar wat mensen aan elkaar soms komt de vriendschap Anton Ludo nog wel eens mooi in beeld maar eigenlijk ook alleen als het uitkomt voor het verhaal.
Ik weet nog goed dat Nina en Ana na een week samenwerken opeens elkaars besties waren dat kwam heel geforceerd en nep over.
Noem het maar niks. Ineens was hij een populaire bekende Nederlander. Even later was ie weer een nobody. Anna een paar keer per dag neuken. En wss nog wel iets waar ik even niet op kom.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 15:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ja Bill was een interessante toevoeging veel meer als Job Zoë of Amir.
Als dit echt job zijn exit heeft die gast niks meegemaakt.
Inmiddels staat er een cover op bol.com:quote:Op woensdag 25 oktober 2017 16:25 schreef SAMBAM het volgende:
Iemand wél al een idee wat de cover gaat worden?
Personeel van Bridge kwam niet verder dan dit....
" Voor de cover van seizoen 17 is de foto gebruikt zoals deze op Bol.com vermeld staat.
https://www.bol.com/nl/p/(...)3EAYYASABEgIqavD_BwE "
Ja inderdaad, over die vriendschap (en anderen). Het komt soms wel eens voor dat twee mensen met elkaar gaan praten en ik dan echt moet denken 'oh waren die bevriend? Oh ja.... toen...'quote:Op donderdag 26 oktober 2017 15:55 schreef MrsDuck het volgende:
[..]
Inderdaad wat je zegt over Anton en Ludo. Juist nu Ludo het zo moeilijk heeft, zou je verwachten dat vriend Anton zich wat vaker laat zien. En dat hoeft niet eens uitgebreid in beeld. Maar een Ludo en Anton die aan een tafeltje in de Rozenboom zitten als edelfigurant voor een andere scene, elkaar even bellen voor een golfafspraak terwijl dan Sam of Nina net thuis komt. Gewoon korte bevestiging van bestaande vriendschappelijke relaties zonder dat er direct een verhaallijn nodig is. Dan onderhoud je het en zijn eventuele vervolglijnen helder.
Maar zo snap ik ook niet helemaal de vertrouwensband tussen Laura en Zoë. Niemand drong tot haar door maar newby Zoë wel. Gewoon om Zoë wat body te geven, want de driehoek Noud-Job-Zoë was niet genoeg? Zoë is voor mij tot nu toe de nieuwe Sascha. Ze komt nog niet tot haar recht en de verhaallijnen rond haar zijn zwak en gezocht.
quote:Op maandag 30 oktober 2017 16:32 schreef Alieda-R het volgende:
Nee dat tuin centrum dan waar ze opeens allemaal komen omdat Rover daar werkt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.
Dat zou zomaar kunnen, met name die Jan Jaap die maar 1 blik lijkt te hebben is een drama... en de nieuwe Moon vind ik ook nog niet echt wat.quote:Op maandag 30 oktober 2017 01:27 schreef Clemanyana het volgende:
[..]
Een vraagje over Nieuwe Tijden... is dat tweede seizoen soms bedoeld als een soort van klucht? ik geloof dat ik het maar opgeef ermee...
Die zelfde Jan Jaap die nu ook een rol in GTST krijgt.quote:Op maandag 30 oktober 2017 19:11 schreef Mriekie het volgende:
[..]
Dat zou zomaar kunnen, met name die Jan Jaap die maar 1 blik lijkt te hebben is een drama... en de nieuwe Moon vind ik ook nog niet echt wat.
Toch kijkt het nog redelijk weg tijdens het eten, je hoeft er niet bij na te denken in ieder geval!
Het komt wel een beetje zo op me over, al vind ik de humor wel erg gemaakt. Totnogtoe vind ik het minder dan seizoen 1.quote:Op maandag 30 oktober 2017 19:11 schreef Mriekie het volgende:
[..]
Dat zou zomaar kunnen, met name die Jan Jaap die maar 1 blik lijkt te hebben is een drama... en de nieuwe Moon vind ik ook nog niet echt wat.
Toch kijkt het nog redelijk weg tijdens het eten, je hoeft er niet bij na te denken in ieder geval!
Musical on your feet denk ikquote:Op dinsdag 31 oktober 2017 00:55 schreef Clemanyana het volgende:
[..]
Het komt wel een beetje zo op me over, al vind ik de humor wel erg gemaakt. Totnogtoe vind ik het minder dan seizoen 1.
Ik kijk het ook meestal terwijl ik andere dingen doe; eten, email, spelletje... Nieuwe Moon ben ik ook nog niet aan gewend. Waarom stopte Vajen eigenlijk? (kon met google niks vinden)
Is er al ergens te zien geweest welk tuincentrum dat is dan? Anders is het lastig sponsoren "het tuincentrum''.
Op zich vind ik de lidl niet eens zo'n rare plek, het valt alleen op omdat ze er nooit eerder filmen.
Maar als ze er Ludo boodschappen laten doen lig ik wel echt onder de tafel van het lachen!
Ik lag al onder de tafel van het lachen dat ze serieus Ludo naar het tuincentrum lieten gaan..quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 00:55 schreef Clemanyana het volgende:
[..]
Het komt wel een beetje zo op me over, al vind ik de humor wel erg gemaakt. Totnogtoe vind ik het minder dan seizoen 1.
Ik kijk het ook meestal terwijl ik andere dingen doe; eten, email, spelletje... Nieuwe Moon ben ik ook nog niet aan gewend. Waarom stopte Vajen eigenlijk? (kon met google niks vinden)
Is er al ergens te zien geweest welk tuincentrum dat is dan? Anders is het lastig sponsoren "het tuincentrum''.
Op zich vind ik de lidl niet eens zo'n rare plek, het valt alleen op omdat ze er nooit eerder filmen.
Maar als ze er Ludo boodschappen laten doen lig ik wel echt onder de tafel van het lachen!
Geloof ivm De Spa. Nadat seizoen 1 helemaal opgenomen was duurde het ff voordat er werd besloten dat er een tweede seizoen kwam.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 00:55 schreef Clemanyana het volgende:
[..]
Ludo is toch de statige rijke op etiquette gebasserde man die nu moet leven als een gewone sterveling en geen cent heeft om zijn gat te krabben?quote:Op woensdag 1 november 2017 09:56 schreef SAMBAM het volgende:
[..]
Ik lag al onder de tafel van het lachen dat ze serieus Ludo naar het tuincentrum lieten gaan..
Laat staan dat daar allemaal moeilijke gesprekken over de dood van maxime moesten plaatsvinden.
Lachwekkend uit triestheid vooral.
lokkemientje edam.quote:Op woensdag 1 november 2017 13:47 schreef James1988 het volgende:
Het tuincentrum werd niet heel duidelijk in beeld gebracht, maar hoeveel tuincentra kent Nederland?
Klopt.. maar dat wil niet zeggen dat hij ineens zelf (onnodig) geld gaat uitgeven in een tuincentrumquote:Op woensdag 1 november 2017 13:49 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Ludo is toch de statige rijke op etiquette gebasserde man die nu moet leven als een gewone sterveling en geen cent heeft om zijn gat te krabben?
Juist dat iemand als ludo naar gepeupel plaatsen als de koning of het tuincentrum moet versterkt zijn situatie.quote:Op woensdag 1 november 2017 15:49 schreef SAMBAM het volgende:
[..]
Klopt.. maar dat wil niet zeggen dat hij ineens zelf (onnodig) geld gaat uitgeven in een tuincentrum
En ze hebben geen tuin...
Ze moeten(?) gewoon een X aantal personages hebben voor in dat tuincentrum... en daar zitten random Ludo en Janine ook tussen. Er wordt echt niet meer zorgvuldig over dit soort dingen nagedacht. En als dat al zo is wordt er bitter weinig mee gedaan..
Weet nog goed dat Ludo in De Koning kwam en dat het echt voelbaar niet voor zijn personage was. Dat er echt een ding gecreëerd werd door hem daar te laten komen.
Ik vind dat ze zijn rol nu serieuzer aanpakken dan voorheen.quote:Op woensdag 1 november 2017 16:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
Met Ludo zijn ze de laatste jaren sowieso de weg kwijt.
Niet als het zo zinloos is als nu...quote:Op woensdag 1 november 2017 16:05 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Juist dat iemand als ludo naar gepeupel plaatsen als de koning of het tuincentrum moet versterkt zijn situatie.
quote:Op woensdag 1 november 2017 16:15 schreef SAMBAM het volgende:
[..]
Niet als het zo zinloos is als nu...
Het is nergens goed voor in dit geval. Er wordt niks functioneel gedaan met zijn bezoek daar.
Als ze het goed zouden doen, dan zou het zijn situatie versterken.
Zoals beide andere keren dat hij failliet ging.
En hij kneuterig bij Barbara in huis moest aan de keukentafel eten...
Daarbij is Ludo in het verhaal de stap van armoede allang voorbij.
Doel meer op niks uithalen tegen Martine maar vervolgens wel Bill gaan zitten zieken de oude Ludo was achter de Beer en Rik aangegaan.quote:Op woensdag 1 november 2017 16:09 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Ik vind dat ze zijn rol nu serieuzer aanpakken dan voorheen.
Als ze hem steeds weer in de rozenboom laten eten of personeel geven terwijl hij geen dubbeltje meer heeft, dan komt dat heel raar over.
Haha nou mag jij raden waar hij bijna dagelijks sinds z'n faillissement geweest is...quote:Op woensdag 1 november 2017 16:09 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Ik vind dat ze zijn rol nu serieuzer aanpakken dan voorheen.
Als ze hem steeds weer in de rozenboom laten eten of personeel geven terwijl hij geen dubbeltje meer heeft, dan komt dat heel raar over.
Dat komt vast nog wel, hij is verbitterd en depressief.quote:Op woensdag 1 november 2017 16:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Doel meer op niks uithalen tegen Martine maar vervolgens wel Bill gaan zitten zieken de oude Ludo was achter de Beer en Rik aangegaan.
Maar dan wel kinderachtig doen naar Bill.quote:Op woensdag 1 november 2017 16:52 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Dat komt vast nog wel, hij is verbitterd en depressief.
Voor een acteur is het ook wel eens leuk om een totaal andere rol te spelen dan altijd herhaling.
Hij was toch bij een bank actief? Daar zag je hem een weekje lang lekker ploeteren, en nu lijkt hij op de achtergrond weer wat bedrijfjes te runnen omdat hij wat meetings heeft (of dat zijn gewoon smoesjes).quote:Op woensdag 1 november 2017 16:45 schreef SAMBAM het volgende:
[..]
Haha nou mag jij raden waar hij bijna dagelijks sinds z'n faillissement geweest is...
Typisch dat je daar nu zo lyrisch over bent, het 'verval' van GTST was toen al lang en breed ingezet. Die boot was één van de verhalen die de serie naar een dieptepunt hebben gebracht.quote:Op woensdag 1 november 2017 22:44 schreef Claude_Viole het volgende:
[..]
Hij was toch bij een bank actief? Daar zag je hem een weekje lang lekker ploeteren, en nu lijkt hij op de achtergrond weer wat bedrijfjes te runnen omdat hij wat meetings heeft (of dat zijn gewoon smoesjes).
Ludo gaat niet alleen achteruit, maar heel GTST zo.
Ik heb de laatste week al niet eens meer zo gevolgd, morgen zet ik de DVD weer aan, ik verwacht over twee weken al seizoen 17 op DVD. Op naar het moordspel, en de het verhaal met de boot.
Tuurlijk... Rikki was 16 toen ze Bram kreeg? Dus dan is ze straks sinds haar 8e moeder of zo. Want ze is nu een jaar of 22 in de serie? Terwijl ze in 2002 is geboren en dus zonder soras nu 15 zou moeten zijn... Zucht.quote:Op donderdag 2 november 2017 01:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
Lana en Bram in de Soras binnenkort ?
Sorry maar dat vind ik een van de grote misverstanden die er zijn over GTSTquote:Op woensdag 1 november 2017 23:04 schreef Japepk het volgende:
[..]
Typisch dat je daar nu zo lyrisch over bent, het 'verval' van GTST was toen al lang en breed ingezet. Die boot was één van de verhalen die de serie naar een dieptepunt hebben gebracht.
Beide komen opvallend vaak in beeld opeens irritant ook want acteren kunnen ze niet. Dat meisje dat Rikkie speelde vond in altijd wel goed spelen met Anita en Rik.quote:Op donderdag 2 november 2017 10:20 schreef MrsDuck het volgende:
[..]
Tuurlijk... Rikki was 16 toen ze Bram kreeg? Dus dan is ze straks sinds haar 8e moeder of zo. Want ze is nu een jaar of 22 in de serie? Terwijl ze in 2002 is geboren en dus zonder soras nu 15 zou moeten zijn... Zucht.
Misschien komt er een verhaallijn aan waar de kinderen iets gaan mee maken. Die leraar komt nu ook in beeld en zal wel wat met Rikki krijgen. Bram wordt daardoor gewoon onhandelbaar, gaat met Lana boevenstreken uithalen en wordt betrapt bij een winkeldiefstal door Aysen. Leuke gewetensconflicten voor haar. De leraar gaat tegen Rikki in qua opvoeding wat een bom is onder de relatie tussen die 2. Daar is dit seizoen mee te vullen. Bram is nu ongeveer 6 en je kan dat oprekken tot 8-9 maar dan houdt het wel op omdat de karakters Rikki en Sjoerd nog te jong zijn voor een tienerkind. De acteur kan dan een jaar of 12 zijn maar jonger/kleiner ogen. Sorassen is soms nuttig maar bij een tienerzwangerschap het kind te veel sorassen is gewoon biologisch onlogisch.quote:Op donderdag 2 november 2017 11:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Beide komen opvallend vaak in beeld opeens irritant ook want acteren kunnen ze niet. Dat meisje dat Rikkie speelde vond in altijd wel goed spelen met Anita en Rik.
Lol en dan zetten we Rik en Anton aan de rollator ;-)quote:Op donderdag 2 november 2017 14:17 schreef James1988 het volgende:
Of ze Sorassen Rikki en Sjoerd meteen even mee. Dan is Sjoerd straks 32.
Nina gaat er sowieso voor een paar maanden uit ivm zwangerschapsverlof van Marly. Toch kan ik Nina en Bing best hebben. Ik zie liever Sjors de serie verlaten. De actrice die Inge vervangt... Ik kan er niet aan wennen.quote:Op zaterdag 4 november 2017 03:51 schreef Yasxmin_ het volgende:
Waarom kunnen ze niet een verhaallijn doen dat Sjorsen Noud iets krijgen zodat Nina en Bing allebei jaloers worden en die 2 eindelijk uit elkaar gaan. Kan echt niet meer tegen die relatie
Ik vind die relatie eigenlijk best geslaagd. Bing is een prima tegenwicht voor haar prinsessengedrag.quote:Op zaterdag 4 november 2017 03:51 schreef Yasxmin_ het volgende:
Waarom kunnen ze niet een verhaallijn doen dat Sjorsen Noud iets krijgen zodat Nina en Bing allebei jaloers worden en die 2 eindelijk uit elkaar gaan. Kan echt niet meer tegen die relatie
de regelneef van Ludo en familie toch? Detective en spoorzoeker enzo.quote:
wat een naamquote:De 18-jarige Max Willems zal de rol van het nieuwe personage Q Bouwhuis spelen. Q is de achterneef van Anton en zal vanaf vanavond te zien zijn in GTST als hulpkracht bij Lidl Meerdijk. Onlangs is Willems nog te zien geweest in enkele afleveringen van de soap ‘De Spa’.
Vermoedelijk zal Q een rol gaan spelen in het grote geheim van Bernadette van Panhuys, de moeder van Moon en Tiffy uit Nieuwe Tijden.]
Doen ze hier wel, zelfs de broodjes die ze in de winkel bakken leggen ze regelmatig netjes neer.quote:Op woensdag 8 november 2017 10:44 schreef magikmichael het volgende:
[..]
Ik zag zo'n gast ook producten spiegelen. Heb ik ze bij mijn lokale Lidl nog nooit zien doen.
En die vakkenvuller (overigens constant dezelfde jongen. alsof er maar 1 vakkenvuller in die Lidl rondloopt) maakt ook steeds praatjes met iedereen. Nou dat doen ze bij mijn Lidl ook niet hoor. Ze zien amper dat ik er ben.quote:Op woensdag 8 november 2017 10:44 schreef magikmichael het volgende:
[..]
Ik zag zo'n gast ook producten spiegelen. Heb ik ze bij mijn lokale Lidl nog nooit zien doen.
Yes yes yes ? Hij gaat alleen helaas.quote:Op donderdag 9 november 2017 15:02 schreef Claude_Viole het volgende:
http://gtstcourant.com/gtst/felix-verlaat-meerdijk/
YES! YES! YES!
Heeft Ludo al bij de Lidl gewinkeld?
Eigenlijk wel een debiele sluikreklame zeg van RTL
R.I.P DTS.
quote:Op maandag 13 november 2017 20:10 schreef loezzzje het volgende:
Die Q is echt een aparte. Zou hij autistisch moeten zijn of gewoon een vreemde vogel?
Sexting met Kimberly en Zoë de hoer, in ieder geval een beter gelegenheidsduo dan Simon de Guru en Ludo de Lulquote:Op zaterdag 11 november 2017 13:52 schreef Yasxmin_ het volgende:
Ineens gaat alles in GTST over seks. sexting met Kimberly en Zoë de hoer.
Kan het fragment op YT ff niet vinden, maar got you tooquote:Op maandag 13 november 2017 20:56 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Sexting met Kimberly en Zoë de hoer, in ieder geval een beter gelegenheidsduo dan Simon de Guru en Ludo de Lul
PeterKelder en Frey snappen deze wel.
quote:Op maandag 13 november 2017 20:20 schreef Alieda-R het volgende:
[..]Ja en als iemand een grapje maakt dan gaat hij er serieus op in. Sarcasme begrijpt hij ook niet helemaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wordt tijd dat we dan eens wat dampende scenes gaan zien!quote:Op zaterdag 11 november 2017 13:52 schreef Yasxmin_ het volgende:
Ineens gaat alles in GTST over seks. sexting met Kimberly en Zoë de hoer.
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hoezo?quote:Op dinsdag 14 november 2017 13:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
Jongens Sill is waarschijnlijk definitief exit.
Acteur gaat in een musical spelen en einde seizoen 2 van nieuwe tijden ziet er niet goed uit voor hem.quote:
quote:Op dinsdag 14 november 2017 12:47 schreef Nathvi het volgende:
[..]Ik kijk vooruit en heb nu 2 afleveringen met die jongen gezien en het moet waarschijnlijk een jongen voorstellen met autisme. Ik erger me er nu al kapot aan. Binnen 3 minuten hebben ze alle stereotypen erdoorheen gejast. Ik weet dat gtst niet altijd even realistisch is met hun (vooral medische) zaken, maar dit spant echt de kroon... Ik heb de neiging de scenes met hem te skippen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Net als met het ebola verhaal destijds, ook totaal ongeloofwaardig. En verhaallijnen die met een ander personage terugkeren, Arthur kreeg begin jaren 90 Hodgzkin, later weer een Surinaams personage (Bing) die dezelfde ziekte kreeg. Jaren geleden de familie van Fatima die het niet eens was dat zij een relatie kreeg met een Nederlander, jaren daarna Terra die een relatie kreeg met Sylvester wiens vader niet wilde dat zijn zoon een relatie had met een donkere vrouw. Ze vallen vaak in herhaling, blijkbaar niet genoeg inspiratie voor nieuwe verhaallijnen.quote:Op dinsdag 14 november 2017 15:03 schreef miaeak het volgende:
[..]
Ik kijk vooruit en heb nu 2 afleveringen met die jongen gezien en het moet waarschijnlijk een jongen voorstellen met autisme. Ik erger me er nu al kapot aan. Binnen 3 minuten hebben ze alle stereotypen erdoorheen gejast. Ik weet dat gtst niet altijd even realistisch is met hun (vooral medische) zaken, maar dit spant echt de kroon... Ik heb de neiging de scenes met hem te skippen.
Nee dat dachten ze, na een vaderschapstest bleek Robert de vader te zijn. Laura was toen verloofd met Dennis maar ging vreemd met Robert.quote:Op dinsdag 14 november 2017 15:28 schreef Wuwwa het volgende:
Is die Sil nou geboren uit de one night stand tussen Laura en Dennis, die later haar zoon bleek te zijn? Geen wonder dat ie psychisch niet in orde is.
Okee gelukkig bleek ie er nog op te kunnen na die miraculeuze genezing van verlamming die hij opliep door de val in een spiegel.quote:Op dinsdag 14 november 2017 15:28 schreef Alieda-R het volgende:
[..]
Nee dat dachten ze, na een vaderschapstest bleek Robert de vader te zijn.
Ik vind hem ook heel vervelend. Daarentegen speelt hij het wel weer goed dat ik me aan hem ergerquote:Op dinsdag 14 november 2017 15:03 schreef miaeak het volgende:
[..]
Ik kijk vooruit en heb nu 2 afleveringen met die jongen gezien en het moet waarschijnlijk een jongen voorstellen met autisme. Ik erger me er nu al kapot aan. Binnen 3 minuten hebben ze alle stereotypen erdoorheen gejast. Ik weet dat gtst niet altijd even realistisch is met hun (vooral medische) zaken, maar dit spant echt de kroon... Ik heb de neiging de scenes met hem te skippen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |