abonnement Unibet Coolblue
  † In Memoriam † dinsdag 3 oktober 2017 @ 20:14:18 #151
230491 Zith
pls tip
pi_174173475
Ben trots op noud, gratis Kimberly vagineren _O_
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_174205727
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 oktober 2017 14:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
Oh die kan beter helemaal verdwijnen irritante rol.

Voor de zoveelste keer weer over homo acceptatie als die zus van Felix in beeld komt.

Dat hij homo is weten de kijkers nu wel.
Dat Ludo en Janine om elkaar heen draaien weten we ook al 20 jaar. Dat thema is niet eens zo vervelend als ze het oprecht insteken, maar er is nou eenmaal geen zak oprecht aan Ferry Doedens. Hij trekt alle verhalen met zijn irritante schooltoneel-spel naar beneden.

Voor de 100ste keer deze jaren een, op papier leuk bedacht, verhaal (Koning historie verhaal, mét Jef nota bene!) dat totaal niet overkomt door gebrek aan bezieling... tenenkrommend is het
pi_174330011
Dus Jan-Jaap komt Anton even vertellen dat hij nog een dochter heeft :')
pi_174330100
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 18:40 schreef Nathvi het volgende:
Dus Jan-Jaap komt Anton even vertellen dat hij nog een dochter heeft :')
???
speak only if it improves the silence.
pi_174333191
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 18:46 schreef TjjWester het volgende:

[..]

???
Oohh, het is bekend geworden dat Jan-Jaap van Nieuwe tijden in GTST komt.
pi_174335965
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 20:28 schreef Nathvi het volgende:

[..]

Oohh, het is bekend geworden dat Jan-Jaap van Nieuwe tijden in GTST komt.
Oh, dan hoop ik dat ie nog wel wat leuker wordt,want ik kijk naar Nieuwe Tijden zoals nu op rtl (dus niet Videoland) en daar is ie net nieuw en bloedirritant (en best wel een broekie...)
Vind ik dan...

Vindt niemand het vreemd dat Rik volledig meegaat met Rikkie ipv een beetje redelijk te zijn, en juist Job degene is die zijn vraagtekens zet? Het voelt een beetje 'out of character'.

Ze doen trouwens alsof Laura nog nooit in therapie is geweest, maar heeft zij niet al veel vaker (of in elk geval 1 keer, toen na doordraaien vanwege Lotje) therapie gehad?
Overigens vond ik de realisatie (het eerste gesprek met Zoe) wel een hele mooie scene en een heel goed voorbeeld wat voor goede actrice ze is!
pi_174380660
Haha dus Justus, die Hedwig ooit verkrachtte, komt terug om met Janine te werken. Hopelijk herkend Rik hem, dan kan hij haar redden en hem weer in elkaar slaan :P
  donderdag 12 oktober 2017 @ 20:34:49 #158
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_174382156
Is er nog wat opvallends gebeurd, de afgelopen 2 weken? :P
  Hardste schreeuwer 2022 donderdag 12 oktober 2017 @ 22:14:39 #159
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_174386340
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 21:30 schreef Clemanyana het volgende:

[..]

Oh, dan hoop ik dat ie nog wel wat leuker wordt,want ik kijk naar Nieuwe Tijden zoals nu op rtl (dus niet Videoland) en daar is ie net nieuw en bloedirritant (en best wel een broekie...)
Vind ik dan...


Als jij je nu al irriteert aan Jan Jaap maak dan je borst maar nat verhaallijn in nieuwe tijden zit vol haken en ogen en plot wendingen waar ze later niks meer mee doen

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_174388438
quote:
1s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 22:14 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Als jij je nu al irriteert aan Jan Jaap maak dan je borst maar nat verhaallijn in nieuwe tijden zit vol haken en ogen en plot wendingen waar ze later niks meer mee doen

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hmm, okay, zal in het vervolg vanuit mijn badkuip kijken ;) bedankt voor de waarschuwing.

Over de spoiler, jeetje... diezelfde briljante *kuch* schrijvers als van GTST zeker?
pi_174388685
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 23:28 schreef Clemanyana het volgende:

[..]

Hmm, okay, zal in het vervolg vanuit mijn badkuip kijken ;) bedankt voor de waarschuwing.

Pas maar op dat niemand er een tv in flikkert ;)
't Echte en 't ware!
pi_174402914
http://www.show.nl/rubrie(...)ampaign=Headliner.nl

ben ik de enige waarbij deze video niet werkt?
pi_174405968
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 23:45 schreef Japepk het volgende:

[..]

Pas maar op dat niemand er een tv in flikkert ;)
Scherp :) Zou wel in de soap passen, ze houden toch van herhalende verhaallijnen? ;)

@Natvhi, nope voor mij werkt ie ook niet. En lijkt ook de enige bron van dat nieuws te zijn...

Hoe nep was die verdrinkingscene trouwens? Moest dat in 1 take opgenomen ofzo?
pi_174406005
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 20:34 schreef Nathvi het volgende:
http://www.show.nl/rubrie(...)ampaign=Headliner.nl

ben ik de enige waarbij deze video niet werkt?
Bij mij werkte die wel, maar het is het kijken niet waard. Is niks meer dan een hoop "zou het kunnen dat..." tussen de verslaggeefster en die actrice.
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_174406168
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 23:10 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Bij mij werkte die wel, maar het is het kijken niet waard. Is niks meer dan een hoop "zou het kunnen dat..." tussen de verslaggeefster en die actrice.
Thanks PK ;)

Het zou een interessante verhaallijn kunnen zijn, Sacha die op tijd de caravan uit ontsnapte maar zich schuilhield uit wraak op Nina, Noud en de fun-drive-auto crew. Ware het niet dat Sacha zo'n doos was als karakter.... en met deze schrijvers? .. Nae, laat maar.
pi_174413641
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 23:17 schreef Clemanyana het volgende:

[..]

Thanks PK ;)

Het zou een interessante verhaallijn kunnen zijn, Sacha die op tijd de caravan uit ontsnapte maar zich schuilhield uit wraak op Nina, Noud en de fun-drive-auto crew. Ware het niet dat Sacha zo'n doos was als karakter.... en met deze schrijvers? .. Nae, laat maar.
Echt he. Ze had een verhaallijn als zus van Thijs en ze had met die Daryl ofzo. Toen dat voor bij was was de rol ook meteen voorbij..
  Hardste schreeuwer 2022 maandag 16 oktober 2017 @ 19:51:28 #167
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_174457526
Junior Couwenberg in gtst :o
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 17 oktober 2017 @ 20:34:49 #168
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_174478872
joeppie weer een kindje!
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  dinsdag 17 oktober 2017 @ 20:40:31 #169
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_174479055
Die scene met die toeterende scootmobiel :')
pi_174489526
Na de aflevering van volgende week donderdag vooruit te hebben gekeken...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_174489540
quote:
99s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 20:34 schreef Nizno het volgende:
joeppie weer een kindje!
Maar Bing is toch onvruchtbaar..?
pi_174490029
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 10:50 schreef Nathvi het volgende:
Na de aflevering van volgende week donderdag vooruit te hebben gekeken...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk eerder

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_174491380
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 11:19 schreef WorkBitch het volgende:

[..]

Ik denk eerder

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.
pi_174492837
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 11:19 schreef WorkBitch het volgende:

[..]

Ik denk eerder

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lijkt me niet, marley moet ook al weg, everon gaat met de flex wet, die zullen wel gezamelijk op reis gaan.

Dan hou je niks over.
speak only if it improves the silence.
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 18 oktober 2017 @ 18:42:32 #175
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_174497518
quote:
1s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 10:51 schreef Redbullkid het volgende:

[..]

Maar Bing is toch onvruchtbaar..?
nou en? donoren zat daar
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  woensdag 18 oktober 2017 @ 19:25:50 #176
418311 Claude_Viole
Loopt te kloten...
pi_174498357
quote:
99s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 18:42 schreef Nizno het volgende:

[..]

nou en? donoren zat daar
Schrijvers lijken Alzheimer te hebben! :')

Ik ga terug naar de DVD denk ik.
pi_174510175
Moeten Babette van Veen en Buddy Vedder niet met de flexwet? Ze zitten er nu 2,5 jaar in, en de flexwet geldt sinds enkele jaren om de 2 jaar
pi_174511022
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 11:18 schreef AnnaWietFan het volgende:
Moeten Babette van Veen en Buddy Vedder niet met de flexwet? Ze zitten er nu 2,5 jaar in, en de flexwet geldt sinds enkele jaren om de 2 jaar
Babette heeft een bedrijf.
speak only if it improves the silence.
  Hardste schreeuwer 2022 donderdag 19 oktober 2017 @ 12:27:36 #179
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_174511287
En buddy heeft ook een andere werkgever
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_174511373
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 12:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
En buddy heeft ook een andere werkgever
Dat maakt niks uit als het via een een normaal arbeidscontract gaat dan maakt het niet uit of je 1 of 10 werkgevers hebt, per werkgever mag je maximaal 2 jaar werken volgens de flexformule.

Gezien buddy inderdaad heel veel opdrachtgevers heeft kan ik me voorstellen dat hij zich zakelijk laat in huren via een eigen bedrijfje.
speak only if it improves the silence.
  donderdag 19 oktober 2017 @ 13:30:25 #181
147457 Devil010
Dance with the Devil
pi_174512475
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 oktober 2017 20:14 schreef Zith het volgende:
Ben trots op noud, gratis Kimberly vagineren _O_
Zou Zoë eerder doen.
Niets is sterker dan dat ene woord: Feyenoord.
pi_174513038
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 12:34 schreef TjjWester het volgende:

[..]

Dat maakt niks uit als het via een een normaal arbeidscontract gaat dan maakt het niet uit of je 1 of 10 werkgevers hebt, per werkgever mag je maximaal 2 jaar werken volgens de flexformule.

Gezien buddy inderdaad heel veel opdrachtgevers heeft kan ik me voorstellen dat hij zich zakelijk laat in huren via een eigen bedrijfje.
Voor een bedrijfje heeft hij meerdere opdrachtgevers nodig omdat het anders toch als een normale werkgever-werknemer gezien kan worden. Hij doet veel bij Zapp wat hem ook aantrekkelijk maakt voor GTST vanwege de jongere fanbase die hij aantrekt en het feit dat ze voor hem geen flexwetgedoe hebben. Hij is dus in die zin best waardevol voor GTST vandaar dat hij die ruimte ín zijn opnameschema's waarschijnlijk ook krijgt en hij werkt door zijn presentatieklussen, deelname aan shows etc. aan zijn skills, naamsbekendheid en dus marktwaarde. Slimme jongen voor zijn leeftijd. Hij zal over een paar jaar wel de sprong wagen en aan Wie is de Mol meedoen voor een volwassener publiek.
pi_174516417
quote:
1s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 13:53 schreef MrsDuck het volgende:

[..]

Voor een bedrijfje heeft hij meerdere opdrachtgevers nodig omdat het anders toch als een normale werkgever-werknemer gezien kan worden. Hij doet veel bij Zapp wat hem ook aantrekkelijk maakt voor GTST vanwege de jongere fanbase die hij aantrekt en het feit dat ze voor hem geen flexwetgedoe hebben. Hij is dus in die zin best waardevol voor GTST vandaar dat hij die ruimte ín zijn opnameschema's waarschijnlijk ook krijgt en hij werkt door zijn presentatieklussen, deelname aan shows etc. aan zijn skills, naamsbekendheid en dus marktwaarde. Slimme jongen voor zijn leeftijd. Hij zal over een paar jaar wel de sprong wagen en aan Wie is de Mol meedoen voor een volwassener publiek.
Als je zijn instagram volgt dan zie je dat hij de eene na de andere klus aanpakt, dus meerdere opdrachtgevers is zijn geval geen probleem.
speak only if it improves the silence.
  donderdag 19 oktober 2017 @ 21:52:11 #184
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_174525889

Bennie den Haan _O_
Laat hem die spin-off maar maken. _O_
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_174532717
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 21:52 schreef Frey het volgende:

Bennie den Haan _O_
Laat hem die spin-off maar maken. _O_
Toch jammer dat ze maar één keer iets met hem gedaan hebben, na z'n eerste vertrek.
Wat het is (nog steeds) schrikbarend hoeveel hij op Bartho lijkt
pi_174551826
Zou me niks verbazen als Job de serie weer gaat verlaten... en Levi van Kempen zijn 'plek' gaat innemen
pi_174554637
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 oktober 2017 01:51 schreef SAMBAM het volgende:
Zou me niks verbazen als Job de serie weer gaat verlaten... en Levi van Kempen zijn 'plek' gaat innemen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_174555916
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 oktober 2017 11:12 schreef WorkBitch het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zou me inderdaad ook niks verbazen. Zijn rol begint aardig inhoudsloos te worden sinds Anna weg is. Een Beetje zoals die van Sacha. En zijn relatie met Anna was trouwens ook de enige échte verhaallijn die hij had. ;p
pi_174556409
Ik zag net dat Jules Hamel nog leeft misschien moeten ze hem laten terugkeren, dat wordt vuurwerk.
speak only if it improves the silence.
  zaterdag 21 oktober 2017 @ 15:19:57 #190
445555 GayGuy
Just your average gayguy
pi_174558544
Benieuwd wat Jan Jaap in meerdijk komt doen. Als hij wraak komt nemen moet hij toch in Utrecht zijn
  zaterdag 21 oktober 2017 @ 16:44:03 #191
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_174559544
Wie is die Jan Jaap? Nieuwe Tijden heb ik niet meer gevolgd sinds het van RTL4 af ging.
pi_174560902
Jan jaap is raar en kan niet acteren
pi_174561102
Jan-Jaap heeft ontdekt dat Anton de vader van Tiffy is.
pi_174561664
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 oktober 2017 18:20 schreef Nathvi het volgende:
Jan-Jaap heeft ontdekt dat Anton de vader van Tiffy is.
Hoe zit dat precies?
't Echte en 't ware!
pi_174562530
De moeder van Tiffy (en Moon) uit Nieuwe Tijden belde met iemand in de badkamer van het studentenhuis. "Ik weet niet hoelang ik dit nog volhoud, Tiffy wilt zo graag weten wie haar vader is. En ik wil niet meer liegen. Maar als ik haar vertel dat haar vader nog leeft... Wat moet ik doen? Het laatste wat ik weet is dat hij in Meerdijk woont.."

Het domme is wel dat de naam van Anton nooit genoemd is, dat weten we alleen van het GTST Magazine. Dus hoe Jan-Jaap ineens weet dat het over Anton gaat is ook voor mij een raadsel.
  zondag 22 oktober 2017 @ 20:46:59 #196
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_174587251
Ik kreeg eerder deze week een bericht van iemand die met iets zat van het vroegere GTST, maar niet wist waar dat te kunnen plaatsen. Nou, hier dus. ;) Het GTST-topic is er voor dingen van toen en van nu, altijd zo geweest, zal ook altijd zo zijn. En voor de kijkers van nu ook een beetje interessante backstory over de serie van toen. Anyway, quote'je!

quote:
Jullie zijn regelmatig te vinden (geweest) in de GTST-topics en jullie zijn ook op de hoogte van de geschiedenis van de serie (misschien ook vanwege de DVD-releases van de eerste seizoenen).

Welnu, ik heb over dat begin een vraag aan jullie. Het gaat om de zomer van 1996, het mislukte huwelijk van Anita en Rik.
Ik heb dat altijd een rare wending gevonden dat er zo plotseling een eind aan kwam. Wat hij had gedaan en hoe zij daarop reageerde.
Toen waren er nog geen fora (internet stond in de kinderschoenen) dus ik heb nooit kunnen lezen of mede-kijkers het met mij eens waren. Vanwege jullie grote geschiedeniskennis wil ik dus graag jullie mening hierover horen.

Vinden jullie dat het bij het personage Rik paste om zomaar zo'n emigratie te regelen achter Anita's rug om? Hoe zou hij überhaupt op het idee zijn gekomen dat zij dat wel leuk zou vinden?
Vinden jullie het terecht dat Anita kookte van woede en dat ze Rik de huid vol schold, of had ze wel wat rustiger mogen reageren en hem tenminste de kans kunnen geven om het uit te leggen? Wat hij later bij Stan overigens wel deed.

Jaren later las ik dat dit de input was van de acteurs, die wilden dat de personages iedere een eigen richting op gingen omdat ze al "jaren" samen waren. Jaren? Hij zat er toen nog niet eens een jaar in, maar à la.
Zouden acteurs zo'n grote invloed op hun verhaallijn mogen hebben?

Ik wil na al die jaren eindelijk wel eens weten of er mensen zijn die er net zo over denken als ik. Ik vond het dus niet bij het personage Rik passen om zoiets te doen en snap aan de ene kant Anita's heftige reactie (ze kon ook behoorlijk kattig zijn), maar aan de andere kant had ze hem ook een uitlegkans kunnen geven.

Disclaimer: voordat een van jullie misschien gaat zeggen "het is meer dan 20 jaar geleden, waarom is dat nog belangrijk?" Nou ja, als je ergens heel erg met meeleeft kan er nog wel eens wat blijven hangen en in dit geval was het voor mij een draai van 180 graden. Misschien had ik iets kunnen zien aankomen maar door bepaalde omstandigheden zag ik dat dus niet.

Ik hoop dat jullie antwoord willen geven, het zou mij helpen want ik weet niet in welk topic ik dit zou kunnen plaatsen.
Ik moet eerlijk bekennen dat ik nog niet echt door seizoen 6 heen ben gekomen. Schandalig, I know, maar na jaren ligt die nog steeds bijna afgekeken (maar nog niet helemaal, ben bij dvd 16) in mijn kast. En tot zover had je ook niet kunnen bedenken dat Rik ineens wilde emigreren, al moet ik wel zeggen dat het geen onlogische beslissing is; na alle sores met de zelfverdedigingsdaad van zijn moeder die zijn vader het zwijgen oplegde, is het te begrijpen dat hij helemaal weg zou willen van die ietwat giftige locatie. Maar waarom hij het Anita verzweeg... Mans eigen? Er van uitgaan 'het gaat zó lekker tussen haar en mij, ze zal het vast een leuke verrassing vinden'? I dunno. Maar zoals ik al zei, ik ben nog niet bij dat punt aangekomen.

Leuk discussiepunt, al zeg ik het zelf. Zou vaker in dit topic mogen. Is vooralsnog leuker dan (het gebrek aan) bespreken van de huidige uitzendingen, die steeds meer op Peppi en Kokki lijken dan wat anders. _O-
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
pi_174609855
Die Jan Jaap is echt een engerd die idd niet kan acteren. Ik begrijp dat hij nog steeds in Nieuwe Tijden zit? Ik kijk dat nu om 18.00 op rtl5.
Hopelijk blijft hij niet te lang in GTST, wel jammer dat ze weer voor een extra kind van Anton kiezen.
  maandag 23 oktober 2017 @ 20:39:40 #198
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_174612768
Ik kan al wel raden hoe het verder gaat met Amir... na veel wikken en wegen accepteert hij dat hij z'n vrouw nooit meer gaat zien. Hij krijgt van de IND bericht dat hij Nederland moet verlaten, maar door met Sjors te trouwen mag hij blijven.

En terwijl ze voor het altaar staan en de dominee vraagt of er iemand bezwaar heeft, loopt een onbekende vrouw de kerk binnen. Amir draait zich om, z'n ogen worden groot, en het beeld bevriest.

Bam, zomerstop.
pi_174614266
quote:
1s.gif Op maandag 23 oktober 2017 20:39 schreef James1988 het volgende:
Ik kan al wel raden hoe het verder gaat met Amir... na veel wikken en wegen accepteert hij dat hij z'n vrouw nooit meer gaat zien. Hij krijgt van de IND bericht dat hij Nederland moet verlaten, maar door met Sjors te trouwen mag hij blijven.

En terwijl ze voor het altaar staan en de dominee vraagt of er iemand bezwaar heeft, loopt een onbekende vrouw de kerk binnen. Amir draait zich om, z'n ogen worden groot, en het beeld bevriest.

Bam, zomerstop.
Eerder kerstcliff, de zomerstop is te ver weg. Maar het scenario zou zo kunnen.
  Hardste schreeuwer 2022 dinsdag 24 oktober 2017 @ 15:03:59 #200
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_174627804
Van mij mag hij wel weer gaan het is een beetje een botte lul.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')