Dat Ludo en Janine om elkaar heen draaien weten we ook al 20 jaar. Dat thema is niet eens zo vervelend als ze het oprecht insteken, maar er is nou eenmaal geen zak oprecht aan Ferry Doedens. Hij trekt alle verhalen met zijn irritante schooltoneel-spel naar beneden.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 14:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
Oh die kan beter helemaal verdwijnen irritante rol.
Voor de zoveelste keer weer over homo acceptatie als die zus van Felix in beeld komt.
Dat hij homo is weten de kijkers nu wel.
???quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 18:40 schreef Nathvi het volgende:
Dus Jan-Jaap komt Anton even vertellen dat hij nog een dochter heeft
Oh, dan hoop ik dat ie nog wel wat leuker wordt,want ik kijk naar Nieuwe Tijden zoals nu op rtl (dus niet Videoland) en daar is ie net nieuw en bloedirritant (en best wel een broekie...)quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 20:28 schreef Nathvi het volgende:
[..]
Oohh, het is bekend geworden dat Jan-Jaap van Nieuwe tijden in GTST komt.
Als jij je nu al irriteert aan Jan Jaap maak dan je borst maar nat verhaallijn in nieuwe tijden zit vol haken en ogen en plot wendingen waar ze later niks meer mee doenquote:Op dinsdag 10 oktober 2017 21:30 schreef Clemanyana het volgende:
[..]
Oh, dan hoop ik dat ie nog wel wat leuker wordt,want ik kijk naar Nieuwe Tijden zoals nu op rtl (dus niet Videoland) en daar is ie net nieuw en bloedirritant (en best wel een broekie...)
Vind ik dan...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
quote:Op donderdag 12 oktober 2017 22:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Als jij je nu al irriteert aan Jan Jaap maak dan je borst maar nat verhaallijn in nieuwe tijden zit vol haken en ogen en plot wendingen waar ze later niks meer mee doenHmm, okay, zal in het vervolg vanuit mijn badkuip kijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bedankt voor de waarschuwing.
Over de spoiler, jeetje... diezelfde briljante *kuch* schrijvers als van GTST zeker?
Pas maar op dat niemand er een tv in flikkertquote:Op donderdag 12 oktober 2017 23:28 schreef Clemanyana het volgende:
[..]
Hmm, okay, zal in het vervolg vanuit mijn badkuip kijkenbedankt voor de waarschuwing.
Scherpquote:Op donderdag 12 oktober 2017 23:45 schreef Japepk het volgende:
[..]
Pas maar op dat niemand er een tv in flikkert
Bij mij werkte die wel, maar het is het kijken niet waard. Is niks meer dan een hoop "zou het kunnen dat..." tussen de verslaggeefster en die actrice.quote:Op vrijdag 13 oktober 2017 20:34 schreef Nathvi het volgende:
http://www.show.nl/rubrie(...)ampaign=Headliner.nl
ben ik de enige waarbij deze video niet werkt?
Thanks PKquote:Op vrijdag 13 oktober 2017 23:10 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Bij mij werkte die wel, maar het is het kijken niet waard. Is niks meer dan een hoop "zou het kunnen dat..." tussen de verslaggeefster en die actrice.
Echt he. Ze had een verhaallijn als zus van Thijs en ze had met die Daryl ofzo. Toen dat voor bij was was de rol ook meteen voorbij..quote:Op vrijdag 13 oktober 2017 23:17 schreef Clemanyana het volgende:
[..]
Thanks PK
Het zou een interessante verhaallijn kunnen zijn, Sacha die op tijd de caravan uit ontsnapte maar zich schuilhield uit wraak op Nina, Noud en de fun-drive-auto crew. Ware het niet dat Sacha zo'n doos was als karakter.... en met deze schrijvers? .. Nae, laat maar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 18 oktober 2017 10:50 schreef Nathvi het volgende:
Na de aflevering van volgende week donderdag vooruit te hebben gekeken...Ik denk eerderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 18 oktober 2017 11:19 schreef WorkBitch het volgende:
[..]
Ik denk eerderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op woensdag 18 oktober 2017 11:19 schreef WorkBitch het volgende:
[..]
Ik denk eerderLijkt me niet, marley moet ook al weg, everon gaat met de flex wet, die zullen wel gezamelijk op reis gaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan hou je niks over.speak only if it improves the silence.
nou en? donoren zat daarquote:Op woensdag 18 oktober 2017 10:51 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Maar Bing is toch onvruchtbaar..?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |