de mensen om me heenquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 15:25 schreef Lokasenna het volgende:
Misschien een betere vraag, wat er wel gelukkig maakt.
Ik heb geen vrouw, en daarom geldquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 15:29 schreef Elvi het volgende:
[..]
Je hebt geld en een vrouw, meer heb je niet nodig.
Wellicht had je toen geen mooie benen. Dingen veranderen enzo.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 15:32 schreef Elvi het volgende:
Oh en ineens schijn ik mooie benen te hebben. Waar waren deze complimenten toen ik jonger wasmisschien was t dan nog wat met m'n zelfvertrouwen geworden.
Neh, je slaat de plank redelijk mis hier.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 15:32 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Maar een ruggengraat mis je op z'n minst wel..
Mooier dan de mijnequote:Op dinsdag 29 augustus 2017 15:32 schreef Elvi het volgende:
Oh en ineens schijn ik mooie benen te hebben. Waar waren deze complimenten toen ik jonger wasmisschien was t dan nog wat met m'n zelfvertrouwen geworden.
Nee ze zijn nu lelijker. Dikker en hier en daar n putje.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 15:32 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Wellicht had je toen geen mooie benen. Dingen veranderen enzo.
Spannend..quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 15:32 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Neh, je slaat de plank redelijk mis hier.
Meer geld en meer vrouwen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 15:29 schreef Elvi het volgende:
[..]
Je hebt geld en een vrouw, meer heb je niet nodig.
Ik denk dat je er gewoon weinig van snapt.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 15:32 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Maar een ruggengraat mis je op z'n minst wel..
Misschien moet je ze eens updaten.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 15:31 schreef STING het volgende:
[..]
Volgens mij valt dat best mee, ook al zijn mijn intelligence records wellicht outdated
Spannend.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 15:34 schreef Befbekje het volgende:
[..]
De maagdelijke afzeiker is er weer als de kippen bij!
Ik ga slempen, houdoe, hè!
quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 15:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb geen vrouw, en daarom geld.
Wie heeft er nou geen 3 kwart miljoen liggenquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 15:36 schreef Barbusse het volgende:
Kijk Samzz, 750K, groot genoeg voor een knus B&B en een eigen wijngaard.
Mooi huis in de bossen, aan het water.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 15:39 schreef Joosie200 het volgende:
Voor 75k kun je al wat leuks vinden in Zweden
Zweden is geen Toscanequote:Op dinsdag 29 augustus 2017 15:39 schreef Joosie200 het volgende:
Zweedse gehaktballen of Toscaanse Cuisine.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 15:39 schreef Joosie200 het volgende:
Nope. Daarom twee woningen. Eentje in Bourgogne, Frankrijk en eentje in Zweden. Bij elkaar goedkoper dan een woning in Toscanequote:
Zweedse vrouwen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 15:41 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zweedse gehaktballen of Toscaanse Cuisine.
Beter dan Italiaanse vrouwen met een snorquote:
Italiaanse vrouwen bungelen sowieso altijd boven de batshitcrazy afgrond.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 15:43 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Beter dan Italiaanse vrouwen met een snor
Joosie mag in Winterdepressiestan gaan wonen als 'ie wil, doe mij maar zuid Europaquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 15:41 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zweedse gehaktballen of Toscaanse Cuisine.
Ja dit. Als ik Italiaans kon woonde ik er.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 15:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Joosie mag in Winterdepressiestan gaan wonen als 'ie wil, doe mij maar zuid EuropaOh, wacht
Daarom twee woningen in twee landen. Kun je naar hartenlust schipperen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 15:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Joosie mag in Winterdepressiestan gaan wonen als 'ie wil, doe mij maar zuid EuropaOh, wacht
Half jaartje hier, half jaartje daar. Duh.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 15:49 schreef gcjoel het volgende:
Waarom zou je in het buitenland willen wonen?
Vanwege het weer natuurlijk mafkees.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 15:49 schreef gcjoel het volgende:
Omdat goedkoper, meer ruimte, weer, natuurquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 15:49 schreef gcjoel het volgende:
Zoek je wel goed genoeg? Rival heeft zo zijn cadeau een keer verklapt.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 15:50 schreef Allures het volgende:
Hos is echt een gemene sukkel. Hij heeft een glimps van de tas gestuurt maar niks wat ik kan vinden op Google of zo
Omdat het hier tof isquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 15:49 schreef gcjoel het volgende:
Dan liever elk jaar een half jaartje ergens anders.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 15:50 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Half jaartje hier, half jaartje daar. Duh.
Dat warme weer hoef ik niet. Tenzij ik nooit hoef te werken.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 15:50 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Vanwege het weer natuurlijk mafkees.![]()
Ik zag toenstraks een dubbelganger van je bij de supermarkt. Heb je stiekem een zus in Brabant?
jep. Valt net te weinig te zienquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 15:51 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Zoek je wel goed genoeg? Rival heeft zo zijn cadeau een keer verklapt.
Algarvequote:Op dinsdag 29 augustus 2017 15:48 schreef Barbusse het volgende:
Dit moet een typfout zijn
3 bedroom villa for sale, Vilas Alvas, Almancil, Algarve Golden Triangle 800 EUR
[ afbeelding ]
klimaat.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 15:49 schreef gcjoel het volgende:
Bietje aan de prijs, nietwaar?quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 15:49 schreef HostiMeister het volgende:
Barb, ken je Jameslist.com? Leuke pandjes.
Omdat ik was vergeten dat ik de naam van de winkel eerder genoemd hadquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 15:51 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Zoek je wel goed genoeg? Rival heeft zo zijn cadeau een keer verklapt.
Je verdient er minder, slechtere (medisch) infrastructuur, minder culturele aansluiting en een slechter sociaal vangnet. Statistisch gezien.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 15:50 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Omdat goedkoper, meer ruimte, weer, natuur
Allemaal afhankelijk van het land waar je gaat wonen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 15:54 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Je verdient er minder, slechtere (medisch) infrastructuur, minder culturele aansluiting en een slechter sociaal vangnet. Statistisch gezien.
Plus de kut mentaliteit van de mensen in zuidelijke landenquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 15:54 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Je verdient er minder, slechtere (medisch) infrastructuur, minder culturele aansluiting en een slechter sociaal vangnet. Statistisch gezien.
Daarom statistisch gezien. We zitten bijna overal in de top, vandaar.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 15:55 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Allemaal afhankelijk van het land waar je gaat wonen.
Ik wil wel graag naar Portugal, m'n vriendin ook. Dus misschien komt het er nog een keer vanquote:
Ik ben wel meer een tomaat persoon dansen aardappel persoon, maar ja.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 15:55 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Plus de kut mentaliteit van de mensen in zuidelijke landen
Echt ik hoef er niet te wonen. Leuk voor vakantie
Ja, leuk statistisch gezien. Hangt maar net af waar je neer gaat strijken, welk werk je doet. In Zweden/Duitsland hebben ze het medisch en sociaal gezien beter voor elkaar, verdien je net zoveel. Alleen de culturele aansluiting is een dingetje. Maar als ik mijn ouders gezien heb in Frankrijk, Zweden en Duitsland ligt dat echt aan hoe je zelf bent. Blijf je de Nederlander uithangen dan moeten Fransen, Zweden en Duitsers je niet. Ben je een beetje bereid te integreren elders is dat al anders.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 15:54 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
lust geen tomaatquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 15:58 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik ben wel meer een tomaat persoon dansen aardappel persoon, maar ja.
Kan het ook gewoon ergens laten liggen hoorquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 15:50 schreef Allures het volgende:
Hos is echt een gemene sukkel. Hij heeft een glimps van de tas gestuurt maar niks wat ik kan vinden op Google of zo
Ok, jij bent gewoon raar, dus blijf maar daarquote:
neeeeeeequote:Op dinsdag 29 augustus 2017 15:58 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Kan het ook gewoon ergens laten liggen hoor
Kan ik niet ontkennenquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 15:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ok, jij bent gewoon raar, dus blijf maar daar
Ga jij dan maar lekker elke avond aardappels groente vlees nassen, eet ik mijn lasagne.quote:
Ja, waar is die amavi kloon gebleven eigenlijk?quote:
ja precies is ook. Daarom statistisch. Ligt er maar helemaal hoe je in jet leven staat. Wil nog niet zeggen dat shit hier fucking goed geregeld is.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 15:58 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ja, leuk statistisch gezien. Hangt maar net af waar je neer gaat strijken, welk werk je doet. In Zweden/Duitsland hebben ze het medisch en sociaal gezien beter voor elkaar, verdien je net zoveel. Alleen de culturele aansluiting is een dingetje. Maar als ik mijn ouders gezien heb in Frankrijk, Zweden en Duitsland ligt dat echt aan hoe je zelf bent. Blijf je de Nederlander uithangen dan moeten Fransen, Zweden en Duitsers je niet. Ben je een beetje bereid te integreren elders is dat al anders.
Terug waar ze hoort.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 16:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, waar is die amavi kloon gebleven eigenlijk?.
Ik eet bijna nooit AGVquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 16:01 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ga jij dan maar lekker elke avond aardappels groente vlees nassen, eet ik mijn lasagne.
Tomatensaus is tomaten. Die lust je niet.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 16:02 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik eet bijna nooit AGVbelediging dit!
En ik lust wel tomatensaus dus lever die lasagne maar gewoon netjes in
Zijn er ook nog een aantal die niet van kaas houden.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 16:05 schreef HeatWave het volgende:
Mensen die niet van ei houden, niet van tomaat. What kind of freak show is this?.
quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 16:05 schreef HeatWave het volgende:
Mensen die niet van ei houden, niet van tomaat. What kind of freak show is this?.
dit dus. Wow.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 16:05 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Zijn er ook nog een aantal die niet van kaas houden.
Dat soort mensen...quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 16:05 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Zijn er ook nog een aantal die niet van kaas houden.
zo werkt dat natuurlijk niet he.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 16:04 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Tomatensaus is tomaten. Die lust je niet.
Zoveel triggers in 1 zin.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 16:09 schreef Elvi het volgende:
Ik eet vanavond salade met tomaat, haloumi, en een gepocheerd eitje![]()
Dan ook niet mauwen dat je geen tomaten lust gvdquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 16:08 schreef gcjoel het volgende:
[..]
zo werkt dat natuurlijk niet he.
Als je dacht dat het zo simpel was heb je het fout
Hallo ik ben een vrouw! ik hoor moeilijk te doen!quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 16:09 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dan ook niet mauwen dat je geen tomaten lust gvd
Nee, je hoort in de keuken aan een ketting stil te zijn terwijl je kookt en ons bier brengtquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 16:10 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Hallo ik ben een vrouw! ik hoor moeilijk te doen!
Beetje van meerdere walletjes eten met je haloumi en vlees he. #opendieetleefquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 16:11 schreef Elvi het volgende:
[..]
Oja en vlees erbij. Even de vega's/vegans triggeren
Zag je wat ik gisteren had? Dat was voor de vegantrigger.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 16:11 schreef Elvi het volgende:
[..]
Je bent kaas vergetenquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 16:11 schreef Elvi het volgende:
[..]
oh ja dat is waar.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 16:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, je hoort in de keuken aan een ketting stil te zijn terwijl je kookt en ons bier brengt
ik hou niet van allebeiquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 16:05 schreef HeatWave het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |