Misgunnen is wel een oerhollands dingetjequote:Op dinsdag 29 augustus 2017 15:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Volgens mij kijken de meeste mensen dat programma omdat ze hopen dat ze zullen falen
Gewoon postnatale abortus plegenquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 15:19 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ik ben er maar 1 tegen gekomen die ik echt niet kon luchten. Maar die stopte er ook al snel mee.![]()
Als je daar niet continue je oog op hield klom ze in de korfbal paal en zou zo ommieteren. Lief hielp niet, streng help niet "waaaaaaroooooom niet", uitleggen dat het gevaarlijk is niet. Strafrondjes rennen niet. Aan de kant zitten niet. Alles als ze maar niet gewoon aan de training mee hoefde te doen.
Te lastig.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 15:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Australie, en dan meedoen aan Masterchef Australie.
Ik rockte die shit zoals ik alles rock.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 15:16 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Nu moet ik aan Rival denken die laatst met mijn slangenprint tas en roze petje stond omdat ik door de zee wilde spatteren.
6 is voldoende toch!quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 15:19 schreef Samzz het volgende:
Bij mij is t op werkvlak echt 10/10.
Op persoonlijk vlak 6/10.
Dat klinkt anders helemaal niet verkeerdquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 15:19 schreef Samzz het volgende:
Not sure if door diequote:Op dinsdag 29 augustus 2017 15:15 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ik heb ervaring met koters.![]()
Aantal jaar opgepast. Aantal zomers vrijwilligerswerk gedaan bij een zomerspeelgebeuren in het dorp. Training geven dan, en kamp. Bijles geven. Ik zal ze geen trauma bezorgen.
Dat wel. Kan er beter 5/10 van maken dan.quote:
bij mij zou ik werk op 7/10 schalen nu en persoonlijk 5/10quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 15:19 schreef Samzz het volgende:
Er was een keer een aflevering met twee vriendinnen die in zuid Italie een B&B openden Ging niet allemaal van een leien dakje, maar ze wisten wel waar ze mee bezig waren. Was stiekem wel een beetje jaloers toen ze het B&B lieten zien toen het helemaal af was.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 15:16 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Dat is ook leuker om te zien, maar niet echt de insteek van het programma. Moet altijd facepalmen van die mensen die compleet wereldvreemd zoiets instappen.
Mwa. Komt omdat je niet weet wat op t persoonlijke vlak speeltquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 15:21 schreef STING het volgende:
[..]
Dat klinkt anders helemaal niet verkeerd
Jammerquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 15:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat wel. Kan er beter 5/10 van maken dan.
Dat had ik geweigerd..quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 15:16 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Nu moet ik aan Rival denken die laatst met mijn slangenprint tas en roze petje stond omdat ik door de zee wilde spatteren.
In Afrikaquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 15:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb maar 1 afl gezien ooit, van die mensen die in Spanje een cafe overnemen en dan geen woord spaans spreken, nigga please.
Ik naar Zweden en Frankrijkquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 15:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wil heel graag emigreren.
Naar Italië of zo.
ja die weet ik nog want dat lukte en was logisch dat het lukte!quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 15:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Er was een keer een aflevering met twee vriendinnen die in zuid Italie een B&B openden Ging niet allemaal van een leien dakje, maar ze wisten wel waar ze mee bezig waren. Was stiekem wel een beetje jaloers toen ze het B&B lieten zien toen het helemaal af was.
Dat is mijn droom. Maar ja, het geld.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 15:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Er was een keer een aflevering met twee vriendinnen die in zuid Italie een B&B openden Ging niet allemaal van een leien dakje, maar ze wisten wel waar ze mee bezig waren. Was stiekem wel een beetje jaloers toen ze het B&B lieten zien toen het helemaal af was.
Nou dat heb ik in ieder gevalquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 15:18 schreef Allures het volgende:
[..]
niet, je hebt mij nu op snap en je benen zijn dunner dan die van mij
Geld maakt niet gelukkig.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 15:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is mijn droom. Maar ja, het geld.
Nee, maar je moet wel geld hebben om iets te starten.quote:
Nee, dat kwam door de 6, wat inderdaad voor een voldende staatquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 15:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mwa. Komt omdat je niet weet wat op t persoonlijke vlak speelt.
Ik heb een hele andere definitie van leuk..quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 15:22 schreef Fripsel het volgende:
[..]
En heb je zo'n leuke chick als Rival?
Ja dat ene puntje doet t hemquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 15:23 schreef STING het volgende:
[..]
Nee, dat kwam door de 6, wat inderdaad voor een voldende staat
Met een 5 is het inderdaad een *heul heul heul* stuk helderer
8 uit 10 mensen uit Ik vertrek is het niet met je eensquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 15:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, maar je moet wel geld hebben om iets te starten.
Ik snap dat dan ook gewoon nietquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 15:25 schreef Allures het volgende:
[..]
8 uit 10 mensen uit Ik vertrek is het niet met je eens
Vandaar die soepjurken, die verbloemen je pensquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 15:25 schreef Samzz het volgende:
Ondanks dat ik dan fatty ben kan ik weer wel gelukkig zijn wanneer ik mezelf in mooie kleding in de spiegel bekijk.
Nee, mijn blubberbenen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 15:26 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Vandaar die soepjurken, die verbloemen je pens..
Alsof dat opvalt onder die tetten.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 15:26 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Vandaar die soepjurken, die verbloemen je pens..
Ik heb geen pens, slechts een pensjequote:Op dinsdag 29 augustus 2017 15:26 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Alsof dat opvalt onder die tetten.
Yap....quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 15:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is mijn droom. Maar ja, het geld.
Je bent dus eigenlijk gewoon "curvy"?quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 15:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb geen pens, slechts een pensje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |