Ik was commissielid van het jeugdkamp bij de korfbal. Heb een keer helemaal een cluedo thema uitgewerkt en het hele weekend als politievrouwtje rondgelopen. *Ja Fripsel, jij hebt bedacht, mag jij de onderzoeksleidster zijn.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 15:05 schreef gcjoel het volgende:
[..]
daarom kinderfeestjes want volgens mij kun jij perfecte thema's uitwerken
Het is dat ik er allergisch voor ben, anders zou ik er weer eentje nemen (denk ik).quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 15:08 schreef Allures het volgende:
Met mijn nieuwe poezeldie zorgt toch ook wel echt voor veel
naaktkat!quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 15:08 schreef STING het volgende:
[..]
Het is dat ik er allergisch voor ben, anders zou ik er weer eentje nemen (denk ik).
Ik heb het ijskoud!quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 15:07 schreef STING het volgende:
[..]
Ik bedoel natuurlijk Tall Round
#hittegolf
True.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 15:04 schreef STING het volgende:
[..]
Nice, zolang je maar plezier hebt, geld is ook niet alles
Je zou echt eens moeten kijken of je daar iets mee kanquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 15:07 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ik was commissielid van het jeugdkamp bij de korfbal. Heb een keer helemaal een cluedo thema uitgewerkt en het hele weekend als politievrouwtje rondgelopen. *Ja Fripsel, jij hebt bedacht, mag jij de onderzoeksleidster zijn.*.
En met de jeugdcommissie hebben we een keer een kids day georganiseerd waar 60 kinderen op afgekomen zijn. Had helemaal flyers ontworpen enzo.
Oh wel even leuk om aan terug te denken, sorry.
OIquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 15:07 schreef STING het volgende:
[..]
Ik bedoel natuurlijk Tall Round
#hittegolf
"Life is so fucking good I can taste it in my spit."quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 15:07 schreef Allures het volgende:
Werk, liefde, vrienden en zo is allemaal prima hier.
Familie is wat ingewikkeld en ik zou graag een nieuwe keuken willenmaar dat zijn allemaal maar kersjes op de taart
Ik heb het serieus heel goed
Ik zit een beetje in die fase dat hoogstens de eerste baby geboren word en mijn nichtjes en neefjes zijn ook allemaal tieners en twintigers, dus helaas.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 15:10 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Je zou echt eens moeten kijken of je daar iets mee kan
ken je niet wat mensen met kinderen waar je dan eerst gratis het feestje kan organiseren?
Dan zien de andere moedertjes dat en willen je dan inhuren.
Dat zou je van tevoren kunnen bedenken lijkt mequote:Op dinsdag 29 augustus 2017 15:12 schreef Allures het volgende:
Ik vind van die mensen bij Ik vertrek zie dan zeggen 'ja we willen toch wat meer tijd voor elkaar' en die dan 24/7 staan te klussen en dingen zeggen als 'ja het is toch wel zwaar, een fulltime baan en dan nog klussen' , echt zo grappig
de hele dag kusjes en kadotje's krijgen helpt natuurlijk ook welquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 15:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
"Life is so fucking good I can taste it in my spit."
Mijn zus heeft wel 2 koters. Maar die vind het zelf ook heel leuk om rotzooi bij Ali te kopen en dan een thema te maken. Nooit echt heel goed doorgevoerd helaas.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 15:11 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ik zit een beetje in die fase dat hoogstens de eerste baby geboren word en mijn nichtjes en neefjes zijn ook allemaal tieners en twintigers, dus helaas.![]()
Iemand hier die zijn kind zijn verjaardag als proef wil opofferen?
Oh ja hoor, maar of mijn zus daar mee akkoord gaat is de volgende vraagquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 15:11 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ik zit een beetje in die fase dat hoogstens de eerste baby geboren word en mijn nichtjes en neefjes zijn ook allemaal tieners en twintigers, dus helaas.![]()
Iemand hier die zijn kind zijn verjaardag als proef wil opofferen?
ja lijkt mij ook. Maar deze zijn verbaas dat het door gaten zo groot als een tennisbal lektquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 15:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat zou je van tevoren kunnen bedenken lijkt me.
Volgens mij kijken de meeste mensen dat programma omdat ze hopen dat ze zullen falenquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 15:12 schreef Allures het volgende:
Ik vind van die mensen bij Ik vertrek zie dan zeggen 'ja we willen toch wat meer tijd voor elkaar' en die dan 24/7 staan te klussen en dingen zeggen als 'ja het is toch wel zwaar, een fulltime baan en dan nog klussen' , echt zo grappig
Dat blijktquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 15:13 schreef Allures het volgende:
[..]
ja lijkt mij ook. Maar deze zijn verbaas dat het door gaten zo groot als een tennisbal lekt
Ik denk niet dat ze goed zijn in dingen inschatten
Leedvermaak.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 15:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Volgens mij kijken de meeste mensen dat programma omdat ze hopen dat ze zullen falen
Die krijg ik niet. Het leven is nog steeds goed.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 15:12 schreef Allures het volgende:
[..]
de hele dag kusjes en kadotje's krijgen helpt natuurlijk ook wel
Ik heb ervaring met koters.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 15:13 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Oh ja hoor, maar of mijn zus daar mee akkoord gaat is de volgende vraag
Het beste vermaakquote:
Vind je dat echt?quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 15:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het beste vermaak. Vooral als het leed is dat met een beetje slim nadenken voorkomen kon worden.
Toch vaak zat mensen die het best goed voor elkaar kregen allemaal, van wat ik me kan herinneren.quote:
Bij programma's als Ik vertrek? Ja absoluut.quote:
Nu moet ik aan Rival denken die laatst met mijn slangenprint tas en roze petje stond omdat ik door de zee wilde spatteren.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 15:15 schreef HostiMeister het volgende:
Ik voel me bekeken met mijn roze tas.
nou ik vind verwachten dat alles super anders is met een eigen bedrijf in Frankrijk wel wat apartquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 15:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Volgens mij kijken de meeste mensen dat programma omdat ze hopen dat ze zullen falen
Dat is ook leuker om te zien, maar niet echt de insteek van het programma. Moet altijd facepalmen van die mensen die compleet wereldvreemd zoiets instappen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 15:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Toch vaak zat mensen die het best goed voor elkaar kregen allemaal, van wat ik me kan herinneren.
roze tas?quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 15:15 schreef HostiMeister het volgende:
Van die naïeve mensen die weigeren de waarheid onder ogen te zien en dan hard falen. Heerlijkquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 15:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bij programma's als Ik vertrek? Ja absoluut.
Ik net genoeg om te weten dat ze HEEL ver bij me uit de buurt moeten blijvenquote:
quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 15:15 schreef HostiMeister het volgende:
Ja, daar kan ik wel smakelijk om lachen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 15:17 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Van die naïeve mensen die weigeren de waarheid onder ogen te zien en dan hard falen. Heerlijk
Bij mij is het allemaal kut, op werkelijk elk vlakquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 15:07 schreef Allures het volgende:
Werk, liefde, vrienden en zo is allemaal prima hier.
Familie is wat ingewikkeld en ik zou graag een nieuwe keuken willenmaar dat zijn allemaal maar kersjes op de taart
Ik heb het serieus heel goed
ja! Daarom ben ik benieuwdquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 15:17 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Istie niet toevallig onderweg naar jou?
Ik wil heel graag emigrerenquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 15:17 schreef Lokasenna het volgende:
Lijkt me echt vreselijk om te emigreren.
Denk dat ik nog liever doodga.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 15:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wil heel graag emigreren.
Naar Italië of zo.
niet, je hebt mij nu op snap en je benen zijn dunner dan die van mijquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 15:18 schreef Elvi het volgende:
[..]
Bij mij is het allemaal kut, op werkelijk elk vlak
Ik heb maar 1 afl gezien ooit, van die mensen die in Spanje een cafe overnemen en dan geen woord spaans spreken, nigga pleasequote:Op dinsdag 29 augustus 2017 15:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, daar kan ik wel smakelijk om lachen.
Je woont al in het buitenland!quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 15:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Naar Italië of zo.
Australie, en dan meedoen aan Masterchef Australiequote:Op dinsdag 29 augustus 2017 15:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Naar Italië of zo.
Ik ben er maar 1 tegen gekomen die ik echt niet kon luchten. Maar die stopte er ook al snel mee.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 15:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik net genoeg om te weten dat ze HEEL ver bij me uit de buurt moeten blijven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |