De schuur heb je al. En menig webshop is klein begonnen ooit om uit te groeien bij succes.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 14:58 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Een van mijn "dromen" is om een kinderfeestjes schuur te hebben.![]()
Waar ik verschillende soorten kinder verjaardagen kan geven met erbij nog een loods om spullen te fabriceren voor een webshop.
Ja dat weet ik ook niet. De oudste in haar bedrijf was 50. Weet niet of dat een uitzondering is.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 14:38 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Oke, maar als je dat 5-10 jaar gedaan hebt moet je de 40 jaar erna tot je AOW ook nog overbruggen. Neem iig niet aan dat ze dat tot hun 70e doen.
Een van mijn meest gehoorde opmerkingen is "wat een toffe opvallende smaak, maar niks voor mij!"quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 14:59 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
De schuur heb je al. En menig webshop is klein begonnen ooit om uit te groeien bij succes.
Educatief medewerker in een museum.quote:
Schuldig [x]quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 15:00 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Een van mijn meest gehoorde opmerkingen is "wat een toffe opvallende smaak, maar niks voor mij!"
Dat was een van de plekken die me leuk leek om te werken na mijn studie.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 15:00 schreef Elvi het volgende:
[..]
Educatief medewerker in een museum.
Daarna educatief medewerker ergens in een culturele organisatie.
Vanwege de bezuinigingen zijn t nu vrijwilligers die op die plekken zitten en de functies die betaald worden hebben zulke hoge eisen. Dat red ik niet.
Haha wist ik niet maar wel echt wat voor jou!quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 14:58 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Een van mijn "dromen" is om een kinderfeestjes schuur te hebben.![]()
Waar ik verschillende soorten kinder verjaardagen kan geven met erbij nog een loods om spullen te fabriceren voor een webshop.
ja maar dat is dan toch stap 2quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 14:59 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Voor zo'n ruimte heb je wel iets meer dan een standaard huis nodig.
Je bedoelt in jouw geval, Long Roundquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 15:01 schreef gcjoel het volgende:
[..]
ja wilde avonturen beleven met mn hulpje: ping pang pong
Dat geloof zit er niet zo in bij me, dat ik op dat gebied een kans maak.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 15:01 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Haha wist ik niet maar wel echt wat voor jou!
Ik hield echt van dat werk. Ik was er ook goed in. Dus t is extra zuur dat het niet meer mogelijk is.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 15:01 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Dat was een van de plekken die me leuk leek om te werken na mijn studie.![]()
![]()
Ja kan ik me voorstellen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 15:02 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik hield echt van dat werk. Ik was er ook goed in. Dus t is extra zuur dat het niet meer mogelijk is.
Iedere dag is zo'n dag.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 15:03 schreef Lokasenna het volgende:
Voel me ook overal ongeschikt voor vandaag.
Vooral voor interactie met andere personen.
Nice, zolang je maar plezier hebt, geld is ook niet allesquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 15:03 schreef Samzz het volgende:
Ik zit eigenlijk precies waar ik wil zijn. Het geld zou wat meer mogen zijn, maar nu alles hier weer op de rit is en mijn werkgeefster flink is ingedamd, zit ik helemaal op mijn plek.
Mits je je oprit af kunt komenquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 15:03 schreef Samzz het volgende:
Ik zit eigenlijk precies waar ik wil zijn. Het geld zou wat meer mogen zijn, maar nu alles hier weer op de rit is en mijn werkgeefster flink is ingedamd, zit ik helemaal op mijn plek.
daarom kinderfeestjes want volgens mij kun jij perfecte thema's uitwerkenquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 15:00 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Een van mijn meest gehoorde opmerkingen is "wat een toffe opvallende smaak, maar niks voor mij!"
Haha ja diequote:Op dinsdag 29 augustus 2017 15:02 schreef STING het volgende:
[..]
Je bedoelt in jouw geval, Long Round
Therethere.gifquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 15:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja oke.
Het is nog niet erg genoeg om een trein te koppen, gelukkig/helaas
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |