Nee, maar je moet wel geld hebben om iets te starten.quote:
Nee, dat kwam door de 6, wat inderdaad voor een voldende staatquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 15:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mwa. Komt omdat je niet weet wat op t persoonlijke vlak speelt.
Ik heb een hele andere definitie van leuk..quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 15:22 schreef Fripsel het volgende:
[..]
En heb je zo'n leuke chick als Rival?
Ja dat ene puntje doet t hemquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 15:23 schreef STING het volgende:
[..]
Nee, dat kwam door de 6, wat inderdaad voor een voldende staat
Met een 5 is het inderdaad een *heul heul heul* stuk helderer
8 uit 10 mensen uit Ik vertrek is het niet met je eensquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 15:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, maar je moet wel geld hebben om iets te starten.
Ik snap dat dan ook gewoon nietquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 15:25 schreef Allures het volgende:
[..]
8 uit 10 mensen uit Ik vertrek is het niet met je eens
Vandaar die soepjurken, die verbloemen je pensquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 15:25 schreef Samzz het volgende:
Ondanks dat ik dan fatty ben kan ik weer wel gelukkig zijn wanneer ik mezelf in mooie kleding in de spiegel bekijk.
Nee, mijn blubberbenen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 15:26 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Vandaar die soepjurken, die verbloemen je pens..
Alsof dat opvalt onder die tetten.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 15:26 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Vandaar die soepjurken, die verbloemen je pens..
Ik heb geen pens, slechts een pensjequote:Op dinsdag 29 augustus 2017 15:26 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Alsof dat opvalt onder die tetten.
Yap....quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 15:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is mijn droom. Maar ja, het geld.
Je bent dus eigenlijk gewoon "curvy"?quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 15:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb geen pens, slechts een pensje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |