Gewoon een fat assquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 15:28 schreef STING het volgende:
[..]
Je bent dus eigenlijk gewoon "curvy"?
de mensen om me heenquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 15:25 schreef Lokasenna het volgende:
Misschien een betere vraag, wat er wel gelukkig maakt.
Ik heb geen vrouw, en daarom geldquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 15:29 schreef Elvi het volgende:
[..]
Je hebt geld en een vrouw, meer heb je niet nodig.
Wellicht had je toen geen mooie benen. Dingen veranderen enzo.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 15:32 schreef Elvi het volgende:
Oh en ineens schijn ik mooie benen te hebben. Waar waren deze complimenten toen ik jonger wasmisschien was t dan nog wat met m'n zelfvertrouwen geworden.
Neh, je slaat de plank redelijk mis hier.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 15:32 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Maar een ruggengraat mis je op z'n minst wel..
Mooier dan de mijnequote:Op dinsdag 29 augustus 2017 15:32 schreef Elvi het volgende:
Oh en ineens schijn ik mooie benen te hebben. Waar waren deze complimenten toen ik jonger wasmisschien was t dan nog wat met m'n zelfvertrouwen geworden.
Nee ze zijn nu lelijker. Dikker en hier en daar n putje.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 15:32 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Wellicht had je toen geen mooie benen. Dingen veranderen enzo.
Spannend..quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 15:32 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Neh, je slaat de plank redelijk mis hier.
Meer geld en meer vrouwen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 15:29 schreef Elvi het volgende:
[..]
Je hebt geld en een vrouw, meer heb je niet nodig.
Ik denk dat je er gewoon weinig van snapt.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 15:32 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Maar een ruggengraat mis je op z'n minst wel..
Misschien moet je ze eens updaten.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 15:31 schreef STING het volgende:
[..]
Volgens mij valt dat best mee, ook al zijn mijn intelligence records wellicht outdated
Spannend.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 15:34 schreef Befbekje het volgende:
[..]
De maagdelijke afzeiker is er weer als de kippen bij!
Ik ga slempen, houdoe, hè!
quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 15:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb geen vrouw, en daarom geld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |