Wie heeft er nou geen 3 kwart miljoen liggenquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 15:36 schreef Barbusse het volgende:
Kijk Samzz, 750K, groot genoeg voor een knus B&B en een eigen wijngaard.
Mooi huis in de bossen, aan het water.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 15:39 schreef Joosie200 het volgende:
Voor 75k kun je al wat leuks vinden in Zweden
Zweden is geen Toscanequote:Op dinsdag 29 augustus 2017 15:39 schreef Joosie200 het volgende:
Zweedse gehaktballen of Toscaanse Cuisine.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 15:39 schreef Joosie200 het volgende:
Nope. Daarom twee woningen. Eentje in Bourgogne, Frankrijk en eentje in Zweden. Bij elkaar goedkoper dan een woning in Toscanequote:
Zweedse vrouwen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 15:41 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zweedse gehaktballen of Toscaanse Cuisine.
Beter dan Italiaanse vrouwen met een snorquote:
Italiaanse vrouwen bungelen sowieso altijd boven de batshitcrazy afgrond.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 15:43 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Beter dan Italiaanse vrouwen met een snor
Joosie mag in Winterdepressiestan gaan wonen als 'ie wil, doe mij maar zuid Europaquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 15:41 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zweedse gehaktballen of Toscaanse Cuisine.
Ja dit. Als ik Italiaans kon woonde ik er.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 15:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Joosie mag in Winterdepressiestan gaan wonen als 'ie wil, doe mij maar zuid EuropaOh, wacht
Daarom twee woningen in twee landen. Kun je naar hartenlust schipperen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 15:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Joosie mag in Winterdepressiestan gaan wonen als 'ie wil, doe mij maar zuid EuropaOh, wacht
Half jaartje hier, half jaartje daar. Duh.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 15:49 schreef gcjoel het volgende:
Waarom zou je in het buitenland willen wonen?
Vanwege het weer natuurlijk mafkees.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 15:49 schreef gcjoel het volgende:
Omdat goedkoper, meer ruimte, weer, natuurquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 15:49 schreef gcjoel het volgende:
Zoek je wel goed genoeg? Rival heeft zo zijn cadeau een keer verklapt.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 15:50 schreef Allures het volgende:
Hos is echt een gemene sukkel. Hij heeft een glimps van de tas gestuurt maar niks wat ik kan vinden op Google of zo
Omdat het hier tof isquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 15:49 schreef gcjoel het volgende:
Dan liever elk jaar een half jaartje ergens anders.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 15:50 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Half jaartje hier, half jaartje daar. Duh.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |