Dat warme weer hoef ik niet. Tenzij ik nooit hoef te werken.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 15:50 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Vanwege het weer natuurlijk mafkees.![]()
Ik zag toenstraks een dubbelganger van je bij de supermarkt. Heb je stiekem een zus in Brabant?
jep. Valt net te weinig te zienquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 15:51 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Zoek je wel goed genoeg? Rival heeft zo zijn cadeau een keer verklapt.
Algarvequote:Op dinsdag 29 augustus 2017 15:48 schreef Barbusse het volgende:
Dit moet een typfout zijn
3 bedroom villa for sale, Vilas Alvas, Almancil, Algarve Golden Triangle 800 EUR
[ afbeelding ]
klimaat.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 15:49 schreef gcjoel het volgende:
Waarom zou je in het buitenland willen wonen?
Bietje aan de prijs, nietwaar?quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 15:49 schreef HostiMeister het volgende:
Barb, ken je Jameslist.com? Leuke pandjes.
Omdat ik was vergeten dat ik de naam van de winkel eerder genoemd hadquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 15:51 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Zoek je wel goed genoeg? Rival heeft zo zijn cadeau een keer verklapt.
Je verdient er minder, slechtere (medisch) infrastructuur, minder culturele aansluiting en een slechter sociaal vangnet. Statistisch gezien.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 15:50 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Omdat goedkoper, meer ruimte, weer, natuur
Allemaal afhankelijk van het land waar je gaat wonen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 15:54 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Je verdient er minder, slechtere (medisch) infrastructuur, minder culturele aansluiting en een slechter sociaal vangnet. Statistisch gezien.
Plus de kut mentaliteit van de mensen in zuidelijke landenquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 15:54 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Je verdient er minder, slechtere (medisch) infrastructuur, minder culturele aansluiting en een slechter sociaal vangnet. Statistisch gezien.
Daarom statistisch gezien. We zitten bijna overal in de top, vandaar.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 15:55 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Allemaal afhankelijk van het land waar je gaat wonen.
Ik wil wel graag naar Portugal, m'n vriendin ook. Dus misschien komt het er nog een keer vanquote:
Ik ben wel meer een tomaat persoon dansen aardappel persoon, maar ja.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 15:55 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Plus de kut mentaliteit van de mensen in zuidelijke landen
Echt ik hoef er niet te wonen. Leuk voor vakantie
Ja, leuk statistisch gezien. Hangt maar net af waar je neer gaat strijken, welk werk je doet. In Zweden/Duitsland hebben ze het medisch en sociaal gezien beter voor elkaar, verdien je net zoveel. Alleen de culturele aansluiting is een dingetje. Maar als ik mijn ouders gezien heb in Frankrijk, Zweden en Duitsland ligt dat echt aan hoe je zelf bent. Blijf je de Nederlander uithangen dan moeten Fransen, Zweden en Duitsers je niet. Ben je een beetje bereid te integreren elders is dat al anders.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 15:54 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
lust geen tomaatquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 15:58 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik ben wel meer een tomaat persoon dansen aardappel persoon, maar ja.
Kan het ook gewoon ergens laten liggen hoorquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 15:50 schreef Allures het volgende:
Hos is echt een gemene sukkel. Hij heeft een glimps van de tas gestuurt maar niks wat ik kan vinden op Google of zo
Ok, jij bent gewoon raar, dus blijf maar daarquote:
neeeeeeequote:Op dinsdag 29 augustus 2017 15:58 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Kan het ook gewoon ergens laten liggen hoor
Kan ik niet ontkennenquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 15:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ok, jij bent gewoon raar, dus blijf maar daar
Ga jij dan maar lekker elke avond aardappels groente vlees nassen, eet ik mijn lasagne.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |