SPOILER: Enschede-meetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Ik geloof wel dat ze het echt nodig hebben. Maar ik heb een beetje een hekel aan dat gebedel bij andere mensenquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 17:23 schreef S95Sedan het volgende:
Figuren zoals dat verkloten het gewoon voor de mensen die wel echt in de shit zitten en hulp nodig hebben.
#vooroordeel
#jaikklaaggraag
quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 17:24 schreef Samzz het volgende:
Welkom bij de Relaties SCSPOILER: Enschede-meetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
I like tooootally know, right :$quote:
Now, let's hug. Omdat het kanquote:
Daar was ik ook verbaasd over jaquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 17:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, dat snapte ik sowieso niet. Rol die rolstoel naar de auto dan hoeft ie niet te kruipen. En verder, ruil de Mini in.
Gebedel is sowieso flauwekul ja.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 17:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik geloof wel dat ze het echt nodig hebben. Maar ik heb een beetje een hekel aan dat gebedel bij andere mensen.
Aan de andere kant, als het werkt, why not.
uit jou komt ook niet veel zinnigs hoorquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 17:33 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Gebedel is sowieso flauwekul ja.
Maar als ze dan wel een andere dure auto hebben dan heb je je prioriteiten gewoon niet op orde.
Dat zijn weer anderen. Hier in de buurt is het een jochie wiens rolstoel niet in de huidige bus past (of zo), die andere is een oudere jongen die naar de Mini moet kruipen (god knows why), die mensen willen een rolstoelbus (snap ik), maar ruilen vervolgens de Mini niet inquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 17:33 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Maar als ze dan wel een andere dure auto hebben dan heb je je prioriteiten gewoon niet op orde.
3quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 17:35 schreef Ruse het volgende:
[..]
uit jou komt ook niet veel zinnigs hoor
Whut?quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 17:35 schreef Ruse het volgende:
[..]
uit jou komt ook niet veel zinnigs hoor
Ik vind het gewoon typisch allemaal.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 17:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat zijn weer anderen. Hier in de buurt is het een jochie wiens rolstoel niet in de huidige bus past (of zo), die andere is een oudere jongen die naar de Mini moet kruipen (god knows why), die mensen willen een rolstoelbus (snap ik), maar ruilen vervolgens de Mini niet in.
Of zo. Ik weet t niet precies.
Allemaal heel sneu. Maar dat gebedel vind ik ook gewoon irritant.
Net als die mensen die een dikke auto rijden en bij de voedselbank komen.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 17:33 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja goed, bij de eersten kan ik niet in de portemonee kijken. Bij de tweede ook niet, maar Mini's zijn niet goedkoop. Zelfs 2ehands niet.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 17:38 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Whut?
[..]
Ik vind het gewoon typisch allemaal.
Beetje hetzelfde als mensen die het niet breed hebben maar wel per dag een pakje wegpaffen.
Bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 17:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Net als die mensen die een dikke auto rijden en bij de voedselbank komen.
Ik mag verder niet oordelen maar als ze die dan wel aan het eind vd straat neerzetten heb ik toch mijn twijfels over dat soort mensen en hun prioriteiten
Ja nja, zei al vooroordeel.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 17:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja goed, bij de eersten kan ik niet in de portemonee kijken. Bij de tweede ook niet, maar Mini's zijn niet goedkoop. Zelfs 2ehands niet.
Wowquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 17:53 schreef S95Sedan het volgende:
http://www.ad.nl/tilburg/(...)diamantino~a5d6c89d/
Mooi toch initiatieven.
Ze heeft er wel kijk op:quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 17:53 schreef S95Sedan het volgende:
http://www.ad.nl/tilburg/(...)diamantino~a5d6c89d/
Mooi toch initiatieven.
quote:Maar twee weken geleden wilde ze ineens een kindje met neuroblastoom helpen, want dat leverde meer op
Deze is ook mooi;quote:
Als ik 50.000 euro zou hebben zou het met mij ook goed gaanquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 17:58 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Deze is ook mooi;
http://www.dumpert.nl/med(...)emma_leeft_nog_.html
Mensen zijn gewoon ziek. Als je ze maar de mogelijkheid geeft dan zullen er altijd tussen zitten die er misbruik van maken.
Echt jaquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 17:59 schreef Samzz het volgende:
Ik vind het echt heel erg dat mensen zo zijn. Echt. Om te kotsen
.
Helaas wordt er toch niks aan gedaan. Maar dit spant wel de kroon denk ik van wat ik de laatste tijd gezien heb.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 17:59 schreef Samzz het volgende:
.
quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 18:05 schreef gcjoel het volgende:
over leuke mensen gesproken.
Fiets is net gejat
Hoe ze daar staat ook... 50.000 is niet zo veel.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 18:05 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Helaas wordt er toch niks aan gedaan. Maar dit spant wel de kroon denk ik van wat ik de laatste tijd gezien heb.
Fiets is net gejat
Mensen zijn stom.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 17:59 schreef Samzz het volgende:
.
Fiets is net gejat
Join the clubquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 18:05 schreef gcjoel het volgende:
Fiets is net gejat
quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 19:10 schreef AirwiN het volgende:
Dit, gewoon omdat het kan...
[ afbeelding ]
Die gast in de achtergrond.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 19:10 schreef AirwiN het volgende:
[ afbeelding ]
Reigerinvondelparkbbqmeet.gifquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 19:10 schreef AirwiN het volgende:
[ afbeelding ]
Fijn!quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 17:39 schreef Elvi het volgende:
Vanavond komt er een nieuwe 'Ik Vertrek' op tv
Lekker bezigquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 19:30 schreef Vinniiee het volgende:
Geen auto gewassen, wel geklust. Niet dat je er iets aan ziet. Morgen schuren
Hee toevallig. Ik heb ook geen auto gewassen.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 19:30 schreef Vinniiee het volgende:
Auto schurenquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 19:30 schreef Vinniiee het volgende:
Auto schurenquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 19:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Auto schuren
Bij mij weer dikke krassen, omdat mensen niet opletten bij het parkeren
Ik moet maar nooit een volledig nieuwe auto kopen ...dat gaat niet goed.
Was je het ook van plan?quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 19:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hee toevallig. Ik heb ook geen auto gewassen.
Ik was van plan m op de oprit te wassen, ik in bikini, hakken aan, nat.quote:
WATTT?quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 19:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Auto schurenNee kozijnen.
Lekker is dat.Kan daar zo boos om worden.
Van de week ook, kwam ik net terug bij de auto van boodschappen doen, rijdt er net iemand het parkeervak naast mij uit (ik achteruit, zij vooruit ingeparkeerd). Blijft die muts achter mijn spiegel hangen![]()
Nee niks kapot gelukkig. Die muts reed snel wegquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 19:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
WATTT?![]()
Spiegel kapot? Muts geconfronteerd ??
Dat is dus de reden dat ik geen boodschappen meer doe
Dikke doei!
Volgende keer even de livestream doorsturenquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 19:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik was van plan m op de oprit te wassen, ik in bikini, hakken aan, nat.
Maar helaas.
Neenquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 19:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Volgende keer even de livestream doorsturen
Ja, ik praat dan nu ook ff niet over Samzz eh?quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 20:08 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Samzz zal juist afkoelen door de auto te gaan wassen
Lekker!quote:
Bierdrinkende fatties met spastische gezichtsuitdrukkingen.... Thnx but no thanksquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 20:10 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Lekkere bezweten mannen hoor
Justem!quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 20:10 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja, ik praat dan nu ook ff niet over Samzz eh?
Ik heb ook gevoel wittewel ;s
Zeeeeeeeeker wa!quote:
Tijdsverschil hequote:Op zaterdag 26 augustus 2017 20:12 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Nu pas? Ben al anderhalf uur bezig![]()
Enjoy
Val je daar niet op? Echte mannen hoorquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 20:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Bierdrinkende fatties met spastische gezichtsuitdrukkingen.... Thnx but no thanks
quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 20:13 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Val je daar niet op? Echte mannen hoor
Koekhappenquote:
Oh leuk!quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 20:34 schreef Vinniiee het volgende:
Hockey (vrouwen). België - Nederland
Me too, CotS. Me tooquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 20:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]Dat zou ik wel willen zien
quote:
Klinkt goedquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 20:07 schreef Joosie200 het volgende:
Goede barbecue is goed. Kipsate, hamburger, straks een sparerib van de betere slagerPrima afsluiting van de dubbele verjaardagendag
Ja en de andere reden is dat er mensen zijn ...quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 19:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee niks kapot gelukkig. Die muts reed snel weg
Haha, goede reden wel
Mixed signals. Kanniehandeleniequote:
Zelfscanquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 21:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja en de andere reden is dat er mensen zijn ...
Ook snel wegrijdenbeetje laffe herder actie
Een keer beuken en ik ram die zelfscan ergens naar binnenquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 21:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
ZelfscanIedereen aan de kant beuken en direct door naar de kassa.
Bij de kassa kun je m in het dockingstation rammenquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 21:45 schreef Dqod het volgende:
[..]
Een keer beuken en ik ram die zelfscan ergens naar binnen
quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 21:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Bij de kassa kun je m in het dockingstation rammen
Waarom?quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 22:32 schreef Elvi het volgende:
Ik zit te denken om een kloon aan te maken
quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 22:32 schreef Elvi het volgende:
Ik zit te denken om een kloon aan te maken
quote:Op zondag 27 augustus 2017 00:14 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik ga niet klikken, zit in een roes met iets anders
Jullie praten weer met elkaar?quote:Op zondag 27 augustus 2017 07:19 schreef Elvi het volgende:
Godsamme lekker wakker schrikken omdat m'n moeder paniekerig doet dat de tv niet aangaatmoeten er gewoon nieuwe batterijen in de afstandsbediening
Hang een bordje op..quote:Op zondag 27 augustus 2017 10:14 schreef Samzz het volgende:
Omg, er parkeert weer een voor mijn oprit dus ik naar buiten rennen want ik moet zo met de auto weg, gelukkig deden ze niet moeilijk en hebben ze de auto verplaatst.
Er hangt een bord. Daarnaast is het duidelijk een uitrit én mag je niet binnen 5 meter van een kruising parkeren.quote:
Hang een duidelijker bord op.. Een met een ferm dreigement dit dat..quote:Op zondag 27 augustus 2017 10:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Er hangt een bord. Daarnaast is het duidelijk een uitrit én mag je niet binnen 5 meter van een kruising parkeren.
Nee.quote:Op zondag 27 augustus 2017 10:21 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Hang een duidelijker bord op.. Een met een ferm dreigement dit dat..
Hebben we ook wel, maar dan alsnog..quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 21:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
ZelfscanIedereen aan de kant beuken en direct door naar de kassa.
Ja is ook wel prima eigenlijkquote:Op zondag 27 augustus 2017 10:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hebben we ook wel, maar dan alsnog..Ik vind het fijn om vanuit huis dingen te bestellen
Bovendien beuk je sneller met 1.80m mensen weg, dan met 1.60m![]()
#lui
quote:Op zondag 27 augustus 2017 11:12 schreef Elvi het volgende:
Kruidnoten gespot in de Kruidvat-folder van aankomende week![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 27 augustus 2017 11:12 schreef Elvi het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, elk jaar eerder. Paar weken geleden waren ze al in een supermarkt gespotquote:Op zondag 27 augustus 2017 11:12 schreef Elvi het volgende:
[ afbeelding ]
Negers?quote:Op zondag 27 augustus 2017 11:45 schreef ElDinosaur het volgende:
Ah, dan zal het niet lang duren tot de discussie weer echt op gang komt. Ze worden nu natuurlijk dagelijks getriggerd door de aanwezigheid van pepernoten.
Gefeliciteerd, je hebt net je eigen post bevestigdquote:Op zondag 27 augustus 2017 11:45 schreef ElDinosaur het volgende:
Ah, dan zal het niet lang duren tot de discussie weer echt op gang komt. Ze worden nu natuurlijk dagelijks getriggerd door de aanwezigheid van pepernoten.
Nee, mag niet. Is hun white privilege.quote:Op zondag 27 augustus 2017 11:48 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Check even je black privilege. Alsof blanke mensen niet tegen zwarte piet mogen zijn.
quote:Op zondag 27 augustus 2017 11:51 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nee, mag niet. Is hun white privilege.
Ingewikkeld deze.
quote:
Pas op voor huidkanker..quote:Op zondag 27 augustus 2017 12:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik krijg zin om te bakken door jullie
Smeer je goed in..quote:Op zondag 27 augustus 2017 12:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik was niet van plan om zelf in de oven te gaan zitten, maar bedankt voor de waarschuwing
quote:Op zondag 27 augustus 2017 11:42 schreef STING het volgende:
[..]
Ja, elk jaar eerder. Paar weken geleden waren ze al in een supermarkt gespot
Ja, precies, die foto had ik gezienquote:Op zondag 27 augustus 2017 12:37 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vorige maand, in de AH van Havelte, Drenthe waar ik nog naar toe ga omdat ik daar ooit woonde en mijn tandarts nog heb zitten
Ik heb in Nijeveen veel toernooivoetbal gedaan, vroeger.. En daarna stappen daar in het dorp, was best leuk..quote:Op zondag 27 augustus 2017 12:40 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ooit gewoond, ooit begonnen met zwemles
Google maar meneertjequote:Op zondag 27 augustus 2017 13:01 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Onder andere.
Wat is trouwens de dichtheid van barbapappa?
Huis in de hens steken en een nieuwe nemen.quote:Op zondag 27 augustus 2017 13:14 schreef Lot88 het volgende:
weinig zin om te stofzuigen en af te stoffen
quote:Op zondag 27 augustus 2017 13:16 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Huis in de hens steken en een nieuwe nemen.
Mijn hoofd deed letterlijk dit:quote:Op zondag 27 augustus 2017 13:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Eigenlijk is dat gewoon dieptriest.
Ja, echt zonde van iemand met zo veel talent...quote:Op zondag 27 augustus 2017 13:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Eigenlijk is dat gewoon dieptriest.
quote:
Mja zijn talent heeft er niet echt onder geleden, hij is nog altijd actief enzo.quote:Op zondag 27 augustus 2017 13:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja, echt zonde van iemand met zo veel talent...
I know, ik heb hem een tijd terug nog live gezien (zo ontzettend gaaf)quote:Op zondag 27 augustus 2017 13:30 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Mja zijn talent heeft er niet echt onder geleden, hij is nog altijd actief enzo.
Ja dat geloof ik.quote:Op zondag 27 augustus 2017 13:25 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Mijn hoofd deed letterlijk dit:
Halloquote:
quote:
Nee, alleen ff naar de winkelquote:Op zondag 27 augustus 2017 13:40 schreef Lot88 het volgende:
[..]ben jij gister nog in Enschede geweest? Ik was er begin vd middag even en toen zag ik dat er een of ander wazig kunstfestival was vanaf 16.00 uur had er best heen gewild maar mijn ouders vonden het niks
Ja mijn ouders waren mee dus moest mij aanpassen. Hoest je nog steeds zo erg?quote:Op zondag 27 augustus 2017 13:42 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee, alleen ff naar de winkel
Ik wist 't ook nietanders had ik best ff willen kijken, alhoewel het misschien wel beter is zo. Ik blaf als een zee-otter met (een gebrek aan) paringsdrift.
Je was met je ouders? Anders had je 't "gewoon" moeten doen hoor!
Laatst een chocolademousse mee gemaakt, dat was echt heel lekker.quote:Op zondag 27 augustus 2017 13:39 schreef Samzz het volgende:
Myraela, de vrouw die mij kennis liet maken met Tony's Chocolonely karamel zeezout.
Ah ja, meh :$quote:Op zondag 27 augustus 2017 13:43 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Ja mijn ouders waren mee dus moest mij aanpassen. Hoest je nog steeds zo erg?
snel beter worden! Mijn ovkaart is straks weer geldig dus kan ik gratis naar enschequote:Op zondag 27 augustus 2017 13:45 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ah ja, meh :$
T is al wel minder dan gisteren/eergisteren, maar ja; ik hoest nog wel ja
Oeh, dat klinkt idd superlekkerquote:Op zondag 27 augustus 2017 13:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
Laatst een chocolademousse mee gemaakt, dat was echt heel lekker.
M'n schoonzus heeft een regenboog aan Tony repen voor me gekocht.![]()
Thnx. Hoop het iigquote:Op zondag 27 augustus 2017 13:49 schreef Lot88 het volgende:
[..]
snel beter worden! Mijn ovkaart is straks weer geldig dus kan ik gratis naar ensche
Dat merk ken ik niet. Zal van de week eens kijken, witte chocolade met speculoos klinkt goedquote:Op zondag 27 augustus 2017 13:51 schreef Myraela het volgende:
Trouwens Sammz! Ik ben nu ook een hele grote fan van Johnny Doodle. Heb je die al geprobeerd? Ik ben normaal niet zo'n fan van witte chocolade, maar hun versie met speculoos is echt perfectie. En de melk met amaretti is ook heel erg lekker.
In het cenrum of was je bij mijn oude huis? Daar was vrijdag en zaterdag een festivalletje.quote:Op zondag 27 augustus 2017 13:40 schreef Lot88 het volgende:
[..]ben jij gister nog in Enschede geweest? Ik was er begin vd middag even en toen zag ik dat er een of ander wazig kunstfestival was vanaf 16.00 uur had er best heen gewild maar mijn ouders vonden het niks
centrum en ja ik was ook bij jouw oude huisquote:Op zondag 27 augustus 2017 13:58 schreef DrMarten het volgende:
[..]
In het cenrum of was je bij mijn oude huis? Daar was vrijdag en zaterdag een festivalletje.
Geen idee wat er in het centrum te doen was gister. Niet geweest. Maar er waren allerlei festivallen gister. Ook motorfestival op het vliegveld, makersfestival (kunstgedoe) op Roombeek.quote:Op zondag 27 augustus 2017 14:02 schreef Lot88 het volgende:
[..]
centrum en ja ik was ook bij jouw oude huisMaar festival was in het centrum.
Waar kun je dat kopen?quote:Op zondag 27 augustus 2017 13:51 schreef Myraela het volgende:
Trouwens Sammz! Ik ben nu ook een hele grote fan van Johnny Doodle. Heb je die al geprobeerd? Ik ben normaal niet zo'n fan van witte chocolade, maar hun versie met speculoos is echt perfectie. En de melk met amaretti is ook heel erg lekker.
Volgens mij in bijna elke supermarkt, maar helaas hebben veel kleine winkels juist de saaiste smaak met fudge en brownie liggen dus even een ah xl ofzo is het best.quote:
zelfde vak als waar tonys ligtquote:
Het is maar waar je je druk om man maken.quote:Op zondag 27 augustus 2017 15:26 schreef Lot88 het volgende:
[..]dit dacht ik net ook, maar dacht we hebben het over Haags dus laat maar
Geen uitzonderingen.quote:Op zondag 27 augustus 2017 15:26 schreef Lot88 het volgende:
[..]dit dacht ik net ook, maar dacht we hebben het over Haags dus laat maar
Ik zie het probleem niet.quote:Op zondag 27 augustus 2017 15:32 schreef Elvi het volgende:
[..]
Als hij daar aan gaat beginnen komt hij nooit aan de 500 posts per dag
ik maak mij iedere dag weer druk om mannenquote:Op zondag 27 augustus 2017 15:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het is maar waar je je druk om man maken.
geeft niet.quote:Op zondag 27 augustus 2017 15:33 schreef Lot88 het volgende:
[..]
ik maak mij iedere dag weer druk om mannen
Ik niet. Zo fijnquote:Op zondag 27 augustus 2017 15:33 schreef Lot88 het volgende:
[..]
ik maak mij iedere dag weer druk om mannen
Als het antwoord Harry Potter is, dan nee.quote:Op zondag 27 augustus 2017 15:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
Willen jullie weten wat t slechtste boek is dat ik ooit heb gelezen? ^^
yes pleasequote:Op zondag 27 augustus 2017 15:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
Willen jullie weten wat t slechtste boek is dat ik ooit heb gelezen? ^^
dat is het nietquote:Op zondag 27 augustus 2017 15:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als het antwoord Harry Potter is, dan nee.
https://www.bol.com/nl/p/de-loods/9200000016568486/quote:
goeie cover ookquote:Op zondag 27 augustus 2017 15:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
https://www.bol.com/nl/p/de-loods/9200000016568486/
Ik heb het uit gelezen omdat ik niet kon geloven dat het echt zo slecht was ofzo
Die is niet belangrijk.quote:
misschien wel heel veel mannen, kan ze iig iets goedquote:Op zondag 27 augustus 2017 15:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Die is niet belangrijk.![]()
Ik vraag me af wie de schrijfster heeft gepijpt om het uitgegeven te krijgen
daar is niks ergs aan hoorquote:Op zondag 27 augustus 2017 15:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik weet ook wel dat zoiets echt heel erg is om te zeggen, maar het is gewoon echt extreem slecht
Beschrijving van bol.com:quote:Op zondag 27 augustus 2017 15:49 schreef Ruse het volgende:
[..]
daar is niks ergs aan hoor
maar vertel eens dandoe eens wat voorbeelden
ja, die had ik al gelezen. maar een goede schrijver kan overal wel wat van makenquote:Op zondag 27 augustus 2017 15:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Beschrijving van bol.com:
Aan het fijne, ongecompliceerde leventje van Elsa komt abrupt een einde als ze met autopech langs de snelweg komt te staan. De automonteur die haar te hulp komt ontvoert haar en ze belandt in een loods waar nog vier meisjes zijn. Daar hoort ze dat ze slachtoffer is geworden van een verdwijningszaak en misbruikt zal worden voor sekstoerisme en door de mannen die daar aan verdienen.
Omdat de politie geen vorderingen maakt, gaat de moeder van Elsa op onderzoek uit en weet de meisjes op slinkse wijze uit de loods te bevrijden.
Als Elsa vrij is heeft ze nog maar een doel voor ogen: De zes mannen die hen avond aan avond hebben verkracht te elimineren.
Indrukwekkend verhaal over jonge vrouwen die onder bizarre omstandigheden hun gevangenschap moeten zien te overleven.
het is compleet ongeloofwaardig, de verhaallijn is ondanks t feit dat er geen tovenaars en kobolden in zitten fantasierijker dan de meeste fantasy, je prikt aan alle kanten gaten in t verhaal, die moeder is n soort superdetective lijkt wel, dan wordt er nog, om het maar lekker afschuwelijk te maken beschreven dat er n man bij zit met n menstruatiefetisj ofzo en alle personages zijn zo vlak als n velletje papier.quote:Op zondag 27 augustus 2017 15:51 schreef Ruse het volgende:
[..]
ja, die had ik al gelezen. maar een goede schrijver kan overal wel wat van maken
het klinkt wel echt als een pareltje en ik dacht direct, goh, wat knap van die moeder dat ze de loods wist te vindenquote:Op zondag 27 augustus 2017 15:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik pak bij de bieb regelmatig gewoon érgens een boek uit een kast, soms ontdek ik op die manier nieuwe schrijvers, soms vind ik n boek echt goed, soms oké, soms leg ik n boek weg en in dit geval was het dus zó slecht dat ik t van ellende uit heb gelezen.
Koeienvel? Schapenvel?quote:Op zondag 27 augustus 2017 16:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Die heb ik nog niet
[..]
Ik eigenlijk ook
Ow, dan maar t bed. Functioneert ook eh.quote:Op zondag 27 augustus 2017 16:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ook allebei niet. Komt nog maar ik moet even uitvogelen hoe en wat en zo
quote:Op zondag 27 augustus 2017 14:43 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik zie het wel eens bij de Jumbo en de AH. Zelf nooit gekocht
quote:Op zondag 27 augustus 2017 14:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Volgens mij in bijna elke supermarkt, maar helaas hebben veel kleine winkels juist de saaiste smaak met fudge en brownie liggen dus even een ah xl ofzo is het best.
quote:Op zondag 27 augustus 2017 14:51 schreef Lot88 het volgende:
[..]
zelfde vak als waar tonys ligtERG verslavend en wat ik kut vind is dat je er geen echte blokjes van kunt halen
Dat wordt online, ik heb het helaas nog nooit gezienquote:
Of de bankquote:Op zondag 27 augustus 2017 16:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ow, dan maar t bed. Functioneert ook eh.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |