Auto schurenquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 19:30 schreef Vinniiee het volgende:
Geen auto gewassen, wel geklust. Niet dat je er iets aan ziet. Morgen schuren
Auto schurenquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 19:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Auto schuren
Bij mij weer dikke krassen, omdat mensen niet opletten bij het parkeren
Ik moet maar nooit een volledig nieuwe auto kopen ...dat gaat niet goed.
Was je het ook van plan?quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 19:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hee toevallig. Ik heb ook geen auto gewassen.
Ik was van plan m op de oprit te wassen, ik in bikini, hakken aan, nat.quote:
WATTT?quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 19:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Auto schurenNee kozijnen.
Lekker is dat.Kan daar zo boos om worden.
Van de week ook, kwam ik net terug bij de auto van boodschappen doen, rijdt er net iemand het parkeervak naast mij uit (ik achteruit, zij vooruit ingeparkeerd). Blijft die muts achter mijn spiegel hangen![]()
Nee niks kapot gelukkig. Die muts reed snel wegquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 19:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
WATTT?![]()
Spiegel kapot? Muts geconfronteerd ??
Dat is dus de reden dat ik geen boodschappen meer doe
Dikke doei!
Volgende keer even de livestream doorsturenquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 19:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik was van plan m op de oprit te wassen, ik in bikini, hakken aan, nat.
Maar helaas.
Neenquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 19:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Volgende keer even de livestream doorsturen
Ja, ik praat dan nu ook ff niet over Samzz eh?quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 20:08 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Samzz zal juist afkoelen door de auto te gaan wassen
Lekker!quote:
Bierdrinkende fatties met spastische gezichtsuitdrukkingen.... Thnx but no thanksquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 20:10 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Lekkere bezweten mannen hoor
Justem!quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 20:10 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja, ik praat dan nu ook ff niet over Samzz eh?
Ik heb ook gevoel wittewel ;s
Zeeeeeeeeker wa!quote:
Tijdsverschil hequote:Op zaterdag 26 augustus 2017 20:12 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Nu pas? Ben al anderhalf uur bezig![]()
Enjoy
Val je daar niet op? Echte mannen hoorquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 20:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Bierdrinkende fatties met spastische gezichtsuitdrukkingen.... Thnx but no thanks
quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 20:13 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Val je daar niet op? Echte mannen hoor
Koekhappenquote:
Oh leuk!quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 20:34 schreef Vinniiee het volgende:
Hockey (vrouwen). België - Nederland
Me too, CotS. Me tooquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 20:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]Dat zou ik wel willen zien
quote:
Klinkt goedquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 20:07 schreef Joosie200 het volgende:
Goede barbecue is goed. Kipsate, hamburger, straks een sparerib van de betere slagerPrima afsluiting van de dubbele verjaardagendag
Ja en de andere reden is dat er mensen zijn ...quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 19:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee niks kapot gelukkig. Die muts reed snel weg
Haha, goede reden wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |