SPOILER: Enschede-meetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Ik geloof wel dat ze het echt nodig hebben. Maar ik heb een beetje een hekel aan dat gebedel bij andere mensenquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 17:23 schreef S95Sedan het volgende:
Figuren zoals dat verkloten het gewoon voor de mensen die wel echt in de shit zitten en hulp nodig hebben.
#vooroordeel
#jaikklaaggraag
quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 17:24 schreef Samzz het volgende:
Welkom bij de Relaties SCSPOILER: Enschede-meetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
I like tooootally know, right :$quote:
Now, let's hug. Omdat het kanquote:
Daar was ik ook verbaasd over jaquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 17:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, dat snapte ik sowieso niet. Rol die rolstoel naar de auto dan hoeft ie niet te kruipen. En verder, ruil de Mini in.
Gebedel is sowieso flauwekul ja.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 17:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik geloof wel dat ze het echt nodig hebben. Maar ik heb een beetje een hekel aan dat gebedel bij andere mensen.
Aan de andere kant, als het werkt, why not.
uit jou komt ook niet veel zinnigs hoorquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 17:33 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Gebedel is sowieso flauwekul ja.
Maar als ze dan wel een andere dure auto hebben dan heb je je prioriteiten gewoon niet op orde.
Dat zijn weer anderen. Hier in de buurt is het een jochie wiens rolstoel niet in de huidige bus past (of zo), die andere is een oudere jongen die naar de Mini moet kruipen (god knows why), die mensen willen een rolstoelbus (snap ik), maar ruilen vervolgens de Mini niet inquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 17:33 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Maar als ze dan wel een andere dure auto hebben dan heb je je prioriteiten gewoon niet op orde.
3quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 17:35 schreef Ruse het volgende:
[..]
uit jou komt ook niet veel zinnigs hoor
Whut?quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 17:35 schreef Ruse het volgende:
[..]
uit jou komt ook niet veel zinnigs hoor
Ik vind het gewoon typisch allemaal.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 17:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat zijn weer anderen. Hier in de buurt is het een jochie wiens rolstoel niet in de huidige bus past (of zo), die andere is een oudere jongen die naar de Mini moet kruipen (god knows why), die mensen willen een rolstoelbus (snap ik), maar ruilen vervolgens de Mini niet in.
Of zo. Ik weet t niet precies.
Allemaal heel sneu. Maar dat gebedel vind ik ook gewoon irritant.
Net als die mensen die een dikke auto rijden en bij de voedselbank komen.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 17:33 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja goed, bij de eersten kan ik niet in de portemonee kijken. Bij de tweede ook niet, maar Mini's zijn niet goedkoop. Zelfs 2ehands niet.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 17:38 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Whut?
[..]
Ik vind het gewoon typisch allemaal.
Beetje hetzelfde als mensen die het niet breed hebben maar wel per dag een pakje wegpaffen.
Bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 17:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Net als die mensen die een dikke auto rijden en bij de voedselbank komen.
Ik mag verder niet oordelen maar als ze die dan wel aan het eind vd straat neerzetten heb ik toch mijn twijfels over dat soort mensen en hun prioriteiten
Ja nja, zei al vooroordeel.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 17:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja goed, bij de eersten kan ik niet in de portemonee kijken. Bij de tweede ook niet, maar Mini's zijn niet goedkoop. Zelfs 2ehands niet.
Wowquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 17:53 schreef S95Sedan het volgende:
http://www.ad.nl/tilburg/(...)diamantino~a5d6c89d/
Mooi toch initiatieven.
Ze heeft er wel kijk op:quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 17:53 schreef S95Sedan het volgende:
http://www.ad.nl/tilburg/(...)diamantino~a5d6c89d/
Mooi toch initiatieven.
quote:Maar twee weken geleden wilde ze ineens een kindje met neuroblastoom helpen, want dat leverde meer op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |