Je weet dat met alle fiscale voordeeltjes voor ZZP'ers en elektrisch rijden dat voor een ZZP'er een Tesla neerkomt op ~35k ipv de volle mep?quote:
als ik zou móeten kiezen voor jou zou t Monica zijnquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 13:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vind ik ook wel grappig, idd.
Ik weet niet met wie ik me het meest identificeer... Geen eigenlijk.
Whyquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 13:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
als ik zou móeten kiezen voor jou zou t Monica zijn
Precies, BTW eraf, allerlei ondernemingsvoordelen eraf en een Tesla S gaat van 100k zo door de helft. Dan is het nog een keer te doen. Plus puur zakelijk rijden en erop afschrijven doet de rest.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 13:32 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Je weet dat met alle fiscale voordeeltjes voor ZZP'ers en elektrisch rijden dat voor een ZZP'er een Tesla neerkomt op ~35k ipv de volle mep?
pics?quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 13:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dank je! Jij ook![]()
En ja, tis nu echt nog wel n bouwput, maar het wordt steeds duidelijker hoe t gaat worden en dat is fijn![]()
En we hebben n heel mooie overkapping zo, nog t dak en de vloer en dan is hij klaar
omdat ze t meest serieus en volwassen is en jij hebt dat ook wel.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 13:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Why? Ik vind mezelf niet zo'n dwangneuroot met smetvrees
.
Oh zoquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 13:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
omdat ze t meest serieus en volwassen is en jij hebt dat ook wel.
Ik heb het niet over smetvrees of dwangneuroses
Lekker aan het genieten van deze zomerse dag?quote:
Moet je Lot vragen. Zij heeft de datumprikker verzonden dacht ik.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 13:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Wanneer komt er eigenlijk een datum voor de Enschede-meet?
Het is hier bewolktquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 13:54 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Lekker aan het genieten van deze zomerse dag?
Noesssquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 13:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Het is hier bewolktEn nog niet zo lang uit bed, straks weer werken
![]()
Jij wel?
Er werd toch Monica gezegd?quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 13:57 schreef Harmankardon het volgende:
Hoe de fuck is Phoebe het meest volwassen
Veel plezier?quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 13:56 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
NoesssIk ben allang uit bed. Op naar verjaardag nummer 2. Handig als meer familie op dezelfde jarig zijn
Dat was meer van toepassing op vanochtendquote:
Wentelteefjesquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 14:00 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Dat was meer van toepassing op vanochtendOma, meerdere tantes, mijn ma, zus en nichtje waren aanwezig. Een kippenhok is er niks bij
Zus en een tante zijn tegelijkertijd jarig. En ik had beloofd om voor mijn tante wentelteefjes te maken. Dus zo gezegd,zo gedaan.
Nu op weg naar zusjelief. Mijn ouders komen ook langs en dan mooi richting de bbq straks
Pain perdu aldus de Fransen. Klopt wel want met verloren oud brood maak je de beste. Thx, eerst glutenvrije zelfgemaakte taartquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 14:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wentelteefjes![]()
Eet smakelijk op de bbq dan
Ik weet niet anders dan dat daar oud brood voor wordt gebruikt. Thuis werd het brood in ieder geval altijd zo op gemaakt als het al wat uitgedroogd was.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 14:03 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Pain perdu aldus de Fransen. Klopt wel want met verloren oud brood maak je de beste.
Haha thx, eerst glutenvrije zelfgemaakte taartDaarna pas bbq
![]()
Moet je lang werken? Morgen ook nog? Of kan je morgen toch nog even genieten van dit heerlijke weer?
Ik las scheetmasker en dacht whut?quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 14:11 schreef Elvi het volgende:
Ik heb zo'n sheetmask en de eerste schuimde onwijs en de tweede glijd van m'n gezicht afik ga dat nooit 20 minuten op m'n gezicht houden
quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 14:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik las scheetmasker en dacht whut?
Okquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 14:32 schreef Elvi het volgende:
[..]![]()
Nee ik had deze:
https://doubledarespa.com(...)ling-microfiber-mask
Ik ook niet echt. Deze zat in een Styletone box waar ik een abbonement op hebquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 14:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ok
Ik gebruik amper maskers....
Feeling hot hot hotquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 14:41 schreef Vinniiee het volgende:
Lekker klussen achter een raam waar de zon op staat
Als je niet zo'n lui stuk vreten was had je al lang klaar geweest.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 14:41 schreef Vinniiee het volgende:
Lekker klussen achter een raam waar de zon op staat
Ik ga kapotquote:
Dat is waarquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 14:49 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Als je niet zo'n lui stuk vreten was had je al lang klaar geweest.
De hittequote:Op zaterdag 26 augustus 2017 15:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Van de hitte of van mijn grapje![]()
ga je bumsen?quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 16:01 schreef Samzz het volgende:
Zo, vanavond doe ik mijn strapless jurk aan. Maar ik twijfel over de schoenen.
Als dat synoniem is voor barbeque-feesje, dan ja.quote:
Zijn dan platte schoenen niet het handigst? Ik weet natuurlijk niet de precieze hoe en wat, maar als het gras betreft oid loopt het gemakkelijkerquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 16:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als dat synoniem is voor barbeque-feesje, dan ja.
Nee, ik bedoel meer ik twijfel over de kleurquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 16:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Zijn dan platte schoenen niet het handigst? Ik weet natuurlijk niet de precieze hoe en wat, maar als het gras betreft oid loopt het gemakkelijker
Owquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 16:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel meer ik twijfel over de kleur.
Het is niet op gras, dus ik doe hakken aan.
of je worst lust? ik weet niet hoe jouw bbq-feestjes gaanquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 16:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als dat synoniem is voor barbeque-feesje, dan ja.
Ben je mal. Had ik maar duidelijk moeten zijn.quote:
Soort sausage festquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 16:13 schreef Ruse het volgende:
[..]
of je worst lust? ik weet niet hoe jouw bbq-feestjes gaan
Hm.... persoonlijk, maar dat ben ik (en ik heb nul verstand van mode) zou ik voor rood gaan. Ik denk dat roze een beetje gaat vloeken als ik het zo lees. En nude is zo gewoontjes voor een feest (en vloekt misschien ook). Rood is lekker vrolijk, en past bij die kleuren.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 16:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ben je mal. Had ik maar duidelijk moeten zijn.
Maar goed, ik twijfel tussen rood (de obvious keuze onder een blauw/witte jurk), lichtroze en nude peeptoes.
quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 16:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nu al benieuwd naar dit gifje met jou als hoofdpersoon.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 16:24 schreef Samzz het volgende:
Bij wit en blauw vloekt geen enkele kleur.
Maar goed, heb nog een paar uur om erover te denken.
Paars, zwart, en groen.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 16:24 schreef Samzz het volgende:
Bij wit en blauw vloekt geen enkele kleur.
Maar goed, heb nog een paar uur om erover te denken.
sinds die wit/gouden jurkquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 16:30 schreef Samzz het volgende:
Hoezo vloeken zwart en blauw met elkaar? Sinds wanneer?
Een tijd terug (waarschijnlijk meer dan een jaar, weet niet precies) was er een grote discussie rondom een foto van een jurkje die bij bepaalde lichtval blauw/zwart leek en bij andere wit/goud (dat lag aan de foto en het licht van je beeldscherm). En iedereen maakte zich er heel druk om. Ik ga voor je googlelenquote:
Die is lila en brons #SpeciaalSneeuwvlokjequote:Op zaterdag 26 augustus 2017 16:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dittum
https://froot.nl/posttype(...)kleur-van-deze-jurk/
Oh dat heb ik volledig gemistquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 16:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dittum
https://froot.nl/posttype(...)kleur-van-deze-jurk/
I can agree with thatquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 16:39 schreef Elvi het volgende:
[..]
Die is lila en brons #SpeciaalSneeuwvlokje
Wat heb je precies verpest?quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 16:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Sorry dat ik het voor je verpest heb
Een mooie wereld waarin mensen zich niet druk maken om de kleuren van een (lelijk) jurkje. Daarmee is een stuk van je onschuld mee vergaanquote:
Oh maar ik wist al dat mensen zich graag druk maken om niks.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 17:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Een mooie wereld waarin mensen zich niet druk maken om de kleuren van een (lelijk) jurkje. Daarmee is een stuk van je onschuld mee vergaan
Gelukkig maar, begon me al schuldig te voelenquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 17:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh maar ik wist al dat mensen zich graag druk maken om niks.
Waarom in godsnaamquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 17:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Gelukkig maar, begon me al schuldig te voelen
Bij mij op FB was er zelfs een rel ontstaan erover en als ik bij vrienden op de thee ging, begon vroeger of later het gesprek erover. En ik wilde net gewoon even mooi dramatisch doen
Gewoon melding van maken?quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 17:09 schreef Samzz het volgende:
Een vader spamt een verkoopgroep op Facebook vol met oproepen te doneren zodat ze een rolstoelbus kunnen kopen.
De eerste keer was dat nog leuk en zo. Maar nu wordt t irritant.
Mja, vind ik ook weer zo sneu en NSBquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 17:11 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Gewoon melding van maken?
Verwijderen ze vanzelf wel een keer toch.
#TeamBlauw/zwartquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 16:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Een tijd terug (waarschijnlijk meer dan een jaar, weet niet precies) was er een grote discussie rondom een foto van een jurkje die bij bepaalde lichtval blauw/zwart leek en bij andere wit/goud (dat lag aan de foto en het licht van je beeldscherm). En iedereen maakte zich er heel druk om. Ik ga voor je googlelen
Omdat het kan! Na Harry Potter kookboek verbaas ik mij nergens meer overquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 17:00 schreef Elvi het volgende:
Mensen... luister... Er is een OFFICIEEL kookboek van World of Warcraft.
Waarom
Hoezo? Op een gegeven moment dan is het wel een keer mooi geweest toch.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 17:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, vind ik ook weer zo sneu en NSB.
Ik snap niet hoe je die jurk als blauw zwart kunt zienquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 17:13 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
#TeamBlauw/zwart
Ik heb er nooit wit/goud in kunnen zien.
True.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 17:14 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hoezo? Op een gegeven moment dan is het wel een keer mooi geweest toch.
Dat kan diegene zelf ook wel verwachten/bedenken.
Oh my godquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 17:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
True.
De naam van de jongen helpt ook niet. Diamantino.
Jezusquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 17:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
True.
Van die jongen die over de grond moest kruipen?quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 17:09 schreef Samzz het volgende:
Een vader spamt een verkoopgroep op Facebook vol met oproepen te doneren zodat ze een rolstoelbus kunnen kopen.
De eerste keer was dat nog leuk en zo. Maar nu wordt t irritant.
Als een naam al een handicap op zich is....quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 17:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
True.
Nee, dat snapte ik sowieso niet. Rol die rolstoel naar de auto dan hoeft ie niet te kruipen. En verder, ruil de Mini in.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 17:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Van die jongen die over de grond moest kruipen?
Was dat joch altijd al gehandicapt? Dan hebben ze een onhandige autokeuze gemaaktquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 17:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, dat snapte ik sowieso niet. Rol die rolstoel naar de auto dan hoeft ie niet te kruipen. En verder, ruil de Mini in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |