Pain perdu aldus de Fransen. Klopt wel want met verloren oud brood maak je de beste. Thx, eerst glutenvrije zelfgemaakte taartquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 14:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wentelteefjes![]()
Eet smakelijk op de bbq dan
Ik weet niet anders dan dat daar oud brood voor wordt gebruikt. Thuis werd het brood in ieder geval altijd zo op gemaakt als het al wat uitgedroogd was.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 14:03 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Pain perdu aldus de Fransen. Klopt wel want met verloren oud brood maak je de beste.
Haha thx, eerst glutenvrije zelfgemaakte taartDaarna pas bbq
![]()
Moet je lang werken? Morgen ook nog? Of kan je morgen toch nog even genieten van dit heerlijke weer?
Ik las scheetmasker en dacht whut?quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 14:11 schreef Elvi het volgende:
Ik heb zo'n sheetmask en de eerste schuimde onwijs en de tweede glijd van m'n gezicht afik ga dat nooit 20 minuten op m'n gezicht houden
quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 14:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik las scheetmasker en dacht whut?
Okquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 14:32 schreef Elvi het volgende:
[..]![]()
Nee ik had deze:
https://doubledarespa.com(...)ling-microfiber-mask
Ik ook niet echt. Deze zat in een Styletone box waar ik een abbonement op hebquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 14:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ok
Ik gebruik amper maskers....
Feeling hot hot hotquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 14:41 schreef Vinniiee het volgende:
Lekker klussen achter een raam waar de zon op staat
Als je niet zo'n lui stuk vreten was had je al lang klaar geweest.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 14:41 schreef Vinniiee het volgende:
Lekker klussen achter een raam waar de zon op staat
Ik ga kapotquote:
Dat is waarquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 14:49 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Als je niet zo'n lui stuk vreten was had je al lang klaar geweest.
De hittequote:Op zaterdag 26 augustus 2017 15:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Van de hitte of van mijn grapje![]()
ga je bumsen?quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 16:01 schreef Samzz het volgende:
Zo, vanavond doe ik mijn strapless jurk aan. Maar ik twijfel over de schoenen.
Als dat synoniem is voor barbeque-feesje, dan ja.quote:
Zijn dan platte schoenen niet het handigst? Ik weet natuurlijk niet de precieze hoe en wat, maar als het gras betreft oid loopt het gemakkelijkerquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 16:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als dat synoniem is voor barbeque-feesje, dan ja.
Nee, ik bedoel meer ik twijfel over de kleurquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 16:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Zijn dan platte schoenen niet het handigst? Ik weet natuurlijk niet de precieze hoe en wat, maar als het gras betreft oid loopt het gemakkelijker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |