Wat een onzinquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 13:09 schreef Faxie het volgende:
[..]
Als je genoeg geld hebt voor een Tesla, koop je echt geen Tesla
Uhuhquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 13:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ow... dat's niet leuk
Films kijken met vriendjelief
Dat is wel leukquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 13:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ow... dat's niet leuk
Films kijken met vriendjelief
Nog geen flauw idee. Hij komt zo en dan gaan we rondklikken op Netflixquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 13:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat is wel leukWelke films?
Veel plezier!quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 13:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
Nog 1 weekje meer werken dan normaal![]()
Nu make-up op doen en naar verjaardag/housewarming![]()
En wat wordt onze tuin toch mooi
Ik denk dat Chandler wel mijn favoriet isquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 13:13 schreef STING het volgende:
[..]
Zeker
You like it when I put on the vaporub?
Yes... it's all so very good.
Chillquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 13:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nog geen flauw idee. Hij komt zo en dan gaan we rondklikken op Netflix
Ja, de mijne ook, ik kan me ook het meest met hem identificerenquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 13:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk dat Chandler wel mijn favoriet is.
Ik heb 4 muggenbulten onder elkaar op mn armquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 13:19 schreef Samzz het volgende:
Ik heb echt een debiel grote bult op m'n been. Gestoken door iets.
I can see that.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 13:21 schreef STING het volgende:
[..]
Ja, de mijne ook, ik kan me ook het meest met hem identificeren
Eensquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 13:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik heb 4 muggenbulten onder elkaar op mn armKutmuggen
Vind ik ook wel grappig, idd.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 13:26 schreef Ruse het volgende:
CC zendt nu die oude afleveringen uit, vet leuk om ze zo jong te zien. ik identificeer me het meest met Phoebe denk ik
dank je! Jij ookquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 13:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Veel plezier!
En fijn van jullie tuin
Phoebequote:Op zaterdag 26 augustus 2017 13:26 schreef Ruse het volgende:
CC zendt nu die oude afleveringen uit, vet leuk om ze zo jong te zien. ik identificeer me het meest met Phoebe denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |