Dat weet je of dat denk je?quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 13:06 schreef Faxie het volgende:
[..]
Omdat niemand zo'n ding voor de volle mep haalt
ik ook, beter dan de S zelfs. en vleugeldeurenquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 13:05 schreef Samzz het volgende:
Ik vind de model 3 en model x ook wel tof. Ik houd alleen niet zo van die vleugeldeuren.
Kan die dan vliegen?quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 13:07 schreef Ruse het volgende:
[..]
ik ook, beter dan de S zelfs. en vleugeldeuren
nee, maar doet het wel goed op tinder denk ikquote:
Als je genoeg geld hebt voor een Tesla, koop je echt geen Teslaquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 13:08 schreef STING het volgende:
[..]
Omdat de meeste mensen niet genoeg geld hebben om er een te kopen
Ik ben erg zeker van mijn zaak, zeg maar.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 13:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]Knap hoe je zo'n zin onzeker laat klinken
Je kunt je moeilijk voorstellen dat mensen met veel geld fan zijn van Tesla's? Why?quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 13:09 schreef Faxie het volgende:
[..]
Als je genoeg geld hebt voor een Tesla, koop je echt geen Tesla
Zeiden we vroeger altijd in het cafequote:Op zaterdag 26 augustus 2017 13:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]Knap hoe je zo'n zin onzeker laat klinken
Ik geloof denk ik dat ik erin geloof jaquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 13:09 schreef STING het volgende:
[..]
Ik ben erg zeker van mijn zaak, zeg maar.
Vooral omgeving Zeelandquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 13:08 schreef Ruse het volgende:
[..]
nee, maar doet het wel goed op tinder denk ik
Aws... niet huilen, ik zal niet meer plagenquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 13:09 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zeiden we vroeger altijd in het cafe
Oh dat vind ik echt niks.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 13:07 schreef Ruse het volgende:
[..]
ik ook, beter dan de S zelfs. en vleugeldeuren
Klopt ook hoor, niets mis met leaseauto's.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 13:10 schreef Ruse het volgende:
wat maakt het eigenlijk uit of iets een leasebak is of niet? zelfs die kleine kutautootjes lease je tegenwoordig, dat betekent toch niks voor de auto zelf?
ja, dat ga ik ook doen. Ik heb alleen iets fout gedaan met reserveren, dus ik geloof niet dat t officieel via die site is gegaan, maar goed, dan nog vind ik t echt heel erg belachelijk.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 12:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Melden bij Airbnb, geef ons het adres gaan we negatieve recensies plaatsen over uitwerpselen in de bedden enzo!
Veel hipsters daar ja, kan ik mij voorstellenquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 13:08 schreef Ruse het volgende:
[..]
nee, maar doet het wel goed op tinder denk ik
Oh dat maakt ook niet uit. Ieder zijn keuze.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 13:10 schreef Ruse het volgende:
wat maakt het eigenlijk uit of iets een leasebak is of niet? zelfs die kleine kutautootjes lease je tegenwoordig, dat betekent toch niks voor de auto zelf?
Werkenquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 13:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nog goede plannen voor deze woeste zaterdag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |