Nou jaquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 12:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
Goffereerste keer Airbnb ding geboekt, zegt dat mens twee weken vantevoren af met de tip: zoek maar wat anders
ja, doos, dan is appelpop en zit alles vol...
Laatste trein terug dan maar![]()
Melden bij Airbnb, geef ons het adres gaan we negatieve recensies plaatsen over uitwerpselen in de bedden enzo!quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 12:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
Goffereerste keer Airbnb ding geboekt, zegt dat mens twee weken vantevoren af met de tip: zoek maar wat anders
ja, doos, dan is appelpop en zit alles vol...
Laatste trein terug dan maar![]()
Het was een Belg in een Teslaquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 12:48 schreef STING het volgende:
[..]
Dacht ik al
Arme Duitsers helemaal van slag
MI van jou met jouw jurkje in een Tesla, omgquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 12:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het was een Belg in een Tesla.
Ik had terug moeten fluiten. Tesla.
sowieso is terugfluiten wel coolquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 12:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het was een Belg in een Tesla.
Ik had terug moeten fluiten. Tesla.
Ik vind Tesla's echt zo awesomequote:Op zaterdag 26 augustus 2017 12:56 schreef STING het volgende:
[..]
MI van jou met jouw jurkje in een Tesla, omg(Voor Tesla maak ik een uitzondering, misschien komt het omdat ik er elke dag langs fiets
)
Ja dat soort dingen bedenk ik achterafquote:
Alleen die model S rest is ook oerlelijkquote:
Ik zie alleen maar model S hierquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 13:02 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Alleen die model S rest is ook oerlelijk
Elke Tesla is een leasebakquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 13:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Denk niet dat dit een leasebak was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |