Hoe lang heb je al koorts dan?quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 12:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Het schiet eigenlijk voor geen meter op![]()
Als ik vanavond nog steeds koorts heb, bel ik gewoon even naar de huisartsenpost. Misschien wat dramatisch, maar ik kijk wel even
Thanksquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 12:09 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ja hij staat je prachtig. En dat snap ik
Als je even die bloosemoticon verandert voor een blije dan is het perfectquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 12:06 schreef Samzz het volgende:
Goedemiddag.
I look amazing. En zo voel ik me ook
.
Heb je wel koortsremmers?quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 12:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Het schiet eigenlijk voor geen meter op![]()
Als ik vanavond nog steeds koorts heb, bel ik gewoon even naar de huisartsenpost. Misschien wat dramatisch, maar ik kijk wel even
quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 12:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Als je even die bloosemoticon verandert voor een blije dan is het perfect
You are amazing
You go girl!
Als ik het zo begrijp dan is 3 tot 5 dagen gangbaar voor koorts en 39,5 nog 'normaal'.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 12:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Sinds woensdag en het blijft maar boven de 39.5
Nee en ja. Ik kan droog voedsel verdragen (crackers, beschuitjes) en slappe thee. (vanavond weer een poging tot warm eten. Probeer zoveel mogelijk mijn eetlijst te volgen)quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 12:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heb je wel koortsremmers?
En hoe is t met het overgeven? Al minder?
Ooooh, dan wacht ik het weekend even afquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 12:13 schreef STING het volgende:
[..]
Als ik het zo begrijp dan is 3 tot 5 dagen gangbaar voor koorts en 39,5 nog 'normaal'.
Klinkt als de griepquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 12:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nee en ja. Ik kan droog voedsel verdragen (crackers, beschuitjes) en slappe thee.
Alleen ik blijf enorme buikloop hebben. Zo erg dat ik vannacht flauw viel van de wc-pot af. Dus het braken is wel zo ongeveer klaar, alleen mijn darmen nog (kan gewoon niet rechtop staan van de buikpijn)
Maar goed... straks komt vriendjelief me vertroetelen
Bron: https://www.gezondheidspl(...)ehandeling/item36529quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 12:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ooooh, dan wacht ik het weekend even af
Dank u dank u!quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 12:15 schreef STING het volgende:
[..]
Bron: https://www.gezondheidspl(...)ehandeling/item36529
Klinkt als een flinke griep. Beterschap meisquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 12:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nee en ja. Ik kan droog voedsel verdragen (crackers, beschuitjes) en slappe thee. (vanavond weer een poging tot warm eten. Probeer zoveel mogelijk mijn eetlijst te volgen)
Alleen ik blijf enorme buikloop hebben. Zo erg dat ik vannacht flauw viel van de wc-pot af. Dus het braken is wel zo ongeveer klaar, alleen mijn darmen nog (kan gewoon niet rechtop staan van de buikpijn)
Maar goed... straks komt vriendjelief me vertroetelen
Dank je wel!quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 12:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klinkt als een flinke griep. Beterschap meis.
Die luister ik net.quote:
Daarom werd er geflotenquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 12:44 schreef STING het volgende:
[..]
Goed weer om met je jurkje te gaan flaneren
Nou jaquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 12:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
Goffereerste keer Airbnb ding geboekt, zegt dat mens twee weken vantevoren af met de tip: zoek maar wat anders
ja, doos, dan is appelpop en zit alles vol...
Laatste trein terug dan maar![]()
Melden bij Airbnb, geef ons het adres gaan we negatieve recensies plaatsen over uitwerpselen in de bedden enzo!quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 12:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
Goffereerste keer Airbnb ding geboekt, zegt dat mens twee weken vantevoren af met de tip: zoek maar wat anders
ja, doos, dan is appelpop en zit alles vol...
Laatste trein terug dan maar![]()
Het was een Belg in een Teslaquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 12:48 schreef STING het volgende:
[..]
Dacht ik al
Arme Duitsers helemaal van slag
MI van jou met jouw jurkje in een Tesla, omgquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 12:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het was een Belg in een Tesla.
Ik had terug moeten fluiten. Tesla.
sowieso is terugfluiten wel coolquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 12:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het was een Belg in een Tesla.
Ik had terug moeten fluiten. Tesla.
Ik vind Tesla's echt zo awesomequote:Op zaterdag 26 augustus 2017 12:56 schreef STING het volgende:
[..]
MI van jou met jouw jurkje in een Tesla, omg(Voor Tesla maak ik een uitzondering, misschien komt het omdat ik er elke dag langs fiets
)
Ja dat soort dingen bedenk ik achterafquote:
Alleen die model S rest is ook oerlelijkquote:
Ik zie alleen maar model S hierquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 13:02 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Alleen die model S rest is ook oerlelijk
Elke Tesla is een leasebakquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 13:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Denk niet dat dit een leasebak was.
Dat weet je of dat denk je?quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 13:06 schreef Faxie het volgende:
[..]
Omdat niemand zo'n ding voor de volle mep haalt
ik ook, beter dan de S zelfs. en vleugeldeurenquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 13:05 schreef Samzz het volgende:
Ik vind de model 3 en model x ook wel tof. Ik houd alleen niet zo van die vleugeldeuren.
Kan die dan vliegen?quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 13:07 schreef Ruse het volgende:
[..]
ik ook, beter dan de S zelfs. en vleugeldeuren
nee, maar doet het wel goed op tinder denk ikquote:
Als je genoeg geld hebt voor een Tesla, koop je echt geen Teslaquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 13:08 schreef STING het volgende:
[..]
Omdat de meeste mensen niet genoeg geld hebben om er een te kopen
Ik ben erg zeker van mijn zaak, zeg maar.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 13:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]Knap hoe je zo'n zin onzeker laat klinken
Je kunt je moeilijk voorstellen dat mensen met veel geld fan zijn van Tesla's? Why?quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 13:09 schreef Faxie het volgende:
[..]
Als je genoeg geld hebt voor een Tesla, koop je echt geen Tesla
Zeiden we vroeger altijd in het cafequote:Op zaterdag 26 augustus 2017 13:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]Knap hoe je zo'n zin onzeker laat klinken
Ik geloof denk ik dat ik erin geloof jaquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 13:09 schreef STING het volgende:
[..]
Ik ben erg zeker van mijn zaak, zeg maar.
Vooral omgeving Zeelandquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 13:08 schreef Ruse het volgende:
[..]
nee, maar doet het wel goed op tinder denk ik
Aws... niet huilen, ik zal niet meer plagenquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 13:09 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zeiden we vroeger altijd in het cafe
Oh dat vind ik echt niks.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 13:07 schreef Ruse het volgende:
[..]
ik ook, beter dan de S zelfs. en vleugeldeuren
Klopt ook hoor, niets mis met leaseauto's.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 13:10 schreef Ruse het volgende:
wat maakt het eigenlijk uit of iets een leasebak is of niet? zelfs die kleine kutautootjes lease je tegenwoordig, dat betekent toch niks voor de auto zelf?
ja, dat ga ik ook doen. Ik heb alleen iets fout gedaan met reserveren, dus ik geloof niet dat t officieel via die site is gegaan, maar goed, dan nog vind ik t echt heel erg belachelijk.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 12:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Melden bij Airbnb, geef ons het adres gaan we negatieve recensies plaatsen over uitwerpselen in de bedden enzo!
Veel hipsters daar ja, kan ik mij voorstellenquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 13:08 schreef Ruse het volgende:
[..]
nee, maar doet het wel goed op tinder denk ik
Oh dat maakt ook niet uit. Ieder zijn keuze.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 13:10 schreef Ruse het volgende:
wat maakt het eigenlijk uit of iets een leasebak is of niet? zelfs die kleine kutautootjes lease je tegenwoordig, dat betekent toch niks voor de auto zelf?
Werkenquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 13:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nog goede plannen voor deze woeste zaterdag?
Wat een onzinquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 13:09 schreef Faxie het volgende:
[..]
Als je genoeg geld hebt voor een Tesla, koop je echt geen Tesla
Uhuhquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 13:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ow... dat's niet leuk
Films kijken met vriendjelief
Dat is wel leukquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 13:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ow... dat's niet leuk
Films kijken met vriendjelief
Nog geen flauw idee. Hij komt zo en dan gaan we rondklikken op Netflixquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 13:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat is wel leukWelke films?
Veel plezier!quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 13:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
Nog 1 weekje meer werken dan normaal![]()
Nu make-up op doen en naar verjaardag/housewarming![]()
En wat wordt onze tuin toch mooi
Ik denk dat Chandler wel mijn favoriet isquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 13:13 schreef STING het volgende:
[..]
Zeker
You like it when I put on the vaporub?
Yes... it's all so very good.
Chillquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 13:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nog geen flauw idee. Hij komt zo en dan gaan we rondklikken op Netflix
Ja, de mijne ook, ik kan me ook het meest met hem identificerenquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 13:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk dat Chandler wel mijn favoriet is.
Ik heb 4 muggenbulten onder elkaar op mn armquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 13:19 schreef Samzz het volgende:
Ik heb echt een debiel grote bult op m'n been. Gestoken door iets.
I can see that.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 13:21 schreef STING het volgende:
[..]
Ja, de mijne ook, ik kan me ook het meest met hem identificeren
Eensquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 13:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik heb 4 muggenbulten onder elkaar op mn armKutmuggen
Vind ik ook wel grappig, idd.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 13:26 schreef Ruse het volgende:
CC zendt nu die oude afleveringen uit, vet leuk om ze zo jong te zien. ik identificeer me het meest met Phoebe denk ik
dank je! Jij ookquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 13:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Veel plezier!
En fijn van jullie tuin
Phoebequote:Op zaterdag 26 augustus 2017 13:26 schreef Ruse het volgende:
CC zendt nu die oude afleveringen uit, vet leuk om ze zo jong te zien. ik identificeer me het meest met Phoebe denk ik
Je weet dat met alle fiscale voordeeltjes voor ZZP'ers en elektrisch rijden dat voor een ZZP'er een Tesla neerkomt op ~35k ipv de volle mep?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |