Ik dacht dat het Yvie was. Kan ook allebei want #openrelatieleefquote:
quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 11:39 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Thanks
Die is net naar huisOverigens ook geen date meer
![]()
quote:
Hier kan toch sowieso alles?quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 11:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik dacht dat het Yvie was. Kan ook allebei want #openrelatieleef
Ja hoor. Buk maar!quote:
D'aaawhhhquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 11:39 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Thanks
Die is net naar huisOverigens ook geen date meer
![]()
Hey youquote:
Goed, stond op het punt om te gaan douchen. En nu een schone deerne als jijzelf zich hier meldt, wordt de urgentie alleen maar groter om mijzelf ff op te frissen.quote:
Schoon indeed, ik heb uren geleden al onder de douche gestaanquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 11:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Goed, stond op het punt om te gaan douchen. En nu een schone deerne als jijzelf zich hier meldt, wordt de urgentie alleen maar groter om mijzelf ff op te frissen.
En jij?
Ik heb een langzaam-aan-dag vandaag. Dat ik ga douchen is in die zin al een wonder.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 11:57 schreef L-E het volgende:
Schoon indeed, ik heb uren geleden al onder de douche gestaan
Verder prima, vanavond dansen en maandag op vakantie
Pics or it didn't happen!quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 12:06 schreef Samzz het volgende:
Goedemiddag.
I look amazing. En zo voel ik me ook
.
Voel je je al wat beter?quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 12:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik ben stiekem weer in bed gekropen en nu er weer uit
Snap ik met zo'n jurkquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 12:06 schreef Samzz het volgende:
Goedemiddag.
.
dan zal dat wel mooi matchen.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 12:06 schreef Samzz het volgende:
Goedemiddag.
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |