SPOILER: Enschede-meetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door Vinniiee op 26-08-2017 09:33:21 ]
Nope, niksquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 09:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nog leuke plannen dit weekend?
Waarom is er geen Alkmaarse kermis meet?quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 09:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nog leuke plannen dit weekend?
Lola komt met mij meeten dus die kan niet.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 09:46 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Waarom is er geen Alkmaarse kermis meet?
Haha zou moeten klussen...? Maar? Geen zin in?quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 09:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nope, niksIk zou moeten klussen
Jij/jullie?
Omdat kermis kut isquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 09:46 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Waarom is er geen Alkmaarse kermis meet?
Als dat geen scharen wordt.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 09:49 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Lola komt met mij meeten dus die kan niet.
quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 09:50 schreef LovelyLady het volgende:
Oh ik hoor net dat ik plannen heb
Nee, heb ik nooit zin inquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 09:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Haha zou moeten klussen...? Maar? Geen zin in?
Ik/wij heb(ben) geen plannen nog.
Boodschappen maar verder zie ik het wel.
[..]
Omdat kermis kut isen er verder geen fokkers in Alkmaar wonen.
Irriteer je je daar dan niet aan? Dat het niet af is?quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 09:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, heb ik nooit zin in.
Oh, valt mee.
lekker tochquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 09:50 schreef LovelyLady het volgende:
Oh ik hoor net dat ik plannen heb
Nee dat valt wel meequote:Op zaterdag 26 augustus 2017 09:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Irriteer je je daar dan niet aan? Dat het niet af is?
Ik handel dat slecht hoor
quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 09:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
kan Ik niet ontkennen.
Ohquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 09:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Haha zou moeten klussen...? Maar? Geen zin in?
Ik/wij heb(ben) geen plannen nog.
Boodschappen maar verder zie ik het wel.
[..]
Omdat kermis kut isen er verder geen fokkers in Alkmaar wonen.
Genoeg fokkers die in NH wonen.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 10:01 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Oh
En er wonen wel fokkers in NH
quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 10:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Genoeg fokkers die in NH wonen.
En nu?
quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 10:02 schreef Lot88 het volgende:
[..]ik zie gewoon voor mij welk gezicht jij trekt bij deze post
Nu nog steeds denk ik.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 10:01 schreef LovelyLady het volgende:
Genoeg fokkers die in NH wonen.
En nu?
quote:
Vandaagquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 08:40 schreef TaMieke het volgende:
Goedemorgen!!
Proficiat Rex(dat is toch vandaag? Of ging je het alleen vandaag vieren
)
Thanks!quote:
quote:
Hoezo ouwe lul? Je hebt nog ff voor je 30 wordtquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 10:26 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
VandaagDus danku!
[..]
Thanks!
[..]Ouwe lul nu -o-
Dankje1
Altijd nog beter dan een bak yoghurt over je bank flikkerenquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 10:47 schreef ElDinosaur het volgende:
Heb je bijna perfect deeg, laat je het scheef uit de kom in de pan vallen.
Brood?quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 10:47 schreef ElDinosaur het volgende:
Dat zal lekker gaan ruiken.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 10:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Altijd nog beter dan een bak yoghurt over je bank flikkeren![]()
Kinderenquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 10:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als je het binnen 5 seconden weer het opgeraapt, kun je het gewoon nog eten.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 10:47 schreef ElDinosaur het volgende:
Volgens mij kan dat wel. Heb het snel afgenomen in de hoop dit voldoende isquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 10:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Kinderen![]()
Oh wacht...
Maar je hebt toch een ikea bank? 9 vd 10 keer kan je die hoezen wassen.
Hoop het ook voor jequote:Op zaterdag 26 augustus 2017 10:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Volgens mij kan dat wel. Heb het snel afgenomen in de hoop dit voldoende is
Niemand die raar opkijkt van een jongeman met witte vlekken op zijn bank hoor.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 10:59 schreef Vinniiee het volgende:
Volgens mij kan dat wel. Heb het snel afgenomen in de hoop dit voldoende is
't is wel "haar plekje"quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 11:01 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Zit je date op de bank, denkt ze dat ze stinkt.
Mag hopen van welquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 11:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niemand die raar opkijkt van een jongeman met witte vlekken op zijn bank hoor.
Of andersomquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 11:01 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Zit je date op de bank, denkt ze dat ze stinkt.
Eerst beffen, dan achteraf quasi nonchalant benoemen dat de bank ineens zuur ruikt en je hardop afvragen hoe dat komt.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 11:05 schreef LovelyLady het volgende:
Of andersom![]()
Voor de zekerheid maar niet beffen op de bank
quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 11:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Eerst beffen, dan achteraf quasi nonchalant benoemen dat de bank ineens zuur ruikt en je hardop afvragen hoe dat komt.
Volledige ontlading?quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 10:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
U are so meanquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 11:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Eerst beffen, dan achteraf quasi nonchalant benoemen dat de bank ineens zuur ruikt en je hardop afvragen hoe dat komt.
Zelfs dat kan over je bank heen😢quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 11:08 schreef ElDinosaur het volgende:
Daarom ook kwark eten, als je dat omflikkert blijft het gewoon in het bakje.
Vrouwen die een neutraal bedoelde constatering direct op zichzelf betrekken.quote:
Heeft je FB zo hard aan je bloedblaar gezogen?quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 11:09 schreef ElDinosaur het volgende:
Volgens mij heb ik een peesschede ontsteking / irritatie in m'n voet.
Dat is niet fijn. Heb je te veel gebunkert en kan je voetje het niet meer aan?quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 11:09 schreef ElDinosaur het volgende:
Volgens mij heb ik een peesschede ontsteking / irritatie in m'n voet.
Iew.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 11:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heeft je FB zo hard aan je bloedblaar gezogen?
Te lang mee doorgelopen vorige week. Voel het knarsen als ik m'n hand erop leg en m'n voet beweeg.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 11:10 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Dat is niet fijn. Heb je te veel gebunkert en kan je voetje het niet meer aan?
Dat word nog ff nagenieten dusquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 11:11 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Te lang mee doorgelopen vorige week. Voel het knarsen als ik m'n hand erop leg en m'n voet beweeg.
Was ik dat?quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 11:11 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Hey, ik kan mij iemand herrineren die vroeg wat er op mijn bank gebeurt was
quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 11:18 schreef Ruse het volgende:
ik krijg ook altijd fysieke klachten als mn ouders langs komen
Dankjequote:
Thanksquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 11:38 schreef ElDinosaur het volgende:
Gefeliciteerd rex.Heeft je date zich al met een strikje gepresenteerd?
Awkward met je moeder op de bank.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 11:38 schreef ElDinosaur het volgende:
Gefeliciteerd rex.Heeft je date zich al met een strikje gepresenteerd?
Daar zit vaart achter.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 11:39 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Thanks
Die is net naar huisOverigens ook geen date meer
![]()
Ja volgende week trouwen enzoquote:
Slim, hoef je de trouwjurk niet te laten vermaken vanwege de zwangerschap.quote:
Jij bent de dame in kwestie?quote:
Ik dacht dat het Yvie was. Kan ook allebei want #openrelatieleefquote:
quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 11:39 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Thanks
![]()
quote:
Hier kan toch sowieso alles?quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 11:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik dacht dat het Yvie was. Kan ook allebei want #openrelatieleef
Ja hoor. Buk maar!quote:
D'aaawhhhquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 11:39 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Thanks
![]()
Hey youquote:
Goed, stond op het punt om te gaan douchen. En nu een schone deerne als jijzelf zich hier meldt, wordt de urgentie alleen maar groter om mijzelf ff op te frissen.quote:
Schoon indeed, ik heb uren geleden al onder de douche gestaanquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 11:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Goed, stond op het punt om te gaan douchen. En nu een schone deerne als jijzelf zich hier meldt, wordt de urgentie alleen maar groter om mijzelf ff op te frissen.
En jij?
Ik heb een langzaam-aan-dag vandaag. Dat ik ga douchen is in die zin al een wonder.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 11:57 schreef L-E het volgende:
Schoon indeed, ik heb uren geleden al onder de douche gestaan
Verder prima, vanavond dansen en maandag op vakantie
Pics or it didn't happen!quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 12:06 schreef Samzz het volgende:
Goedemiddag.
I look amazing. En zo voel ik me ook
.
Voel je je al wat beter?quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 12:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik ben stiekem weer in bed gekropen en nu er weer uit
Snap ik met zo'n jurkquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 12:06 schreef Samzz het volgende:
Goedemiddag.
.
dan zal dat wel mooi matchen.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 12:06 schreef Samzz het volgende:
Goedemiddag.
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |