quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 10:02 schreef Lot88 het volgende:
[..]ik zie gewoon voor mij welk gezicht jij trekt bij deze post
Nu nog steeds denk ik.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 10:01 schreef LovelyLady het volgende:
Genoeg fokkers die in NH wonen.
En nu?
quote:
Vandaagquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 08:40 schreef TaMieke het volgende:
Goedemorgen!!
Proficiat Rex(dat is toch vandaag? Of ging je het alleen vandaag vieren
)
Thanks!quote:
quote:
Hoezo ouwe lul? Je hebt nog ff voor je 30 wordtquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 10:26 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
VandaagDus danku!
[..]
Thanks!
[..]Ouwe lul nu -o-
Dankje1
Altijd nog beter dan een bak yoghurt over je bank flikkerenquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 10:47 schreef ElDinosaur het volgende:
Heb je bijna perfect deeg, laat je het scheef uit de kom in de pan vallen.
Brood?quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 10:47 schreef ElDinosaur het volgende:
Dat zal lekker gaan ruiken.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 10:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Altijd nog beter dan een bak yoghurt over je bank flikkeren![]()
Kinderenquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 10:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als je het binnen 5 seconden weer het opgeraapt, kun je het gewoon nog eten.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 10:47 schreef ElDinosaur het volgende:
Volgens mij kan dat wel. Heb het snel afgenomen in de hoop dit voldoende isquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 10:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Kinderen![]()
Oh wacht...
Maar je hebt toch een ikea bank? 9 vd 10 keer kan je die hoezen wassen.
Hoop het ook voor jequote:Op zaterdag 26 augustus 2017 10:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Volgens mij kan dat wel. Heb het snel afgenomen in de hoop dit voldoende is
Niemand die raar opkijkt van een jongeman met witte vlekken op zijn bank hoor.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 10:59 schreef Vinniiee het volgende:
Volgens mij kan dat wel. Heb het snel afgenomen in de hoop dit voldoende is
't is wel "haar plekje"quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 11:01 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Zit je date op de bank, denkt ze dat ze stinkt.
Mag hopen van welquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 11:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niemand die raar opkijkt van een jongeman met witte vlekken op zijn bank hoor.
Of andersomquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 11:01 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Zit je date op de bank, denkt ze dat ze stinkt.
Eerst beffen, dan achteraf quasi nonchalant benoemen dat de bank ineens zuur ruikt en je hardop afvragen hoe dat komt.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 11:05 schreef LovelyLady het volgende:
Of andersom![]()
Voor de zekerheid maar niet beffen op de bank
quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 11:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Eerst beffen, dan achteraf quasi nonchalant benoemen dat de bank ineens zuur ruikt en je hardop afvragen hoe dat komt.
Volledige ontlading?quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 10:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
U are so meanquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 11:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Eerst beffen, dan achteraf quasi nonchalant benoemen dat de bank ineens zuur ruikt en je hardop afvragen hoe dat komt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |