Hang een bordje op..quote:Op zondag 27 augustus 2017 10:14 schreef Samzz het volgende:
Omg, er parkeert weer een voor mijn oprit dus ik naar buiten rennen want ik moet zo met de auto weg, gelukkig deden ze niet moeilijk en hebben ze de auto verplaatst.
Er hangt een bord. Daarnaast is het duidelijk een uitrit én mag je niet binnen 5 meter van een kruising parkeren.quote:
Hang een duidelijker bord op.. Een met een ferm dreigement dit dat..quote:Op zondag 27 augustus 2017 10:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Er hangt een bord. Daarnaast is het duidelijk een uitrit én mag je niet binnen 5 meter van een kruising parkeren.
Nee.quote:Op zondag 27 augustus 2017 10:21 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Hang een duidelijker bord op.. Een met een ferm dreigement dit dat..
Hebben we ook wel, maar dan alsnog..quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 21:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
ZelfscanIedereen aan de kant beuken en direct door naar de kassa.
Ja is ook wel prima eigenlijkquote:Op zondag 27 augustus 2017 10:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hebben we ook wel, maar dan alsnog..Ik vind het fijn om vanuit huis dingen te bestellen
Bovendien beuk je sneller met 1.80m mensen weg, dan met 1.60m![]()
#lui
quote:Op zondag 27 augustus 2017 11:12 schreef Elvi het volgende:
Kruidnoten gespot in de Kruidvat-folder van aankomende week![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 27 augustus 2017 11:12 schreef Elvi het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, elk jaar eerder. Paar weken geleden waren ze al in een supermarkt gespotquote:Op zondag 27 augustus 2017 11:12 schreef Elvi het volgende:
[ afbeelding ]
Negers?quote:Op zondag 27 augustus 2017 11:45 schreef ElDinosaur het volgende:
Ah, dan zal het niet lang duren tot de discussie weer echt op gang komt. Ze worden nu natuurlijk dagelijks getriggerd door de aanwezigheid van pepernoten.
Gefeliciteerd, je hebt net je eigen post bevestigdquote:Op zondag 27 augustus 2017 11:45 schreef ElDinosaur het volgende:
Ah, dan zal het niet lang duren tot de discussie weer echt op gang komt. Ze worden nu natuurlijk dagelijks getriggerd door de aanwezigheid van pepernoten.
Nee, mag niet. Is hun white privilege.quote:Op zondag 27 augustus 2017 11:48 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Check even je black privilege. Alsof blanke mensen niet tegen zwarte piet mogen zijn.
quote:Op zondag 27 augustus 2017 11:51 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nee, mag niet. Is hun white privilege.
Ingewikkeld deze.
quote:
Pas op voor huidkanker..quote:Op zondag 27 augustus 2017 12:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik krijg zin om te bakken door jullie
Smeer je goed in..quote:Op zondag 27 augustus 2017 12:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik was niet van plan om zelf in de oven te gaan zitten, maar bedankt voor de waarschuwing
quote:Op zondag 27 augustus 2017 11:42 schreef STING het volgende:
[..]
Ja, elk jaar eerder. Paar weken geleden waren ze al in een supermarkt gespot
Ja, precies, die foto had ik gezienquote:Op zondag 27 augustus 2017 12:37 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vorige maand, in de AH van Havelte, Drenthe waar ik nog naar toe ga omdat ik daar ooit woonde en mijn tandarts nog heb zitten
Ik heb in Nijeveen veel toernooivoetbal gedaan, vroeger.. En daarna stappen daar in het dorp, was best leuk..quote:Op zondag 27 augustus 2017 12:40 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ooit gewoond, ooit begonnen met zwemles
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |