Google maar meneertjequote:Op zondag 27 augustus 2017 13:01 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Onder andere.
Wat is trouwens de dichtheid van barbapappa?
Huis in de hens steken en een nieuwe nemen.quote:Op zondag 27 augustus 2017 13:14 schreef Lot88 het volgende:
weinig zin om te stofzuigen en af te stoffen
quote:Op zondag 27 augustus 2017 13:16 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Huis in de hens steken en een nieuwe nemen.
Mijn hoofd deed letterlijk dit:quote:Op zondag 27 augustus 2017 13:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Eigenlijk is dat gewoon dieptriest.
Ja, echt zonde van iemand met zo veel talent...quote:Op zondag 27 augustus 2017 13:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Eigenlijk is dat gewoon dieptriest.
quote:
Mja zijn talent heeft er niet echt onder geleden, hij is nog altijd actief enzo.quote:Op zondag 27 augustus 2017 13:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja, echt zonde van iemand met zo veel talent...
I know, ik heb hem een tijd terug nog live gezien (zo ontzettend gaaf)quote:Op zondag 27 augustus 2017 13:30 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Mja zijn talent heeft er niet echt onder geleden, hij is nog altijd actief enzo.
Ja dat geloof ik.quote:Op zondag 27 augustus 2017 13:25 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Mijn hoofd deed letterlijk dit:
Halloquote:
quote:
Nee, alleen ff naar de winkelquote:Op zondag 27 augustus 2017 13:40 schreef Lot88 het volgende:
[..]ben jij gister nog in Enschede geweest? Ik was er begin vd middag even en toen zag ik dat er een of ander wazig kunstfestival was vanaf 16.00 uur had er best heen gewild maar mijn ouders vonden het niks
Ja mijn ouders waren mee dus moest mij aanpassen. Hoest je nog steeds zo erg?quote:Op zondag 27 augustus 2017 13:42 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee, alleen ff naar de winkel
Ik wist 't ook nietanders had ik best ff willen kijken, alhoewel het misschien wel beter is zo. Ik blaf als een zee-otter met (een gebrek aan) paringsdrift.
Je was met je ouders? Anders had je 't "gewoon" moeten doen hoor!
Laatst een chocolademousse mee gemaakt, dat was echt heel lekker.quote:Op zondag 27 augustus 2017 13:39 schreef Samzz het volgende:
Myraela, de vrouw die mij kennis liet maken met Tony's Chocolonely karamel zeezout.
Ah ja, meh :$quote:Op zondag 27 augustus 2017 13:43 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Ja mijn ouders waren mee dus moest mij aanpassen. Hoest je nog steeds zo erg?
snel beter worden! Mijn ovkaart is straks weer geldig dus kan ik gratis naar enschequote:Op zondag 27 augustus 2017 13:45 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ah ja, meh :$
T is al wel minder dan gisteren/eergisteren, maar ja; ik hoest nog wel ja
Oeh, dat klinkt idd superlekkerquote:Op zondag 27 augustus 2017 13:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
Laatst een chocolademousse mee gemaakt, dat was echt heel lekker.
M'n schoonzus heeft een regenboog aan Tony repen voor me gekocht.![]()
Thnx. Hoop het iigquote:Op zondag 27 augustus 2017 13:49 schreef Lot88 het volgende:
[..]
snel beter worden! Mijn ovkaart is straks weer geldig dus kan ik gratis naar ensche
Dat merk ken ik niet. Zal van de week eens kijken, witte chocolade met speculoos klinkt goedquote:Op zondag 27 augustus 2017 13:51 schreef Myraela het volgende:
Trouwens Sammz! Ik ben nu ook een hele grote fan van Johnny Doodle. Heb je die al geprobeerd? Ik ben normaal niet zo'n fan van witte chocolade, maar hun versie met speculoos is echt perfectie. En de melk met amaretti is ook heel erg lekker.
In het cenrum of was je bij mijn oude huis? Daar was vrijdag en zaterdag een festivalletje.quote:Op zondag 27 augustus 2017 13:40 schreef Lot88 het volgende:
[..]ben jij gister nog in Enschede geweest? Ik was er begin vd middag even en toen zag ik dat er een of ander wazig kunstfestival was vanaf 16.00 uur had er best heen gewild maar mijn ouders vonden het niks
centrum en ja ik was ook bij jouw oude huisquote:Op zondag 27 augustus 2017 13:58 schreef DrMarten het volgende:
[..]
In het cenrum of was je bij mijn oude huis? Daar was vrijdag en zaterdag een festivalletje.
Geen idee wat er in het centrum te doen was gister. Niet geweest. Maar er waren allerlei festivallen gister. Ook motorfestival op het vliegveld, makersfestival (kunstgedoe) op Roombeek.quote:Op zondag 27 augustus 2017 14:02 schreef Lot88 het volgende:
[..]
centrum en ja ik was ook bij jouw oude huisMaar festival was in het centrum.
Waar kun je dat kopen?quote:Op zondag 27 augustus 2017 13:51 schreef Myraela het volgende:
Trouwens Sammz! Ik ben nu ook een hele grote fan van Johnny Doodle. Heb je die al geprobeerd? Ik ben normaal niet zo'n fan van witte chocolade, maar hun versie met speculoos is echt perfectie. En de melk met amaretti is ook heel erg lekker.
Volgens mij in bijna elke supermarkt, maar helaas hebben veel kleine winkels juist de saaiste smaak met fudge en brownie liggen dus even een ah xl ofzo is het best.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |