daar is niks ergs aan hoorquote:Op zondag 27 augustus 2017 15:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik weet ook wel dat zoiets echt heel erg is om te zeggen, maar het is gewoon echt extreem slecht
Beschrijving van bol.com:quote:Op zondag 27 augustus 2017 15:49 schreef Ruse het volgende:
[..]
daar is niks ergs aan hoor
maar vertel eens dandoe eens wat voorbeelden
ja, die had ik al gelezen. maar een goede schrijver kan overal wel wat van makenquote:Op zondag 27 augustus 2017 15:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Beschrijving van bol.com:
Aan het fijne, ongecompliceerde leventje van Elsa komt abrupt een einde als ze met autopech langs de snelweg komt te staan. De automonteur die haar te hulp komt ontvoert haar en ze belandt in een loods waar nog vier meisjes zijn. Daar hoort ze dat ze slachtoffer is geworden van een verdwijningszaak en misbruikt zal worden voor sekstoerisme en door de mannen die daar aan verdienen.
Omdat de politie geen vorderingen maakt, gaat de moeder van Elsa op onderzoek uit en weet de meisjes op slinkse wijze uit de loods te bevrijden.
Als Elsa vrij is heeft ze nog maar een doel voor ogen: De zes mannen die hen avond aan avond hebben verkracht te elimineren.
Indrukwekkend verhaal over jonge vrouwen die onder bizarre omstandigheden hun gevangenschap moeten zien te overleven.
het is compleet ongeloofwaardig, de verhaallijn is ondanks t feit dat er geen tovenaars en kobolden in zitten fantasierijker dan de meeste fantasy, je prikt aan alle kanten gaten in t verhaal, die moeder is n soort superdetective lijkt wel, dan wordt er nog, om het maar lekker afschuwelijk te maken beschreven dat er n man bij zit met n menstruatiefetisj ofzo en alle personages zijn zo vlak als n velletje papier.quote:Op zondag 27 augustus 2017 15:51 schreef Ruse het volgende:
[..]
ja, die had ik al gelezen. maar een goede schrijver kan overal wel wat van maken
het klinkt wel echt als een pareltje en ik dacht direct, goh, wat knap van die moeder dat ze de loods wist te vindenquote:Op zondag 27 augustus 2017 15:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik pak bij de bieb regelmatig gewoon érgens een boek uit een kast, soms ontdek ik op die manier nieuwe schrijvers, soms vind ik n boek echt goed, soms oké, soms leg ik n boek weg en in dit geval was het dus zó slecht dat ik t van ellende uit heb gelezen.
Koeienvel? Schapenvel?quote:Op zondag 27 augustus 2017 16:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Die heb ik nog niet
[..]
Ik eigenlijk ook
Ow, dan maar t bed. Functioneert ook eh.quote:Op zondag 27 augustus 2017 16:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ook allebei niet. Komt nog maar ik moet even uitvogelen hoe en wat en zo
quote:Op zondag 27 augustus 2017 14:43 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik zie het wel eens bij de Jumbo en de AH. Zelf nooit gekocht
quote:Op zondag 27 augustus 2017 14:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Volgens mij in bijna elke supermarkt, maar helaas hebben veel kleine winkels juist de saaiste smaak met fudge en brownie liggen dus even een ah xl ofzo is het best.
quote:Op zondag 27 augustus 2017 14:51 schreef Lot88 het volgende:
[..]
zelfde vak als waar tonys ligtERG verslavend en wat ik kut vind is dat je er geen echte blokjes van kunt halen
Dat wordt online, ik heb het helaas nog nooit gezienquote:
Of de bankquote:Op zondag 27 augustus 2017 16:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ow, dan maar t bed. Functioneert ook eh.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |