SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC goes camping meetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Karaoke-en-dans-meetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabbits mega kart-zuig meetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Is opquote:
stupidity has become as common as common sense was before
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Travel Is Fatal To Prejudice, Bigotry and Narrow-Mindedness![]()
Das toch geen drug johquote:
Tijd om te gaan shoppen dan? Alleen even oppassen op het darkweb tegenwoordig. Voor je weet bestel je bij de politie.quote:Op zondag 23 juli 2017 21:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Softdrugs. Andere drugs heb ik niet in huis.stupidity has become as common as common sense was before
Oh nee ben nu niet nodig.quote:Op zondag 23 juli 2017 21:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Tijd om te gaan shoppen dan? Alleen even oppassen op het darkweb tegenwoordig. Voor je weet bestel je bij de politie.Your beauty never ever scared me.![]()
Voor dagelijks gebruik toch? Net oreganoquote:
Waar ben je niet nodig?quote:stupidity has become as common as common sense was before
Af en toe beetje door de shag doen voor de smaakquote:Op zondag 23 juli 2017 22:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Voor dagelijks gebruik toch? Net oregano
Rokenquote:Op zondag 23 juli 2017 22:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Af en toe beetje door de shag doen voor de smaak![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Shag kun je prima door een stoofschotel of curry doenquote:
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Sinds ik gestopt ben met roken is het wel behoorlijk gaan stinken als andere ineens rokenquote:
dat is een goed teken!quote:Op zondag 23 juli 2017 22:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Sinds ik gestopt ben met roken is het wel behoorlijk gaan stinken als andere ineens rokenBis vincit qui se vincit!![]()
Tabak moet dood. Net als die neprookdingenquote:Op zondag 23 juli 2017 22:02 schreef Molo het volgende:
[..]
Shag kun je prima door een stoofschotel of curry doen![]()
Mooi zoquote:Op zondag 23 juli 2017 22:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Sinds ik gestopt ben met roken is het wel behoorlijk gaan stinken als andere ineens roken
Die neprookdingen heb ik ooit geprobeerd, maar daar ging ik dus altijd van over mijn nek!quote:Op zondag 23 juli 2017 22:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Tabak moet dood. Net als die neprookdingen
Zo hoort het ook, moeten ze bij al die dingen doenquote:Op zondag 23 juli 2017 22:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die neprookdingen heb ik ooit geprobeerd, maar daar ging ik dus altijd van over mijn nek!
Boeit mij niks, als ik er maar geen last van hebquote:Op zondag 23 juli 2017 22:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Tabak moet dood. Net als die neprookdingen![]()
Die is nog wel te doen ja. De andere zijn al minder.quote:stupidity has become as common as common sense was before
Stroeve bakkes, ik hou er wel van, de naturelversie ookquote:Op zondag 23 juli 2017 22:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die is nog wel te doen ja. De andere zijn al minder.
Doe mij de Franse kwark van Almhof maar.quote:Op zondag 23 juli 2017 22:12 schreef Molo het volgende:
[..]
Stroeve bakkes, ik hou er wel van, de naturelversie ookstupidity has become as common as common sense was before
Daar heb ik dan weer niets meequote:Op zondag 23 juli 2017 22:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Doe mij de Franse kwark van Almhof maar.
Of geitenkwark![]()
Ik ben gek op geitenkaas enzo hoor, maar tante van me bood me ooit zelfgemaakte kwarktaart aan. Lekkere leek me...
Bleek van geitenkwark te zijn gemaakt, licht gezoet en met gelatine opgesteven.
BlurghhhhOh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Ik doe niet aan geiten wat dan ook, dus dat ken ik gelukkig niet.quote:Op zondag 23 juli 2017 22:14 schreef Molo het volgende:
[..]
Daar heb ik dan weer niets mee
Of geitenkwark![]()
Ik ben gek op geitenkaas enzo hoor, maar tante van me bood me ooit zelfgemaakte kwarktaart aan. Lekkere leek me...
Bleek van geitenkwark te zijn gemaakt, licht gezoet en met gelatine opgesteven.
Blurghhhhstupidity has become as common as common sense was before
In dit geval, wees blijquote:Op zondag 23 juli 2017 22:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik doe niet aan geiten wat dan ook, dus dat ken ik gelukkig niet.
Is denk ik 25 jaar terug maar weet het nog goed
Maar 25 jaar terugquote:Op zondag 23 juli 2017 22:18 schreef Molo het volgende:
[..]
In dit geval, wees blij
Is denk ik 25 jaar terug maar weet het nog goed
Wie kan me dit uitleggen, snap dit echt niet .....
NWS / Tweetal dat hulpdiensten belemmerde op Tilburgse kermis aangehoudenstupidity has become as common as common sense was before
Mensen zijn egoīstische idioten, wat is er aan te snappen?quote:Op zondag 23 juli 2017 22:28 schreef marcb1974 het volgende:
Wie kan me dit uitleggen, snap dit echt niet .....
NWS / Tweetal dat hulpdiensten belemmerde op Tilburgse kermis aangehoudenOh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Soms moet je dingen gewoonweg niet proberen te snappen. Scheelt vaak een hoop kosten!quote:Op zondag 23 juli 2017 22:31 schreef Molo het volgende:
[..]
Mensen zijn egoīstische idioten, wat is er aan te snappen?Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Nou ja, minimaal 40 dan toch.quote:stupidity has become as common as common sense was before
Alleen als je uitdeelt ......quote:stupidity has become as common as common sense was before
quote:Op zondag 23 juli 2017 22:31 schreef Molo het volgende:
[..]
Mensen zijn egoīstische idioten, wat is er aan te snappen?Maar waarom, wat is het nut er vanquote:Op zondag 23 juli 2017 22:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Soms moet je dingen gewoonweg niet proberen te snappen. Scheelt vaak een hoop kosten!
Mensen doen dingen omdat psychose ofzoquote:Op zondag 23 juli 2017 22:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
[..]
Maar waarom, wat is het nut er van
Dat zijn er dan wel weer heel veelquote:Op zondag 23 juli 2017 22:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Mensen doen dingen omdat psychose ofzo
Anders kan ik het ook niet uitleggen.quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Kosten ook echtquote:Op zondag 23 juli 2017 22:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Soms moet je dingen gewoonweg niet proberen te snappen. Scheelt vaak een hoop kosten!
Primairen kunnen vaak wel goed voortplanten...quote:Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
quote:
Das jammer wel....quote:Op zondag 23 juli 2017 22:34 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Anders kan ik het ook niet uitleggen.stupidity has become as common as common sense was before
Tijd = geld ..............quote:
zoiets?stupidity has become as common as common sense was before
Te goed, dat zou ook verboden moeten worden.quote:Op zondag 23 juli 2017 22:35 schreef Molo het volgende:
[..]
Primairen kunnen vaak wel goed voortplanten...stupidity has become as common as common sense was before
Psychiatrische kosten en zulksquote:
En wat zou volgens jou niet verboden moeten worden?quote:Op zondag 23 juli 2017 22:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Te goed, dat zou ook verboden moeten worden.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Heb je even .... ?quote:Op zondag 23 juli 2017 22:37 schreef Molo het volgende:
[..]
En wat zou volgens jou niet verboden moeten worden?
- Bier
- Shoarma
- Sportschool
- etcstupidity has become as common as common sense was before
Nu moet ik ineens denken aan een stuk uit een show van Theo Maasen![]()
Ik ga dan toch altijd soort van redenen bedenken....
Ik ken de situatie niet of zo, maar Stel nou... dat kind is meerdere keren gewaarwschuwd, ouders van kind gewaarschuwd, en door niet te luisteren of eigenwijs is dat kind dus klem komen te zitten...Was het levensbedreigend? was er hoge nood? en dan komt de brandweer even jouw spullen slopen omdat zon eigenwijs kutkind met kut ouders het vertikt om te luisteren.
Ik zou dan miss stiekem ook wel zoiets hebben van, als het zonder slopen kan maar iets langer duurt, laat dat kind dan maar even "voelen"..Bis vincit qui se vincit!![]()
Sportschool in je top drie, Marc, serieusquote:Op zondag 23 juli 2017 22:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heb je even .... ?
- Bier
- Shoarma
- Sportschool
- etc![]()
![]()
Dat was niet het geval geloof ikquote:Op zondag 23 juli 2017 22:41 schreef Arch-Indar het volgende:
Ik ken de situatie niet of zo, maar Stel nou... dat kind is meerdere keren gewaarwschuwd, ouders van kind gewaarschuwd, en door niet te luisteren of eigenwijs is dat kind dus klem komen te zitten...Was het levensbedreigend? was er hoge nood? en dan komt de brandweer even jouw spullen slopen omdat zon eigenwijs kutkind met kut ouders het vertikt om te luisteren.
Ik zou dan miss stiekem ook wel zoiets hebben van, als het zonder slopen kan maar iets langer duurt, laat dat kind dan maar even "voelen"..
En dat kind lag daar ongeveer dood te gaan, dus ik kan me dat niet zo voorstellen hoor
Laat maar even voelen .......quote:Op zondag 23 juli 2017 22:41 schreef Arch-Indar het volgende:
Ik zou dan miss stiekem ook wel zoiets hebben van, als het zonder slopen kan maar iets langer duurt, laat dat kind dan maar even "voelen"..
http://www.ad.nl/tilburg/(...)is-stabiel~ace47990/stupidity has become as common as common sense was before
Is willekeurig hoor, al is ie wel belangrijk, niet alleen om het sportenquote:Op zondag 23 juli 2017 22:41 schreef Molo het volgende:
[..]
Sportschool in je top drie, Marc, serieus![]()
![]()
quote:Op zondag 23 juli 2017 22:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Is willekeurig hoor, al is ie wel belangrijk, niet alleen om het sporten
Nee ok, in deze situatie zal het dan wel anders zijn. ik had verder ook niks gehoord of gelezen hierover. was meer dat ik probeer te snappen waarom je hulpverleners probeert te dwarsbomen.Bis vincit qui se vincit!![]()
Situaties zat. Maar maakt het uit of iemand zwaar gewond is? Al staat de brandweer een stoeptegele te blussen in het midden van niets, dan nog vallen ze ze lastig. En ik blijf niet snappen waarom.quote:Op zondag 23 juli 2017 22:53 schreef Arch-Indar het volgende:
Nee ok, in deze situatie zal het dan wel anders zijn. ik had verder ook niks gehoord of gelezen hierover. was meer dat ik probeer te snappen waarom je hulpverleners probeert te dwarsbomen.stupidity has become as common as common sense was before
Nog iets wat verboden moet worden. Graag per onmiddellijk.
Muggen![]()
Nee dat is alweer een level te ver denk ikquote:
Is gewoon mega primair laag niveau gedrag
Is ook vaak niet het slimste volk die zo reageert. Of ze hebben middelen gebruiktOh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
QFT!quote:Op zondag 23 juli 2017 23:04 schreef marcb1974 het volgende:
Nog iets wat verboden moet worden. Graag per onmiddellijk.
Muggen
Zou het totale IQ dan dalen? Of komt het vaker in het nieuws?quote:Op zondag 23 juli 2017 23:05 schreef Molo het volgende:
[..]
Nee dat is alweer een level te ver denk ik
Is ook vaak niet het slimste volk die zo reageert. Of ze hebben middelen gebruiktstupidity has become as common as common sense was before
Wat is er zo primair aan 'Hey, kijk, daar staat een persoon een ander persoon te helpen! Laat ik die persoon eens flink op zijn bakkes gaan timmeren!'quote:Op zondag 23 juli 2017 23:05 schreef Molo het volgende:
[..]
Nee dat is alweer een level te ver denk ik
Is ook vaak niet het slimste volk die zo reageert. Of ze hebben middelen gebruikt
Nee IQ daalt niet maar stijgt gemiddeld juist nog steedsquote:Op zondag 23 juli 2017 23:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zou het totale IQ dan dalen? Of komt het vaker in het nieuws?
Ik denk dat het in andere dingen zitOh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Nee, dommer dan dat.quote:Op zondag 23 juli 2017 23:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wat is er zo primair aan 'Hey, kijk, daar staat een persoon een ander persoon te helpen! Laat ik die persoon eens flink op zijn bakkes gaan timmeren!'
"huh huh, Krog ziet mensen, huhh huhh, Krog beuken doen."🐙![]()
Marginalen en tokkies zijn twee verschillende dingen, althans de Belgische definitie die ik heb meegekregenquote:Op zondag 23 juli 2017 23:13 schreef UitStraling het volgende:
Hoorde laatst een mooi woord voor tokkies van een Belgische collega, die noemt hij marginalen
Heel Belgie is marginaal, maar alleen de Walen zijn ook nog Tokkie?quote:Op zondag 23 juli 2017 23:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Marginalen en tokkies zijn twee verschillende dingen, althans de Belgische definitie die ik heb meegekregenstupidity has become as common as common sense was before
Pretty much does itquote:Op zondag 23 juli 2017 23:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heel Belgie is marginaal, maar alleen de Walen zijn ook nog Tokkie?
Heeft hij me weer voor 't lapje gehouden danquote:Op zondag 23 juli 2017 23:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Marginalen en tokkies zijn twee verschillende dingen, althans de Belgische definitie die ik heb meegekregen![]()
Amai zegquote:Op zondag 23 juli 2017 23:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heeft hij me weer voor 't lapje gehouden danOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Holbewoner gebeurenquote:Op zondag 23 juli 2017 23:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wat is er zo primair aan 'Hey, kijk, daar staat een persoon een ander persoon te helpen! Laat ik die persoon eens flink op zijn bakkes gaan timmeren!'
Gewoon 'die loopt/staat mij in de weg, ik wil slaaaaaan' en dan niks hebben wat je blijkbaar tegenhoudt daarinOh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Alle manneke...quote:Op zondag 23 juli 2017 23:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heeft hij me weer voor 't lapje gehouden danBis vincit qui se vincit!![]()
Hedde gij een probleem daarmeequote:Op zondag 23 juli 2017 23:22 schreef UitStraling het volgende:
Sowieso mensen die naar kermissen gaan
Heet dat in het zuiden 'op kermis gaan'? Of vertaal ik dan weer verkeerd?Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Ga ik van de week ookquote:Op zondag 23 juli 2017 23:22 schreef UitStraling het volgende:
Dat moet dan weer iets brabants zijn, althans ik ben nog nooit 'op kermis gegaan'quote:Op zondag 23 juli 2017 23:24 schreef Molo het volgende:
Heet dat in het zuiden 'op kermis gaan'? Of vertaal ik dan weer verkeerd?
Op kermis gaan klinkt wel heel erg vreemdquote:Op zondag 23 juli 2017 23:24 schreef Molo het volgende:
Heet dat in het zuiden 'op kermis gaan'? Of vertaal ik dan weer verkeerd?![]()
![]()
Ik heb altijd wel succes in de schiettent. Dus daar ga ik altijd wel ff langs.quote:Op zondag 23 juli 2017 23:22 schreef UitStraling het volgende:
En het muntjes schuiven met de oudste. Die vindt dat fantastisch.Bis vincit qui se vincit!![]()
Ik weet wel dat ze rond Eindhoven zoiets zeggen als ik zit onder voetbal of onder paardrijden en in Veldhoven noemen ze vrouwen hijquote:Op zondag 23 juli 2017 23:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Op kermis gaan klinkt wel heel erg vreemd![]()
![]()
Ja weet ik het, ik spreek gewoon keurig ABNquote:Op zondag 23 juli 2017 23:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Op kermis gaan klinkt wel heel erg vreemd
Als rasechte Bosschenaar zit in iedere zin wel een kut en als ik iets niet snap dan piep ik slechts wčh?quote:Op zondag 23 juli 2017 23:28 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja weet ik het, ik spreek gewoon keurig ABN![]()
Dat doen ze rond Gouda ook is me opgevallen, echt, fucking weird manquote:Op zondag 23 juli 2017 23:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik weet wel dat ze rond Eindhoven zoiets zeggen als ik zit onder voetbal of onder paardrijden en in Veldhoven noemen ze vrouwen hij
Hagenees hier, heel sjiek word ik nooit zeg maarquote:Op zondag 23 juli 2017 23:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als rasechte Bosschenaar zit in iedere zin wel een kut en als ik iets niet snap dan piep ik slechts wčh?
Ik deelde het bed met een Veldhovens prinsesje en het duurde echt een half jaar voordat ik doorhad dat als ze het over hij had dat ze daarmee haar moeder bedoeldequote:Op zondag 23 juli 2017 23:32 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat doen ze rond Gouda ook is me opgevallen, echt, fucking weird man![]()
![]()
Geil accentje wel da Haagsquote:Op zondag 23 juli 2017 23:32 schreef Molo het volgende:
[..]
Hagenees hier, heel sjiek word ik nooit zeg maar![]()
![]()
Timmerde ze ook hulpverleners in elkaar?quote:Op zondag 23 juli 2017 23:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik deelde het bed met een Veldhovens prinsesje en het duurde echt een half jaar voordat ik doorhad dat als ze het over hij had dat ze daarmee haar moeder bedoeldeOh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Wacht maar tot je plat Helmonds hoort
Daar heb je ook meteen eentje te pakkenquote:
Mijn schoonzus komt daar vandaan.... ik ken het.quote:
Maar eigenlijk is al dat brabants raar...
Ons ma, ons pa... houdoe...Bis vincit qui se vincit!![]()
Nee ze had best een sociaal hartje (met de nodige handleidingen dan wel) maar ze had wel marginaal gedrag zo af en toequote:![]()
Collega van me had een schatje in Kerkrade
Had....
Ze trok serieus het accent niet zei ze![]()
Sorry Rabbit
Kerkraads is het op een na gruwelijkste accent van Limburgs, net achter Heerlen.quote:Op zondag 23 juli 2017 23:38 schreef Molo het volgende:
Had....
Sorry Rabbit![]()
Geen excuses nodig!Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Mijn zwellichamen trekken plat Limburgs ook vrij slechtquote:Op zondag 23 juli 2017 23:38 schreef Molo het volgende:
Had....
Sorry Rabbit![]()
Zoals we op werk zeggen 'premorbide cognitief beperkt'?quote:Op zondag 23 juli 2017 23:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee ze had best een sociaal hartje (met de nodige handleidingen dan wel) maar ze had wel marginaal gedrag zo af en toeOh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Al dat gezang ben je zo zat jaquote:Op zondag 23 juli 2017 23:38 schreef Molo het volgende:
Had....
Sorry Rabbit
quote:Op zondag 23 juli 2017 23:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Kerkraads is het op een na gruwelijkste accent van Limburgs, net achter Heerlen.![]()
Geen excuses nodig!
Het is dat ze een prima bips hadquote:Op zondag 23 juli 2017 23:39 schreef Molo het volgende:
[..]
Zoals we op werk zeggen 'premorbide cognitief beperkt'?![]()
![]()
Ik heb het idee dat jij niet zo moeilijk bentquote:
Mensen uit Heerlen worden of "windbullen' of 'Huilanders' genoemdquote:![]()
Die praten uitsluitend 'ABN' maar met zo een heftig accent dat je gewoon weet dat ze 'plat Limburgs' spreken en verstaan maar ze weigeren beide.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Mijn moeder heeft wel eens tegen me gezegd dat ik niet op een prei kijkquote:Op zondag 23 juli 2017 23:42 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat jij niet zo moeilijk bent![]()
![]()
Een prei?quote:Op zondag 23 juli 2017 23:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft wel eens tegen me gezegd dat ik niet op een prei kijkOh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Uren met tekening bezig geweest, gooit kitten glas water er over.
ARGH!...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Jezusquote:Op zondag 23 juli 2017 23:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Mensen uit Heerlen worden of "windbullen' of 'Huilanders' genoemd![]()
Die praten uitsluitend 'ABN' maar met zo een heftig accent dat je gewoon weet dat ze 'plat Limburgs' spreken en verstaan maar ze weigeren beide.
Noooooooooquote:Op zondag 23 juli 2017 23:46 schreef Voxs het volgende:
ARGH!
Ik scheld nooit maar nu..grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:![]()
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Ja kweenie, ik zeg het zelf ook wel eens, gij kekt ok nie op 'n prei maar wat het nu precies inhoudquote:![]()
Morgen dus naar de Chinees!quote:Op zondag 23 juli 2017 23:48 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik scheld nooit maar nu..grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Poezen maken meer kapot dan je lief isquote:Op zondag 23 juli 2017 23:46 schreef Voxs het volgende:
ARGH!![]()
![]()
Mooie wel!quote:Op zondag 23 juli 2017 23:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja kweenie, ik zeg het zelf ook wel eens, gij kekt ok nie op 'n prei maar wat het nu precies inhoudOh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Lol!quote:lol ookquote:Op zondag 23 juli 2017 23:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Poezen maken meer kapot dan je lief is
Ik ben woest, daar ging 8 uur werk.. daar ging een mooie tekening....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Volgende keer kokend water in dat glas, zal kitten lerenquote:Op zondag 23 juli 2017 23:53 schreef Voxs het volgende:
[..]
Lol!
[..]
lol ook
Ik ben woest, daar ging 8 uur werk.. daar ging een mooie tekening.![]()
Dat is ook weer overdrevenquote:Op zondag 23 juli 2017 23:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Volgende keer kokend water in dat glas, zal kitten leren
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Puck, zoals in Midsummers nightdream. De onheilsbrengerquote:
Nr 37 met sambal?quote:stupidity has become as common as common sense was before
Hij zit nu heel lief te prren..grr...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
![]()
Oke woestheid zakt. Thx!
Larf zit echt op dat niveau hoor, damn.quote:
Ik ben vanavond voor het eerst maar met mijn handen voor mijn gezicht gaan zitten omdat ik mijn lach echt niet kon inhouden toen ze iets stouts deed.
Dat lachje erbij, net als kittens hoor. Te schattig![]()
Duiveltjes zijn het
Ik ken Puck trouwens niet![]()
Wel leuke naam! Voetbalgenootje van me heette zoOh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Ik heb zin om chocoladekoekjes te bakken
Bezoek morgen... Die erg van koekjes houdt ook... Lastig besluit...Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
En wil je dat nu gaan doen?quote:Op maandag 24 juli 2017 00:05 schreef Molo het volgende:
Bezoek morgen... Die erg van koekjes houdt ook... Lastig besluit...stupidity has become as common as common sense was before
Hahaquote:Op maandag 24 juli 2017 00:04 schreef Molo het volgende:
[..]
Larf zit echt op dat niveau hoor, damn.
Ik ben vanavond voor het eerst maar met mijn handen voor mijn gezicht gaan zitten omdat ik mijn lach echt niet kon inhouden toen ze iets stouts deed.
Dat lachje erbij, net als kittens hoor. Te schattig![]()
Duiveltjes zijn het
Ik ken Puck trouwens niet![]()
Wel leuke naam! Voetbalgenootje van me heette zoOndeugdje..lief en argh tegelijkertijd
Bak ze!quote:Op maandag 24 juli 2017 00:05 schreef Molo het volgende:
Bezoek morgen... Die erg van koekjes houdt ook... Lastig besluit...Ik ga in bed duiken.
Trustequote:
Dan is de kans wel heel groot dat ze morgen op zijn hequote:
Nee dat valt wel meequote:Op maandag 24 juli 2017 00:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan is de kans wel heel groot dat ze morgen op zijn he
Oven staat inmiddels aan trouwens
Hmmm, bezorg je ook?quote:Op maandag 24 juli 2017 00:14 schreef Molo het volgende:
[..]
Nee dat valt wel mee
Oven staat inmiddels aan trouwens
![]()
![]()
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.![]()
Jij ook laterquote:haha! Dagquote:Op maandag 24 juli 2017 00:14 schreef Molo het volgende:
[..]
Nee dat valt wel mee
Oven staat inmiddels aan trouwens![]()
Nee dat niet, kom maar halenquote:
Deze trouwens, met kokosolie (want lekker) en extra kaneel
https://www.bbcgoodfood.c(...)ocolate-chip-cookiesOh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Daar regent het me toch echt te hard voorquote:Op maandag 24 juli 2017 00:30 schreef Molo het volgende:
[..]
Nee dat niet, kom maar halen
Deze trouwens, met kokosolie (want lekker) en extra kaneel
https://www.bbcgoodfood.c(...)ocolate-chip-cookies
Kokosolie, de gezonde hype die volledig ontkracht is
Ja klopt ja, daarom zei ik ook 'omdat lekker'quote:Op maandag 24 juli 2017 00:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daar regent het me toch echt te hard voor
Kokosolie, de gezonde hype die volledig ontkracht is
Vind het erg lekker om ongeraffineerde kokosolie te gebruiken in koekjes
Verder is de smaak in andere dingen ook wel aardig, maar niet gezond nee
Koeken staan in de oven inmiddels
Heb het hier ook staan natuurlijkquote:Op maandag 24 juli 2017 00:39 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja klopt ja, daarom zei ik ook 'omdat lekker'
Vind het erg lekker om ongeraffineerde kokosolie te gebruiken in koekjes
Verder is de smaak in andere dingen ook wel aardig, maar niet gezond nee
Koeken staan in de oven inmiddels
Eet smakelijk alvast.stupidity has become as common as common sense was before
Ik moet eigenlijk naar bed, maar zo geen zin in
Ik breek strakjes een stukje af, maar ga me verder inhouden
En ja, hier ook geen zin te slapen, vandaar oven aan
Op de achtergrond die film van zomergasten 'Grizzly Man' over die malloot die opgevroten werd door de beren die hij bestudeerde
Al eerder gezien, maar blijft opmerkelijkOh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Jaja
Jij hoeft morgen niet te werken?
Ik wel, al kan ik nog steeds thuiswerken, maar ga nu wel slapen. Wekker gaat om 6 uur (en als ik thuis werk om 8 uur nog een keer)
Truste alvast
Kind gaat morgen wel gewoon 'af' hoor
Succes met thuiswerken jij morgen
Trusten!Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
![]()
Top 100 voor reeks "Koffie slowchat" van 23-07-2017
nr / aantal posts / gebruiker
01 154 Molo
02 091 UitStraling
03 082 puzziepie
04 056 DerRabbit
05 047 marcb1974
06 043 haags_kwartiertje
07 023 DeZwabber
08 022 Arch-Indar
09 020 Voxs
09 020 DevilsWhore
11 017 Karzai
12 014 Mo_Muffin
12 014 Koen66
14 013 ieniminimuis
15 010 Amarantha
16 007 Muck
17 003 crv
17 003 isax
19 002 goldfinger1963
klik hier voor meer statsHet gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Mogge
Op woensdag 2 september 2009 19:28 schreef L.no het volgende:
Wat nou. :( Je bént cute. :(
Op woensdag 7 december 2016 22:05 schreef Yvie_lu het volgende:
Dus ter bevestiging. Jij bent speciaal hoor O+![]()
quote:
Vakantie weer voorbij dus weer aan de bak vandaag
Dat is jammerquote:Op maandag 24 juli 2017 06:20 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Vakantie weer voorbij dus weer aan de bak vandaag
Zonder wrijving geen glans![]()
![]()
There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷![]()
smiddags
thx de hemel huilt ervan hierquote:Op maandag 24 juli 2017 09:02 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Er is er een jarig hoera.. hoera....
Gefeliciteerd Crv!
There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷![]()
Hallooooo.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hč :(![]()
Ik zit Brinta te eten... Nog geen koek aangeraakt, waar gaat de wereld heen?
Tevens goedemiddag!Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Rondje om de zon.quote:Op maandag 24 juli 2017 12:07 schreef Molo het volgende:
Ik zit Brinta te eten... Nog geen koek aangeraakt, waar gaat de wereld heen?
Tevens goedemiddag!Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Kan dat ook met een platte wereld?quote:Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Aarde is plat met grote ijsmuren op de rand ja
Trotste mama van Ambar
En de zon draait om de aarde, want de mens is duidelijk het middelpunt van alles.Trotste mama van Ambar
Ik zou nu de Cards against Humanity 'my big black ass' kaart in willen zettenquote:Op maandag 24 juli 2017 12:20 schreef ieniminimuis het volgende:
En de zon draait om de aarde, want de mens is duidelijk het middelpunt van alles.
Misschien moet ik straks een keer actief worden.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Hier komt het met bakken uit de lucht, dus ik wil niksen, lekker Netflixen ofzo
Maar vriendin komt vanmiddag en mijn kind heeft er echt een hoerige kutbende van gemaakt hier
Dus straks toch maar even puin ruimenOh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Hier schijnt de zon.quote:Op maandag 24 juli 2017 12:35 schreef Molo het volgende:
Hier komt het met bakken uit de lucht, dus ik wil niksen, lekker Netflixen ofzo
Maar vriendin komt vanmiddag en mijn kind heeft er echt een hoerige kutbende van gemaakt hier
Dus straks toch maar even puin ruimen
Ik moet zeggen dat ik ook al bezig ben geweest, was draaien en ophangen (tweede zit er nu in), stofzuigen, wc schrobben, etc etc. Maar ik moet naar buiten en ik wil niet.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
quote:
Gisteren heb ik niks gedaan, behalve feestpuin ruimen. Ik liep me tijdens het feestje al te ergeren aan de rode wijnvlekken op tafel, maar toen had ik niks eraan gedaan. Het was niet mijn huis ook.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Ik was gisteravond ook heel actief in het huishouden
Hoort vast bij het ouder worden ofzo.Trotste mama van Ambar
Is Zwab zo'n sloddervos?quote:Op maandag 24 juli 2017 12:54 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik was gisteravond ook heel actief in het huishouden
Hoort vast bij het ouder worden ofzo.
En hij heeft niet meegeholpen met opruimen?Bis vincit qui se vincit!![]()
Zwab hoeft niet op te ruimen in het huis hier.quote:Op maandag 24 juli 2017 12:57 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Is Zwab zo'n sloddervos?
En hij heeft niet meegeholpen met opruimen?
Maar de meeste zooi was niet van hem.Trotste mama van Ambar
Een zakje met ondefinieerbare zut vinden die natte was blijkt te zijn....
Topdag dit
De kots en poep romper van larf van 3 weken terug die je even in het water had gezet om te laten weken?quote:Op maandag 24 juli 2017 13:10 schreef Molo het volgende:
Een zakje met ondefinieerbare zut vinden die natte was blijkt te zijn....
Topdag ditBis vincit qui se vincit!![]()
Kat heeft weer eens de boel ondergekotst![]()
Eerst de kattenbak maar eens verschonen , dan de boel hier ff opruimen , mijn prinsesje komt straks langs
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Van de laatste dag van de vakantiequote:Op maandag 24 juli 2017 13:13 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
De kots en poep romper van larf van 3 weken terug die je even in het water had gezet om te laten weken?
Lekker luchtje was het wel ja![]()
Nu met ontsmettende shizzle in de was, bahOh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Je prinsesje is de kat?quote:Op maandag 24 juli 2017 13:32 schreef puzziepie het volgende:
Kat heeft weer eens de boel ondergekotst![]()
Eerst de kattenbak maar eens verschonen , dan de boel hier ff opruimen , mijn prinsesje komt straks langsOh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Ik heb alleen maar prinsjes wat dat betreftquote:![]()
Dochterlief
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ah!quote:Op maandag 24 juli 2017 13:44 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar prinsjes wat dat betreft![]()
Dochterlief
Ik kreeg zaterdag van vriendin te horen 'hey, ze heeft wat rozes aan, ook voor het eerst dat ik dat zie!'
Beetje een anti prinsesjes ding hier
Verder ik ook hoorquote:Op maandag 24 juli 2017 13:45 schreef Molo het volgende:
[..]
Ah!
Ik kreeg zaterdag van vriendin te horen 'hey, ze heeft wat rozes aan, ook voor het eerst dat ik dat zie!'
Beetje een anti prinsesjes ding hier![]()
Ik ben wel gek op mijn roze hartjes tunneltjes en had mijn haar tot afgelopen januari ( toen het nog niet uitviel) pastel paars
![]()
Maar verder draag ik het liefste zwarte kleding
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Het begint weer te donderen....
Maar het was het afgelopen uur toch even droog."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"![]()
Damn, en soms worden 'kleine' meisjes groot
Nee hoor, ik blijf altijd klein.quote:Op maandag 24 juli 2017 14:09 schreef marcb1974 het volgende:
Damn, en soms worden 'kleine' meisjes groot[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Meer schoppen onder je kont eisenquote:
Hard nodig hier, moet een kater zien kwijt te raken.quote:"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"![]()
Ohquote:Op maandag 24 juli 2017 14:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
Het begint weer te donderen....
Maar het was het afgelopen uur toch even droog.![]()
hier is het droog, helaas is de zon weg en mag het van mij wel gaan onweren
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ik vind het leven zo anders best prima.quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Ik hoef de deur ook niet uit, zit met spanning op een pakketje te wachten.quote:Op maandag 24 juli 2017 14:18 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Oh![]()
hier is het droog, helaas is de zon weg en mag het van mij wel gaan onweren
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"![]()
Ahaquote:Op maandag 24 juli 2017 14:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik hoef de deur ook niet uit, zit met spanning op een pakketje te wachten.![]()
Spannond dus!!Leuk!
Ik moet nog wel ff de deur uit , boodschappen doen maar dat doe ik straks wel
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Zorgen dat je een droog momentje kiest.quote:Op maandag 24 juli 2017 14:22 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Aha![]()
Spannond dus!!Leuk!
Ik moet nog wel ff de deur uit , boodschappen doen maar dat doe ik straks wel
Het kan aan mij liggen maar ik vind het best een beetje fris."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"![]()
Hou op man met je frisquote:Op maandag 24 juli 2017 14:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zorgen dat je een droog momentje kiest.
Het kan aan mij liggen maar ik vind het best een beetje fris.
With the stars as her umbrella![]()
Goeden tip ! Zal ik doenquote:Op maandag 24 juli 2017 14:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zorgen dat je een droog momentje kiest.![]()
Heb je de knoop doorgehakt? Of gaat dit niet over de Moog?
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ik zei toch al dat het aan mij (en mijn kater) kan liggen.quote:"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"![]()
Een kater?quote:Op maandag 24 juli 2017 14:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik zei toch al dat het aan mij (en mijn kater) kan liggen.
Oh jeequote:Op maandag 24 juli 2017 14:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik zei toch al dat het aan mij (en mijn kater) kan liggen.
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ja, ik heb gisteren niet de maat gehouden die ik had moeten houden, soms heb je zo'n dag.quote:"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"![]()
Hmm ja dat kan gebeurenquote:Op maandag 24 juli 2017 14:28 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, ik heb gisteren niet de maat gehouden die ik had moeten houden, soms heb je zo'n dag.
Ik ben erg gematigd de laatste tijd.With the stars as her umbrella![]()
Ik ook, maar ik was gisteren blij en bleef langer bij broertje hangen dan ik me had voorgenomen.quote:Op maandag 24 juli 2017 14:29 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hmm ja dat kan gebeuren
Ik ben erg gematigd de laatste tijd."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"![]()
Mijn concentratie is echt stuk nu
![]()
![]()
![]()
Wat is dat concentratiequote:
Nou ja als het maar een leuke avond wasquote:Op maandag 24 juli 2017 14:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik was gisteren blij en bleef langer bij broertje hangen dan ik me had voorgenomen.
Awwwquote:Op maandag 24 juli 2017 14:38 schreef Amarantha het volgende:
* Amarantha geeft iedereen een knuffel.Knuffel terug uit Denemarken inmiddels
mag het weten![]()
Ongewenste intimiteitenquote:Op maandag 24 juli 2017 14:38 schreef Amarantha het volgende:
* Amarantha geeft iedereen een knuffel.![]()
Is er een FOK!vertrouwenspersoon bij wie ik dit kan melden?With the stars as her umbrella![]()
Awwquote:Op maandag 24 juli 2017 14:38 schreef Amarantha het volgende:
* Amarantha geeft iedereen een knuffel.*Knuftrug*
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
quote:Op maandag 24 juli 2017 14:39 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
AwwwKnuffel terug uit Denemarken inmiddels
quote:
Your beauty never ever scared me.![]()
forum@fok.nlquote:Op maandag 24 juli 2017 14:40 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ongewenste intimiteiten![]()
Is er een FOK!vertrouwenspersoon bij wie ik dit kan melden?Your beauty never ever scared me.![]()
Ik heb mijn pyjamadag naar maandag verplaatst.
Einde bericht.
Trotste mama van Ambar
Een bijproduct van morfine?quote:stupidity has become as common as common sense was before
Hier ging het goed, tot ik ging schapbotenquote:
Why would you do thatquote:Op maandag 24 juli 2017 14:38 schreef Amarantha het volgende:
* Amarantha geeft iedereen een knuffel.
Verplaatst of verlengd met een extra dag?quote:Op maandag 24 juli 2017 14:44 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb mijn pyjamadag naar maandag verplaatst.
Einde bericht.With the stars as her umbrella![]()
Door je rug gegaan?quote:Op maandag 24 juli 2017 14:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hier ging het goed, tot ik ging schapbotenWith the stars as her umbrella![]()
miauwquote:![]()
Neh, iets met groot geworden kleine meisjesquote:
Verplaatst. Ik liep gisteren niet in pyjama voor het avondeten. Ik heb ooggetuige.quote:Op maandag 24 juli 2017 14:49 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Verplaatst of verlengd met een extra dag?Trotste mama van Ambar
Ik ben niet zo bekend met drugsquote:
Teveel gebruikt en nu weet je niets meer?quote:Op maandag 24 juli 2017 14:54 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Ik ben niet zo bekend met drugs
En nu ben je verliefd?quote:Op maandag 24 juli 2017 14:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Neh, iets met groot geworden kleine meisjesWith the stars as her umbrella![]()
Nehquote:stupidity has become as common as common sense was before
Hmm we kunnen hier moeilijk over gaan doen, maar ik geloof je ok.quote:Op maandag 24 juli 2017 14:53 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Verplaatst. Ik liep gisteren niet in pyjama voor het avondeten. Ik heb ooggetuige.With the stars as her umbrella![]()
Ok. ik laat het rusten.quote:
Maar fijn voor je wel. Ga heen en geniet!With the stars as her umbrella![]()
Waar de fuck heb je het over dan?quote:Op maandag 24 juli 2017 14:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Neh, iets met groot geworden kleine meisjes
Hij vond het aangezicht van de caissičre, die nu 16 is, erg prettig. Vermoed ik.quote:With the stars as her umbrella![]()
Nooit gebruiktquote:Op maandag 24 juli 2017 14:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Teveel gebruikt en nu weet je niets meer?
Big hootersquote:Op maandag 24 juli 2017 14:59 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hij vond het aangezicht van de caissičre, die nu 16 is, erg prettig. Vermoed ik.
*Pwep pwepppp*
En toen in elkaar geslagen door haar vriend?Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Ik weet niet, we krijgen halve verhalen hierquote:Op maandag 24 juli 2017 14:59 schreef Molo het volgende:
[..]
Big hooters
*Pwep pwepppp*
En toen in elkaar geslagen door haar vriend?
Iemand sprak mij net tijdens het boodschappen doen aan.quote:
Herkende haar niet zo snel.
Was iemand die ik training gaf toen ze een jaar of 15 a 16 was. Toen was het een meisje.
Nu is ze eind 20 en
Alleen die jengelende dingen erbij he
quote:Op maandag 24 juli 2017 14:18 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hard nodig hier, moet een kater zien kwijt te raken.![]()
Die van mij ligt als een dramatische dweil over mijn benen gedrapeerd![]()
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!![]()
Awwwwquote:Op maandag 24 juli 2017 14:38 schreef Amarantha het volgende:
* Amarantha geeft iedereen een knuffel.
Ik kwam pas in de bioscoop een groepje dames regen die heel blij waren me te zienquote:Op maandag 24 juli 2017 15:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Iemand sprak mij net tijdens het boodschappen doen aan.
Was iemand die ik training gaf toen ze een jaar of 15 a 16 was. Toen was het een meisje.
Nu is ze eind 20 en
Alleen die jengelende dingen erbij he![]()
Halverwege de film viel het kwartje: ik heb ze training gegeven toen ze bij de D-tjes zaten.
12 jaar geleden.
Een kop koffie en een broodje deden al iets, voel me inmiddels weer enigszins half in het land der levenden.quote:Op maandag 24 juli 2017 15:08 schreef Muck het volgende:
[..]![]()
Die van mij ligt als een dramatische dweil over mijn benen gedrapeerd
Neem lekker wat fruit en veul water, dat helpt vaak ook wel ietsquote:Op maandag 24 juli 2017 15:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Een kop koffie en een broodje deden al iets, voel me inmiddels weer enigszins half in het land der levenden.
Een vette hap vind ik dan ideaalquote:Op maandag 24 juli 2017 15:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Een kop koffie en een broodje deden al iets, voel me inmiddels weer enigszins half in het land der levenden.
Nee, ik had al moeite om dat broodje naar binnen te werken, ik wacht nog even met eten verder.quote:"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"![]()
Sterkte ermee!quote:Op maandag 24 juli 2017 15:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, ik had al moeite om dat broodje naar binnen te werken, ik wacht nog even met eten verder.
Katers
Voel me verder prima hoor, heb nu alleen nog minder eetlust dan ik normaal al heb.quote:
En als dadelijk de bel gaat leef ik helemaal op.
Wat wordt er bezorgd?quote:Op maandag 24 juli 2017 15:18 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Voel me verder prima hoor, heb nu alleen nog minder eetlust dan ik normaal al heb.
En als dadelijk de bel gaat leef ik helemaal op.
Iets waar ik al mijn leven lang van droom, een echte Moog....quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"![]()
Prettig!quote:Op maandag 24 juli 2017 15:18 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Al een hele lange tijd niet meer.
Na wijn heb ik er wel eens last van. Maar dan heb ik vaak genoeg gedronken zeg maar![]()
Eén keer was het zo erg dat ik een uur lang moed heb verzameld om op te staan uit bed. Drama.
En natuurlijk, zooi door elkaar drinken is ook altijd een beproefde methode.With the stars as her umbrella![]()
Bij genoeg gedronken, sta ik nog onder invloed op uit bed
Trotste mama van Ambar
quote:Op maandag 24 juli 2017 15:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Iets waar ik al mijn leven lang van droom, een echte Moog....Ah, wat tof!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou we zien je wel weer een keer dan
Herkenbaarquote:Op maandag 24 juli 2017 15:21 schreef ieniminimuis het volgende:
Bij genoeg gedronken, sta ik nog onder invloed op uit bed![]()
Ik probeer het te vermijden zulke situaties.With the stars as her umbrella![]()
[..]
Iets waar ik al mijn leven lang van droom, een echte Moog....Gaaf!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Iets waar ik al mijn leven lang van droom, een echte Moog....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
🐙![]()
Ben nog niet weg hoor, mocht je daarop zitten te wachten.quote:Op maandag 24 juli 2017 15:22 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ah, wat tof!
Nou we zien je wel weer een keer dan
quote:Op maandag 24 juli 2017 15:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Iemand sprak mij net tijdens het boodschappen doen aan.
Nu is ze eind 20 en
Alleen die jengelende dingen erbij he
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Als iemand mij zoekt: ik ben in mijn stoel gekropen en ben er van plan om er voorlopig niet uit te komen.
Mobiel bij de hand voor noodgevallen.Trotste mama van Ambar
Heb er erg lang over nagedacht, maar het moest er gewoon een keer van komen.quote:
Happy camping?quote:Op maandag 24 juli 2017 15:24 schreef ieniminimuis het volgende:
Als iemand mij zoekt: ik ben in mijn stoel gekropen en ben er van plan om er voorlopig niet uit te komen.
Mobiel bij de hand voor noodgevallen.🐙![]()
Soms kan dat nou eenmaal , ik heb vrijwel nooit een kater , maar had er 2 weken geleden wel een , en een flinke ookquote:Op maandag 24 juli 2017 15:18 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Al een hele lange tijd niet meer.![]()
Zoveel had ik niet eens gedronken
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Mja dat!quote:Op maandag 24 juli 2017 15:21 schreef ieniminimuis het volgende:
Bij genoeg gedronken, sta ik nog onder invloed op uit bed
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Nee helemaal nietquote:Op maandag 24 juli 2017 15:24 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ben nog niet weg hoor, mocht je daarop zitten te wachten.![]()
![]()
Maar ik kan me voorstellen dat je je daar op gaat storten de aankomende tijd. Zou ik wel doen met iets wat ik al mijn hele leven wil hebben
Ik zou nu zo weer door kunnen zuipen, maar mijn gezond verstand zegt me dat het beter is daar niet aan toe te geven."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"![]()
Dat!quote:Op maandag 24 juli 2017 15:29 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik zou nu zo weer door kunnen zuipen, maar mijn gezond verstand zegt me dat het beter is daar niet aan toe te geven.
En dan geef je je MOOG niet alle aandacht die zij verdient.
Of hij.With the stars as her umbrella![]()
Die zet ik gewoon voor mijn neus naast de pc.quote:Op maandag 24 juli 2017 15:28 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee helemaal niet![]()
![]()
Maar ik kan me voorstellen dat je je daar op gaat storten de aankomende tijd. Zou ik wel doen met iets wat ik al mijn hele leven wil hebben"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"![]()
quote:Op maandag 24 juli 2017 15:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die zet ik gewoon voor mijn neus naast de pc.![]()
Nou veel plezier zometeen.
Ik heb nog een uur om iets in te leveren dus even opschieten hier
Hopelijk is het droog daar.quote:Op maandag 24 juli 2017 15:33 schreef -Miauw- het volgende:
[..]![]()
Nou veel plezier zometeen.
Ik heb nog een uur om iets in te leveren dus even opschieten hier"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"![]()
Hier iig nietquote:![]()
Het is even aan het stortregenen en donderen hier
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: