Das jammer wel....quote:Op zondag 23 juli 2017 22:34 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Anders kan ik het ook niet uitleggen.
Tijd = geld ..............quote:
Te goed, dat zou ook verboden moeten worden.quote:Op zondag 23 juli 2017 22:35 schreef Molo het volgende:
[..]
Primairen kunnen vaak wel goed voortplanten...
Psychiatrische kosten en zulksquote:
En wat zou volgens jou niet verboden moeten worden?quote:Op zondag 23 juli 2017 22:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Te goed, dat zou ook verboden moeten worden.
Heb je even .... ?quote:Op zondag 23 juli 2017 22:37 schreef Molo het volgende:
[..]
En wat zou volgens jou niet verboden moeten worden?
Sportschool in je top drie, Marc, serieusquote:Op zondag 23 juli 2017 22:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heb je even .... ?
- Bier
- Shoarma
- Sportschool
- etc
Dat was niet het geval geloof ikquote:Op zondag 23 juli 2017 22:41 schreef Arch-Indar het volgende:
Ik ga dan toch altijd soort van redenen bedenken....
Ik ken de situatie niet of zo, maar Stel nou... dat kind is meerdere keren gewaarwschuwd, ouders van kind gewaarschuwd, en door niet te luisteren of eigenwijs is dat kind dus klem komen te zitten...Was het levensbedreigend? was er hoge nood? en dan komt de brandweer even jouw spullen slopen omdat zon eigenwijs kutkind met kut ouders het vertikt om te luisteren.
Ik zou dan miss stiekem ook wel zoiets hebben van, als het zonder slopen kan maar iets langer duurt, laat dat kind dan maar even "voelen"..
Laat maar even voelen .......quote:Op zondag 23 juli 2017 22:41 schreef Arch-Indar het volgende:
Ik ga dan toch altijd soort van redenen bedenken....
Ik ken de situatie niet of zo, maar Stel nou... dat kind is meerdere keren gewaarwschuwd, ouders van kind gewaarschuwd, en door niet te luisteren of eigenwijs is dat kind dus klem komen te zitten...Was het levensbedreigend? was er hoge nood? en dan komt de brandweer even jouw spullen slopen omdat zon eigenwijs kutkind met kut ouders het vertikt om te luisteren.
Ik zou dan miss stiekem ook wel zoiets hebben van, als het zonder slopen kan maar iets langer duurt, laat dat kind dan maar even "voelen"..
Is willekeurig hoor, al is ie wel belangrijk, niet alleen om het sportenquote:Op zondag 23 juli 2017 22:41 schreef Molo het volgende:
[..]
Sportschool in je top drie, Marc, serieus![]()
![]()
quote:Op zondag 23 juli 2017 22:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Is willekeurig hoor, al is ie wel belangrijk, niet alleen om het sporten
Situaties zat. Maar maakt het uit of iemand zwaar gewond is? Al staat de brandweer een stoeptegele te blussen in het midden van niets, dan nog vallen ze ze lastig. En ik blijf niet snappen waarom.quote:Op zondag 23 juli 2017 22:53 schreef Arch-Indar het volgende:
Nee ok, in deze situatie zal het dan wel anders zijn. ik had verder ook niks gehoord of gelezen hierover. was meer dat ik probeer te snappen waarom je hulpverleners probeert te dwarsbomen.
Nee dat is alweer een level te ver denk ikquote:
QFT!quote:Op zondag 23 juli 2017 23:04 schreef marcb1974 het volgende:
Nog iets wat verboden moet worden. Graag per onmiddellijk.
Muggen![]()
Zou het totale IQ dan dalen? Of komt het vaker in het nieuws?quote:Op zondag 23 juli 2017 23:05 schreef Molo het volgende:
[..]
Nee dat is alweer een level te ver denk ik
Is gewoon mega primair laag niveau gedrag
Is ook vaak niet het slimste volk die zo reageert. Of ze hebben middelen gebruikt
Wat is er zo primair aan 'Hey, kijk, daar staat een persoon een ander persoon te helpen! Laat ik die persoon eens flink op zijn bakkes gaan timmeren!'quote:Op zondag 23 juli 2017 23:05 schreef Molo het volgende:
[..]
Nee dat is alweer een level te ver denk ik
Is gewoon mega primair laag niveau gedrag
Is ook vaak niet het slimste volk die zo reageert. Of ze hebben middelen gebruikt
Nee IQ daalt niet maar stijgt gemiddeld juist nog steedsquote:Op zondag 23 juli 2017 23:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zou het totale IQ dan dalen? Of komt het vaker in het nieuws?
Nee, dommer dan dat.quote:Op zondag 23 juli 2017 23:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wat is er zo primair aan 'Hey, kijk, daar staat een persoon een ander persoon te helpen! Laat ik die persoon eens flink op zijn bakkes gaan timmeren!'
Marginalen en tokkies zijn twee verschillende dingen, althans de Belgische definitie die ik heb meegekregenquote:Op zondag 23 juli 2017 23:13 schreef UitStraling het volgende:
Hoorde laatst een mooi woord voor tokkies van een Belgische collega, die noemt hij marginalen
Heel Belgie is marginaal, maar alleen de Walen zijn ook nog Tokkie?quote:Op zondag 23 juli 2017 23:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Marginalen en tokkies zijn twee verschillende dingen, althans de Belgische definitie die ik heb meegekregen
Pretty much does itquote:Op zondag 23 juli 2017 23:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heel Belgie is marginaal, maar alleen de Walen zijn ook nog Tokkie?
Heeft hij me weer voor 't lapje gehouden danquote:Op zondag 23 juli 2017 23:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Marginalen en tokkies zijn twee verschillende dingen, althans de Belgische definitie die ik heb meegekregen
Amai zegquote:Op zondag 23 juli 2017 23:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heeft hij me weer voor 't lapje gehouden dan
Holbewoner gebeurenquote:Op zondag 23 juli 2017 23:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wat is er zo primair aan 'Hey, kijk, daar staat een persoon een ander persoon te helpen! Laat ik die persoon eens flink op zijn bakkes gaan timmeren!'
Alle manneke...quote:Op zondag 23 juli 2017 23:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heeft hij me weer voor 't lapje gehouden dan
Hedde gij een probleem daarmeequote:Op zondag 23 juli 2017 23:22 schreef UitStraling het volgende:
Sowieso mensen die naar kermissen gaan
Ga ik van de week ookquote:Op zondag 23 juli 2017 23:22 schreef UitStraling het volgende:
Dat moet dan weer iets brabants zijn, althans ik ben nog nooit 'op kermis gegaan'quote:Op zondag 23 juli 2017 23:24 schreef Molo het volgende:
Heet dat in het zuiden 'op kermis gaan'? Of vertaal ik dan weer verkeerd?
Op kermis gaan klinkt wel heel erg vreemdquote:Op zondag 23 juli 2017 23:24 schreef Molo het volgende:
Heet dat in het zuiden 'op kermis gaan'? Of vertaal ik dan weer verkeerd?
Ik heb altijd wel succes in de schiettent. Dus daar ga ik altijd wel ff langs.quote:Op zondag 23 juli 2017 23:22 schreef UitStraling het volgende:
Ik weet wel dat ze rond Eindhoven zoiets zeggen als ik zit onder voetbal of onder paardrijden en in Veldhoven noemen ze vrouwen hijquote:Op zondag 23 juli 2017 23:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Op kermis gaan klinkt wel heel erg vreemd
Ja weet ik het, ik spreek gewoon keurig ABNquote:Op zondag 23 juli 2017 23:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Op kermis gaan klinkt wel heel erg vreemd
Als rasechte Bosschenaar zit in iedere zin wel een kut en als ik iets niet snap dan piep ik slechts wèh?quote:Op zondag 23 juli 2017 23:28 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja weet ik het, ik spreek gewoon keurig ABN
Dat doen ze rond Gouda ook is me opgevallen, echt, fucking weird manquote:Op zondag 23 juli 2017 23:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik weet wel dat ze rond Eindhoven zoiets zeggen als ik zit onder voetbal of onder paardrijden en in Veldhoven noemen ze vrouwen hij
Hagenees hier, heel sjiek word ik nooit zeg maarquote:Op zondag 23 juli 2017 23:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als rasechte Bosschenaar zit in iedere zin wel een kut en als ik iets niet snap dan piep ik slechts wèh?
Ik deelde het bed met een Veldhovens prinsesje en het duurde echt een half jaar voordat ik doorhad dat als ze het over hij had dat ze daarmee haar moeder bedoeldequote:Op zondag 23 juli 2017 23:32 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat doen ze rond Gouda ook is me opgevallen, echt, fucking weird man
Geil accentje wel da Haagsquote:Op zondag 23 juli 2017 23:32 schreef Molo het volgende:
[..]
Hagenees hier, heel sjiek word ik nooit zeg maar
Timmerde ze ook hulpverleners in elkaar?quote:Op zondag 23 juli 2017 23:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik deelde het bed met een Veldhovens prinsesje en het duurde echt een half jaar voordat ik doorhad dat als ze het over hij had dat ze daarmee haar moeder bedoelde
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |