SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC goes camping meetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Karaoke-en-dans-meetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabbits mega kart-zuig meetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Is opquote:
stupidity has become as common as common sense was before
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Travel Is Fatal To Prejudice, Bigotry and Narrow-Mindedness![]()
Das toch geen drug johquote:
Tijd om te gaan shoppen dan? Alleen even oppassen op het darkweb tegenwoordig. Voor je weet bestel je bij de politie.quote:Op zondag 23 juli 2017 21:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Softdrugs. Andere drugs heb ik niet in huis.stupidity has become as common as common sense was before
Oh nee ben nu niet nodig.quote:Op zondag 23 juli 2017 21:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Tijd om te gaan shoppen dan? Alleen even oppassen op het darkweb tegenwoordig. Voor je weet bestel je bij de politie.Your beauty never ever scared me.![]()
Voor dagelijks gebruik toch? Net oreganoquote:
Waar ben je niet nodig?quote:stupidity has become as common as common sense was before
Af en toe beetje door de shag doen voor de smaakquote:Op zondag 23 juli 2017 22:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Voor dagelijks gebruik toch? Net oregano
Rokenquote:Op zondag 23 juli 2017 22:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Af en toe beetje door de shag doen voor de smaak![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Shag kun je prima door een stoofschotel of curry doenquote:
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Sinds ik gestopt ben met roken is het wel behoorlijk gaan stinken als andere ineens rokenquote:
dat is een goed teken!quote:Op zondag 23 juli 2017 22:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Sinds ik gestopt ben met roken is het wel behoorlijk gaan stinken als andere ineens rokenBis vincit qui se vincit!![]()
Tabak moet dood. Net als die neprookdingenquote:Op zondag 23 juli 2017 22:02 schreef Molo het volgende:
[..]
Shag kun je prima door een stoofschotel of curry doen![]()
Mooi zoquote:Op zondag 23 juli 2017 22:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Sinds ik gestopt ben met roken is het wel behoorlijk gaan stinken als andere ineens roken
Die neprookdingen heb ik ooit geprobeerd, maar daar ging ik dus altijd van over mijn nek!quote:Op zondag 23 juli 2017 22:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Tabak moet dood. Net als die neprookdingen
Zo hoort het ook, moeten ze bij al die dingen doenquote:Op zondag 23 juli 2017 22:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die neprookdingen heb ik ooit geprobeerd, maar daar ging ik dus altijd van over mijn nek!
Boeit mij niks, als ik er maar geen last van hebquote:Op zondag 23 juli 2017 22:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Tabak moet dood. Net als die neprookdingen![]()
Die is nog wel te doen ja. De andere zijn al minder.quote:stupidity has become as common as common sense was before
Stroeve bakkes, ik hou er wel van, de naturelversie ookquote:Op zondag 23 juli 2017 22:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die is nog wel te doen ja. De andere zijn al minder.
Doe mij de Franse kwark van Almhof maar.quote:Op zondag 23 juli 2017 22:12 schreef Molo het volgende:
[..]
Stroeve bakkes, ik hou er wel van, de naturelversie ookstupidity has become as common as common sense was before
Daar heb ik dan weer niets meequote:Op zondag 23 juli 2017 22:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Doe mij de Franse kwark van Almhof maar.
Of geitenkwark![]()
Ik ben gek op geitenkaas enzo hoor, maar tante van me bood me ooit zelfgemaakte kwarktaart aan. Lekkere leek me...
Bleek van geitenkwark te zijn gemaakt, licht gezoet en met gelatine opgesteven.
BlurghhhhOh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Ik doe niet aan geiten wat dan ook, dus dat ken ik gelukkig niet.quote:Op zondag 23 juli 2017 22:14 schreef Molo het volgende:
[..]
Daar heb ik dan weer niets mee
Of geitenkwark![]()
Ik ben gek op geitenkaas enzo hoor, maar tante van me bood me ooit zelfgemaakte kwarktaart aan. Lekkere leek me...
Bleek van geitenkwark te zijn gemaakt, licht gezoet en met gelatine opgesteven.
Blurghhhhstupidity has become as common as common sense was before
In dit geval, wees blijquote:Op zondag 23 juli 2017 22:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik doe niet aan geiten wat dan ook, dus dat ken ik gelukkig niet.
Is denk ik 25 jaar terug maar weet het nog goed
Maar 25 jaar terugquote:Op zondag 23 juli 2017 22:18 schreef Molo het volgende:
[..]
In dit geval, wees blij
Is denk ik 25 jaar terug maar weet het nog goed
Wie kan me dit uitleggen, snap dit echt niet .....
NWS / Tweetal dat hulpdiensten belemmerde op Tilburgse kermis aangehoudenstupidity has become as common as common sense was before
Mensen zijn egoïstische idioten, wat is er aan te snappen?quote:Op zondag 23 juli 2017 22:28 schreef marcb1974 het volgende:
Wie kan me dit uitleggen, snap dit echt niet .....
NWS / Tweetal dat hulpdiensten belemmerde op Tilburgse kermis aangehoudenOh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Soms moet je dingen gewoonweg niet proberen te snappen. Scheelt vaak een hoop kosten!quote:Op zondag 23 juli 2017 22:31 schreef Molo het volgende:
[..]
Mensen zijn egoïstische idioten, wat is er aan te snappen?Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Nou ja, minimaal 40 dan toch.quote:stupidity has become as common as common sense was before
Alleen als je uitdeelt ......quote:stupidity has become as common as common sense was before
quote:Op zondag 23 juli 2017 22:31 schreef Molo het volgende:
[..]
Mensen zijn egoïstische idioten, wat is er aan te snappen?Maar waarom, wat is het nut er vanquote:Op zondag 23 juli 2017 22:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Soms moet je dingen gewoonweg niet proberen te snappen. Scheelt vaak een hoop kosten!
Mensen doen dingen omdat psychose ofzoquote:Op zondag 23 juli 2017 22:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
[..]
Maar waarom, wat is het nut er van
Dat zijn er dan wel weer heel veelquote:Op zondag 23 juli 2017 22:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Mensen doen dingen omdat psychose ofzo
Anders kan ik het ook niet uitleggen.quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Kosten ook echtquote:Op zondag 23 juli 2017 22:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Soms moet je dingen gewoonweg niet proberen te snappen. Scheelt vaak een hoop kosten!
Primairen kunnen vaak wel goed voortplanten...quote:Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
quote:
Das jammer wel....quote:Op zondag 23 juli 2017 22:34 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Anders kan ik het ook niet uitleggen.stupidity has become as common as common sense was before
Tijd = geld ..............quote:
zoiets?stupidity has become as common as common sense was before
Te goed, dat zou ook verboden moeten worden.quote:Op zondag 23 juli 2017 22:35 schreef Molo het volgende:
[..]
Primairen kunnen vaak wel goed voortplanten...stupidity has become as common as common sense was before
Psychiatrische kosten en zulksquote:
En wat zou volgens jou niet verboden moeten worden?quote:Op zondag 23 juli 2017 22:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Te goed, dat zou ook verboden moeten worden.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Heb je even .... ?quote:Op zondag 23 juli 2017 22:37 schreef Molo het volgende:
[..]
En wat zou volgens jou niet verboden moeten worden?
- Bier
- Shoarma
- Sportschool
- etcstupidity has become as common as common sense was before
Nu moet ik ineens denken aan een stuk uit een show van Theo Maasen![]()
Ik ga dan toch altijd soort van redenen bedenken....
Ik ken de situatie niet of zo, maar Stel nou... dat kind is meerdere keren gewaarwschuwd, ouders van kind gewaarschuwd, en door niet te luisteren of eigenwijs is dat kind dus klem komen te zitten...Was het levensbedreigend? was er hoge nood? en dan komt de brandweer even jouw spullen slopen omdat zon eigenwijs kutkind met kut ouders het vertikt om te luisteren.
Ik zou dan miss stiekem ook wel zoiets hebben van, als het zonder slopen kan maar iets langer duurt, laat dat kind dan maar even "voelen"..Bis vincit qui se vincit!![]()
Sportschool in je top drie, Marc, serieusquote:Op zondag 23 juli 2017 22:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heb je even .... ?
- Bier
- Shoarma
- Sportschool
- etc![]()
![]()
Dat was niet het geval geloof ikquote:Op zondag 23 juli 2017 22:41 schreef Arch-Indar het volgende:
Ik ken de situatie niet of zo, maar Stel nou... dat kind is meerdere keren gewaarwschuwd, ouders van kind gewaarschuwd, en door niet te luisteren of eigenwijs is dat kind dus klem komen te zitten...Was het levensbedreigend? was er hoge nood? en dan komt de brandweer even jouw spullen slopen omdat zon eigenwijs kutkind met kut ouders het vertikt om te luisteren.
Ik zou dan miss stiekem ook wel zoiets hebben van, als het zonder slopen kan maar iets langer duurt, laat dat kind dan maar even "voelen"..
En dat kind lag daar ongeveer dood te gaan, dus ik kan me dat niet zo voorstellen hoor
Laat maar even voelen .......quote:Op zondag 23 juli 2017 22:41 schreef Arch-Indar het volgende:
Ik zou dan miss stiekem ook wel zoiets hebben van, als het zonder slopen kan maar iets langer duurt, laat dat kind dan maar even "voelen"..
http://www.ad.nl/tilburg/(...)is-stabiel~ace47990/stupidity has become as common as common sense was before
Is willekeurig hoor, al is ie wel belangrijk, niet alleen om het sportenquote:Op zondag 23 juli 2017 22:41 schreef Molo het volgende:
[..]
Sportschool in je top drie, Marc, serieus![]()
![]()
quote:Op zondag 23 juli 2017 22:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Is willekeurig hoor, al is ie wel belangrijk, niet alleen om het sporten
Nee ok, in deze situatie zal het dan wel anders zijn. ik had verder ook niks gehoord of gelezen hierover. was meer dat ik probeer te snappen waarom je hulpverleners probeert te dwarsbomen.Bis vincit qui se vincit!![]()
Situaties zat. Maar maakt het uit of iemand zwaar gewond is? Al staat de brandweer een stoeptegele te blussen in het midden van niets, dan nog vallen ze ze lastig. En ik blijf niet snappen waarom.quote:Op zondag 23 juli 2017 22:53 schreef Arch-Indar het volgende:
Nee ok, in deze situatie zal het dan wel anders zijn. ik had verder ook niks gehoord of gelezen hierover. was meer dat ik probeer te snappen waarom je hulpverleners probeert te dwarsbomen.stupidity has become as common as common sense was before
Nog iets wat verboden moet worden. Graag per onmiddellijk.
Muggen![]()
Nee dat is alweer een level te ver denk ikquote:
Is gewoon mega primair laag niveau gedrag
Is ook vaak niet het slimste volk die zo reageert. Of ze hebben middelen gebruiktOh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
QFT!quote:Op zondag 23 juli 2017 23:04 schreef marcb1974 het volgende:
Nog iets wat verboden moet worden. Graag per onmiddellijk.
Muggen
Zou het totale IQ dan dalen? Of komt het vaker in het nieuws?quote:Op zondag 23 juli 2017 23:05 schreef Molo het volgende:
[..]
Nee dat is alweer een level te ver denk ik
Is ook vaak niet het slimste volk die zo reageert. Of ze hebben middelen gebruiktstupidity has become as common as common sense was before
Wat is er zo primair aan 'Hey, kijk, daar staat een persoon een ander persoon te helpen! Laat ik die persoon eens flink op zijn bakkes gaan timmeren!'quote:Op zondag 23 juli 2017 23:05 schreef Molo het volgende:
[..]
Nee dat is alweer een level te ver denk ik
Is ook vaak niet het slimste volk die zo reageert. Of ze hebben middelen gebruikt
Nee IQ daalt niet maar stijgt gemiddeld juist nog steedsquote:Op zondag 23 juli 2017 23:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zou het totale IQ dan dalen? Of komt het vaker in het nieuws?
Ik denk dat het in andere dingen zitOh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Nee, dommer dan dat.quote:Op zondag 23 juli 2017 23:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wat is er zo primair aan 'Hey, kijk, daar staat een persoon een ander persoon te helpen! Laat ik die persoon eens flink op zijn bakkes gaan timmeren!'
"huh huh, Krog ziet mensen, huhh huhh, Krog beuken doen."🐙![]()
Marginalen en tokkies zijn twee verschillende dingen, althans de Belgische definitie die ik heb meegekregenquote:Op zondag 23 juli 2017 23:13 schreef UitStraling het volgende:
Hoorde laatst een mooi woord voor tokkies van een Belgische collega, die noemt hij marginalen
Heel Belgie is marginaal, maar alleen de Walen zijn ook nog Tokkie?quote:Op zondag 23 juli 2017 23:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Marginalen en tokkies zijn twee verschillende dingen, althans de Belgische definitie die ik heb meegekregenstupidity has become as common as common sense was before
Pretty much does itquote:Op zondag 23 juli 2017 23:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heel Belgie is marginaal, maar alleen de Walen zijn ook nog Tokkie?
Heeft hij me weer voor 't lapje gehouden danquote:Op zondag 23 juli 2017 23:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Marginalen en tokkies zijn twee verschillende dingen, althans de Belgische definitie die ik heb meegekregen![]()
Amai zegquote:Op zondag 23 juli 2017 23:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heeft hij me weer voor 't lapje gehouden danOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Holbewoner gebeurenquote:Op zondag 23 juli 2017 23:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wat is er zo primair aan 'Hey, kijk, daar staat een persoon een ander persoon te helpen! Laat ik die persoon eens flink op zijn bakkes gaan timmeren!'
Gewoon 'die loopt/staat mij in de weg, ik wil slaaaaaan' en dan niks hebben wat je blijkbaar tegenhoudt daarinOh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Alle manneke...quote:Op zondag 23 juli 2017 23:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heeft hij me weer voor 't lapje gehouden danBis vincit qui se vincit!![]()
Hedde gij een probleem daarmeequote:Op zondag 23 juli 2017 23:22 schreef UitStraling het volgende:
Sowieso mensen die naar kermissen gaan
Heet dat in het zuiden 'op kermis gaan'? Of vertaal ik dan weer verkeerd?Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Ga ik van de week ookquote:Op zondag 23 juli 2017 23:22 schreef UitStraling het volgende:
Dat moet dan weer iets brabants zijn, althans ik ben nog nooit 'op kermis gegaan'quote:Op zondag 23 juli 2017 23:24 schreef Molo het volgende:
Heet dat in het zuiden 'op kermis gaan'? Of vertaal ik dan weer verkeerd?
Op kermis gaan klinkt wel heel erg vreemdquote:Op zondag 23 juli 2017 23:24 schreef Molo het volgende:
Heet dat in het zuiden 'op kermis gaan'? Of vertaal ik dan weer verkeerd?![]()
![]()
Ik heb altijd wel succes in de schiettent. Dus daar ga ik altijd wel ff langs.quote:Op zondag 23 juli 2017 23:22 schreef UitStraling het volgende:
En het muntjes schuiven met de oudste. Die vindt dat fantastisch.Bis vincit qui se vincit!![]()
Ik weet wel dat ze rond Eindhoven zoiets zeggen als ik zit onder voetbal of onder paardrijden en in Veldhoven noemen ze vrouwen hijquote:Op zondag 23 juli 2017 23:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Op kermis gaan klinkt wel heel erg vreemd![]()
![]()
Ja weet ik het, ik spreek gewoon keurig ABNquote:Op zondag 23 juli 2017 23:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Op kermis gaan klinkt wel heel erg vreemd
Als rasechte Bosschenaar zit in iedere zin wel een kut en als ik iets niet snap dan piep ik slechts wèh?quote:Op zondag 23 juli 2017 23:28 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja weet ik het, ik spreek gewoon keurig ABN![]()
Dat doen ze rond Gouda ook is me opgevallen, echt, fucking weird manquote:Op zondag 23 juli 2017 23:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik weet wel dat ze rond Eindhoven zoiets zeggen als ik zit onder voetbal of onder paardrijden en in Veldhoven noemen ze vrouwen hij
Hagenees hier, heel sjiek word ik nooit zeg maarquote:Op zondag 23 juli 2017 23:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als rasechte Bosschenaar zit in iedere zin wel een kut en als ik iets niet snap dan piep ik slechts wèh?
Ik deelde het bed met een Veldhovens prinsesje en het duurde echt een half jaar voordat ik doorhad dat als ze het over hij had dat ze daarmee haar moeder bedoeldequote:Op zondag 23 juli 2017 23:32 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat doen ze rond Gouda ook is me opgevallen, echt, fucking weird man![]()
![]()
Geil accentje wel da Haagsquote:Op zondag 23 juli 2017 23:32 schreef Molo het volgende:
[..]
Hagenees hier, heel sjiek word ik nooit zeg maar![]()
![]()
Timmerde ze ook hulpverleners in elkaar?quote:Op zondag 23 juli 2017 23:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik deelde het bed met een Veldhovens prinsesje en het duurde echt een half jaar voordat ik doorhad dat als ze het over hij had dat ze daarmee haar moeder bedoeldeOh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Forum Opties Forumhop: Hop naar: