Boeit mij niks, als ik er maar geen last van hebquote:Op zondag 23 juli 2017 22:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Tabak moet dood. Net als die neprookdingen![]()
Die is nog wel te doen ja. De andere zijn al minder.quote:
Stroeve bakkes, ik hou er wel van, de naturelversie ookquote:Op zondag 23 juli 2017 22:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die is nog wel te doen ja. De andere zijn al minder.
Doe mij de Franse kwark van Almhof maar.quote:Op zondag 23 juli 2017 22:12 schreef Molo het volgende:
[..]
Stroeve bakkes, ik hou er wel van, de naturelversie ook
Daar heb ik dan weer niets meequote:Op zondag 23 juli 2017 22:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Doe mij de Franse kwark van Almhof maar.
Ik doe niet aan geiten wat dan ook, dus dat ken ik gelukkig niet.quote:Op zondag 23 juli 2017 22:14 schreef Molo het volgende:
[..]
Daar heb ik dan weer niets mee
Of geitenkwark![]()
Ik ben gek op geitenkaas enzo hoor, maar tante van me bood me ooit zelfgemaakte kwarktaart aan. Lekkere leek me...
Bleek van geitenkwark te zijn gemaakt, licht gezoet en met gelatine opgesteven.
Blurghhhh
In dit geval, wees blijquote:Op zondag 23 juli 2017 22:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik doe niet aan geiten wat dan ook, dus dat ken ik gelukkig niet.
Maar 25 jaar terugquote:Op zondag 23 juli 2017 22:18 schreef Molo het volgende:
[..]
In dit geval, wees blij
Is denk ik 25 jaar terug maar weet het nog goed
Mensen zijn egoïstische idioten, wat is er aan te snappen?quote:Op zondag 23 juli 2017 22:28 schreef marcb1974 het volgende:
Wie kan me dit uitleggen, snap dit echt niet .....
NWS / Tweetal dat hulpdiensten belemmerde op Tilburgse kermis aangehouden
Soms moet je dingen gewoonweg niet proberen te snappen. Scheelt vaak een hoop kosten!quote:Op zondag 23 juli 2017 22:31 schreef Molo het volgende:
[..]
Mensen zijn egoïstische idioten, wat is er aan te snappen?
Nou ja, minimaal 40 dan toch.quote:
Alleen als je uitdeelt ......quote:
quote:Op zondag 23 juli 2017 22:31 schreef Molo het volgende:
[..]
Mensen zijn egoïstische idioten, wat is er aan te snappen?
Maar waarom, wat is het nut er vanquote:Op zondag 23 juli 2017 22:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Soms moet je dingen gewoonweg niet proberen te snappen. Scheelt vaak een hoop kosten!
Mensen doen dingen omdat psychose ofzoquote:Op zondag 23 juli 2017 22:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
[..]
Maar waarom, wat is het nut er van
Dat zijn er dan wel weer heel veelquote:Op zondag 23 juli 2017 22:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Mensen doen dingen omdat psychose ofzo
Anders kan ik het ook niet uitleggen.quote:
Kosten ook echtquote:Op zondag 23 juli 2017 22:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Soms moet je dingen gewoonweg niet proberen te snappen. Scheelt vaak een hoop kosten!
Primairen kunnen vaak wel goed voortplanten...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |