Nee, dommer dan dat.quote:Op zondag 23 juli 2017 23:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wat is er zo primair aan 'Hey, kijk, daar staat een persoon een ander persoon te helpen! Laat ik die persoon eens flink op zijn bakkes gaan timmeren!'
Marginalen en tokkies zijn twee verschillende dingen, althans de Belgische definitie die ik heb meegekregenquote:Op zondag 23 juli 2017 23:13 schreef UitStraling het volgende:
Hoorde laatst een mooi woord voor tokkies van een Belgische collega, die noemt hij marginalen
Heel Belgie is marginaal, maar alleen de Walen zijn ook nog Tokkie?quote:Op zondag 23 juli 2017 23:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Marginalen en tokkies zijn twee verschillende dingen, althans de Belgische definitie die ik heb meegekregen
Pretty much does itquote:Op zondag 23 juli 2017 23:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heel Belgie is marginaal, maar alleen de Walen zijn ook nog Tokkie?
Heeft hij me weer voor 't lapje gehouden danquote:Op zondag 23 juli 2017 23:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Marginalen en tokkies zijn twee verschillende dingen, althans de Belgische definitie die ik heb meegekregen
Amai zegquote:Op zondag 23 juli 2017 23:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heeft hij me weer voor 't lapje gehouden dan
Holbewoner gebeurenquote:Op zondag 23 juli 2017 23:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wat is er zo primair aan 'Hey, kijk, daar staat een persoon een ander persoon te helpen! Laat ik die persoon eens flink op zijn bakkes gaan timmeren!'
Alle manneke...quote:Op zondag 23 juli 2017 23:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heeft hij me weer voor 't lapje gehouden dan
Hedde gij een probleem daarmeequote:Op zondag 23 juli 2017 23:22 schreef UitStraling het volgende:
Sowieso mensen die naar kermissen gaan
Ga ik van de week ookquote:Op zondag 23 juli 2017 23:22 schreef UitStraling het volgende:
Dat moet dan weer iets brabants zijn, althans ik ben nog nooit 'op kermis gegaan'quote:Op zondag 23 juli 2017 23:24 schreef Molo het volgende:
Heet dat in het zuiden 'op kermis gaan'? Of vertaal ik dan weer verkeerd?
Op kermis gaan klinkt wel heel erg vreemdquote:Op zondag 23 juli 2017 23:24 schreef Molo het volgende:
Heet dat in het zuiden 'op kermis gaan'? Of vertaal ik dan weer verkeerd?
Ik heb altijd wel succes in de schiettent. Dus daar ga ik altijd wel ff langs.quote:Op zondag 23 juli 2017 23:22 schreef UitStraling het volgende:
Ik weet wel dat ze rond Eindhoven zoiets zeggen als ik zit onder voetbal of onder paardrijden en in Veldhoven noemen ze vrouwen hijquote:Op zondag 23 juli 2017 23:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Op kermis gaan klinkt wel heel erg vreemd
Ja weet ik het, ik spreek gewoon keurig ABNquote:Op zondag 23 juli 2017 23:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Op kermis gaan klinkt wel heel erg vreemd
Als rasechte Bosschenaar zit in iedere zin wel een kut en als ik iets niet snap dan piep ik slechts wèh?quote:Op zondag 23 juli 2017 23:28 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja weet ik het, ik spreek gewoon keurig ABN
Dat doen ze rond Gouda ook is me opgevallen, echt, fucking weird manquote:Op zondag 23 juli 2017 23:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik weet wel dat ze rond Eindhoven zoiets zeggen als ik zit onder voetbal of onder paardrijden en in Veldhoven noemen ze vrouwen hij
Hagenees hier, heel sjiek word ik nooit zeg maarquote:Op zondag 23 juli 2017 23:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als rasechte Bosschenaar zit in iedere zin wel een kut en als ik iets niet snap dan piep ik slechts wèh?
Ik deelde het bed met een Veldhovens prinsesje en het duurde echt een half jaar voordat ik doorhad dat als ze het over hij had dat ze daarmee haar moeder bedoeldequote:Op zondag 23 juli 2017 23:32 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat doen ze rond Gouda ook is me opgevallen, echt, fucking weird man
Geil accentje wel da Haagsquote:Op zondag 23 juli 2017 23:32 schreef Molo het volgende:
[..]
Hagenees hier, heel sjiek word ik nooit zeg maar
Timmerde ze ook hulpverleners in elkaar?quote:Op zondag 23 juli 2017 23:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik deelde het bed met een Veldhovens prinsesje en het duurde echt een half jaar voordat ik doorhad dat als ze het over hij had dat ze daarmee haar moeder bedoelde
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |